***

***

neděle 3. října 2010

PRVNÍ VÁNOČNÍ OZDOBA...





Třetí etapa našich vánočních ozdob...

Když byly děti malé, tak jsme měli klasické foukané barevné ozdoby.
Moc se jim líbily velké barevné koule. Vzpomínám si, jak k nim chodily a prohlížely si v nich své legrační obličejíky. Nevím, jestli jste to někdy zkoušeli, ale je to vážně legrace!!!

A když děti vyrostly a nevěřily na Ježíška, tak jsme ozdoby obměnili. Koupili jsme si dřevěné malé ozdůbky a s mojí Martinkou jsme vyrobily z polystyrenových kostiček malé sametové dárečky a převázaly je zlatou stužkou.

A teď nastává další obměna. Koupila jsem si pár látkových ozdob a moc se mi šité ozdoby líbí!!!
Tak si k nim ušiji další... Když ušiji každý týden jednu, budu jich mít 12, když každý týden ušiji dvě, budu jich mít 24 !!!
.....Již jednou jsem měla připraven podobný projekt. U kamarádky jsem o Vánocích uviděla háčkované andělíčky - určitě je znáte. Moc se mi to na stromečku líbilo a tak jsem vyzbrojena popisem začala už v lednu. Plán zněl : každý měsíc jeden andělíček!! Ale měla jsem asi nějakou silnější přízi a místo andělíčka jsem měla ARCHANDĚLA !!! Zkrátka nebyl moc hezký a tím můj projekt skončil... :o)))

Tak doufám, že tento projekt dopadne lépe  !!! :o)))
Budu Vás průběžně informovat.....

A to je moje první : 




























Krásnou neděli !!! :o)))
Jarka




30 komentářů:

  1. projekt dopadol uplne fantasticky....je to uzasne!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jarko,

    s těmi barevnými koulemi to znám, doma jsme je také měli, nic jiného taky nebylo a ani v módě nic nebylo, vše tak stejně strojené.

    Tento rok jsem se i já rozhodla pro šité a háčkované ozdoby. Musím říct, že zatím se mi věci daří časově zvládat.

    Tvé šité srdíčko je kouzelné, přesně podle mých barev.

    Pohodový den a ještě máš hodně času vše zvládnout. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ozdůbka je moc krásná! I my jsme se rozhodli letos obměnit ozdobu stromečku a toto se mi moc líbí :o)
    Pěkný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den Jarko, ozdoba je to nádherná a krásně vypracovaná. A vánoční látka s růžičkami je kouzelná. Ať se projekt vydaří a stromeček zdobí 24 originálních ozdůbek !!!
    Přeji krásný nedělní den, Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné spomienky, hneď vo mne vyvolali vianočnú náladu:) Šitá ozdôbka je krásna, tak v projekte usilovne pokračuj! Príjemnú nedeľu!

    OdpovědětVymazat
  6. Jarko, srdíčko je moc hezké... z krásné látky. Držím palečky ať to dotáhneš :-) a už se moc těším na další ozdoby.
    hezkou neděli Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Jarka, toto bolo krásne čítanie, tak krásne mi zapasovalo k nedeli a navnadila ma na Vianoce. Ďakujem:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jarko,nádherné srdíčko,těším se až každý týden budete vkládat nový kousek vánočních ozdob.Mj jsem se velmi pobavila nad Vašemi řádky,hlavně u odstavce o sametu.Přeji krásné dny.Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jarka,
    krásne čítanie! Páči sa mi, ako povýšila darček od maminky a babky až na ten najkrásnejší piedestál, akým vianočný stromček určite je. Projekt si začala úspešne náplňať - srdiečko je pekne vypracované; teším sa na ďalšie. Vianoce sa veru blížia, na niektorom blogu som už videla odpočítavanie dní. Ja ešte, silou vôle, odolávam ale po Všich svätých budem "povoľnejšia".
    Krásne tešenie sa s usilovnými ručičkami.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaru, je to veliká nádhera! To budou vánoce - nepochybuji, že vánoční stromeček bude dokonalý. Pěknou neděli, martina

    OdpovědětVymazat
  11. JARUŠKO, MOC HEZKÁ VÁNOČNÍ OZDOBA. AŤ SE TI DAŘÍ UŠÍT VŠECHNY OZDOBY TAK, JAK MÁŠ NAPLÁNOVÁNO.
    STROMEČEK BUDE JISTĚ KRÁSNÝ.
    PĚKNOU NEDĚLI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jarus,tak tyhle plany z vanocnima ozdobama dobre znam.Take to vdycky napocitam dopredu a skutek utek:)) Srdicko je nadherne,preji ti at ti dalsi rychle pribyvaji protoze by byla skoda kdyby jich nebylo vic! preji krasny nedelni vecer,Monika......

    OdpovědětVymazat
  13. Na Vánoce se už taky moc těším, ozdůbka je parádní...krásný zbytek víkendu přeju.Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Jaru, to je nádhera! Jak vyprávění, tak ozdoba! To se musí povést, já ten stromeček už úplně vidím!
    Nastává doba předvánočně vánočních vyprávění a vzpomínání - když byla naš Terka malinká, měla jsem, kvůli ní, stromeček jen s růžovými ozdobami, a nebylo to lehké (těsně po revoluci) poshánět. Pak, v jejím školkovém věku byl stromek s jablíčky a slámovými ozdůbkami od paní z Veselého kopce u Hlinska. Dělala je jen do zahraničí a když viděla tu naši copatou cácorku, udělala i jí...
    Mrkni na můj blog, mám pro tebe maličké překvapení.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Zuzko,
    ty Tvoje kouličky mne vyburcovaly k vánoční aktivitě!!! :o))) Děkujiiii!!!

    Evi,
    moc moc děkuji! Budu se snažit :o)))))

    Jani,
    mne ty šité ozdůbky taky okouzlily!!!


    Ahoj Jitu,
    ta látka s vánoční růží od Tildy je kouzelná...
    Když se na ni kouknu, tak vidím Vánoce.
    Moc děkuji!! a budu se snažit!!!


    Krásný zbyteček neděle přeji a celý příští týden
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Iris,
    moc ti děkuji a budu se snažit!!!
    Znáš to, někdy bych ušila dvě, někdy žádnou :o)))

    Ahoj Věruš!!
    jsi moc hodná-děkuji!!!


    Gabi,
    já děkuji Tobě!!! :o))))


    Mějte se moc moc hezky!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Petruš,
    moc děkuji,,
    Když budou stužky :o))),
    ale na několik ještě mám...
    Petruš, my si tykáme, že jo?????
    Krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Věruš,
    děkuji za milá slovíčka a těším se na Tvé přípravy!!!
    Měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Martinko,
    moc Ti děkuji!!
    Já už se na Vánoce těším!!! :o)))
    Krásné dny
    Jarka

    Bohdanko,
    moc děkuji!!!! :o))
    Dnes jsem někde četla, že už máte štěňátka,
    tak se moc těším na fotky!!!
    Měj se moc se štěňátky hezky
    Jarka


    Moni, budu se usilovně snažit!!!
    A těším se na Tvoje naškrobené, máš je moc pěkné!!
    Krásný týden
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Jani,
    ono se to nezdá, ale Vánoce tu budou za chvíli...
    Děkuji Ti a přeji krásný týden!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Heli,
    čas letí a naše cácorky nám nějak vyrostly...
    Moc děkuji za Tvoje milá slovíčka.
    A na Tvém blogu nebylo maličké překvapení, ale obrovské!!!
    Heli, velké díky!! :o)))
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
  22. Jaruško pevně věřím,že tento projekt se určitě do vánoc podaří.Teď jsem si uvědomila,že jsou tady opravdu za chvíli...Srdíčko s nášivkou je moc moc krásné a na stromečku jim to bude u vás slušet...úplně to vidím.Tak přeji ať tyto nádherná srdíčka přibývají...Krásný a pohodový den, Soňa

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Soni,
    moc moc děkuji!!! Vánoce se opravdu blíží, tak abychom na ně byli hezky připraveni...
    Já už se moc těším.
    hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Jaruško,

    musím říct, že srdíčko je šité opravdu s citem a hlubokým citem... V jednoduchosti je krása a to je to, co jsi dokázala ukázat!

    Přeji krásné následující dny.

    Sandra

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruško, mooooooooc krásné!!!!! Také letos chci na stromeček našít látkové ozdoby, asi vyzkouším Tvůj "projekt" a hnedle bude celý strom zaplněný:))))).

    Pěkné podzimní dny. Šárka

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Sandro,
    moc Ti děkuji za milý komentář.
    Udělala jsi mi velkou radost!!! velikou!!!
    Hezké dny Ti přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Šári,
    děkuji!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mne látkové ozdoby okouzlily a protože jsem letos začala šít, tak jsem se do toho vrhla!!!
    (také dojde na Tvého koníka!! :o)))-konečně!!)
    Měj se moc krásně a těším se na Tvé ozdoby!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  28. Hallo, Jarka,

    dein kariertes Herzchen ist wunderschön.
    Und die Blumenapplikation , die du von Hand
    gemacht hast, verleiht deinem Herzchen
    etwas ganz Besonderes !

    Viele Grüsse

    Biggi

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Jarko, moc se mi zamlouvá tvůj nápad s těmi srdíčky..mám moc ráda látkové-šité ozdobičky na stromeček a každý prosinec při zdobení si říkám, že jsem měla začít s jejich šitím už v lednu...no to jsem samozřejmě nikdy nezačala :o) tak zkusím obšlehnout Tvůj nápad na 2-3 kousky týdně a ještě to do štědrého dne stihnu :o)) ...sama jsem moc zvědavá, jestli to splním...Tobě přeji ať se Ti v práci daří a těším se na fotečky dalších krásných ozdůbek ...přeji hezký večer...Radka

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Raduš,
    děkuji a jsem moc ráda, že jsem Tě inspirovala mým projektem!!! :o))) Držím palce, ať Ti to pěkně jde - do Vánoc se to dá ještě krásně stihnout, mně se šité ozdůbky moc líbí a konečně letos je snad budu mít. Zatím jedu nad plán :o)))
    Já se těším, až nám je představíš!!
    Hezké dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...