***

***

sobota 27. srpna 2011

ČTENÁŘSKÝ KOUTEK S MEDVĚDEM...




Po malé počítačové pauze Vás moc zdravím!!!

Trochu jsem odpočívala,  háčkovala a vylepšovala
čtenářský koutek, kde jsem chtěla mít
svého háčkovaného medvídka
a nový kryt a obal na knihu...
Od Jitušky jsem dostala kousek této krásné látky -
DĚKUJI!!!
A tak jsem do ní malinko "střihla"...







Když začal kvést bez - na začátku léta ,
tak jsem si háčkovala kytičku...
A pořád jsem ji zvětšovala a zvětšovala :o))),
až zase vznikl kulatý polštářek...
Tentokrát je háčkovaný jako "IRSKÁ  RŮŽE",
mezi jednotlivými patry je ještě
přidána řada dlouhých sloupků....


















A takové bylo dnes šílené vedro!!! :o)))

















Přeji krásný víkend -
poslední prázdninový!!

A moc se těším,
že zítra u kávičky
se podívám, co je u Vás nového!!!

Jarka






60 komentářů:

  1. Jarko, piekne wszystko, poduszki cudne, pozdrawim serdecznie :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Liebe Jarka
    das ist alles wieder wunderschön! Der Bär ist so süss.
    Liebe Grüsse und ein schönes Wochenende, colette

    OdpovědětVymazat
  3. woooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!so beautiful!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ой, какая красота!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško až se tají dech nad tou krásou. Polštář je nádherný, to další řadou jakoby zjemněl. Méďa i istatní doplńky úžasné, jako z pohádky. Přeji pěkný zbytek léta. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško to je taková jemná krása, že se nemůžu vynadívat. Všechno úžasně sladěné, medvídek prostě dokonalý a polštář je jako vánek nadýchaný. Máš to všechno kouzelné a určitě každé z nás by se v takovém koutku nádherně četlo a odpočívalo.
    Přeji krásný víkend, zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaru, to je určitě ten nejkrásnější čtecí koutek, jaký jsem kdy viděla. Ale asi bych nečetla, jen se kochala!
    Je mi líto, že méďa padl vedrem, ale ta fotka je parádní!
    Užij si víkend. moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. ohhhhhhhhh!
    All is beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Annamaria

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, to je náááádhernéééé!!! Moc povedenééé a ten medvídek, ten je rozkošný! :)) Přjei ti krásné dny, těším se na tvé další krásné výtvory. Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Jarka! Мне все ОЧЕНЬ-ОЧЕНЬ НРАВИТСЯ!!! Красиво:)))))

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, ty jsi ďáblík :)) - to je zase nádhera nádherná - absolutně nemám slov. Krásný víkend. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. hallo liebe Jarka,
    ich liebe Deine zauberhaften Häkeleien!!

    liebe Grüße aus der Sommerpause schickt Dir Traudi aus dem Drosselgarten

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruškoooooooo,
    lapám po dechu!!!!!!!!!!!!! Nádhera, krása, dokonalost!!!! Vše je prostě boží, medvídek je nej nej nej!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ach, ach to je úžasné všecičko.

    pa pa pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Не вогу пройти мимо и не оставить свой коммент.Очень красиво , нежно, приятный цвет! Мишутка, подушка , обложка все на высшем уровне!

    OdpovědětVymazat
  15. Jaru, no to je bomba. Všechno nádherně sladěné a prostě paráda!!!
    Jsi šikulka, ale to se pořád opakuju :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško to je sen :-)..krása...neděláš na zakázku? potřebuju takový obal s modrým proužkem..látku dodám hihi a medvídek by se taky sešel :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Liebe Jarka, alles ist so wunderschön♥♥♥
    Das Kissen ein Traum♥♥♥
    Liebe Grüße Rosine ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Jaruško......to je pastva pro oči,úplně se tají dech z tak nádherného tvoření.
    A meďánek je prostě k pomazlení...úžasný.
    Krásný víkend Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Jaruško, to je nádhera - něžné, romantické, kouzelné tvořeníčko. Fotka s méďou mě moc pobavila. Děkuji za krásnou inspiraci!
    Přeji pohodový víkend, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško..ja si teraz pri malinkej kávičke - po dlhom čase...naplno vychutnávam Tvoje prenádherné tvořeníčko...mám dokonalý pocit a zážitok a prajem Ti krásné dni!!!!!Pááá Mia:o)

    OdpovědětVymazat
  21. Очень нежно!
    Мне очень нравится Ваш блог,так как всё сделано со вкусом!

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Jarunko, už jsem tě postrádala, ale je pravda, že jsem tak trošku očekávala, že opět přijdeš s něčím naprosto neodolatelným. A...., vůbec jsem se nezmýlila. Myslím, že by sis měla nechat své ručičky dobře pojistit, přotože vše, co vytvoří je přenádherné !!!!!!!!!! Moc tě obdivuji a jak vidíš, nejen já. Měj krásný víkend M.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Jarka, hneď sa mi zlepšila nálada, také milučké dokážu urobiť Tvoje šikovné ruky. Macík ma veľmi očaril, ale samozrejme aj vankúšik, ako jeden nadýchaný mráčik a romantický obal. Prajem krásne čítanie a krásny slnečný víkend.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  24. Jaruško toje tak krásná romantika,to se nedá ani popsat.Jsem očarována.Kdyby bylo možné mi napsat ja jsi ten polštářek dělala zdá se mi lepší vzdušnější.Obal, a medvídek nemám slov.Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  25. Prekrasni radovi, medvjedić, divno, sve pohvale jako mi se sviđa!

    Ugodan vikend i lijep pozdrav:)

    OdpovědětVymazat
  26. Úúúúplná nádhera,já ten Váš blog miluju :-)Taky bych se hlásila na zakázku :-)Pěkný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  27. Jarka nááádhera!
    Pekný víkend aj tebe!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherný čtecí koutek...hned bych se tam uchýlila s knihou. Medvídek je náádhernýý.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Jaruško!!!!!
    Tak teda zase tleskám a obdivuju tvoje kouzlení s háčkem.Už mockrát jsem psala,že ty umíš uháčkovat snad úplně všechno,ale ty vždycky překvapíš.Méďa prostě nemá chybu,je moc roztomilý.
    Polštářek je na jedničku s hvězdičkou a obal na knížku také!!!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Jaru nádhera. Medvídek je kouzelný. Krásný zbytek večera.Jana

    OdpovědětVymazat
  31. Miluju práci Jarušky Rednevalůůů :-) Jaruško nemám slov... je to srdcovka :-) rozhodla jsem se od nového roku začínám háčkovat :))) krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  32. Jaruš,
    chtěla bych být medvídkem...!
    Přečetla bych vše,
    co našla bych,
    pod tím krásným obalem
    s hlavou podloženou
    nadýchaným polštářem!

    P.S.
    Nevím, zda by jsem se nechtěla převtělit do tvého fotoaparátu a užívat si tu pohodu na vlastní objektiv?!

    OdpovědětVymazat
  33. Deine Kompositionen von Häkelei und Stoff gefallen mir unheimlich gut...Ganz zauberhaft!!!!Und Greengate ist einfach nur wunderschön! ist der Stoff auch von Greengate? Hast Du ihn irgendwo bestellt?
    Warum hast Du keinen Translator mehr auf Deinem Blog....Da konnte ich so praktisch alles übersetzen?
    Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende
    GLG
    Iris

    OdpovědětVymazat
  34. Jaruško to je nádhera...Máš překrásně vytvořený čtenářský koutek.No ale háčkovaný medvídek mě totálně dostal---Moc by se mi takový líbíl-já si u tebe snad jednoho obědnám.Polštářek máš taky moc hezký a obal na knížku je úžasný.a na závěr jsi všechnu tu krásu podtrhla svíčkou ve skle.Jsi prostě neskonale šikovná a já tvou práci obdivuji...Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky JARUŠKO-TO TI JE TÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁKOVÁ NÁDHERA,ÚPLNĚ JSEM SE DO TÉ TVÉ"KOLEKCE"ZAMILOVALA,MOC MOC PROSÍM O NÁVOD NA HÁČKOVANÉ VĚCI,BUDU TI MOC VDĚČNÁ!DÍKY MICHAELA (byvicky@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  36. Jaruško všechno je překrásné, medvídek, polštářek i obálek na knížku... dokonale nafocené... moc ráda se k tobě chodím kochat.. krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
  37. Dobrý večer Jarko, budu se už jen opakovat. Je to nádherné!!! Když sleduji Váš blog, nepřestává mne udivovat, co všechno lze uháčkovat. Při obdivování úžasného polštářku mi skočil na klín jeden ze synů a řekl mi: "to chci", a ukazoval na méďu. Vůbec se mu nedivím. Pokud byste byla ochotná, podělit se o návod na méďu, moc by mě to potěšilo. Nebo pokud se rozhodnete vyrobit ještě další médi, hlásíme se také k ostatním zájemcům. zdraví Vás Gábina (gaso@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojky Jaruško,
    konečně mám kousek času a hned letím k tobě na návštěvu :) A asi jsem to neměla dělat :)))
    Jedním slovem nádhera... všechno všecičko!!!!
    Čtenářský koutek je úžasný, a tiše závidím ... tam by se mi nádherně četlo. Ach jo je to už dávno co jsem přečetla nějakou pěknou knížku.
    No a jak vidím tvé úžasné kulaté polštářky, hmmm, asi si budu muset taky jeden pořídit :)))

    Moc moc moc zdravííííím
    Eva

    OdpovědětVymazat
  39. Jaruško ... ach jo jako vždy nenacházím slova jak to máš dokonalé ... a čtenářský koutek úplně závidím... ráda čtu ... prosím mohla bys mi napsat návod na polštářek ... děkujíííí moc a pěkný zbytek neděle ...Denisa

    OdpovědětVymazat
  40. Jaruško, dokonalé ..všetko, strácam slova ... farby, fotky, macko ... nádhera..

    Gabi

    OdpovědětVymazat
  41. Jaruško, tomu říkám háčkovaná romance...
    Smekám, je to všecičko nádhera!!!
    Krásný nedělní večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  42. Jarusko, koutek je dokonaly, musi se ti krasne cist a nebo jen tak rozjimat :) Vsechno uz tu bylo receno ale i tak opakuji, NADHERA!!!!

    OdpovědětVymazat
  43. Jaruško, zase jsi překvapila - jak jinak. Krásné a kouzelné. Mohu prosím, také dostat návod na medvídka? Mám kamarádku a sbírá medvídky, tak na letošní vánoce bych měla hezký dáreček. Přeji ti dobrou noc. IVA

    OdpovědětVymazat
  44. Jaruško,to je taková krása...ouuu jé....moc krásné,krásně sladěné.V koutku se ti musí nádherně odpočívat,číst a snít.:-)
    krásný týden.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  45. Jaruš zasa si sa prekonala, macko je chutnučký a vankúšik.... ani nehovorím. Obal na knižočku je môj favorit na kopírovanie, dúfam že sa nebudeš hnevať ;o))) Len tak ďalej, nech mám kam chodiť obkukávať nápadíky. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Jaruško, tak já tu jenom vzdychám a áchichuju :-)))

    OdpovědětVymazat
  47. Hast Du wieder schöne Handarbeiten gezaubert. Ich scolle immer rauf und runter ♥


    GlG jane

    OdpovědětVymazat
  48. Jaruško, kdybych neseděla, tak si sednu na zadek. Něco tak hezkého už jsem dlouho neviděla. Ten polštář je parádní. A ten méďa! A všechno ... Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  49. Jaruško!
    Tvůj blog je pohlazení na duši :o) Vše opět moc krásné... medvídek i obal na knihu se Ti moc povedl. Jemné, něžné, dokonalé!
    Měj krásný konec prázdnin
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý den Jaruško, vaše práce ja naprosto úžasná, ráda se nechám inspirovat. Mohla by jste mi prosím poslat návod na polštářek? Moc děkuji Jana
    babuskovajana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Za Vaše nádherné komentáře
    DĚKUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jsem moc ráda, že se Vám můj koutek líbí!!
    Polštářek, méďa i obal na knihu - to je jedna taková velká improvizace, určitě už víte, že spoustu věcí háčkuji tzv. "od oka"...nebo podle obrázku - to mne baví nejvíc!! :o)))
    Ale slibuji, pokud budu háčkovat ještě jednoho méďu (asi budu muset!!:o))),
    tak to budu psát a udělám návod...

    Prázdniny skončily a tak
    zítra přeji krásný první školní den
    Vašim dětem !!!
    Mějte se moc hezky
    a ještě jednou - DĚKUJI VÁM!!! ♥

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  52. Hallo du Liebe,
    ich freue mich sehr dich als neue Leserin begrüßen zu dürfen!
    Dein Blog ist soooo schön und genau mein Geschmack.Den süßen Teddy habe ich auch in meinem Buch und werde ihn vielleicht häkeln.
    Ich werde dich nun öfter besuchen weil es mir bei dir sehr gut gefällt

    GGGGlG Diana

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj Jaruško, ten polštářek je teda fantastický!! Ty s tím háčkem opravdu kouzlíš :-).
    Krásné dny, Pavla.

    OdpovědětVymazat
  54. Kráááása ...chválím a žasnu...dokonale sladěné a vymazlené ...tleskám :-) a děkuji za inspiraci.
    Medvídka jsem háčkovala na začátku prázdnin a polštářek pořád marně zkouším...nějak jsem ještě nenašla ten správný popis. Kde jste prosím čerpala vzor vy? Máte můj velký obdiv. Olga

    OdpovědětVymazat
  55. Piękne prace Pozdrawiam z Polski TUE_
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

    OdpovědětVymazat
  56. Diana,
    Thank you very much for your lovely comment!
    I look forward to!
    :o))

    Pavlí, děkuji!!

    Olgo,
    děkuji za milou návštěvu!!
    Tu květinku jsem poprvé uviděla v čase, kdy kvetla lípa!! To si velice dobře pamatuji!!
    U jedné dámy v Itálii. Popis jsem také nenašla a tak jsem zkoušela a zkoušela , až vznikla. Pak se objevilo spoustu popisů, ale mne přece jen nejvíc vyhovuje ten můj vymyšlený, zdá se mi nejjednodušší a jsou hezky tvarované ty okvětní lístky...No a protože mám velice ráda značku BLOOMINGVILLE, KTERÁ MÁ V NABÍDCE VLNĚNÉ POLŠTÁŘE VE TVARU KVĚTINY - TAK TO JE PRÁVĚ TA INSPIRACE. A proto vznikl polštář...
    popis jsem umístila na své stránky do návodů na MMB:
    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=7404&order=1&user=271505

    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...