***

***

středa 21. června 2017

7. blogové narozeniny a SLUNOVRAT



LÉTO....

Může být rozmarné, ale také romantické...
A může začínat růží a to přímo v SLUNOVRATU..

Vítám Vás v létě!!!
Dnes ráno potichoučku v 6:25 přišlo..

A JÁ PŘICHÁZÍM S RŮŽÍ..

..pro jednu z Vás..

( z došlých komentářů vylosuji jednu z Vás 28.6. večer )

Můj blog oslavil 7. narozeniny.
7 let- a tak můj blog vlastně už chodí do školy
a bude mít prázdniny :o)






Moc ráda fotím ve starých stodolách,
má to úžasné kouzlo a světlo..
Opravdu jsem si fotky pro Vás užívala...





Chtěla jsem pro Vás vytvořit dárek 
romantický a vysloveně holčičí,
pro chvilky pohody, třeba s kafíčkem 
ve starém hrnku po babičce..

Takové chvilky já tady prožívám s Vámi -
už 7 let. Děkuji..♥  Tak si přeji, abychom se tady mohly
dále setkávat v pohodě a ve zdraví!!!




Doufám, že se Vám dnes do "LÉTA"
krásně vstávalo,
přeji Vám krásný první letní den- ten nejdelší
z nejdelších...

Jarka





110 komentářů:

  1. Sedm roků je už dlouhá doba. A stále jsou Tvoje příspěvky zajímavé, romanticky laděné, hezké. Hladí po duši.
    Fotečky z prostředí stodoly jsou krásné.
    Přeji Ti, abys i nadále měla čím nás potěšit a Tvůj blog slavil i svoje další a další narozeniny.
    Hezké letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, posílám pozdravení- podešti- aaach...
      Sedm let je opravdu už delší doba...
      Děkuji za Tvá slova!!!
      A přeji krásný den
      Jarka

      Vymazat
  2. Milá Jaruško, krásně a potichoučku jsem s tebou přivítala léto. Slunovrat na mne vykoukl ze tvých stránek květem růže na krásném romantickém polštářku. Přeji ti aby tvůj blog vítal a končil další školní roky v pohodě, zdraví a lásce. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, ten den mám prostě ráda a vždy čekám na ten pomyslný okamžik příchodu léta...Někdy mi to přijde takové "čarodějné"...Moc Ti děkuji a těším se, že se tady spolu budeme potkávat!!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  3. krásne inšpirácie tu nachádzam, blahoželám k 7.výročiu a prajem ešte veľa krásnych nápadov na tvorenie
    pekné letné dni želám
    Stanislava
    Staniela27@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji za přáníčko
      a přeji krásné letní dny
      Jarka

      Vymazat
  4. Ahoj Jarka,
    v prvom rade obrovská gratulácia k 7. narodeninám Tvojho krásne blogu. Vždy si rada prezriem a prečítam, čo máš nové, pekné...len tak ďalej :-)
    Vankúšik s ružičkou je nádherný, určite výherkyňu poteší.
    Krásne leto, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka, moc a moc děkuji za přáníčko!! Posílám pozdravení a měj nádherné léto ☼
      Jarka

      Vymazat
  5. Triple congratulations, my dear: For this marvelous crochet pillow that is really great, for your spectacular photographs that really create a perfect romantic mark to your precious cushion and, at last but not least, for the seventh anniversary of your aewsome blog. It's always my pleasure to read every new post you write. Have a lovely new season you too! 🍃🌸🍃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Anabelia, thank you very much for the beautiful words. I was pleased with it. I'm so glad we can meet each other together.
      Your work is very good !!!
      I will look forward to our meeting and have a beautiful summer full of sun !!! ☼☼☼
      Jarka

      Vymazat
  6. Gratuluji k blogovým narozeninám a děkuji za tu spoustu inspirace, kterou zde nacházím. Fotky ve stodole jsou úžasné - ostatně jako vždy :-) Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji- velice a přeji nádherné léto!!! ☼☼
      Jarka

      Vymazat
  7. Krásný blog nádherné práce. Spoustu nápadů na další léta. Polštářek je skvost.hezké dny Z.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný blog nádherné práce. Spoustu nápadů na další léta. Polštářek je skvost.hezké dny Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děkuji moc!!!
      Potěšilo mne to..
      Krásné léto
      Jarka

      Vymazat
  9. JARUŠKO MÁŠ KRÁSNÝ BLOG, CHODÍM SEM SE KOCHAT, PŘEJI DALŠÍCH SEDM LET S POZDRAVEM JANA TR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak to jsem ráda, že se tady líbí!!
      Posílám pozdravy
      Jarka

      Vymazat
  10. Mám Váš blog prostě ráda. Romantický, krásný, inspirativní. Blahopřeji k 7. narozeninám. Přeji hezké, tvořivé odpočinkové léto. Hanka
    papuleh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko,
      moc děkuji za milý komentář!!
      Udělal mi radost!!!
      Též přeji krásné a pohodové léto ☼
      Jarka

      Vymazat
  11. ♥Congratulation Jarka!!♥ Beautiful work!
    Happy day Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥Dear Crissi♥, I'm so glad we can meet each other together.
      I will look forward to our meeting and have a beautiful summer full of sun !!! ☼☼☼
      Jarka

      Vymazat
  12. Ahoj Jaru! Já si pamatuji jeden z tvých prvních příspěvků - vanilkový pudink s jahodami, vzpomínání na babičku... a to je už 7 let? Neuvěřitelné!
    Moc gratuluji! A chválím - polštář i překrásné fotky!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!!! No ano!! už sedm let...co se vše za tu dobu událo, viď??
      Hlavně ty děti nějak vyrostly!! pamatuji si příspěvek, na který se nezapomíná-
      lavůrek s lodičkami...a Tvoje staré logo...
      Měj se moc hezky, Heli!!!♥
      Jarka

      Vymazat
  13. Jaru,moc Vám gratuluji k 7.výročí Vašeho blogu-máte ho krásný,už dlouho k Vám nakukuji a moc se mi u Vás líbí.Polštářek je opět nádherný.
    Přeji krásné letní dny.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji, tak to mám radost!!!
      Přeji báječné léto!!!
      Jarka

      Vymazat
  14. Krásné blogové narozeniny, ráda koukám na Váš blog, je to vždy pro mně chvilka pohody a inspirace. Polštářek jak se říká u nás prostě nemá chybu a určitě výherkyni potěší. Přeji do dalších blogových let hodně inspirace na krásné tvoření. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc děkuji!!! Tvořím moc ráda a potěší mne, když někoho inspiruje můj blog!!
      To je taková odměna... krásné letní dny!!! Jarka

      Vymazat
  15. V němém úžasu sedím a zírám jakou krásu dokážete s háčkem vytvořit!!! Vašemu blogu jen to nej a spoustu báječného tvoření do dalších let. Krásné dny, Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, já moc děkuji za nádherný komentář a přeji Vám krásné léto!!! Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško....každý Tvůj příspěvek je pro mě velikou inspirací a potěšením.Přeji Tobě i blogu k narozeninám, spoustu spokojených čtenářů, kteří se vždy k Tobě vrátí, tak jako já.
    Veliká gratulace ♥♥♥
    Dárek je opravdu kouzelný .
    Měj se krásně. letně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko!
      Tak hezky mile jsi mi to napsala, děkuji Ti!!!♥♥♥
      Ten čas tak letí, viď???
      Ty se měj krásně a přeji Ti báječné prázdniny!!!!
      Jarka

      Vymazat
  17. Já se také připojuji ke gratulaci.Přeji moooc tvořivých nápadů a ať ručičky stále tak krásně tvoří.Mám Váš blog hodně ráda.Krásné léto.Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, za takový krásný komentář moc a moc děkuji!! Udělala jste mi radost a přeji krásné a báječné léto!!
      Jarka

      Vymazat
  18. Gratuluji k výročí nádherného blogu a přeju hodně dalších tvořivých nápadů.
    Krásné léto. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko- já moc a moc děkuji!!!
      A krásné letní dny přeji!!!
      Jarka

      Vymazat
  19. Dobrý den. vinšuju k výročí blogu a přeju krásné a tvořivé letní dny. z Moravského Slovácka zdraví Helena. helicka @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko- zdravím do Moravského Slovácka!! a velice děkuji!!
      Mějte krásné léto Jarka

      Vymazat
  20. Krásný první letní den - slunovrat = nejkrásnější období roku. Blahopřeji k narozeninám Vašeho hezkého blogu. Jsem 5 roků v důchodu a ráda k Vám chodím pro inspiraci, hlavně háčkování a recepty a vůbec hezké povídání. Přeji hodně zdraví a radosti z každého dne. HelenaK e-mail avolabulk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko! První letní den a Slunovrat nějak prožívám od malička a přijde mi to opravdu nádherné období..Nějak jsme to doma prožívali- ty Slunovraty a Rovnodenosti- přijdou mi ta období až magická!!! Když mi tatínek a strejda od malička o tom vyprávěli a vítali jsme první jarní den...Je to už dávno, ale pořád si to tak nějak nosím v sobě...
      Mějte se moc hezky, děkuji Vám za krásný komentář!!! Jarka

      Vymazat
  21. Milá Jaruško,
    velká gratulace k tvým 7 mým blogovým narozeninám ♥
    Co se všechno za tu dobu událo !
    I já si pamatuji, že jsi byla jedna z prvních, které jsem tu objevila a začala číst :-)
    A vracím se k tobě stále moc ráda, protože ty mě vždy dokážeš překvapit svými jedinečnými výrobky!
    A také se tu kochám fotkami tvých čtyřnohých kamarádů.
    Kdo by nechtěl mít tvoje hand made výrobky doma ?!
    A, protože 7 je moje šťastné číslo, zkusím také štěstí.
    Měj krásný první letní den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, zdravím tě večerně, letně, prázdninově!!!!!
      Joo- co všechno se za tu dobu událo..viď???
      Těším se, že se tu budeme nadále potkávat!!
      Měj krásné léto a prázdniny a DĚKUJI♥
      Jarka

      Vymazat
  22. Gratuluji vám k 7. výročí. Přeji vám hodně čtenářek a následovatelek v ručních pracích. Jak sleduji děláte moc krásné ruční práce, vždy radost na ně pohledět. A ten polštářek s růží, ten je tedy fakt "vymazlený". Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, moc děkuji za krásné a milé zastavení!!!
      Mějte se moc hezky a přeji krásné léto!!
      Jarka

      Vymazat
  23. Také se přidávám ke gratulacím. Váš blog je kouzelný. Chodím se sem kochat a čerpat inspiraci. Sice nikdy nepíšu komentáře, ale růžička je tak kouzelná, že také zkusím štěsí.
    Hezký den,
    Katka.
    E-mail: Hochova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, tak to jsem ráda, že se Vám u mne tady líbí!!
      Moc děkuji a mějte krásné léto!!
      Jarka

      Vymazat
  24. Na prvňáčka jsi opravdu neskutečně šikovná, Jarko... Velké blahopřání k narozeninám a ať se pořád takhle setkáváme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi,
      to jsi krásně napsala!! :o))
      Děkuji a těším se!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  25. Jaruško, krásné fotky, jako vždycky. Blogu přeju krásné narozeniny, šťastnou sedmičku a tobě krásný začátek léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji!! Určitě se už touláš v okolí Č. Krumlova- moc to tam pozdravuj a měj se báječně!!
      Jarka

      Vymazat
  26. Jaruško, také gratuluju k výročí a je to nádherná práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moooc děkuji!! přeji krásný večer a letní dny (asi už bez třešní...:o)))
      Jarka

      Vymazat
  27. Jaruško, nebýt Tvého blogu, nebylo by nás dvou :-). Díky za každý jednotlivý rok, za každý článek a každou fotku, do kterých jsi otiskla kousek sebe. Moc si Tě vážím :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko♥
      Já moc děkuji, že jsi zavítala na můj blog a našly jsme se!!
      Moc hezky jsi to napsala- měj se krásně- a pozor na včeličky!! :o))
      Jarka

      Vymazat
  28. Hezký den!
    Také sem ráda chodím,blahopřeji k narozeninám blogu a přeji,aby se Vám dařilo tak,jak budete chtít.
    Polštářky-i levandulový,jsou moc krásné...
    Také přeji hezké léto jakkoliv...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, moc děkuji za milý komentář!!!
      Spojím se s Vámi přes mail...Mějte se hezky
      Jarka

      Vymazat
  29. Jaru,
    to není možné, už sedm let? Tvůj blog byl druhý, který jsem s okouzlením prohlížela, když jsem objevila svět blogování. Moc Ti děkuji za ten krásný a inspirující čas a přeji Ti čarovný slunovrat, spoustu nápadů k tvoření a vůbec hezké léto s Barouškem <3
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu,
      no ano..7 let..takhle - jak je to napsané, tak se to zdá až neuvěřitelné...
      Já děkuji, že se Ti u mne líbí a přeji Ti nádherné léto- plné kouzel!!
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  30. Jaruško polštář je nádherný, ostatně jako všechny tvoje výrobky. Sedmé blogové narozeniny jsou nádherné a já ti přeji spoustu nápadů a inspirací pro další články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, posílám pozdravy!!! Moc děkuji a těším se zde na naše setkávání!!
      Přeji Ti krásné léto, jak má být!!
      Jarka

      Vymazat
  31. Milá Jaruško i já tvému blogu přeji mnoho nádherných příspěvků a mnoho spokojených kukaček.Ke kterým se hlásím i já a jsem šťastná za naše virtuální přátelství. Romantický polštářek je opravdu nádherný.. Jsi veliká šikulka. Měj se moc hezky a přeji ti nádherné léto.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, posílám pozdravy, letně a prázdninově!!
      Moc děkuji za Tvoje slova♥
      Měj se krásně a báječně ☼☼
      Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško nádherný polštářek posíláš do světa ! růžičky jsou letos mým favoritem :-))a tak mě tvůj polštářek upoutal . Přeji tvému blogu mnoho dalších krásných příspěvků, nápadů , inspirací a hodně čtenářů! Krásné letní dny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,
      moc děkuji!! Růžičky mne poslední dobou také okouzlují ♥
      Měj se moc hezky a krásné léto ☼
      Jarka

      Vymazat
  33. Jarko, také jsem si dnes přivstala. ...bylo to krásné první letní ráno. Těším se na Tvé další příspěvky a přeji hodně čtenářů:-)
    S pozdravem, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      když přichází léto, tak je to prostě krásné...
      Moc děkuji
      a přeji letní dny plné ☼
      Jarka

      Vymazat
  34. Jarusko, gratuluji k vyroci ...... a polstarek je uzasny, jako vsechno co udelate 🎂🥂. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji!
      Posílala jsem dva maily na Vaše dotazy, ale nepřišla žádná odezva...
      Tak snad došly...
      krásný den přeji
      Jarka

      Vymazat
  35. Milá Jaruško k výročí blogu ti přeji mnoho dalších krásných a inspirativních příspěvků a nádherných fotek. Moc ráda k tobě chodím na návštěvu, je tady moc příjemně a mám tvé tvoření, letkvary a vše ostatní a taky Barryho moc ráda. Polštářek je nádherný !!!
    Přeji ti krásné léto plné sluníčka a pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitunko,
      zdravím tě v krásném letním čase
      a děkuji za Tvé milé zastavení.
      Přeji Ti krásné léto- plné šťastných dnů s Tvojí rodinou a Bártíkem♥
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  36. Jaruško to je další překrásný kousek. Přeji tvému blogu všechno nejlepší :-)A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji moc a posílám letní pozdravy Jarka

      Vymazat
  37. Milá Jaruško, přeji TI krásný Slunovrat, děkuji Ti za naše přátelství a Tvému blogu přeji do dalších let jen to nej...spoustu čtenářek, další nádherné fotky z přírody, Barouška i Tvého precizního tvoření. Polštářek je nádherný, vytvořený s láskou, tak, jak to umíš jen ty nejlépe! Mávám Tobě i Barouškovi do dálky a užij si dnešní čarovnou noc! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mávám do dálky a moc děkuji♥
      za Tvůj milý komentář...potěšila jsi mne!
      Přeji Ti krásné léto, plné pohody a ☼☼☼
      a hladím pejsánky. krásný den Jarka

      Vymazat
  38. Milá Jaruško, blahopřeji k výročí - sedmička je krásné číslo 🌺 do dalších let přeji hlavu plnou skvělých nápadů, stále šikovné ruce a dobré oko na pěkné fotografie
    Hezké dny 🐞🌹💐 Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      moc tě zdravím!!!
      A děkuji Ti za hezký a milý komentář..
      Měj krásné letní dny plné ☼☼☼
      Jarka

      Vymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Jaru, krásné blogové narozeniny Ti přeji. Páni, 7 let, to už je něco příspěvků, fotek, komentářů a hlavně radosti, kterou nám předáváš. Já ti za to moc děkuji, byla a jsi mou velikou inspirací.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji!!!
      Když se to číslo napíše- ohh- je to pěkná řádka blogování....
      Ale vždy si budu pamatovat ten den, když jsem blog spustila
      a co radosti jsem za za léta tady našla...
      Moc Ti děkuji a přeji krásný den
      Jarka

      Vymazat
  41. Milá paní Jarko, blahopřeji k 7 narozeninám! Nedovedu si představit, že bych nenahlédla na Váš blog... tolik krásy a šikovnosti! Jste mi velkou inspirací ... ale zatím nestíhám tvořit... Nádherně si užívejte všech dnů a opatrujte se! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      moc děkuji za milá slova a jsem ráda, že tu naleznete nějakou inspiraci...
      Ráda Vás tu vidím!!!
      Přeji krásné léto plné pohody!!!
      Jarka

      Vymazat
  42. What a beauty...love from me Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Ria♥
      Thank You!!!!
      Have a beatiful time of Summer
      with love Jarka

      Vymazat
  43. I já se přidávím ke gratulantům a děkuji ti za spoustu krásných ručních prací, kterými nás už neuvěřitelných 7 let svým tvořením inspiruješ. Tvému blogu přeji ať je i nadále jedním z neoblíbenějších a tobě krásné a pohodové léto - Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško z F.M.,
      moc ráda Tě tady vidím a velice děkuji!!!
      Tvoje slova mne potěšila- moooc!!!
      Přeji krásné léto
      Jarka

      Vymazat
  44. Odpovědi
    1. Dear Katrin!!
      Thank you very much,
      I'm looking forward to seeing you here
      And have a beautiful summer full of comfort and sunshine
      Jarka

      Vymazat
  45. Jarko, obrovská gratulace k takovému číslu. 7 je moje šťastné, ale i 13. Tak ať ráda dojdeš s námi i do té třináctky.
    Polštář je nádherný, tyto barvy mám na terase.:o) Ale musím hodně pochválit fotky, jsou moc povedené.
    (Dnes jsem byla fotit ve starém pivovaře, také tyto místa miluji.)
    Zdravím a krásné léto přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,
      moc děkuji za přáníčko!!!
      Přeji krásné letní dny ☼☼
      Jarka

      Vymazat
  46. Sedm let - to už je pořádné výroči. Tak ať je to šťastná sedmička a blogu se pořád daří.

    OdpovědětVymazat
  47. Gratuluji Tvému blogu, Tobě! Fotky jsou opravdu krásné, Tvé výrobky bezkonkurenční. Přeji další spoustu nápadů!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko,
      moc děkuji za přání a milá slova!!
      Přeji krásné léto, plné zážitků a krásných výletů...
      Jarka

      Vymazat
  48. Jaruško, srdečně blahopřeji Tvému blogu ke krásnému výročí a přeji do dalších let spoustu čtenářů a velkou kopu nápadů na nádherné tvořeníčko.
    Polštářek je překrásný a ty fotečky ve stodole jsou suprové.
    Měj se krásně a přeji prima léto. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc děkuji za milou návštěvu a krásné přáníčko, moc mne to potěšilo a už jsem se kochala
      krásnými liliemi, které Ti kvetou...
      Měj se moc hezky a užívej léta!!
      Jarka

      Vymazat
  49. Jaru, ano ano, 9.6. sedm let, stejně jako naše vnučka. gratuluji moc. A přeji nám všem abys nám sem dávala pořád takové krásné obrázky svých nádherných výtvorů.
    Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko!!!
      Tak ráda tě tady vidím a moc děkuji za návštěvu a přání...
      Když jsem ten příspěvek psala, tak to víš, že jsem vzpomínala ...
      I na Tvou vnučku a tak...Čas tedy letí, že??
      Měj se moc hezky a užívej léta a pohody a ☼☼☼
      Jarka

      Vymazat
  50. Také se připojuji ke gratulaci😊moc ráda sem chodím na návštěvu.Máte moc šikovné ruce a krásné nápady.
    Máca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máco, děkuji!!!!
      Za gratulaci i návštěvu!!přeji krásné léto!!
      Jarka

      Vymazat
  51. Sedm let..ach jo - a jak to uteklo! Tolik roků jsem právě v penzi...Jaruško, za tu dobu jste si dělala radost nejen sobě, ale i nám! Máte senzační nápady, krásné a preizní výtvory. Ač nemám blog, (vlastně jsem ho kdysi měla)- chodím k vám ráda. Libu ze Šumavy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško!!
      Čas nějak letí a pádí!!!
      Moc děkuji za návštěvu a přáníčko a moc hezká slova!!
      Posílám pozdravení na Šumavu
      a mějte se v létě moooc hezky
      Jarka

      Vymazat
  52. Milá Levandulko,
    děkuji, že se s námi dělíte o svůj život. Gratuluji k vytrvalosti, k nádherným výrobkům, k překrásným fotkám, k milému průvodnímu slovu.
    Ať jste zdravá a šťastná! Soňa KH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni!!
      ♥♥♥ já moc děkuji.
      Moc jste mne potěšila!!
      Přeji Vám krásné dny
      Jarka

      Vymazat
  53. Jaruško za sebe bych si moc přála, abych si min. dalších X let mohla chodit na Tvůj blog pohladit oko i duši, protože tak na mě Tvé fotky, na kterých je zachyceno kouzlo Tvých šikovných rukou, působí =o). Ivana Praha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko,
      zdravím do Prahy a přeji krásné léto plné pohody..
      Moc děkuji za krásný komentář a přání..moc...
      Jarka

      Vymazat
  54. Jaruško, obří gratulace, jsem s tebou asi od počátku a tak mu a tobě přeji další léta krásných dílek, pohody a fotek, ať se mám kam chodit kochat. Krásné dny.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,
      děkuji!! To už je řádka let, což??
      Tak já se budu snažit!! Moc děkuji za přání, udělaLo mi to radost!!
      Krásný letní den Jarka

      Vymazat
  55. Opravdu romantika, polštářek...určitě pro šípkovou Růženku.
    Jaru, přeji Ti krásné prázdniny!!!
    A na brzkou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko!!
      Moc ráda tě tu vidím a stále vyhlížím krásné fotky pořízené novým fotoaparátem...
      Děkuji ♥ a těším se, že se tu potkáme!!!
      přeji Ti krásné léto Jarka

      Vymazat
  56. Všetko dobré Jaruška a veľa krásnych výtvorov, chutných letkvarov a krásnych prechádzok s Barrym. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      děkuji Ti!!!!
      Přeji Ti krásné léto plné zážitků, výletů a pohody!!
      Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...