***

***

pátek 15. října 2010

!!!! SNĚHULÁKOVÁ SOUTĚŽ !!!!



V sobotu se má ochladit a snad i padat sníh!!!! :o(((
Já jsem už sněhuláčky ušila a jsem tudíž připravená...
a i  pro Vás mám připravenou

VELKOU  SNĚHULÁKOVOU  SOUTĚŽ !!!







Podmínky soutěže :

- Zanechat komentář a na jeho konci zřetelně napsat,
jaká barva sněhuláčka se Vám nejvíce líbí.
- Soutěž bude ukončena  20.10.2010 ve 20:10.
- Z došlých komentářů bude vylosován jeden hlavní výherce,
který vyhraje sněhuláčka v barvě, která se mu líbila
a potom proběhne druhé losování-
vyhodnotí se dle Vašich komentářů
výherní barva a Ti, co ji budou mít uvedenou,
půjdou znovu do losování a bude
vylosován druhý výherce !!!






























Sama jsem zvědavá, která barva zvítězí !!!
Přeji Vám hezký den
a krásný celý víkend!!  :o)))

Jarka



58 komentářů:

  1. Ahoj Jarus,predem bych ti chtela podekovat za moznost zucastnit se tehle souteze.Snehulacci jsou nadherni! Tezke,tezke rozhodovani mezi zelenym a bezovym ale protoze to musi byt jen jeden tak tedy snehulka "ZELENKA" :)) Pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaruš,

    taková parádní soutěž, vau.. Mě se líbí všechny, ale když mám vybrat, tak zelenou.

    Přeji krásný den a třeba tentokrát se na mě poprvé usměje štěstí. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Jarkaaaa toto nam robis? :))) vybrat si jedneho z tychto nadhernych snehuliakov je velmi tazke, mam troch kandidatov....ale ked musim povedat jednu farbu, tak je to cervena :) (potom je to zelena a modra), Dakujem za super hru mozno sa inspirujem a nieco dam aj ja do sutaze, pa kasny den

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, Jarko, to jsou super krásní sněhuláci. Mě se líbí všichni, ale nejvíc asi ten modrý.
    Díky za soutěž, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásní sněhuláci, hlasuji pro červenou a přeji příjemný podzimní den...a vlastně se už na ten sníh těším.čas vytáhnout čepice..nebo začít o to rychleji háčkovat:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, sněhuláčci jsou úžasný... už se těším až si nějakého postavíme :-) Díky moc za možnost zúčastnit se tvojí soutěže... a protože k zimě u mě patří modrá... a pokud bych ho vyhrála... bude pro Lukyho... hlasuju pro modrou.
    Krásný víkend ... Věrka
    p.s. ale boží jsou všichni!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký den!
    Všichni sněhuláčkové jsou krásní!!!Ale volím červeného (vánoční barvička).A pak by následoval modrý a zelený.(Ti jsou nádherní pro děti do postýlek).
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jarko, kouzelní sněhuláčci - zima se blíží, už to tak bude. Líbí se mi všechny barvičky, ale nejvíce asi MODRÁ. Přeji hezký zbytek dne a celý víkend. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,Jarko,
    tak nevím,jestli se taky můžu zúčastnit coby neblogerka,ale zato "stálá návštěvnice":-)Chodím na některé blogy moc ráda a pravidelně,protože mi šikovnost vás všech prostě dělá velkou radost:-) Sněhuláčci jsou roztomilí, jste šikulka, a já jestli teda můžu, hlasuji pro zeleného (rozhodovala jsem se mezi ním a béžovým)....ale ani ti zbylí nemusejí smutnit,protože jsou všichni k sežrání :-) Krásný den - Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško,sněhuláčci jsou roztomilý,všichni jsou fešáci.Hlasuji pro červeného.
    Hezký víkend
    Zdraví
    J.

    OdpovědětVymazat
  11. Hallo liebe Jarka, deine Schneemänner sind wirklich süß und dieser Wettkampf eine lustige Idee.Gern mache ich mit und mir gefällt der hellblaue am besten.

    Möchtest du, dass ich das Foto auf mein Blog stelle, damit andere es hier in Deutschland auch sehen?

    Ganz liebe Rosinengrüße

    Und Finny ist ein wunderschöner, allerliebster Hund, wenn er gesund wäre, wäre es kaum auszuhalten.

    OdpovědětVymazat
  12. Liebe Rosina.
    Ich bin so froh, dass Sie auch im Wettbewerb.
    So, jetzt ist es eine große internationale Konkurrenz Schneemann ..
    Wenn Sie Bilder in Deutschland setzen kann, werde ich glücklich sein.
    : O)
    schöne Grüße
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Moni, zdravím tě na tu dálku!!!

    Ahoj Evi, mám radost, že se Ti líbí!!! :o)

    Ahoj Věru, já se taky docela těším na sníh!!!

    Ahoj Zuzko, moc mne to bavilo připravit tuhle soutěž!!!

    Ahoj Pavlínko, zdravím !!! :o)))

    Krásný den Vám přeju a mám velikáááánskou radost, že se Vám sněhuláčci líbí!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jani,
    tak nevím, jestli tu zimní čepici budeš teprve háčkovat :o)) nebo jsi myslela, že v zimě budeme více a rychleji háčkovat!!! :o)))
    Papa
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Míšo,
    vítám Tě tady a
    jsem ráda, že ses přihlásila do soutěže!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Zuzanko,
    Ahoj Jituš,
    Moc Vás zdravím!!!
    A přeji krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. aHOJ jARUŠ!!!
    No tak sněhuláčci jsou naprosto dokonalí,úžasní a brzy budou aktuální.Dlohuho jsem přemýšlela,jsk jsi jim vyrobila ty jejich nosíky,ale nepřišla jsem na to.
    Váhala jsem mezi béžovým a zeleným,ale nakonec je pro mně NEJ ten zelený.Děkuju za možnost zúčastnit se a moc zdravím šikovnou švadlenku.Ahoj.B

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Žaneto,
    tak tě tady vítám, Ty jsi tedy taková "skrytá" návštěvnice.
    Jsem ráda, že jsi napsala a moc děkuji za Tvoji milou pochvalu!!!
    A klidně piš častěji!!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Blani,
    Tys mi napsala takový hezký komentář,
    udělal mi velkou radost!!!
    Já děkuji Tobě!!! :o)))
    (a ty nosíky-já taky nevěděla jak na ně-jsou to párátka obarvená na červeno-jako malé mrkvičky!!)
    Moc Tě zdravím a přeji krásný víkend :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Jarko, tak je tu další skrytá, ale Vám dobře známá osoba :-) Nestačím se divit - úplně dokonalé fotky naprosto perfektních sněhuláčků, skvěle naaranžovaných! U mě vede červený :-)))) Mějte se moc hezky a užijte si volné dny!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Jani,
    Vy jste mně dobře známá a milovaná osoba :o)))
    Já moc děkuji za pochvalu fotek - snažila jsem se a od Vás si toho cením :o)
    a mám radost, že se Vám sněhuláčci líbí!
    Krásný pátek
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý večer, sněhuláčci jsou úúúžasní. Já miluju zelenou, takže zelený je můj favorit. Renata

    OdpovědětVymazat
  23. they are beautiful and so cute
    greetings Paula

    OdpovědětVymazat
  24. Jaruško, co mám teď napsat po takových ódách na tvoji šikovnost :o)...prostě se k nim jen hrozně ráda přidávám. A vybrat jednoho, to je jako kdyby si po mně chtěla, abych si vybrala kaviár, nebo šampaňské :o)Kdyby se štěstí náhodou unavilo, jsem pro modného (po vánocích dělat tak trochu "ledovou výzdobu")
    Měj krásný večer a pohodový celý víkend, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  25. Son todos divinos, pero me encanta el rosa...!
    ¡Es tan tierno!

    Felicidades por tan lindo trabajo.

    OdpovědětVymazat
  26. Jaruško,sněhuláčci jsou překrásný,jsi moc šikovná.Všechny barvy sněhuláčků jsou krásné,ale nejvíc se mi líbí modrý.Přeji krásný pohodový víkend.Petra

    OdpovědětVymazat
  27. Máš krásný blog. Moje dcerka, hned jak uviděla sněhuláčky, zajásala - jé, ty jsou krásný. A jaký se Ti líbí, se ptám. Ten žlutý... Takže přeji krásné tvořeníčko, líbilo se mi u Tebe. Hezké dny, monikaht a Terezka.

    OdpovědětVymazat
  28. Ooooh sind die putzig und so niedlich schöön!!!!

    Liebe NRW-Grüße
    Barbara

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky Jaruš,
    ráda se připojím do soutěže a nejvíce se mi líbí ČERVENÝ. A pročpak? Navozuje to ve mě atmosféru vánoc, kdy se u nás doma vše převleče do červené slavnostní sváteční barvy...
    Když je u nás doma červeno, vím, že vánoce jsou za dveřmi a začíná vonět cukroví z kuchyně, vůně větviček a jmelí... Ze štrůdlu voní také voňavé jablečné štrúdly...a rum

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý den,
    nevím, jestli i já se mohu zůčastnit této soutěže, protože svůj blog nemám a zatím jsem nepsala ani komentáře. Ale snad se počítá, že jsem Vaše pravidelná čtenářka a ráda se vždy podívám, co je nového.
    Rozhodla jsem se ale napsat svůj příspěvek, protože sněhuláčci mě upoutali na první pohled a přitom neumím vůbec šít a ani doma nemám z čeho :-) Tak jsem si řekla, že zkusím, jestli se na mě usměje štěstí a budu mít doma tu nádheru. Přemýšlela jsem, jaký sněhulák se mi líbí nejvíc a je to velmi těžké rozhodování. Na první pohled mě zaujal červený, mám červenou barvu moc ráda, pak jsem se ale zamyslela a nakonec volím barvu MODROU, protože se k sněhulákovi hodí nejvíc, spolu s bílou je to barva sněhu.
    Přeji hezký den.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  31. Dobrý den, Jarko,

    já dávám hlas červenému sněhulákovi, i když se mi líbí všechni :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  32. Renato, zdravím!!!

    Ahoj Helí,
    vítám Tě v soutěži!!!

    Elena!
    Muchas gracias y le damos la bienvenida en el concurso!

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Petruš,
    děkuji!!! Ráda Tě tu vidím!!!
    Krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Moniko a Terezko,
    vítám Vás v soutěži!!
    A pište častěji!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  35. Liebe Barbara,
    danke für den netten Besuch
    und begrüßen die Konkurrenz!
    Sonntag Gruß
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Sandro,
    vítám tě v soutěži!!
    Krásně jsi to napsala o těch Vánocích.
    je vidět, že se těšíš, já taky!!!!!!!!
    Když zavoní jehličí - jo jo jo........
    A u nás na Vánoce také vede Tvoje barva!!!
    Krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Zuzanko,
    vítám Tě tady!
    Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda,
    že ses do soutěže přihlásila!!!
    A piš častěji!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  38. Přeju hezký den,často nakukuju,máte moc krásné věcičky.A sněhuláci jsou naprosto úchvatní,mě se nejvíc líbí červený.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Veroniko,
    vítám Tě tady!!!
    krásný zbytek neděle
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  40. POZOR POZOR POZOR POZOR POZOR POZOR

    Určitě Vám nikomu nebude vadit, pokud sem přidám jeden vzkaz- jako komentář. Je od naší Ivet - DUBY, která je pracovně v zahraničí.
    Takže Ivet, vítám Tě v soutěži!!!

    Ahoj Jarka.
    Posielam pozdrav z dialky. Mam tu len mobilny internet, ktoreho vas pravidelne sledujem, vsak nedari sa mi pisat komentare. Krasne veci porabate a nedalo mi aby som ti nebapisala. Velmi sa mi pacia tvoji snehuliaci a rada by som sa zapojila do sutaze. Vsak viem, ze jednou z podmienok je napisat komentar.... Ak by si ma prijala aj takto budem moc rada a mna zabodoval cerveny snehuliak.
    Prajem prijemny zvysok nedele a dalsie pekne napady.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  41. Jaruško, sněhuláčci jsou kouzelní a je opravdu moc těžké vybrat nejkrásnější barvičku. Nejvíce mě zaujala modrá, ta k zimě patří.
    Přeji hezký začátek týdne a má sněžit, tak si možná postavíme doma "živého".
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  42. Hallo,

    wie suess deine schneemaenner alle sind.Ganz niedlich.

    herzliche gruesse Conny

    Ich naehe auch gerade Schneemaenner

    OdpovědětVymazat
  43. Jaruško,je to milý nápad.A kterého vybrat?Moje srdce vybralo sněhuláčka s béžovou šálkou...děkuju za možnost zasoutěžit si.Šťastnou ruku při losování Mokopa

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Jaruško,tak já se taky přihlašuji do soutěže coby neblogerka.Sněhuláčci jsou úžasní,mně se líbí všichni,ale nejvíce béžový.Přeji další super nápady.Maruš

    OdpovědětVymazat
  45. P. Jaruška nádherná stránka neviem sa vynadívať nad vcičkami čo ste ušila a snehuliakovia sú rozkošný úplne všetci ťažko je sa rozhodnúť nad jedným ale ak by som sa mala rozhodnúť tak asi červený . Iva

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Jituš!!
    Moc děkuji a vítám Tě v soutěži !!! :o))))

    Ahoj Mokopko,
    děkuji a mám radost, že si ke mně zavítala!! :o)))

    Milá Maruško, vítám Tě tady!! :o)))

    Ivo,
    moc děkuji za pochvalu blogu :o))
    a jsem moc ráda, že jsi se přihlásila do soutěže
    a piš častěji!! :o)))

    A ZÍTRA SE UŹ LOSUJE :o))))))))
    krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  47. moj syncek hlasuje za zlteho snehuliacika, ja by som si vsak vybrala cerveneho, alebo modreho, ale kedze mame len jeden hlas, tak hlasujem za zlteho.

    OdpovědětVymazat
  48. Dobrý den …,
    Jsem moc ráda, že se Vám sněhuláčci líbí !!
    A také, že jste se přihlásila se synkem do soutěže.
    Chtěla jsem Vás poprosit, jestli se ještě podíváte na můj blog,
    napište mi Vaše jméno. Pokud se tak nestane, nevadí,
    budete v losování jako „ BEZEJMENNÁ č.1“.
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  49. JARUŠKO, ZELENÝ JE NEJVĚTŠÍ FEŠÁK.
    OSTATNÍ JSOU VELCÍ FRAJEŘI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  50. Jůůů a já natrefím na tak krásný blog zrovna, když tu je soutěž...až je mi trapné :-), ale jsou krásní, takže píšu ZELENÝ.

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Bohdanko!!!

    Ahoj P. !!!

    Vítám Vás v soutěži.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  52. Sněhuláčci jsou kouzelní, a jak to venku vypadá, brzy začneme stavět i opravdové. Všechny barvičky jsou moc pěkné ale u mě vede modrá, která k zimě krásně ladí :o)
    Pěkný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  53. Already winter? I like your snowmen, they are so cute.
    KATRIN W.

    OdpovědětVymazat
  54. aj ked som súťaž už nestihla,tak si dovolím okomentovať :-)).snehuliaci sú prosto nádherníííí.ste moc šikovná,prajem pekný večer,lenka

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Lenko,
    já moc děkuji za pochvalu!!!
    Chtělo to o malinkou chviličku a stihla bys to.
    Tak někdy příště...
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  56. Hello Jarka,

    thank you sooo match for you kompliemet.
    You make very lovly thinks to.

    greatings Conny

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...