***

***

pátek 22. října 2010

Lísteček lipový......


Lísteček lipový.......háčkovaný.
Takový malý podzimní symbol.












Přeji Vám krásný podzimní den.
U nás byl ráno docela mrazivý !!!

Jarka




19 komentářů:

  1. Jaruš,

    teda, zrovna tento lísteček jsem chtěla háčkovat o víkendu, našla jsem předlohu, která vypadá hodně jednoduše. Je krásný, hezky jsi ho uháčkovala.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi,
    pochvala od Tebe mne moooooc těší!!
    Já když jsem jej uviděla-
    chytil mne u srdíčka.
    Já jsem totiž taková
    "listová", teď je moje období!! :o)))
    Domů pořád nějaké nosím a včera jsem přitáhla celou větev! :o)))
    Evi, děkuji!!!
    krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaruško, i já jsem tu předlohu někde našla a uložila...Musím říct, že se mi moc líbila a ty si mě navnadila k práci ještě víc! Moc se ti povedl a nádherně si ho vyfotila.
    Tady je slunečné, mrazivé dopoledne. Snad i u vás, tak ti přeju krásný den.
    Moc zdravím. Helena

    PS: už jsem to psala u sebe, ale ještě jednou, moc děkuji za poslední komentář, Aďovi si udělala velkou radost :O)
    Pa H.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jaruš:-)
    tak si u kávy pročítám své "TOP"blogy,četla jsem si tvou odpověď níže u sněhuláků,a zasmála jsem se,protože kdo má/měl psi,tak prostě ví,že oni mluví a to někdy tak vehementně,že to je na pepku:-)Áron je nádherný,já jsem hotová z té jeho "mordy",úplně si to umím představit,jak si sednu proti němu,rukama mu chytnu ty jeho ušiska-on se na mě podívá těma svýma psíma očima,mezi nima se mu udělá taková ta "moudrá" rýha-a já mu ty ušiska pořádně protřepu:-))Mimochodem,z té procházky sis donesla větev ty,anebo on??:-))Já to typuju tedy na oba,a Áron určitě táhl většííí...Lísteček je moc pěkný,fotky krásné-taky ráda fotím,a tak vím,že ono je fakt pravda v tom,že není důležité na co se díváš,ale jak se díváš..máš dar se dívat,víš to?? Mě ty fotky nadchly moc moc,vypadaly by pěkně i v rámku na zdi-my máme doma místo obrazů fotky -příroda,příroda a zase ta naše domovina...:-) Hezký den ti přeji-Žaneta :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jarko, lipový lísteček se Ti moc povedl, je krásný, i fotečky! Mám moc ráda čas, kdy lípy kvetou, tu vůni prostě miluju:)
    Krásný podzimní den, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, lísteček je moc hezký a krásně si to vyfotila.
    Měj krásný den... u nás svítí sluníčko, ale venku je pěkná zima Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jarko, lísteček je tááák nádherný,krásná práce a moc pěkně jsi ho nafotila.Nádhera!Lísteček vidím už za sklem v nějakém pěkném dřevěném rámečku. Byl by z něho opravdu krásný obrázek...Krásný den,Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helí,
    mně se lísteček moc moc líbil.
    Tak nějak mne oslovil!!! :o)))
    Děkuji Ti!!
    A pochválit Adama je velká radost, je totiž moc šikovný!!!
    Heli, krásný večer Ti přeji,
    já osobně mám páteční večery moc ráda - víkend
    před námi!!! :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Žaneto,
    tedy o těch fotkách jsi mi to tak krásně
    napsala. Já Ti za to moc děkuji! Moc!
    Je pravda, že je důležité - jak se člověk dívá.
    A na fotce mne fascinuje to, že je tam zachycen právě ten jeden okamžik, který se neopakuje. To je úžasné...
    A teď Tě začnu pomaloučku přemlouvat - aby sis
    založila blog! A jestli ráda fotíš,
    tak bys mohla fotografie zveřejnit! :o)))
    A já bych se na ně mohla chodit dívat!!! :o)))
    Co Ty na to?!?!?!?!?!?!?
    No - jsem zvědavá, co mi odpovíš!
    A jestli by to bylo "nezveřejnitelné",
    tak mi to pošli na mail j.kubatova@volny.cz
    A ať jsi kdekoli - měj krásný páteční večer!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Pavlí,
    Děkuji!!
    Čas, kdy kvetou a voní lípy je krásný, že jo?
    Hlavně navečer krásně voní...
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věruš,
    děkuji! :o)))
    Dnes ale byla pořádná zima!!
    To už je na rukavice a čepice.
    Už jsem vytáhla všechno zimní oblečení,
    které na jaře zase ráda schovávám, je takové
    objemné a všude překáží bundy a kabáty..
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soni,
    moc Ti děkuji za krásný komentář a pochvalu!!
    S lístečkem se zatím mazlím a přenáším si ho.
    A jako obrázek by byl pěkný, že jo?
    Soni, krásný večer přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. JARUŠKO, PŘÍJEMNÉ KOUKÁNÍ. LÍSTEČEK JE POVEDENÝ, ŠIKOVNÉ RUČIČKY MÁŠ.
    ODPOČINKOVÝ VÍKEND PŘEJI.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Bohdanko!
    Já Ti moc děkuji..
    Tobě také přeji krásný víkend!!
    Pozdravuj ode mne štěňátka - určitě už trochu vyrostla. :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško jedním slovem nádhera. Fotky jsou povedené a rámeček by jim moc slušel.
    Přeji krásný a pohodový víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Jaruško,
    lísteček je moc krásný.Krásně tvoříš,jsi moc šikovná:o)Hezký večer.Karin

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný plus úžasne rafinovane naaranžovaný a nafotený:) Krásne Gabi

    OdpovědětVymazat
  18. Jituš,
    Karin,
    Gabi,
    moc Vám děkuji za krásné pochvaly!!! :o)))
    A přeji Vám krásný pondělní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Nááádhera...jste neuvěřitelně šikovnáááááá.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...