***

***

pondělí 21. září 2020

Zlatě a ponožkově...







... a také už téměř podzimně Vás moc zdravím!

Přichází den, kdy je světlo a tma v rovnováze a léto
odevzdává žezlo podzimu...
Letos jsem moc neslavila první jarní den
ani letní Slunovrat tak, jak je u nás zvykem, 
ale můj milovaný podzim si chci oslavit!! Tak po svém...
Jsem nějak hodně sžitá s přírodou a ctím koloběh roku...
A tak se pojďme udržet vnitřně v souladu s normálním
koloběhem roku - i když je prostě v reálu úplně “jiný“
a pojďme si užívat čas nádherných barev přírody 
a padajícího listí...





Touláme se s Barrym přírodou hodně moc..
Však víte...a dnes Vám ukáži naši jednu odpočinkovou zonu.
Je na vyvýšeném místě a při dobré viditelnosti
je vidět až na Šumavu..
Na kopci, na kraji lesa si “lesáci” kdysi postavili
takové obyčejné sezení - za což jim dík!!
A z okolních polí se tam v průběhu let nanosily velké kameny.
Je to krásné místo z výhledem po krajině, pod velkými duby
a žaludy už padají na hlavu :o)




Do baťůžku si dáme sváču, pití, kávičku do malé termosky - 
a pletení!!! A vyrazíme...přes lesy a louky, kolem našeho lesního rybníka-
tam se zdržíme, poněvadž Barry + voda = 💙
a pak pomalu vystoupáme až do nejvyššího lesa...








A pletu ponožky.. Moc mne to baví..
Jsou to malé projekty, které mne zahřejí na nohou a na duši
a v mých milovaných barvách..
začala jsem takovou teplou a zlatavou,
pak kaštanovou a lišejníkovou...
Na jaře jsem pletla nátepníčky...hodně...
teď ponožky...asi terapie...
























Tak vítej PODZIME!!!
Mějte se moc hezky a opatrujte se!

Jarka








57 komentářů:

  1. Milá Jarko, tomu říkám reklama na dokonalý podzim a teplo, na oku, na srdci i na nohou .o).
    Skvělé obrázky a dokonalé ponožky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je ten nejkrásnější příspěvek babího léta, který jsem kdy četla. A samozřejmě ponožky vypadajá parádně!!!Tak ráda bych chtěla umět pořádně háčkovat a plést. Ale s háčkováním to neni nic moc, návody jsou pro mě kolikrát složitě napsané( potřebuji je jak pro blbečky:-) )a pletení jsem zkoušela naposledy na základce.
    Přeji mnoho takových krásných dní.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, krásná procházka a parádní ponožky. Mám jedny rozpracované, ale nějak mě to nebaví. Asi ještě není ten správný čas.
    Přeji krásné procházky s Barrym.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško - ponožková - ponožky ti jdou opravdu krásně, jako všechno tvoje pletení a zlatavé barvičky se mne moc líbí. Krásně si s Barrouškem užíváte začínajícího podzimu. Moc vás zdravím a D+D posílají samé hafavé ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, mám tuhle dobu babího léta z celého roku skoro nejraději. Fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jaru,
    jako každý rok, i teď si mě ty a tvé úžasné fotky donutila uvědomit si, že podzim je prostě nádherný! Nevím, jestli víc obdivuji fotky, přírodu, Barouška, ponožky nebo kouzelně pojmenované barvy vlny.
    Děkuji za nakouknout do té úžasné atmosféry a přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaruško, takový podzim mám rada i já, no kdo ne, viď :) Teplé sluníčko, zlatavé barvy....Tuhle jsem šla kaštanovou alejí....už padají. To budu mít zase plné kapsy :)
    Jaruš, měj prima dny, Petra
    PS: ponožky jsou boží. Evokují ve mě dětství u babičky. Taky takové pletla. Bože, to už je let, ach jo.

    OdpovědětVymazat
  8. To je tak krásné uvítání do podzimu. Ta zlatavá barevnost. Naprosto jsi mne vtáhla do atmosféry vašich toulek přírodou.
    A ponožky? Je to pro mne inspirace na malé dárky kamarádkám.
    Měj se Jaru, moc hezky- užívej podzimu plnými doušky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Je vidět, že vás pletení ponožek moc baví! Je to skvělý pocit, zachumlat se do postele v teplých ponožkách :) Krásné podzimní fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je babí léto a podzim který miluju, jenže bohužel vždycky strašně rychle naráz skončí a začne to hnusný lezavo, deštivo, blemcavo bez barev. A to je pro mne konec. Jsem teplomil a Slunečník a když není slunce, nedobíjím baterky a jsem plná různých démonů a strachů...

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, hezky si s parťákem užíváte a krásně přitom tvoříš. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, krásné fotky, krásné ponožky a úžasný parťák na procházky. Užívej podzimu. Já letos procházkám moc nedám paty pořád bolí a chození je utrpení a tak se aspoň kochám tady na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máte nádherné místo pro relax a ponožky se moc povedly❤️Taky bych chtěla umět plést. Bára

    OdpovědětVymazat
  14. Owwww love your dog....and your socks you have made....love from me please stay safe love Ria 💕🍀💕

    OdpovědětVymazat
  15. Hi Jarka! Wonderful! I love your sweet dog!
    Hugs and ... stay safe!
    Monique🐾🐾

    OdpovědětVymazat
  16. Jarko, tak to je parádní zlatý příspěvek. Fotky mají nádherný podzimní nádech a ponožky jsou úžasné. Takové nám pletla naše babička. Barouška obdivuji, jak se stále a rád koupe. :o)
    Přeji prima podzim. D.

    OdpovědětVymazat
  17. Podzim je sice krásný barevný, ale pro mě moc smutný. Odešli mně mojí milí navždy. Proto mám raději jaro, kdy všechno opět ožívá a probouzí se.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj moji kamarádi moc Ti závidím ty krásná místa po kterých se s Barouškem toulaváte je to opravdová krása a ponožky ty do toho krásně zapadají.Mose mi líbí to místo pod velikým dubem kde je úžasný výhled,já by neupletla vůbec nic jen by se kochala těma výhledama.Tak přeji ještě oběma hodně takových procházek!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný podzim, také ho mám moc ráda v lese ... a pro mne je předzvěstí ještě krásnější zimy (doufám, že bude bílá...). Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško, úžasné ...
    Vše krásné, ponožky, příroda a Barry...

    Ale hlavně závidím (v dobrém) procházky s Barrym♥
    Já teď chodím sama.
    No, s manželem jsme si řekli, že někdo nám opravdu chybí a tak na jaře budeme mít nového člena (labradora) naší domácnosti. Tak se už začínám těšit.
    Přeji krásný den a spoustu radosti ♥
    D.

    OdpovědětVymazat
  21. Jaru, krásně si užíváš podzimu:-)

    OdpovědětVymazat
  22. https://gameeffect.xyz Many people have loved the overall game of baseball for years. You can find followers around the globe, from specialized tiny-leaguers to pass away-hard spectators. This article has tips to prove how pleasurable baseball really is.

    OdpovědětVymazat
  23. https://gamebegin.xyz You are able to process by yourself. A pitching unit lets you established the pace from the tennis ball. By packing a number of baseballs into the machine, you may process hitting without the need for a pitcher. This electronic digital unit is perfect for all those who want to practice baseball by yourself. Pitching devices can be found at the local showing off items retailer.

    OdpovědětVymazat
  24. ブックメーカー 仮想通貨 Finding a exercise partner can substantially increase your muscle mass-constructing outcomes. Your spouse could be a valuable source of enthusiasm for staying on your regular workout program, and pressing you to definitely optimize your efforts while you figure out. Possessing a trustworthy partner to determine with can also help help keep you harmless as you will always possess a spotter.

    OdpovědětVymazat
  25. https://gameboot.xyz You can see them on magazines as well as on Tv set, people who appear to be their biceps and triceps and thighs will explode since their muscle tissue are extremely massive! There is no need for you to acquire your body to that particular stage when you don't wish to, since the simple tactics in this article will help you to create muscle mass in the wholesome way.

    OdpovědětVymazat
  26. Je mi to moc líto ale musím vám sdělit,že Jaruško dnes zemřela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc to bolí..nikdy na Tebe Jaruško nezapomenu..R.I.P.

      Vymazat
  27. Kristepane, co se stalo? To už je za dobu co bloguju druhá blogerka ke které jsem ráda chodila..... Velká soustrast rodině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruška zemřela náhle..upadla na zahrádce a bohužel už jí nezachránili.

      Vymazat
    2. Jaruška zemřela na rozsáhlý plicní syndrom.

      Vymazat
  28. Vůbec nevím, co napsat... Je to pár dní, co jsme si psaly... Drahá přítelkyně... Opravdu hrozná zpráva. Myslím na všechny její milované... Vzpomínat budu s láskou a úctou! Helena

    OdpovědětVymazat
  29. Čtu poslední tři zprávy a nechápu ... Jarušky blog byl pro mě jeden z nejoblíbenějších. Mrzelo mě, že se odmlčela, občas jsem sem nakoukla a dnes mi na mysl přišla myšlenka, že se k ní kouknu, dlouho jsem tady nebyla ... je mi to hrozně moc líto, i když jsem ji osobně neznala byla mi hodně blízká svým vztahem k přírodě, tradicím a tim co její ruce uměly vykouzlit... Takoví lidé jako ona by tady měli být hodně dlouho ... úpřímnou soustrast rodině ... Jitka

    OdpovědětVymazat
  30. Jaruško, má drahá virtuální kamarádko, budeš mi moc chybět. Marki

    OdpovědětVymazat
  31. Jarunko vždycky si byla a navždy zůstaneš v mém srdci 💔 333 JV 333 Tvůj Kosíček 🫶

    OdpovědětVymazat
  32. Úprimnú sústrasť. Jarka bola aj moja blogová priateľka. Budeš mi chýbať...

    OdpovědětVymazat
  33. Lezarts

    Teprve včera jsem se dozvěděla, že jsi Jaruš odešla…, chyběla jsi dlouho, ale netušila jsem, že si ty prázdniny prodloužila na věčnost.
    Při pohledu na krásné výrobky tvých šikovných rukou, už jen mohu vzpomínat …

    Dovoluji si touto cestou vyjádřit, soustrast rodině.

    Renata

    OdpovědětVymazat
  34. Thank you for your explanation, very good content. 307a490a3572b0746610e8f2e34cf61f
    define dedektörü

    OdpovědětVymazat
  35. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...