***

***

neděle 24. října 2010

Srdce s perníčkem....



Není to srdce z perníku, ale s perníkem..
Přesněji se zázvorovým mužíčkem
podle Tildy.
Když jsem tohle srdíčko uviděla u paní Lilu,
musela jsem ho vyzkoušet!  ♥♥♥






Krásný nedělní večer
Vám přeji

Jarka







31 komentářů:

  1. Jarko, srdíčko je pohádkové...
    moc se ti povedlo... a toho mužíčka mám taky v plánu... tak jsem zvědavá kdy se k tomu dostanu... nějak nestíhám...
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Hallo Jarka!
    Dank "Google Übersetzer" kann ich deinen Kommentar bei mir und deinen Blog lesen!
    Schön hast du es hier - ich komme sicher wieder vorbei!
    Liebe Grüße von Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko, srdíčko je parádní :-))
    Stromeček bude krásný!!!
    Mrzí mě, že jsem propásla tu soutěž o sněhuláčka :-( Pár dní jsem neměla čas na PC a tolik novinek :-))
    Přeji hezký večer Bára

    OdpovědětVymazat
  4. Hallo, Jarka,

    ein wunderschönes Herzchen für die
    Weihnachtszeit. Deinen Gingerbread-man
    auf dem Herzchen finde ich ganz süss !

    Biggi

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, vidím, že plán plníš! A jak! To je paráda, zázvorový mužíček je úžasný, moc mu to na srdíčku sluší!
    Ještě jdu pochválit Aronka v podzimním...Je to fakt fešák!
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaruško,
    dlouho jsem u tebe nebyla a tak to musím napravit. Srdíčková dekorace je hezounká....srdíčko je hezky naducané a přišitý perníček je na Vánoce úžasný nápad.
    Měj se pěkně. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. srdíčko se mi moc líbí...moc se povedlo. Krásný večer přeju :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Járo:-),
    tak jsem si ještě tady před spaním odskokla,a koukám koukám,že tě svrbí ruce:-)Moc se ti to povedlo,je to pěkné veselé srdíčko:-)
    Jinak jseš pěkná "hadice",jak mě tak pomaloučku svádíš k blogování-musím říct,že na všechny blogy,kde chodím "na návštěvu" vstupuji s úctou a respektem,protože jestli jsem se něčemu naučila a co mám ráda,tak je respekt k něčímu soukromí,takže si myslím,že jsem takový ten tichý respektující návštěvník,co si přečtu a dám "do kupy" si nechávám zásadně pro sebe a tak nějak si vážím toho,že mi někdo otevřel dveře a dovolil vejít.Sama se k něčemu takovému nechystám (ikdyž se říká Nikdy neříkej nikdy),jednak si mysím,že se to stane určitou "posedlostí",která si žádá dost času,ale hlavně po zkušenosti,kterou jsem získala před necelými třemi lety,kdy jsem otevřela dveře do svého soukromí jedné osobě,a ta si to vyložila tak,že jí budu kdykoliv k dispozici,bez ohledu mám-li čas či náladu,potom co mě ten dotyčný člověk doslova lezl do všech koutů našeho domova,a když jsem byla na cestách mě neustále telefonicky proháněl,tak po tomto jsem si uvědomila,jak je důležité naučit se říkat "ne" a chránit si své soukromí.Já věřím,že to byl extrém,nicméně vyvazat se z takového vztahu trvalo pár měsíců,a musím říct,že psychiku si člověk urovnává pak delší dobu.Dneska se na to snažím dívat pozitivně,že mi to dalo určitou zkušenost,nicméně je mi líto-když tu osobu potkám,tak už nejsem z to s ní trávit delší čas jak 5 minut:-(Ale kdo ví,snad to přispělo k tomu,abych si o to více vážila soukromí druhých lidiček:-)Tak to jen abys věděla.Ale samozřejmě nemám jakýkoliv problém mailem se představit člověku blíže,dokonce když si s někým vyměňuji nějakou dobu názory,tak to pokládám za slušnost,aby ten druhý věděl,s kým má tu čest.Já budu končit,už je přeci jen pozdě...tak se omlouvám za delší příspěvek,ale chtěla jsem odpovědět tak nějak tady "veřejně",není co skrývat:-) Dobrou Žanda.

    OdpovědětVymazat
  9. Jarka Jarka....srdiecka aj s ujom pernickom su uzasne...mam taky pocit, ze je to velka inspiracia a mozeno chytim v najblizsej dobre do ruk ihlu :). pa pekny den

    OdpovědětVymazat
  10. Jarko, moc krásné, nádherně vánoční :) hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Jůůů, tak to je nááádhera, takové asi nutně potřebuju :o))) Jaruško, jste šikulka převeliká, opět vánoční nádhera u vás. Mějte příjemné pondělí, Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věru,
    moc děkuji!!! .o)))
    Mužíčka si ušij, je takový miloučký!
    Líbíla by se mi z nich celá girlanda, ale
    to bych potřebovala - aby měl den aspoň 40 hodin!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Báro,
    děkuji :o))))
    Já vím, tady člověk jeden den není a je tady tolik nového!! :o))
    měj se moc hezky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Helenko,
    zatím se mi daří plán plnit, myslím, že jsem kousek nad plán!! :o))
    Ale pořád mi drž palce, protože - znáš to -
    může se to lehce "zvrtnout" !!!
    A moc děkuji za pochvalu zázvorového mužíčka,
    mě přijde takový miloučký a veselý.
    Heli, Arona není v těch listech chvílemi ani vidět, je maskovaný!!
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Leni,
    mám radost, že jsi ke mně zavítala!!
    A moc děkuji.
    měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj P.,
    Moc moc děkuji a zdravím!!

    Zuzanko,
    děkuji a těším se na Tvého "uja perníčka"!!

    Martinko Jupíková,
    zdravím a moc děkuji!!! :o)))

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Žanet,
    já Ti děkuji za hezkou pochvalu!!!
    A s tím blogem jsem to musela zkusit :o)),
    protože krásných fotografií není nikdy dost!! :o)))
    A své soukromí si chraň, protože i já vím, že jsou tací, kteří jej nerespektují!! :o(((
    Žanet, měj se moc a moc krásně!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Martinko Home,
    mám velkou radost, že se Ti moje srdíčko líbí!!
    :o)))
    Připadá mi, že je takové vánočně veselé :o)
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Gábi,
    děkuji Ti
    a přeji hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Jste šikulka, moc se mi u vás líbí. A ještě se vrátím ke sněhulákům, jeden hezčí než druhý!
    Mějte krásné podzimní dny.
    Zdravím
    Radka

    OdpovědětVymazat
  21. Paráda:-) Jste m,oc šikovná a vůbec ten stromeček bude úžasný. Krásný zbytek večera.jana

    OdpovědětVymazat
  22. Jarka :))
    dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)) cieszę się, że trafiłam do Ciebie bo piękne prace pokazujesz :))
    serduszko z piernikowym ludkiem jest fantastyczne :))) aż zapachniało mi cynamonem :))
    a listek lipowy z poprzedniego posta bardzo pomysłowy i piękny :)))
    pozdrawiam serdecznie i już dodaje bloga do ulubionych
    Ania

    OdpovědětVymazat
  23. Hezký večer!
    Krásná téměř vánoční náladička.Váš zázvorový mužíček mi připomíná pan Perníčka ( snad se nepletu - ze Shreka).:))Jen se zvednout z peřinky a chodit...Perníčky mám moc ráda, pečeme je každé Vánoce. A tak se mi i Vaše srdíčko moc líbí. MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Jaruško,
    mám velkou radost, že jsem objevila Váš krásný blog. Jste úžasná tvořilka. Vánočná ozdoby jsou nádherné tak jako vše co jste vytvořila...

    krásný den
    Susie

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruško srdíčko je kouzelné, už se moc těším na všechny srdíčka a nazdobený stromeček.
    Hezký zítřejší volný den i dny víkendové, Jitka

    OdpovědětVymazat
  26. JARUŠKO, KRÁSA PERNÍČKOVÁ, MOC POVEDENÁ.
    ASI TAKY VYZKOUŠÍM.
    HEZKÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  27. Jarka, srdiečko je priam božské, červenobiele káro sa mi veľmi spája s Vianocami, najmä milujem metly (košťata) omotané takouto látkou:) Nápad s perníčkom je perfektný...ideš robiť aj viac srdiečok? Na vianočný stromček?
    Krásny víkend prajem.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...