***

***

úterý 24. července 2018

Háčkované kloboučky - léto ve škatulce a olejíček z jetele...



Krásný den!!
Mám dřevěnnou škatulku se čtyřmi přihrádkami...:o))

Když jsem uháčkovala letošní první klobouček na měsíčkovou mast,
vůbec jsem netušila, že ve škatulce budou sedět čtyři plné skleničky
s uháčkovanými kloboučky...
Tak se to nějak vyvinulo...
Každý rok háčkuji kloboučky, ale!! Skleničky s lektvárky jsou prostě úžasnými
 dárky a tak mi většinou nezůstane ani jeden..
A tak se mé tvoření od jara nese nějak s motivky květů- 
tak jsou i na skleničkách...
Po měsíčku přišly na řadu sušené růže a růžový olejíček...
(ten už dělám podruhé- růže mi znovu po ostříhání trochu rozkvetla ...)







Pořád suším okvětní lístky měsíčku.. kdo jej suší, tak ví, že 
z plné misky lístečků zbyde mrňavá hromádka :o))




Období květů divokých chrp bylo krásné...




Kombinace usušeného měsíčku a květů chrpy- 
to je barevný karneval..







A do poslední přihrádky musela!!!!:o)
 přijít usušená levandule...

Na mastičky a usušené bylinky jsem začala používat nižší sklenice
obsah 200 a 250 ml, ale s velkým šroubovacím víčkem, pro lepší manipulaci.
A tudíž háčkovaný motiv je velký na tento druh uzávěru-
víčko má průměr asi 8,5 cm..
Pokud se Vám líbí, napište, 
zašlu, už jsem načtrla schema..







Tak!! Škatulka je plná...Sedí si na stole v kuchyni...
A tyhle už vážně nikomu nedám!! :o)






V květnu jsem na loukách nasbírala kvetoucí červený jetel,
z toho dne mám jen jednu fotku- a to proto, že jsem našla první houbu... 





Napěchovala jsem květy (hodně) - do sklenice a zalila panenským olejem..
a uzavřela. Dvakrát jsem olej dolila,
pořád mizel v květech..:o))
6 týdnů se květy macerovaly,
pak jsem slila, vymačkala květy a uskladnila ve velké
sklenici v lednici. 
Překvapila mne krásná hustota oleje..
a moc se mi líbil ten proces "zrání".
Napřed hmota měla barvu tmavě zelenou, 
pak hnědou a nakonec krásně zezlátla...
Odlila jsem si do malého kapátka a lahvičky k používání 
a o malých prázdninách jsem začala testovat na obličej...
Zatím dobrýýýý :o) ..je příjemný
a používám večer na vyčištěnou pleť.






(květy jetele červeného - nejen, že jsou dobré,
ale ve starých knihách jsem se dočetla, že příznivé působí na 
pokožku, aktivují tvorbu kolagenu a zvyšují elastičnost pokožky 
a odstraňuje pigmentaci...dříve si ženy také oplachovaly
vlasy z odvaru červeného jetele - pro sílu a pružnost vlasů...)

Chtěla jsem Vám vyfotit olejíček na sadu v trávě s jetelem, který místy 
ještě kvete a dopadlo to takhle!! :o)
Zdá se, že se Barouškovi olejíček zamlouvá!




Za humny rozkvetlo podruhé pole s jetelem, asi proto, že jsem 
se pořád jen kochala a pak ho posekali a já si tu krásu 
nestihla vyfotit...tak jedna podvečerní jetelová.




Mějte se moc hezky!

Jarka




75 komentářů:

  1. Jarka,
    fotky sú nádherné, úplne naj s chlpáčom :-)
    Premýšľala som, čo je jetel, lebo fotky mi nenabehli, veď to je ďatelina... o tom oleji som už čítala, ale ešte neskúšala. Ja momentálne používam bio olej z lupeňov ruží.
    Obdivujem Tvoju šikovnosť a klobúčiky aj s obsahom sú super, v tej krabičke im to sekne a veru sa ich nevzdaj ani za nič :-)
    A hríb dubový alias dubák je bol určite malým potešením, my už sme ich tiež pár našli.
    Prajem Ti pekné leto a pozdravujem,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi,
      no vidíš!! a já taky hned nevěděla- jak se se řekne jetel slovensky- až když jsi to napsala- tak jo!!! :o)
      Moc mne potěšila Tvá pochvala. Lístečky růží jsem včera naložila- tak budeme Adi krásné!!!! Moc mne ta výroba baví!!
      Občas narazíme na místečka, kde rostou tihle dubáčci. Většinou na hrázích rybníků- fakt pod duby!!
      Měj se moc hezky a užíjte si dovolenou
      Jarka

      Vymazat
  2. Jarko, ty máš tak úžasné inspirativní náměty, já se vždy nad tvými fotkami raduji. Mohla bych poprosit o návod na úžasné háčkované kloboučky (HajnaAlena@seznam.cz), moc se mi líbí. A ty sušené chrpy, to je nádherná barva.
    Měj krásné letní a voňavé dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko,
      Ty mne vždy tak hezky potěšíš!! jsem ráda, že se Ti líbí!!
      barva sušených chrp je krásná, bude trochu barev v zimě...budou potřeba...
      Návod posílám.
      měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, ty kloboučky jsou roztomilé. Parádně skleničky doplňují a zdobí. Já neumím háčkovat, tedy letos jsem to prvně zkoušela. Ale teď, přes léto nějak není čas. Snad zase v zimě 😊
    Maceráty bylinek jsou prima, nač sahat po chemii, když nám vše nabízí příroda sama.
    Měj se krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško,
      děkuji!! Já si to pamatuji- jak jsi psala o háčkování..No vidíš- a právě tyhle mrňavé projekty já ráda háčkuji v létě- protože si je můžu všude vzít s sebou...na zahradu, k vodě...
      A s tou chemií...je jí všude už tolik - tak proč si ji ještě natírat na obličej!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško,

    jedním slovem - nádhera ……..
    Zaujalo mě naložení jetele do oleje ,jaký olej použít - olivový ?
    Děkuji za informaci a přeji hodně dalších nápadů.

    Hezké léto.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu- děkuji!!!
      Naložit se dá různého oleje-
      hlavně aby byl třeba panenský, za studena lisovaný...
      Teď jsem růži naložila do rýžového..
      A měsíček se maceruje ve lněném...
      Tak to zkouším, ale olivovým- dobrým!!- se určitě nezkazí vůbec nic.
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  5. Ano,ano škatulku s naparáděnými sklenkami si nech pěkně jen pro sebe! Je to moc hezké. Celý Tvůj příspěvek je zase takové pohlazení - doslova voňavé. Vždyť i Baroušek o tom ví svoje :-).
    Měj se moc hezky a užívej léta.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      tyhle jsou opravdu moje!!! uháčkovala jsem jich mezitím i jako dárečky, ale tyhle nedám!!
      A Tobě moc děkuji za hezké psaní, zdravím s Barouškem
      Jarka

      Vymazat
  6. Jarko, o jetelovém olejíčku jsem nikdy neslyšela a ani bych nevěděla, co s ním.( Teď už vím.). Obdivuji tvé nápady a recepty a všechno tvořeníčko, jak dokážeš vše zpracovat a skvěle využít. Jsi hotová alchymistka. .o) A nesmírně šikovná.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!! asi to mám nějak v krvi a tvořit mne baví v mnoha směrech- nějak mne to obohacuje, baví a je to i spojené s přírodou, toulkami venku s Barouškem a je to i takový krásný relax v dnešní době...
      A já Ti moc děkuji!! měj se moc hezky a užívej!! Jarka

      Vymazat
  7. Dobrý večer, ráda navštěvuji Vaše stránky na kterých hledám inspirace. Moc se mi líbí kloboučky na skleničky, mohla bych poprosit o návod? subriv@email.cz. Děkuji Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko,
      děkuji za milou zprávu a posílám!!!
      krásný den Jarka

      Vymazat
  8. Nádhera, Jaruško. Krásné skleničky s voňavým obsahem.
    Ty kloboučky jsou bezva nápad.
    😉 👍❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      posílám pozdravení!!
      Potěšila jsi mne, děkuji♥
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  9. Jaruška ... jednoducho nádhera ... najskôr som obdivovala klobúčiky, ako sú krásne zladené s obsahom ... V škatulke takto pospolu im to náramne svedčí ... vždy správne siahneš po tom, čo potrebuješ ... :)) a olejčeky na pleť sa mi tiež zaujali ... Mám otázočku ... na ružový olej môžem použiť akékoľvek ruže ? máme doma takú pestrofarebnú klasiku ... tak neviem ... Jarka ... veľmi pekne si nafotila a tiež sa poteším návodu na klobúčiky ... Maj sa dobre, prajem ti krásne dni ... L. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laura, děkuji!!!!
      Kloboučky mne bavily háčkovat současně s barvami sušených kvítků..Bylo to hezké- a chrpy mají krásnou barvu.
      Co se týče růží- jedlé jsou všechny okvětní lístky růží...a všechny mají blahodárné účinky..
      Říká se, že nejvíce prospěšných látek- flavonoidů, tříslovin a silic má právě růže tmavě červená (tu jsme vždy zpracovávali s babičkou) a světlé růže mají zase více hojivých slizových látek..
      Takže klidně to můžeš smíchat!! :o)
      Ráda suším a míchám dohromady- je to hezky barevné..myslím, že fotka sušených je v příspěvku z malých prázdnin a je tam asi i fotka naložených tmavých růží...
      Tady je lektvar z růží:
      https://redneval-redneval.blogspot.com/2016/07/dnes-o-ruzichtrochu-jinak.html
      Rosol z tmavě červené růže je moc dobrý na poháry a na puding.
      Chtěla jsem ti poslat schema na klobouček, ale nenašla jsem Tvůj mail!!!
      Měj se moc hezky a užívej léta
      Jarka

      Vymazat
  10. Dobrý večer Jarko,moc ráda chodím na Váš blog a už minule jsem obdivovala krásné kloboučky.Mohla bych Vás taky poprosit o návod?Moc děkuji.Lenka(j.cohorna@worldonline.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      moc zdravím,
      Ten název mailu si náhodou pamatuji!!! už z minula!!
      Moc děkuji za milou návštěvu a posílám!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Jaruška, nielen si všetko sama nazbieraš a vyrobíš, ešte to dovedieš k dokonalosti stylingom. Krása. A Baroušek je rozkošný. Ňufáčik ponorený do tej vône. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      jsi mne hezky potěšila tvým psaním!!! moc děkuji- i za Barouška
      a měj se moc hezky!! Jarka

      Vymazat
  12. Taky bych si už nechala skleničky v krabičce pro sebe :-) Je to prostě nádhera :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji!!!! (tyhle už si opravdu nechám...)
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško,
    .. jedním slovem .. dokonalé .. u nás jetel nikde nerostl na polích .. jen u babičky na zahradě ..
    .. prosím můžu poprosit schéma na klobouček .. deniben@seznam.cz .. děkuji moc Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni,
      zdravím a děkuji!! Jetel na polích je na podívanou a jetel na zahrádce a na sadu - ten je právě ke sběru!! :o) Posílám a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  14. Jaruško, nádherné fotky. A ty kloboučky... Kouzelné. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      posílám horký pozdrav a děkuji!!
      Měj se báječně Jarka

      Vymazat
  15. Jaru, k tobě je prostě radost zajít - krásné pokoukání, moudré čtení. Úplně cítím, jak to u tebe voní!
    Měj krásné dny a podrbej za mě Barouška!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      moc děkuji-i za Barouška, že jsi zašla!! To mne vždy potěší!!!
      Měj se krásně - i když je to vedro!!!
      Jarka

      Vymazat
  16. Krásny blog, nádherné háčkované vecičky! Ja robím s drevom ale háčkovanie sa mi vždy veľmi páčilo, len sa bojím to skúsiť - príde mi to náročné :-)
    Prajem Vám krásne a tvorivé leto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milé Bubátko!! To je tak krásný název!!
      Ale byla jsem se podívat- takže milá Lubica,
      moc děkuji za milý komentář a návštěvu.
      Určitě háčkování zkuste- nebát se a jít do toho!! protože ta práce se dřevem je moc krásná a zrovna
      do těch nádherných dřevěnných domečků by se něco maličkého háčkovaného hodilo!!!
      Přeji hezké letní dny a spoustu nápadů na Vaše krásné tvoření!!!
      Jarka

      Vymazat
    2. Jeeej, dakujem za mile slova - a veru by ma ani len nenapadlo do toho dreva zakomponovat nieco hackovaneho - takze to uz urcite musim skusit - vela kamaratiek a známych sa ponukalo, ze mi to ukazu :-) a vo Vasom blogu je tolko krásneho! tak sa na to teda dam :-)))

      Vymazat
    3. Lubica, tak to se těším, bude to určitě moc pěkné!! přeji krásné dny a spoustu radosti u tvoření!!! Jarka

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Verbochka,
      так или иначе мы не видели его в течение долгого времени!
      Я отправляю много летних поздравлений
      и спасибо за хороший комментарий !!!
      поздравления
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško,mám ráda Vaše stránky a pravidelně je navštěvuji.Mohu poprosit o schéme na klobouček?Děkuji
    Eva z Kraslic (hamateva@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      moc děkuji!! jsem ráda, že se líbí!!
      Posílám a ať se povede a dělá radost!!
      krásné léto Jarka

      Vymazat
  19. Dobrý den Jarko,
    chtěla bych pochválit Váš blog, chodím sem často pro inspiraci. Moc se mi líbí třeba Váš nápad s macerováním lektvarů v polévkové míse.
    Spoustu svých výrobků taky rozdávám a háčkované kloboučky na dárkové sklenice jsou skvělý nápad. Také bych prosím poprosila o rozkres na bezinkahorska@gmail.com . Moc děkuji a přeji hodně nápadů a inspirace
    Bezinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezinko!!
      Moc děkuji. To mi udělá vždy radost!!!
      Kloboučky na skleničky- jako dárky- to je moc fajn-
      tak ať se daří!! jak suroviny- tak kloboučky.
      Přeji krásné letní dny a prima tvoření!!
      (posílám...)
      Jarka

      Vymazat
  20. Jestli Baroušek taky nepotřebuje trochu zjemnit pleť?!:-)). Krabička je se skleničkami v kloboučcích velmi dekorativní, Jaruško. O obsahu nemluvě, ten je zase užitečný a ty barvičky...radost na ně pohledět.
    Děkuji za pohlazení slovem i obrazem, hladím na dálku Baryho a ať to s tou péčí o pleť nepřežene:-).
    Krásné slunečné dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet! :o))
      Když ti napíšu, že Baroušek to někdy i ochutná, tak je Ti to jasné :o)))
      Vnitřky a vnějšky- co se týče skleniček- to mně moc baví a já Ti děkuji!! i za Barryho.
      Pomalu se blíží víkend, měj se moc hezky- i když - je tedy trošku vedro!!!!
      Jarka

      Vymazat
  21. Milá Jarunko..tak moc mne tvé fotky pohladily u srdéčka.
    Kloboučky jsem už chválila a chválit budu znovu..jsou úžasné tak jako ty a Baroušek.Posilám mnoho pozdravů a Barouškovi pohlazení.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!!
      A my Ti s Barouškem děkujeme!!!♥
      Posíláme pozdravení a měj se krásně Jarka

      Vymazat
  22. Prenádherné háčkované vecičky. A tiež výborné tipy na olejčeky. Určite sa mi to hodí pri výrobe mojej bio kozmetiky. Prajem pekné letné dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko!
      Moc děkuji za milý komentář!!
      Ano- je to vlastně BIO, že???
      Ať se daří a přeji krásně dny Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško nádherný příspěvek plný vůně a krásného háčkování. Z fotek vyzařuje poklidná letní atmosféra, užíváš si letní dny opravdu tvořivě a zároveň odpočinkově.
    Měj hezké horké letní dny !!!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      moc děkuji, tak hezky jsi to napsala..ano- je to tak hezky propojené vše letně- přes naše toulky a sběr a taky samozřejmě přes rybníky a lektvarování a pak háčkování...
      Měj se moc hezky a užívej léta Jarka

      Vymazat
  24. Dobrý den,
    chodívám navštěvovat Váš blog, protože z něj na mne dýchá atmosféra klidu, "starých časů", přírody a krásných ručních prací. Je to pro mne vždy relax číst Vaše příspěvky. Ráda bych si alespoň kousíček této atmosféry navodila i doma uháčkováním "Vašich" kloboučků na zavařeninové sklenice a chtěla bych proto požádat o schéma na jejich uháčkování (Anteatesal@seznam.cz). Děkuji Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko!!
      Já moc děkuji za krásný komentář..moc mne to potěšilo!!
      Ráda Vám schema pošlu a přeji, ať se daří a máte z kloboučků radost.
      Mějte se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  25. Jarko,
    nádhera - i já mám nasušeno- takže už mně chybí jenom ty Vaše krásné kloboučky.
    Mohu poprosit o návod na adresu vorincz@seznam.cz?
    Děkuji
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko!!
      tak to je bezvadné, že je nasušeno-
      Takže schema posílám, ať je to kompletní :o))
      krásný den a ať se daří
      Jarka

      Vymazat
  26. Dobry den, nedavno jsem objevila Vase stranky s krasnym tvorenim. Chtela bychVas poprosit o zaslani navodu na kloboucky na email ma.jitka@atlas.cz Dekuji a preji krasne leto.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,
      děkuji za návštěvu a přeji, ať se daří!!
      Posílám...
      Jarka

      Vymazat
  27. Jaruško, nádherné fotečky plné sluníčka, energie. :-) Měsíček kvete, jdu natrhat a zkusím mastičku. Ten jetel láká také, musím se podívat po okolí... ;-)Bylinky se macerují při pokojové teplotě, nebo v lednici? A můžu také poprosit o návod na klobouček? Moc, moc děkuji. Přeji sluníčkové dny, ale déšť by byl také potřeba ( u nás vůbec neprší :-(). D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem napsat mejlík: daglar@centrum.cz. ;-)

      Vymazat
    2. Dagmarko,
      moc děkuji!!! Bylinky se macerují při pokojové teplotě- snesou i sluníčko, ale teď je horko už moc- takže takový polostín na parapetu je nejlepší...až po té maceraci je dobré uskladnit do ledničky a odlévat si dle potřeby třeba do maličkých lahviček...na použití olejíčku na pleť je zase dobrá pokojová teplota...
      U nás dnes zapršelo, ale vláhy by to chtělo o hooodně víc...ale u nás na jihu asi pršelo opravdu víc, než v ostatních částech republiky...
      Měj se moc hezky, ať se výroba zadaří a potěší, schema posílám!! Jarka

      Vymazat
  28. Hezký večer Jarko, Vaše stránky jsou pohlazením po duši. Ráda se k Vám vracím a čerpám inspiraci. Mohla bych poprosit také o schéma na kloboučky? veronika.kulhava@atlas.cz ....moc děkuji a přeji hodně dalších krásných nápadů. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko!!
      Já moc děkuji- těší mne to!!
      krásné dny a hezké tvoření- schema posílám!!
      Jarka

      Vymazat
  29. Opět nádhera, nejvíc se mi líbí chrpový klobouček, miluji modrou:) Ráda navštěvuji Váš blog i kvůli nostalgii, studovala jsem a pracovala v Hradci. Ale jeho okoli takhle neznám. Přeji krásné léto! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      takový komentář prostě potěší!! a moc!!!
      Jsem moc ráda, že se chrpový líbí!! Ono vůbec to chrpové období bylo krásné!!
      Posílám pozdravení z Hradce-ze starého města- pracuji tady, ale žiji mimo město...
      Evi, i Vám krásné léto a děkuji! Jarka

      Vymazat
  30. Ahoj Jarka. Pridávam sa i ja k slovám chvály. Si šikovná a robíš užitočné i praktické a krásne veci.Tie lupienky z ruží chcem i ja skúsiť,hádam nič neskazím. Jarka,prosím Ta pošleš mi návod na ten klobúčik? Prepáč,že som skôr nepísala,ale na tento čas si mám šetriť oči,takže len takto krátko.Pohladkaj za mňa Barryho. Maj sa krásne. A ozaj -fotky ako vždy super! Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi!!!
      Růžičku určitě zkus, teď kvetou podruhé...Návod Ti hned posílám a určitě se mi pochlub, jak se Ti povedl!! Hlavně přeji brzké uzdravené , šetři se a my s Barouškem posíláme pozdravení a napíšeme si, jo??? Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  31. Vase stranky ctu obcas, ale cim vice noveho napisete jsem radeji. To je poctenicko. Vase koloboucky jsou uzasne a proto prosim take o schema. Jeste neco mam rada, jako milovnice psu, vas krasny vztah s Berouskem. Mam rada velke psy a prochazky s nima. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc děkuji za hezký komentář, který mne potěšil!!
      I za Barouška...Velký pejsek je prostě nejbáječnější společník na procházky a toulky- za každého počasí :o)
      Tak přeji krásné procházky a schema na kloboučky bych poslala-není tady uveden mail- ale vzpomínám si, že jsem kdysi posílala schema na srdíčko, tak doufám, že to bude ten správný mail :o)))
      Ať se daří Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško,
    už jsme zase po dovolené v pracovním procesu, tak píši.
    Nádherně barevně sladěné kloboučky a nasušeno máš !
    I já díky tobě modrý mám :-)
    Sice jsem o prázdninách háček nevytáhla, ale návod si přeci můžu založit na dlouhé zimní večery ;-D
    Prosím tedy také o něj.
    Užívej tropických dní ve stínu a u vody s Barouškem !
    pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko!!
      Také mám opět po volnu a nacházím se v pracovním procesu...
      Nejlíp je ve stínu a po krk ve vodě, s plavajícím Barouškem kolem mne :o))
      Byl to letos docela fofr s tím sušením- všechno bylo nějak zrychlené...
      A víš, že se asi nejvíc líbil ten modrý??
      Měj se moc hezky a posílám...
      Jarka

      Vymazat
  33. Jaruško, prosím o zaslání návodu na kloboučky na skleničky na e-mail bouborna@seznam.cz Mám naložené ve sklenici květy měsíčku v panenském oleji a už se těším na výsledek. Baroušek je miloučký a Ty jsi moc šikovná. Děkuji. Božena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boženko,
      výsledek bude určitě skvělý- já včera slévala do skleničky a už jsem zkoušela :o)) Tak ať se daří!! Moc děkuji i za Barouška a přeji krásné chvilky u tvoření a hezké dny Jarka (posílám..)

      Vymazat
  34. Prekrásne. Krabička s fľaštičkami nemá chybu. Vážne rozmýšľam, že st tiež niečo tak nádherné musím urobiť. Schovám si leto do fľaštičky a v zime z nej budem vdychovať slnko :-) Ďakujem za krásnu inšpiráciu. Hádam aj to háčkovanie skúsim :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  35. jů, Jaruško, já miluju jetelíčkový čaj, ale olejíček jsem ještě nezkoušela, tak to musím napravit. krásně je tady u Tebe. Majka

    OdpovědětVymazat
  36. Jaruško, chtěla bych být tak činorodá, jako vy. Kloboučky na skleničky jsou ´užasný můžu poprosit o popis. janku80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Jaruško, připojuji se s žádostí na návod na kloboučky: dende@email.cz a předem děkuji. Ještě by mě zajímalo, jakým způsobem se připravuje růžová voda, aby se nekazila...

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den, mohu poprosit též o návod na kloboučky: petra.sedlackova1@seznam.cz. Děkuji Petra Sedláčková

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...