***

***

pondělí 11. října 2010

Druhá, třetí, .........



Projekt  -  VÁNOČNÍ  OZDOBY  -  pokračuje.......
Musím řící, že jedu  NAD  PLÁN  !!!





















                                                 Přeji Vám nádherné pondělí !!!!  :o))
                                                                      Jarka






16 komentářů:

  1. Jaruš super,

    srdíčka jsou krásná.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Eine wunderschöne Sammlung von Herzen und Stoffen.
    Herzliche Grüße
    Ingrid

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru, jsou naprosto dokonalá! Úplně ten stromeček vidím, ale moc jim to sluší i v tom břečťanu. Taky moc gratuluju k plnění plánu :o)Jsi fakt dobrá!
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eví, děkuji!!!
    Krásný den Jarka


    Liebe Ingrid,
    Vielen Dank!
    Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag im Herbst
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Helí,
    Tvůj komentář mi udělal takovou radost,
    moc jsi mne potěšila!! :o)))
    Měj se moc krásně
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Jarka, čo mám povedať, no krásne:) Mne sa najviac páčia tie na prírodno a s tou čižmičkou, hmmm, jedna báseň:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Gabinko,
    děkuji!!!!!!!
    Mně ten přírodní len s červenou kombinací letos učaroval!! A ty botičky mne úplně překvapily, jak je to pěkné.
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Jaru, ty jsou ohromný.... já dneska začala... vytištěním předloh... zítra prohrabu látky... a jdu taky na to.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko ozdoby jsou vážně nádherné! Selské, české, hřejivé, elegantní a slavnostní, těším se, až budou na stromečku;-)!

    OdpovědětVymazat
  10. JARUŠKO, MOC HEZKÉ VÁNOČNÍ DEKORACE.
    NA STROMEČKU BUDOU VYPADAT KRÁSNĚ.
    KDYŽ TAK KOUKÁM NA TVÉ DÍLO, ZJIŠŤUJI, ŽE JÁ JEDU POD PLÁN.
    SNAD JEŠTĚ NĚCO STIHNU?!
    PŘÍJEMNÝ ZBYTEK DNE. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Věru,
    to jsem ráda, že v tom nejsem sama, že i Vy už myslíte na Vánoce!!!
    Tak se moc těším na Tvé ozdůbky!! :o))
    Jarka

    Ahoj Shari,
    děkuji za návštěvu a pochvalu!!!!
    Potěšila mne!! :o))
    měj se hezky.
    Jarka

    Ahoj Bohdanko,
    já zatím sice jedu nad plán, ale znáš to :o))))
    Moc děkuji a přeji krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jaruš!!!
    Ty teda jedeš.Vidím,že se ti plán daří plnit v pohodě.Už i já začínám malinko myslet na vánoce...

    OdpovědětVymazat
  13. Herzen kann man gar nicht genug haben oder? Sie sehen immer schön aus und passen überall hin. Ich habe ein rotes mit Muster auf einem roten Sofa im Wohnzimmer, ein blaues mit verschiedenen Mustern und einer Häkelblume mit Knopf im Schlafzimmer und eins auf meinem Sofa im Wintergarten. Ich halte sie gern in meinen Händen beim Fernsehen, beim Schlafen oder einfach nur so.

    Herzliche Grüße Rosine

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé Jaruško to je nádhera. Jedno srdíčko hezčí než druhé. Botička je kouzelná. Nádherná kombinace barev a krásně ušité, to bude podívaná na vánoční stromeček, už se moc těším.
    Hezké slunečné dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Jarko, klobouk dolů....nějak jsem se zasekla a nejsem schopná nic dělat a vy pořád něco tvoříte. Stromeček bude úžasný. Hezký večer. Jana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...