***

***

sobota 9. října 2010

..Husy ...(rest č. 2)


Zdravím  Vás v krásném sobotním popoledni!!!
Včera večer jsem dokončila můj rest č. 2 !!!
A venku je tak nádherně, že jsem Vám moje dokončené husy
podle Tildy vyfotila venku...












Věřím, že u Vás všech je dnes nádherně jako u nás...
Mějte se moc krásně

Jarka

17 komentářů:

  1. Jaruško, jsou perfektní! Jen odletět! Dávej na ně pozor, ať ti nefrnknou :o)
    Měj krásné sluníčkové odpoledne, já taky letím ven.
    Pa. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru, husy jsou krásné... tak pěkně sladěné s podzimním listím.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jaruš,

    jsem ráda, že jsi tento restík dokončila. Vypadají krásně, jakoby měly uletět.

    Jsi šikovná.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. JARUŠ, TO JSOU KRÁSNÉ HUSIČKY, JAKO ŽIVÉ.
    JE PRÍMA, ŽE JSI JE DOKONČILA.
    PŘÍJEMNÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helí,
    už jsou schované v pracovně!!! :o)))
    Moc děkuji pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věru,
    děkuji Ti!! těm husičkám to na zahradě dneska fakt slušelo!!
    Krásný večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi,
    já Ti moc děkuji!! určitě víš, jaké to je se "dokopat" a dokončovat resty!!
    (já jsem v tomhle příšerná!!! :o))))
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Bohdí,
    moc děkuji za pochvalu!!!!
    To mi to zase trvalo, než jsem je dodělala :o)))
    Přeji ti krásný večer Bohdanko.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Jarouši- krásný !!
    Bacha, ať ti je někdo nehodí na brutvan jako martinskou husu !!!
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. Hallo Jarka, habe mich über deine Fotos sehr gefreut.
    Liebe Rosinengrüße

    OdpovědětVymazat
  11. Husy jsou super, a jsou dokonale nafocené - jako živé :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Jarka...husi su bombasticke :) a ako si ich nafotila...priam modelky :) pekna praca ...

    OdpovědětVymazat
  13. Jaromilo !
    Děkuji!!!!!!!! :o)))
    Krásnou neděli Ti přeji.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jani a Zuzko!
    Děkuji za krásné pochvaly - venku se fotilo
    úplně fantasticky, docela jsem si to užila!!! :o))
    Mějte krásnou neděli!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím. Opravdu stálo za to dokončit je, jsou kouzelné. Radka

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, moc se povedly, přeji krásný zbytek víkendu.jana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...