***

***

úterý 5. října 2010

..Podzimní odpoledne..


Dnes je takové pravé pošmourné podzimní odpoledne...
..skoro dušičkové..
Vše je zahaleno do zvláštního oparu,
vzduchem poletují listy a občas do ticha spadne žalud...

Uvnitř je šero a tak to přímo vybízí si na chvilku zapálit svíčku...

Představuji Vám kapesníček po mojí prababičce.
 Je přes 100 let starý a patří k nejjemnějším háčkovaným
výtvorům, co jsem kdy viděla.






A zde jsou starodávné háčky, kterými byl tento kapesníček uháčkován.
Jsou tak jemné a titěrné,
že bych s nimi mohla háčkovat snad
pouze nití...














Chvilka uběhla, sfoukávám svíčku
a běžím připravovat večeři...
přeji vám krásný večer!!!
Jarka







22 komentářů:

  1. Milá Jaru, i já letí dělat večeři, ale u tebe jsem si ráda poseděla a zasnila se...Kapesníček je kouzelný, obdivuji zachovalost háčků, mám taky asi dva, ale vypadají hůř!
    Měj krásný večer a doboru chuť.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. fotky s krásnou atmosférou. a nádherné háčkovanie. o háčikoch ani nehovorím, tie len tíško závidím (ja viem, že sa to nemá:) - ak by si sa ich náhodou niekedy chcela zbaviť, daj mi vedieť;D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Heli,
    ono se to zdá, ale asi tři háčky jsou hodně poškozené zoubkem času...
    Děkuji za hezký komentář
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Xajo,
    děkuji Ti za milou návštěvu.
    Ty háčky patří do mé sbírky po předcích - ty nikdy nedám!!
    Háčkovat mne naučila moje babička.
    A babičku zase moje prababička..
    krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Hallo, Jarka,

    das sind wunderbar stimmungsvolle Bilder:
    deine feinen selbstgehäkelten weissen
    Deckchen, der hübsche gepunktete Topf mit
    dem Heidekraut(ich liebe Heidekraut ! )
    und der schöne Kerzenständer!

    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend !

    Biggi

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie, s opravdovými skvosty co mají duši a příběh - paráda!
    Přeji Jaru co nejpříjemnější podzim, Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Teda,Marti,mít tak doma přes sto let starý kapesníček...to je krása.
    Moc hezky jsi tu plamínkovou náladu nafotila a doufám,že k večeři jste si tu svíčičku zase zapálili.
    Přeju dobrou noc.B

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná atmosféra starých časů, kterou miluji. Děkuji za krásný okamžik, který jsem díky kouzelný fotografiím a vyprávění mohla zažít.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Jaruš,

    teda, nádherné fotečky. Kapesníček je opravdu jemný a krásný. Líbí se mi i svícínek.

    Z Tvých foteček na mě dýchá jemná nostalgie starých časů.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jarko, máš u mě malé překvapení. Katie

    OdpovědětVymazat
  11. I like it beautiful pictures also
    have a nice day
    greetings Paula

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji háčkované věci a ty Vaše jsou opravdu nádherné! Přeji krásný večer. Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško,to je tak vše nádherné a opravdu skutečné poklady.
    Hezký večer
    J.

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, Blanko,
    děkuji - i Vám krásné dny!!!

    Jituš,
    já děkuji Tobě, že se Ti u mne líbilo!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Evi,
    moc děkuji za návštěvu Tvoji pochvalu!!
    udělala jsi mi radost!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Raduš, Jituš,
    moc Vám děkuji!!!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Jarko, ta tvoje sbírka háčků je nádherná a ještě když s ním umíš... a ty umíš....tak to je paráda. Máš u mě na blogu jedno malé překvápko :-)
    hezký večer Věrka

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Věru,
    jsem ráda, že ses u mne zastavila a že se Ti to líbí!! Nějak jsi mi chyběla...
    Jdu se k Tobě podívat!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. JARUŠKO, KRÁSNÁ ATMOSFÉRA A KRÁSNÉ HÁČKOVANÉ POKLADY.
    JÁ DNES MÁM DOVČU, TAK TROCHU ODPOČÍVÁM A ZÁROVEŇ HLÍDÁM STĚŇÁTKA, KTERÉ SE NÁM NARODILY V SOBOTU.
    ZÍTRA BUDOU MÍT TÝDEN.
    MĚJ HEZKÝ DEN A PRÍMA VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  20. Bohdanko,
    děkuji!!!!!!!!!!!!!!!!
    Přeji Ti krásnou dovolenou a moc pozdravuj štěňátka - moc se těším, až nám je představíš!
    Krásný celý víkend Ti přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, krásné dečky, smekám nad šikovností Vašich i babiččiných rukou. Líbí se mi vaše fotky rudého psího vína. Dnes se chystám také vytvořit několik portrétů tohoto plazivce. Slunce nám dnes přeje. Ať Vám přeje i o víkendu! :) J.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Jiřinko,
    (budeme si tykat, jo?)
    Psí víno se mi strašně líbí, tak jsem jej vysadila, kde se dalo.
    Teď má tak úžasnou ohnivou barvu!!!!
    krásné focení!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...