***

***

pátek 15. června 2012

Čas růží......ROSALI




Čas  růží ...

Na zahrádce mi růže nekvetou,
tak mi rozkvetly na polštáři....

Už delší dobu vlastním látku -
Vámi Všemi notoricky známou
ROSALI
od Cath Kidstone.

Dlouho jsem kolem ní chodila,
kochala se a konečně jsem se odvážila
 do ní střihnout!! :o)

Udělala jsem čtyři obháčkované čtverce
a pak je spojila dohromady..
Strašně moooc by se mi líbil přehoz!!!
Ale........:o))











































Přeji Vám krásný páteční večer
a víkend plný ☼☼☼!!

Jarka



Aron asistuje u všeho :o))))
tak za odměnu jsem mu zkusila
moji pásku na látku...












72 komentářů:

  1. Hm,Jarko,tak to je velká krása....romantická dušička plesá

    OdpovědětVymazat
  2. This fabric is very nice! And I think that the rose made by you is wonderful too!
    Aaron i very very smart!!
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, krásně jsi nádhernou látku zhodnotila! Polštářek s růžemi je skvostný, háčkování mu tak sluší... Hmmm, deka, ta by tedy byla!
    Moc se mi líbí i Aronův "obojek"! Hezký konec týdne. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      děkuji za hezoučký komentář!!
      Deka-přehoz - ta by byla, viď?
      Ale ten čas, ty obháčkované čtverce - je to hodně pracné.. :o(
      Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško, to je krása, nádherná látka a ještě takhle pěkně zkombinovaná s háčkovanou krajkou! No a Aron to je ale parádník :))
    Jaruško, přeju ti krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti,
      moc děkuji i za Arona!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  5. Jarka, je to krásne. Vymyslela si to fantasticky a máš pravdu, že prehoz by bol tiež krásny. Už si ho predstavujem prehodený cez posteľ. Havinko má nádherný obojček. Romantika vládne u Vás všade. Pekný víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc děkuji,
      ach ta romantika,
      já jí zkrátka kolem sebe potřebuji!!
      Měj se krásně!
      Jarka

      Vymazat
  6. JARUŠKO, KRÁSA VELIKÁ.
    TY MÁŠ TAK MOC ŠIKOVNÉ RUČIČKY. JÁ TO NESVEDU.
    DĚKUJI ZA KOMENTÍK. TAKÉ ODBÍHÁM OD VAŘENÍ... POLÍVKA UŽ VONÍ.
    MĚJ SE HEZKY A PŘEJI SAMÉ POHODIČKOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdanko,
      děkuji za milou pochvalu!!!!!
      Měj krásné dny!!
      Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško, u nás právě probíhá klučičí oslava (6 patnáctiletých skoropánů) a tak jsem si odskočila mrknout na něco holčičího. U tebe jsem si užila růží, romantiky, preciznosti....ale ta fotka nakonec, promiň mi ten výraz, ale to je bomba! Aron je úžasný!
    Přeji krásný víkend a moc vás oba zdravím!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      věřím, že klučičí oslava dopadla dobře!! :o))
      A moc děkuji za krásné řádky-a za Arouška!!!
      Měj se moc hezky
      papa Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško, polštářek je nádherný. Vzorečky Cath Kidstone jsem si moc oblíbila a mám jej i na pozadí plochy v Google a na mobilu :-) :-) Takže chápu tvoje pocity :-) Ať ti polštářek dobře slouží.
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      Moc děkuji!
      No prostě Cath Kidstone...Jsem ráda, že mne chápeš, moc!!!!
      Měj se moc hezky :o)
      Jarka

      Vymazat
  9. Jarka to je bozske...nadherne jemna praca...ach sikovna si moooc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško tak to je krása,ani se nemůžu vynadívat!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,
      moc děkuji, jsem ráda, že se líbí!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško tak ten tedy nemá chybu :-)..opravdu úžasnej....krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji!!!!!!!
      Ten přehoz, ten by byl, viď??? :o)))
      Jarka

      Vymazat
  12. Moje draha pritelkyne, myslim na tebe kudy chodim a premyslim a dumam a brzy se ti ozvu. Latky a nuzky . . . take to mivam a chodim, hladim, premyslim ...mam nebo nemam. Ale vis jakekrasne sny te budou provazet noci, az si hlavu na polstar polozis. Jaruska a puntiky, to je na vecnost, ze? Objimam a krasny vikend pod lipou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšánku,
      mám látky, do který snad ani nikdy nestřihnu!!! :o)))
      Teď bych mohla říci-mám na růžích ustláno!!! :o))
      A puntíky?? Vždyť víš......
      Posílám pozdrav do kopců
      a myslím na Tebe!!
      Jarka

      Vymazat
  13. Ahoj Jarka. Krásna látka,perfektny nápad s tým obhačkovaným a hlavne šikovné ručičky!Užasné ako vždy a Aron je s tou ozdobou fešák. Maj sa krásne a prajem krásny víkend. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdí!!
      Moc děkuji, i za Arona!! :o)
      Kdyby byl čas, pustila bych se i do přehozu, ale je to hodně pracné!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  14. Piękny jest Twój blog!!! Cudne, staranne prace!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello! Dziękuję za miłą blogu komplementy i wysłać wiele pozdrowienia!
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaru, tak do toho. Už vidím i ten krásný přehoz:-D
    Krásné lenošení na sluníčku, s fešandou Aronkem:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko,
      Děkuji!! To víš, ten přehoz-to je veliké sousto!!!
      Víkend byl krásný, ale už je fuč!!!
      Měj se moc hezky :o)
      Jarka

      Vymazat
  16. Ahoj Jaruško, to je taková nádhera. Polštářek se Ti moc povedl.Tyhle kombinace látky a háčkování vypadají tak krásně nostalgicky. Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc děkuji za nádherný komentář!!
      Udělalo mi to radost!!
      Kombinace látky a háčkování je krásná, jen kdyby bylo více času!! Hned bych se pustila do přehozu!!
      Měj se moc hezky!
      Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško to se Ti povedla taková krása,hodí se zrovna k tomu období kvetoucích růží,stále by si prohlížela Tvůj blog jedna pěknější věcička než druhá,ale nejhezčí je Aron tomu to tak sluší, a jak si myslí. A Jaruško ten přehoz by byl opravdu skvost!Pápá L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko!!
      Krásné období - čas růží, viď??
      Jen kdyby bylo trošičku lepší počasí, buď je zima a prší nebo je takové vedro...
      Jsem moc ráda, že se Ti u mne líbí a děkuji i za Arona-
      on je zkrátka u všeho, když háčkuji, tak je se mnou a leží mi u nohou, když fotím, tak asistuje a když fotím jeho, tak je i takový důležitý!! :o))
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruš, tvůj půvabný polštářek je jako stvořený pro ŠÍPKOVOU RŮŽENKU. Aronkův obojek je bomba a fotky jako obvykle úžasné. Přeji ti DOBROU NOC a krásné sny a pohodový víkend. Nečekej o víkendu na proměnu žabího prince a raději se pusť do výroby přehozu.

    Věra Mal, F-M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrunko!!
      Tvůj komentář přímo hladí! Moc děkuji!!
      A přehoz by byl, viď?
      Žabáčci se odtěhovali!! :o))) Takže mohu pracovat!!
      Krásné dny :o)
      Jarka

      Vymazat
  19. Jaruško moc se mi líbí spojení látky s háčkováním, je to nádherné. Růžičky nám doma zatím nekvetou, pomrzly, ale obrazily, květů se dočkáme snad později. Za chvíli vyrážíme za růžemi a levandulí do Častolovického parku, tak se moc těším.
    Krásný víkend plný sluníčka, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitu,
      Moc děkuji!!
      Spojení látky s háčkováním se mi moc líbí, dokonce by se mi líbily i šaty, ale ten čas!!!
      Já růžičky na zahradě nemám, mám takovou spíše lesní zahradu pod těmi duby, ale mám je moc ráda..Tak si to vynahrazuji ve váze!
      A moc se těším na reportáž z Častlovic!!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  20. Ahoj Jarka moja milá, našla som si ten krásny komentík od Teba ♥ Teším sa, že aj Ty ku mne občas nakukneš, Tvoj blog je čarovnýýý...pekný slniečkový víkend si uži ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katuško!!
      To já jsem ráda, že jsem Tě našla a mám radost, že máš blog..NÁDHERNÝ !!!
      Tvoje výtvory se mi vždy velice líbily a je to už dlouhá doba, co jsme si psaly na MMB!! :o))
      Tak teď se budeme setkávat tady! Budu se moc těšit!
      A děkuji za pochvalu!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  21. Jaru, to je nádhera... látka je překrásná a s těmi obháčkovanými okraji jsi to vymyslela skvěle... Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni,
      moc děkuji, jsem ráda, že se Ti líbí!!
      Měj se hezky a velikánský pozdrav pro Tvoji holčičku!!
      Jarka

      Vymazat
  22. Ahoj Jarunko...polštářek je překrásný, Spojení látky a háčkování nikdy nezklame a vypadá to fakt luxusně. Měj se moc krásně, užij si teplý sluníčkový víkend, pa pa a pusénku Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje milá Martinko!!
      Děkuji za milou návštěvu a pochvalu!!!
      Udělala jsi mi radoooooost!!
      papa Jarka

      Vymazat
  23. Ahoj Jaruško
    Máte(máš)nádherné háčkované inspirace.Polštářek je nádherný.Mě se líbí,žaludy,dyně muchomůrky aj....obdivuji to tu již hodně dlouho.Co mě dostalo srdíčko s levandulí.Pak obdivuji nádherně nafoceny květiny po dešti aj..příspěvky.Díky moc za komentík na mém webu.Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťulo!!
      Budeme si tykat, ano?? Těší mne!! :o)))
      Mám takovou radost, číst takové řádky, to je nádherné!!
      Jsem ráda, že se Ti u mne na blogu líbí
      a budu se těšit!!
      Krásné dny
      Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško úžasný nápad! Polštář vypadá úchvatně a hodně netradičně. Tohle bych teď našemu miláčkovi na krk dát nemohla, bylo by to plné chlupů, neskutečně líná! užívejte sluníčka, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sharko,
      děkuji moc!!!
      Aron už má línání naštěstí za sebou!! :o)))
      Letos línal taky neskutěčně!!! :o))))
      Krásné dny
      Jarka

      Vymazat
  25. Krásna práca, aj Aron sa viditeľne pýši :)
    Pa, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka,
      moc děkuji,
      Aron je moje psí láska!! ♥
      Měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  26. ✿ ❤ Ahoj Jarunko,moc děkuji za krásné komentáře.Tvůj blog i práce je moc krásná a je jedním z mála, který je mou velkou inspirací.Krásnou neděli ✿ ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialko!!♥
      To já děkuji za krásný komentář!!
      Měj se moc hezky!♥
      Jarka

      Vymazat
  27. Liebe Jarka, schöne Blumen sehe ich auch hier bei dir auf deinem Blog!
    Der Header ist schön,
    der Hund mit der Blume ist schön!

    LG Rosine 3♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  28. Jaruško krásné polštářky se ti povedly, nádhera se u tebe kochat, pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  29. witaj Jarko :))
    dziękuje za odwiedziny :)) ja , bardzo, bardzo lubię do ciebie zaglądać i podziwiać Twoje szydełkowe prace... takie równe i idealne :)))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ania, dziękuję za wspaniały komentarz!
      Posyłam wielu pozdrowienia i czekamy na następny raz!
      Jarka

      Vymazat
  30. Jarko, opravdu krasne. Moc krasny vzorek latky a ty jsi jej perfektne dotvorila. No a Aronovi to ted mimoradne slusi. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko!!
      Moc děkuji!! i za Arona :o))
      Posílám moc a moc pozdravů na tu dálku!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  31. Can these directions be translated to English? The pattern is beautiful and I would love to try and make it.

    OdpovědětVymazat
  32. ME ENCANTA!!!
    ASI CON TELA ESTA PRECIOSA.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
  33. Do you share the pattern?
    This is lovely!

    OdpovědětVymazat
  34. Is there a pattern of this that I could purchase please

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...