***

***

pátek 22. června 2012

Velká...





•••    KRÁSNÝ  VEČER   •••

Tak dnes jsem dokončila (konečně :o))
pro změnu jednu velkou...

Chtěla jsem takovou obyčejnou větší tašku-
čistě letní, lehkou..
A protože  LÉTO už tady opravdu je i "úředně",
musela jsem ji dokončit  :o))
Má pouze vyztužené dno
a už je v ní na zkoušku velká osuška...

A protože k létu patří voda-
teď myslím i tu, co se pije,
mám k tašce i obal na lahev s vodou...
Hezky tento obal nazvala na svém
blogu Míša-Mimoska:
FLAŠKOVNÍK !!!

A nelekejte se,
na některých fotkách je taška a flaškovník
opravdu
"vzhůru nohama"
-to když se sušilo!!! :o)))















































Přeji Vám krásný
I. letní víkend,
mějte se moc hezky !!!

Jarka















78 komentářů:

  1. Jedním slovem krása!!
    Čistá a pečlivá práce!
    Pěkný víkend přeje Jarka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko,
      moc děkuji!!!! :o))
      Krásný nedělní večer
      Jarka

      Vymazat
  2. Jarunko...NÁDHERA NÁDHERA NÁDHERA !!!!!!! Přeji krásný letní víkend, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      Děkuji moooooooooooc!!!
      Krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  3. Opět krása, to budeš mít origo doplňky, co nemá jen tak někdo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář!!
      Ještě bych chtěla šaty!!!!!!!!!!!!! :o))))
      Jarka

      Vymazat
  4. Tak to je nádherná taška i obal na flašku :-)
    Pěkný večer. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      moc děkuji za návštěvu!!!
      Krásný nedělní večer
      Jarka

      Vymazat
  5. Jarka,taška je perfektná,krásna,elegantná.Ty si proste jednotka v hačkovaní.Prajem Ti krásny víkend,pá Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdí!!!
      Moc děkuji za krásnou pochvalu!!
      Udělala jsi mi velkou radost!!
      Krásný večer a celý nový týden
      Jarka

      Vymazat
  6. piękna :) pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam!
      piękny wieczór
      Jarka

      Vymazat
  7. Ahoj Jarko,
    právě jste způsobila,že jsem se zamilovala,Vaše kabelka je úchvatná a mě mrzí,že jsem střevo na ruční práce.
    Krásná,krásná,krásná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím!!
      Mám takovou radost, že jsem tohle způsobila!!!
      Tahle kabelka zase není tak těžká,
      tak třeba Vás to inspirujete, že se do háčkování pustíte, byla bych moc ráda!!
      A moc děkuji a přeji krásný večer!
      Jarka

      Vymazat
  8. Hi Jarka! Your bag is very beautiful!
    Tomorrow I'll go make a little trip (saturday and sunday) with my husband. We'll go to the mountains, in Italy but near to Austria... I love these places, I hope I'll make some beautiful pictures!!
    I understan when you say that you love CopenHagen, because I feel the same thing for a French city: Strasbourg!
    Have a good week to you!
    Kisses
    Monique

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Monique,
      thank you very much for the wonderful comment!
      I'm glad you like the bag.
      Maybe you had a wonderful weekend-trip and look forward
      the photos!
      A beautiful Sunday evening
      kisses
      Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško, taška je krásná. Přeji ti ať je plná sluníčka a štěstíčka.
    Krásný víkend IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iví,
      děkuji moc,
      jsi zlatá!!!
      Přeji Ti krásné dny :o)
      Jarka

      Vymazat
  10. Jaruško, taška a flaškovník jsou,jako všechny tvé výtvory, perfektní a tvoří super doplněk k letnímu oblečení. Malá kabelka je kouzelná a s šálou je báječným doplňkem pro návštěvu letních koncertů. Tak krásný víkend a celé léto - Věra M z F-M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru M.,
      mám takovou radost, když se u mne
      zastavíš!! A děkuji za nádherný komentář!!!
      Krásný večer, Věru!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško, velká taška a flaškovník jsou - jako všechny tvé výtvory - perfektní a budou super doplňkem letního oblečení. Malá kabelka je kouzelná a s lehounkým šálem bude ideální na návštěvu letních koncertů. Krásný víkend ti přeje Věra m z F-M.

    OdpovědětVymazat
  12. Kabela i flaškovník jsou úžasné!!! O flaškovníku už uvažuju delší dobu, tohle je príma inspirace, dík! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      moc děkuji. Flaškovník je takový milý a praktický doplněk, uečitě se do něj pusť!!
      Hezký večer
      pa Jarka

      Vymazat
  13. Ahoj Jaruško, je vážně nádherná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, smekám ... precizní práce a jemné ženské doplňky ... aááách krááása!!!
    Nádherný víkend! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      jsem tak ráda, že se líbí, nějak mi trvalo, než jsem ji dodělala!!! :o)
      Ještě bych chtěla šatky!!!
      Moc děkuji a krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško ta je nádherná !!! Stihla jsi ji v pravý čas, léto začíná, budeš originální, jinou takovou nepotkáš. Flaškovník je úžasný doplněk.
    Krásný letní víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitu!!
      Tak ráda tě tu vidím!
      Moc děkuji,
      no-stihla jsem to, trošku mi to trvalo, než jsem ji dodělala!!
      Krásný večer a celý nový týden
      Jarka

      Vymazat
  16. Jaru je krásná. Nádherně uháčkovaná. to chtělo moře trpělivosti. hezké dny. jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc děkuji!!!
      No-byl to takový větší projekt!! :o))
      Krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  17. ....a tady se nekdo chysta na krasne leto a bude oslnovat v ulicich s nadhernou taskou. Obal je vyborne vykoumany. Misa je ma krasny, to je fakt. Jaru, preji hezky vikend, ale opravdu hezky!!!
    Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo,
      chtěla bych mít krásné léto!!!!!!
      A ještě k tomu potřebuji šatky!!!
      Doufám, že jsi měla krásný víkend.
      Zdravím do kopců.
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško tak ta tedy je-úplně se z ní tají dech!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,
      děkuji mooooc!!!! Je to tak milý komentář!!
      Jarka

      Vymazat
  19. Ahoj Jarko, tak na té teda můžu oči nechat!!! To sis "střihla" jen tak od oka? Normálně, měla bych chuť ji vyrobit někomu jako dárek. Slintám! Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Binno,
      jsem mor ráda a mám radost, že se Ti líbí.
      Já vážně hodně háčkuji od oka, kdybys chtěla,
      napiš, napíšu Ti postup!!
      A moc děkuji
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  20. Ahoj Jaruško,
    já nemám slov jen zírám nad opravdu hezkou letní taškou s příslušenstvím.PARÁDA.Povedený kousek-ať slouží.Hezký slunný a teplý letní víkend.Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťulko,
      moc Ti děkuji za krásný komentář!!
      Přeji krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  21. Jarka odpadnem, to je uzasna taska!

    OdpovědětVymazat
  22. Jaruško, to je nádherná práce. Moc se Ti povedla, akorát bych se bála,že se mi na pláži poničí, protože od všech těch krémů, mám všechny plážové tašky většinou na jednou použití :-) Krásnou sobotu, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      moc tě zdravím!!
      Já mám takovou pogumovanou tašku na zip na krémy-protože to právě znám!! :o)))
      Moc děkuji
      a přeji krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  23. Jarka, krásna taška úplne jednoduchá a tak nádherná. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc děkuji, právě takovou jsem nutně potřebovala!! :o))
      Tak nějak se hodí ke všemu.
      Jarka

      Vymazat
  24. hallo liebe Jarka,
    ich bewundere Deine traumhaft schönen Häkelarbeiten immer wieder!!

    liebe Grüße von Traudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Traude,
      danke für den netten Besuch
      und senden viele, viele Grüße!
      Haben Sie einen schönen Sommertagen
      Jarka

      Vymazat
  25. Ravissant !
    Bises et bon week-end.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anna, je vous remercie!
      Passez une bonne semaine de nouveaux
      Jarka

      Vymazat
  26. Jaru, nádhera. Krásně jsi přivítala léto ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji!!
      Ať žije léto!!
      Krásný nový týden
      Jarka

      Vymazat
  27. Jarko,tahle krása jakoby přilétla z dávných časů...dámy na pláži pod slunečníkem....no prostě idylka....moc pěkná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jittu,
      tak hezky jsi to napsala!!
      Moc!!
      Děkuji a přeji krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  28. Jaruško, taška i flaškovník - NÁDHERA.. Krásný večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  29. Taška i flaškovník se mi moc líbí - je asi hodně hodin práce a krásná inspirace.... Je vhodná i do města....určitě bude spousta lidí tiše závidět....už se těším na další dílko. hezký večer. Zuzina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi,
      děkuji za milou návštěvu a mám radost, že se Ti moje dílo líbí!!
      No trošku to trvalo, než jsem ji dodělala!! :o))
      Budu se těšit, že zase přijdeš!!
      Hezké letní dny
      jarka

      Vymazat
  30. Oh wie wunderschön!!

    LG Rosine ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosine!
      Vielen Dank für Ihren Besuch!
      Eine schöne Sommertage
      Jarka

      Vymazat
  31. Jaruško,to je neskutečně jemná,sněhově bílá ,něžná krása.Jste moc šikovná..Vaše háčkování obdivuji a moc ráda se inspiruji.Vždyť jste mi již také radila přes mailíka.Jenom stále nemohu teď přijít na to,jak je háčkovaná "kalina".Jaruško přeji Vám krásné,letní dny plné pohody.Pa.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc zdravím,
      děkuji za pochvalu tašky!!
      Napište mi, dám dohromady návod na tu "kalinu", ano??
      Přeji dobrou noc a krásný nový týden!!
      Jarka

      Vymazat
  32. Ahoj Jaru, no, víkend je skoro fuč, ale tvoje taška i flaškovník (úžasný název) je krásná i v neděli a parádu bude určitě dělat celé léto.
    Moc ti přeji samé parádní dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí,
      Víkend je už skoro fuč!! :o(
      Potřebovala bych asi ještě jeden den?? :o))
      Moc děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se Ti líbí!!!!!
      Dobrou noc Heli a krásný nový týden
      Jarka

      Vymazat
  33. Jarko, jednoduchá krása, taška sa mi veľmi páči a obháčkovať si flašku, tak to je paráda. Ladí ti to spolu. Táto dvojica ti určite spríjemní nejeden letný deň. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko,
      moc děkuji!!
      Dělám vše možné i nemožné, abych dodržovala pitný režim-tak s touhle "flaškou" to bude veselejší :o)))
      Krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  34. Ahojky Jaru,tady už bylo asi vše řečeno,tak jen prostě,že je to překrásná práce.Čistá a něžná.Pěkný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      moc děkuji za návštěvu!!
      Moc hezky jsi to napsala!!
      Přeji krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  35. Teď, už jenom si lehnout někde k vodě. Krásné doplňky.
    Přeji krásné léto:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatko,
      já bych si lehla!!!!!!!!Ty néééé??
      Krásné letní dny!!
      Jarka

      Vymazat
  36. Jaruško, nádhera!! Co jiného na to říct ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Jaruško ... jedním slovem nádhera ... budeš veliká parádnice ... jsi šikulka ...

    ... pěkný den i celý týden ...Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Denisko!!
      Moc tě zdravím a děkuji za pochvalu!!!
      Měj se moc hezky-letně!!!
      Jarka

      Vymazat
  38. Milá Jarunko,

    kabelka tak krásně voní létem !!
    Je úžasná a velká na všechny naše nutnosti kabelkové :o))
    A pitný režim..ten se musí dodržovat ..svatá pravda !! :o))
    Moc krásný příspěvek a překrásně nafoceno ♥
    Krásný nový týden i Arouškům :o) papa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrunko moje!!!!
      Mám radost, že se Ti líbí!!
      těch "nutností" je někdy víc..nebo zbytečností?? :o))))
      Můj pitný režim je katastrofa-tak bude teď veselejší!!
      Pochvala od Tebe je pohlazení. ♥
      Krásný den ☼
      Pa Jarka

      Vymazat
  39. Jejda tak to je krása---opravdu NÁDHERA NÁDHERA NÁDHERA :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  40. Koukám a nestačím žasnout nad tou spoustou nádherných věciček...dýchá z nich romantika, něžnost a pohoda....
    Sem se budu ráda a často vracet !

    http://cats-milly.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...