***

***

čtvrtek 21. října 2010

Vyhlášení výsledků soutěže...



A JE TO TADY  !!!

SOUTĚŽ  SKONČILA !!!

Chtěla bych Vám Všem moc poděkovat za účast v této soutěži,
za krásné komentáře a milá slova chvály.
Připravovala jsem ji pro Vás s radostí a moc jsem
si to užila !!!  :o)
A podle ohlasů se Vám soutěž líbila
a já Vám za to moc děkuji.

A teď  POZOR !!!

♫ ♫    FANFÁRY    ♫ ♫

HLAVNÍ  VÍTÉZ  :

BLANKA


Blance se líbil sněhuláček  ZELENÝ !!!



A zde jsou barevné výsledky:
ČERVENÝ...................10
MODRÝ........................9
ZELENÝ........................7
BÉŽOVÝ.......................2
ŽLUTÝ..........................2
RUŽOVÝ......................1

Všech deset Vašich lístků s čeveným sněhuláčkem šlo znovu do losování
a zde je výherce:

IVETA







Sláva vítězům a čest poraženým !!!


Mějte se moc krásně!!!
Jarka


 











19 komentářů:

  1. gratulujem babam...a ten cerveny mi trha srdce .) je uzasny...xixi

    OdpovědětVymazat
  2. jůůůů,Jaruš a hnedka mám po tom dnešním ne zrovna dobrém dni bezva náladu.
    Sněhuláček je krásný,nádherný,super a já se na něj móóóc těším a určitě mu tady u nás nachystám nějaké příjemné místečko.
    Děkujííí moc!!!!
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jaruš,
    musím se přiznat,že jsem v průběhu soutěže chtěla napsat ještě komentář ve smyslu "že je snad samozřejmé,že zahraniční účastnice mají smůlu (teď nemyslím ty SK,ale ty,které jaksi nerozuměly vo co go :-) a taky,že bys mohla každý sudý komentář vyloučit ze hry (já byla devátá),no ale pak jsem si řekla "neprovokuj,nebo tě Jára diskvalifikuje",a tak jsem byla zticha:-)) Včera jsme byli na koncertě Jesus Christ Superstar,a já si po osmé říkala "tááák,právě jsi vyhrála hejhulu".Takže víš jistě,že jsi se nespletla?! No nic - tak jsem to jen na tebe zkusila:-)) Dělám si samozřejmě "prdel", výherkyním moc gratuluji, myslím si,že bude u nich doma radosti jak na Starém Bělidle, a tobě děkuji za to,že jsem mohla zažívat radost a vzrušení ze hry a těšení se,protože tato soutěž neměla chybu:-)Děkuji taky za tvůj krásný blog,sice coby "skrytá návštěvnice" tu chodím moc ráda,pro ty nádherné fotky-máš velký cit pro detail a sílu okamžiku, ráda se dívám na Arona - my kdysi chovali ovčáky,takže psi chlupáči mě prostě berou,nó a váš labrador Aron to je bez diskuze hvězda:-) Jak jsem viděla tu fotku,jak se rochtá v rybníku,tak jsem doslova řvala smíchy...jak typickééé pro tohle plemeno:-))))A o tom,že jsi moc šikovná ani nemluvím - nosila bych asi dříví do lesa :-) Tak ještě jednou děkuji, mějte se doma hezky - Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Blani - velká výherkyně!!!
    To jsem moc ráda, že Ti to udělalo takovou radost!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. herzlichen Glückwunsch den Gewinnern!!
    das war eine sehr schöne Verlosung, leider hab' ich sie verpasst...

    Liebe Grüße von Traudi

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, moc gratuluji výherkyním a tobě smekám velkou poklonu - vždycky máš všechny fotky nádherné, ale ta něhuláčí banda, to jsou fotky!
    Udělaly mi dobrou náladu!
    Pohodový podvečer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji vyherkynim a jeste jednou musim podekovat za moc hezkou soutez.Preji prijemny zbytek tydne,Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. taky se přidávám s gratulací pro vítěze... sněhuláci se ti Jaru opravdu moc povedli a je celkem jedno která barva to nakonec vyhrála :-)
    hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky všem,

    gratuluji výherkyni Blance a Ivetce, trošku jsem to obrečela.. Výhra byla hodně lákavá, ale snad příště.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Hallo, Jarka,

    deine Schneemänner sind total süss.
    Und du hast sie so richtig schön warm
    eingepackt, damit sie auch nicht frieren
    müssen !

    Liebe Grüsse
    Biggi

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Žaneto,
    děkuji za hezký příspěvěk a Aronovi to vyřídím!!! :o)))
    Je to má psí láska veliká!!!
    Dnes jsem myslela, že zkrátka ven snad ani nepůjdu, je tady tak škaredě!!!
    Ale jakmile řeknu: "půjdeme ven" ?
    Tak to je taková radost, že ji dostanu i já a jdeme. Prostě s Aronem nemůže mít člověk špatnou náladu!! Když jdu pomalu a sbírám si barevné listy, tak se zastaví, podívá se na mne a jako by říkal - "zase se loudáš"!!!!!! To jsem se musela smát!!!
    Žanet, já děkuji Tobě!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Helenko,
    já jsem moc chtěla, aby Vám moji sněhuláčci
    udělaly dobrou náladu!!
    tak se mi to snad povedlo. Lidi se nějak hodně mračí!!! :o(((
    A tvé pochvaly si velice cením!!! Děkuji.
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Moni,
    já děkuji :o)))

    Ahoj Věruš,
    děkuji Ti!! První ušitý byl červený - a on to nakonec vyhrál :o)))

    Ahoj Evi,
    věř mi, že kdyby byl čas a měla jsem ještě metry
    bílého dyftýnu, tak bych Vám je ušila všem.

    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Liebe Traudi!
    Vielen Dank und Ihnen einen schönen Gruß!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Liebe Biggi,
    Vielen Dank!
    Sie waren nicht lange hier.
    Und jetzt haben wir Ende dieser schönen Herbst
    und kalt wird, so dass ich schon ein Haus Schneemann!
    : O))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Oh meine Liebe, Kopenhagen ist so wundervoll. Ich war auch da in diesem Jahr. Nur für einen Tag, aber es was wundervoll. Die alten Schlösser stehen dicht an dicht. Wenn du ohne Führung unterwegs bist, dann solltest du zu allererst zur Turistinformation gehen und die einen Stadtplan besorgen. Die Touristinformation liegt in der Seitenstraße beim Tivoli. Ich wünsche dir gutes Wetter, ganz viel Spaß und grüße mir mein Kopenhagen!!

    Liebe Rosinengrüße

    OdpovědětVymazat
  17. beautiful works and blog!!!

    Kisses from Croatia.
    Zondra Art

    OdpovědětVymazat
  18. I love snowmen. It seems a shame not to have any!
    Encanata me everything you do
    A greeting from Spain
    Esmeralda(http://mijardindetelas.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...