***

***

neděle 3. listopadu 2013

Podzimní krokodýlové šišky







Krásný nedělní večer!!

Můj víkend byl  ve znamení šišek!!
Jak těch nasbíraných přířodních, tak háčkovaných.
Už loni jsem jednu zkoušela, ale dopadlo to nevalně...
Moje kamarádka Anička mi sice poslala jeden návod,
ale nějak se nedařilo..
No - tak letos jsem to zkoušela znovu a znovu!! :o))
Inspirací mi byla moje veliká sádrová šiška
a pak Pinterest. Bylo jasné, že se budu muset
pustit do  KROKODÝLOVÉHO  vzoru...














Háčkovala jsem s YOUTUBE,

tentokrát s háčkujícím mužem..:o)
Nu což, ženy kolikrát zastávají daleko těžší
mužskou práci.
Hodně jsem se nasmála, protože když
jsem video nepozastavovala, tak jsem nestíhala,
byl to trochu maratón a pokus byl zoufale nepodobný!! :o)))
Pak jsem vnikla do tajů  KROKODÝLOVÉHO vzoru
a čekalo mne veliké počítání,  rozkres šišky a dokončení
vrchní- se stopičkou a spodní.
První šiška vznikla v barvě přírodní-
ta je chudinka "prototyp"
a druhá je v barvě  lila-šeď.
(tuhle barvu mám moc ráda...)














  




A tahle šiška to všechno způsobila...
:o)))







Tak to bylo mé "šiškové" víkendové tvoření...
Mějte krásný večer a celý nový listopadový týden!!

Jarka






105 komentářů:

  1. JARUŠKO,
    JÁ NEMÁM SLOV.
    ALE MÁM JEN JEDNO ,, DOKONALÉ ,,
    JSI MOC VELIKÁ ŠIKULKA.

    S PÁNEM UŽ JSEM TAKY HÁČKOVALA,
    BEZ ZASTAVOVÁNÍ TO NEJDE ,, NESTÍHALA JSEM ,,

    MĚJ SE KRÁSNÉ LISTOPADOVÉ DNY .. DENISA

    p.s. psala jsem Ti emailík .. došel ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni,
      děkuji za nádhernou pochvalu!! Moc moc!!
      S pánem zkrátka byla legrace!! :o))
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  2. Šištičky jsou úžasné. Pro mě teda vyšší dívčí. Vypadají nějak moc složitě. :-)
    Přeji krásný večer. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji!! Však ono to trošku bylo "vyšší dívčí" !!!!
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  3. arka, mám rád ty ananasy jsou fantastické. Jsou vyrobeny s bodem aligátor? vzácný.
    Polibky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi,
      Gracias por el comentario maravillosa! Los conos se hacen
      "Patrón del cocodrilo, aligátor"
      besos
      Jarka

      Vymazat
  4. Milá Jaruško.....nádherné tvořeníčko,šišky jsou překrásné a vybrala jsi na ně i krásnou přízi....opravdu mooooc se ti povedly.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko,
      moc zdravím a děkuji za pochvalu krásnou od Tebe!!
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  5. Jaruško,klobouk dolů...tak tohle bych teda nedala ani s chlapem na You Tube :D ...jsi šikulka...měj se moc krásně a užij si začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári,
      musím se smát, Tys to tak hezky napsala!! :o)))
      Moc děkuji a měj se krásně!!! ♥
      Jarka

      Vymazat
  6. Sind die Zapfen schön. Ein echtes Kunstwerk. Hast du ganz toll gemacht.
    Liebe Grüße
    Bianca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bianca,
      Vielen Dank für die schönen Worte des Lobes!
      Haben Sie einen schönen Herbst Zeit.
      Jarka

      Vymazat
  7. Ty jsou parádní! Krásné barvičky a precizně uháčkováno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagmarko,
      děkuji, za návštěvu a krásný kometář!!
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  8. Jarunko, teda šišky jsou vpravdě luxusní! Moc krásné i barevně ...
    Moc zdravím, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      děkuji!! udělala jsi mi radost!!!
      Hezký večer Maru
      Jarka

      Vymazat
  9. Není šiška, jako šiška...obvzláště, když to vezmeš do rukou ty Jaruš.....!!!Myslím,že by se paní příroda, mohla chodit k tobě inspirovat:-D Opravdu móóóc povedená, jako pravá! Teď, musím doufat, že se mi podaří podobnou najít i u nás v lese:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      :o))) - já věřím, že tu šišku najdeš, víš? :o)))
      Děkuji za Tvou milou návštěvu a slovíčka, která mne vždy potěší!!!
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  10. Jaru, to je paráda. Myslím, že ji mám na Pinterestu taky uloženou na "někdy". Opravdu se ti moc povedly a ta porcelánová je taky moc krásná.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru!!
      Myslím, že u mne nastává období šišek a pak pomalu přejde v "hvězdy"!!
      :o)) Děkuji a měj se PRIMA!!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Boha jeho Jaruško, ty jsi kabrňák! Je něco, co nedokážeš dát do hákované podoby;-D. Kouzelné čmanění, krásné barvičky a bohouské provedení:o). Vinšuji Ti čarokrásný nastávající týden plný pohody a úsměvu. Páčko a virtuální dovi z Wischau, Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšánku,
      Tvůj komentář mi vždycky vyloudí úsměv na tváři, mám Tvoje komentáře moc ráda!! Měj se krásně- kouzelně podzimně a děkujiiii!! Jarka

      Vymazat
  12. Jarka, tie sisky su fantasticke...

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Jaru, teď jsem se nasmála zase já! Toho krokodýla jsem se pokoušela zvládnou taky, loni před Vánocemi, viděla jsem úžasný, bílý stromeček...Než mi to jakš-takš šlo, bylo po Vánocích...Šišky máš úžasné, buď na sebe pyšná! Já nejsem, protože jsem něco prošvihla, mail následuje!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!! Děkuji!! :o))
      Krokodýl mi dal vážně zabrat :o))) Ale ty ten stromeček "dáš"!! - to letos stihneš :o)) já jej viděla na Pinterestu a je krásný!!
      Heli- já toho díky nemoci prošvihla daleko víc!!
      Těším se na mail a přeji krásný večer•
      Jarka

      Vymazat
  14. Hi Jarka! Your pine codes are very nice! I love they soft color!
    This week end I visited a nice lake in Austria .. I just published a post on my blog!
    Kisses!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Monique,
      Thank you for the beautiful words from you. I am pleased
      I look forward to pictures lake
      Have a nice new week
      kisses
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško šišky jsou úžasné jsi fakt neskutečná šikulka .-)) měj krásný nový týden pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ditunko!
      Děkuji!! Tak hezky jsi mne pochválila♥
      Hezký večer a měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  16. Ahoj Jaru, co ty všechno nezkusíš, je to super, to já bych teda nedala...měj se moc fajn a podrbej kluky, hezký večer a celý týden..pa Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,
      musela jsem je zkusit- mám šiškové období!! :o))
      Moc děkuji a přeji krásný večer (i Nikouškovi♥)
      Jarka

      Vymazat
  17. Absolutně nechápu!!! Jsou kouzelné :) Tohle jde ale mimo mé chápání :) Máš neskutečně šikovné ruce!
    Krásné dny přeji! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko,
      Moc děkuji za krásný komentář, udělalo mi to velkou radost!!!
      Krásný den
      Jarka

      Vymazat
  18. Ahoj Jarka,no takéto šišky by som nezvládla.Sú prekrásne. Vždy sa poteším,keď dáš nový príspevok,si proste šikulka. Prajem Ti krásny večer a pohodový týždeň,pá Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      jsem moc ráda, že se Ti u mne líbí, uděláš mi vždycky Tvým komentářem radost. A co se týče šištiček, tak to sice déle trvalo, než jsem to dala dohromady, ale dá se to. měj se moc hezky a posílám pozdravení na tu dálku.
      Pa Jarka

      Vymazat
  19. Jééé, ty jsou krásné:-) Už je vidím i na stromku o Vánocích:-) tak budu muset "mrknout" na návod - díky za odkaz na něj. Hezký příští týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      děkuji!! Na stromku by byly krásné, také o tom uvažuji...:o))) Takový malinký- jenom jej ozdobit šištičkami a dát třeba do haly nebo předsíně...
      :o))) Tak dej vědět, až se do nich pustíš!!
      hezký den
      Jarka

      Vymazat
  20. Milá Jaruško krokodýlí šištičky se Ti moc povedly.Jsou krásné.Já bych je asi nedala.Přesto se ale o ně pokusím,až bude více času.Ty jsi moc šikovná..dokážeš se svým háčkem kouzla.Pohlaď pejsky.Opatruj se.Pa Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      děkuji za krásný komentář!! Tyhle vypadají lépe, než ty co jsem zkoušela loni...:o)) Měj se moc hezky- krásný den
      Jarka

      Vymazat
  21. Teda Jaruška dopadlo to perfektne. Takto vydarené háčkované šišky som ešte nevidela. Nádherné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      ty jsi zlatíčko, moc děkuji!! krásný den
      Jarka

      Vymazat
  22. Soy una enamorada de la Lavanda, y me encanta esta preciosa creación, además de encantarme hacer crochet. Saludos artesanos!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Jaruško, tvoja húževnatosť je obdivuhodná a priniesla plody práce v podobe krásnej šišky. Ty si to dalaaaaa, krásna práca. Mne aj prototyp príde neskutočne pekný. To moje prototypy sú dosť na zasmiatie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      oh- děkuji Ti!!! Kdybys viděla tu loňskou šišku- tak to by ses nasmála!! :o))
      Hezký den
      Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško šišky jsou obdivuhodné,dobrý nápad a moc se Ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruško, to Tvoje háčkování je pokaždé absolutně skvělé a tyhle šišky vypadají opravdu báječně ..... hmmmm, asi je budu muset taky zkusit. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      já moc děkuji za krásný komentář!! A zkus je!!
      hezký den
      Jarka

      Vymazat

  26. As usual, your work is beautiful! Cones are very interesting and clever!
    Regards

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evella,
      Thank You for your nice comment!!
      have a nice day
      Jarka

      Vymazat
  27. Jarka odpadnem!! tie su naaaadherne...do tohoto sa ani pustat nebudem, ze pre teba boli zlozite, co budu pre mna? .), paaa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko!!
      Děkuji!! No- musím se přiznat, jsou trošku složitější, ale když něco chceš Zuzi- znáš to!! :o))))
      Jarka

      Vymazat
  28. Jaruško,sú úžasné)Si skvelá!!! Na takéto mám tiež zálusk,sú nádherné ako dekorácia..a už mi pripomínajú Vianoce..máš to moc krásne a som rada,že som nakukla.Maj sa fajn a pohodové dni želám.Mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mia,
      moc děkuji za tvou milou návštěvu- potěšila mne- moc!!
      Šisky jsou vůbec moc pěkná dekorace, tak proto jsem zkusila i tyhle.. Zkus je- na Vánoce budou pěkné.
      Měj se moc hezky a krásné chvíle u tvoření přeji
      Jarka

      Vymazat
  29. Wow !!!!!!! Jaru, ty jsou parádní .... téda to budu muset také zkusit. V bílé barvě na stromečku by vypadly asi dobře.
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      děkuji!!!
      No právě- jeden malý stromek jenom s těmito bílými šiškami, ten by byl co?? :o))
      Krásný den
      Jarka

      Vymazat
  30. Jé, ty šištičky jsou úžasné, jak pravé!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Jarunko...
    moc tě zdravím!
    A co napsat...? jedním slovem KRÁSNÉ!!!
    Šišky jsou úžasnou dekorací, mám je také moc ráda.
    Měj se prima, pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      děkuji za hezký komentář!! ♥
      Přeji hezký den
      Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško,
    smekám !!! Ty šišky jsou dokonalé !!! Moc se Ti povedly. Háčkování s YouTube znám moc dobře :o))))
    Měj se krásně
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucinko,
      Děkuji!!! Šišky mne chytly a to moc- hvězdičky mám zatím jen v hlavě!! :o))
      Hezký den k Vám přeji
      Jarka

      Vymazat
  33. Jaruško, ty jsou parádní, Krásný nápad. Co všechno Ti lidé nevymyslí :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Jarka!no tie sú nádherne!!!papa andrea

    OdpovědětVymazat
  35. Překrásné, Vy jste neuvěřitelně šikovná,já jen slintám a lituju, že mám obě ruce asi levé !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zsravím!! a děkuji za komentář a návštěvu!!
      Jarka

      Vymazat
  36. Nádherné, to bych nezvládla. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro,
      děkuji!! Zvládla :o))- začátek byl sice těžký, ale jde to!!
      hezký den
      Jarka

      Vymazat
  37. Jaruško,
    šišky jsou naprosto dokonalé :-)
    Máš můj velikááánský obdiv!
    Krásné listopadové dny ! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      mooc děkuji ♥
      Měj se hezky a krásný víkend!!
      Jarka

      Vymazat
  38. Milá Jaruško, to jsi mě teda dostala, to fakt nemá chybu! Překrásné a na podnosu jim to moc sluší.
    Měj se hezky, posílám pozdravy:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari,
      děkuji!! potěšila jsi mne!!
      hezký víkend
      Jarka

      Vymazat
  39. Ahoj, Jarko! No to je pecka!!! Krokodýlí šišky jsou úžasné! Já teď přemýšlím o krokodýlím stromečku, čepici už mám za sebou :o) díky za odkaz na youtube, myslím, že to taky prubnu ;o) pa,L.

    OdpovědětVymazat
  40. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    DS70LW

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...