***

***

sobota 20. října 2018

Háčkované prostírky "BADYÁNKY" a kiwano




Krásný den!

Když jsem tady v září bájila o podzimu,
vím, že spoustu z vás jej nemusí..ale tento krásný 
způsob podzimu se vám musel líbit všem..:o))
Je prostě nádherně..barevně..
A tak pletený nákrčník leží v košíčku :o))
teplo na krk zatím není třeba-až ten čas nastane-
tak vezmu jehlice...

Tak venku u kávy a čaje -  byl zase háček :o)




A procházet se v listí, nasávat do sebe ty nádherné barvy
pobíhat v tričku, sbírat bukvice
a zatoulat se do naší oblíbené javorové aleje..




Že ráda vytvářím prostírky a chňapky,
to tady je vidět už 8 let..
Prostírala jsem zde již tolikrát..
Tyhle háčkované drobnůstky háčkuji moc ráda
a jsou i milými dárky (čas dárků se přece jen blíží..)
Prostírání velké i malé háčkuji vždy ze 100% bavlny.
Tahle klubíčka jsou recyklovaná bavlna DROPS♥YOU serie 9-
prošla jsem s klubíčky od DROPS všemi seriemi a mám tuto přízi moc ráda..
V každé serii byly jiné barvy.
V této nynější (9) je i má velice oblíbená barva MUSTARD-hořčice,
ale je v ní napohled i med, kari, kurkuma, spadané listí..




Na Dropsu - Garnstudio je spoustu háčkovaných kabelek- batůžků Mochila
a základem jsou tato kulatá dna..( i s popisy)
Najdete je i na Googlu a Pinterest - se schematy..
např..(https://cz.pinterest.com/pin/444449056973899009/)
a snad i na youtube..
A tak  jsou vlastně má prostírání- dna tašek a batůžků..:o)) MOCHILA
Moje kamarádka mi řekla, že vypadají jako badyánky..
a ten název se mi moc líbí..
Takže barevně tak lehce podzimem..a s vůní badyánu..




Sklidila jsem mimo jiné i Kiwano...
A do tohoto příspěvku i hezky barevně ladí...
Je to krásný pichlavý plod- 
od maličkých plodíků byl pod mým drobnohledem...
Psala bych tu o něm dlouze-
byla to jedna z mých bujných letních lián..
A velice hezký článek o něm je ZDE




A  malé podzimní radůstky-
utěrky a dozy s lesními motivy v mých
oblíbených barvách...hodí se i jako malý ubrus- ke všem
podzimním dekoracím.
A sklenice s víčky- to je můj takový nekonečný příběh...:o)








A samozřejmě jedeme na vlnách dýňových polévek...







Mějte se moc hezky a užijte
si víkend plný pohody

Jarka



63 komentářů:

  1. Jaruško, jedním slovem nádhera! Asi se na ty návody podívám 😉 Užívej si podzim 🍁🍂🍃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      podívej- tyhle prostírky mne baví!!!! Děkuji a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  2. Zdravím od lesa.Taky si užíváme krásný a teplý podzim i když dneškem už asi skončil.Prší.
    Badyánky jsou krásné a hořčicová barva s bílou je príma.Asi taky pohledám jak na to.
    Hezký den přeji
    Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo!
      Podzim je nádherný..i s tou mlhou, co včera k nám přišla..
      Hořčicovou barvu já mám moc ráda..V těch popisech na garnstudiu to tuším je hodně podrobně..
      a budou určitě i videa, jak na tapestry...kulatá tapestry se háčkují moc dobře..
      Děkuji i za návštěvu a přeji krásné dny Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško to je nádhery! Krásné podzimní tvoření a ty podzimní utěrky a dózy to je prostě dokonalost sama! Já ten krásný podzimní čas proležela na lehátku na terase, taky to nebylo špatné, ale už mi strašně scházejí procházky, no snad příští týden už dostanu vycházky. Hlava je už snad dobrá, ale naražené rameno a zlomená klíční kost pořád bolí a tak jen tak lehce chvílemi vyšívám, drbu kocoura a čtu, to je tak všechno co zatím zvládnu...a taky koukám na blogy a kochám se vašimi procházkami :)
    Jaruško a nákrčník už určitě brzo budeš potřebovat :)
    Přeji ti krásný zbytek víkendu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti!
      Ahoooj marůdku. Já vím, žes mužela ležet, ale víš, co- mohlo to dopadnout daleko a daleko hůř!!
      Byl to určitě ošklivý pád...z toho dne- já jsem neprojela do práce- musela jsem jet objížďkou a ty větve sklizené ze silnice jsou v jednom úseku pořád ve strouhách...tak si na tebe vždycky vzpomenu..Tak hezky lehce a řádně odpočívej!!! No ano- nákrčník už bude třeba- od včera je mi to je jasné- ale když mne ty prostírky strašně baví!! :o)))
      Měj se hezky- děkuji!!! a pohlaď kocourka- krasavce♥
      Jarka

      Vymazat
  4. Jaruš, samá krása. Jsi šikovná, prostírky se mi líbí moc. A o přírodě ani nemluvím, to je učiněná čarodějka.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško,
      moc zdravím a děkuji!! Prostírky já háčkuji moc ráda!
      A příroda na podzim nádherně čaruje s barvami a teď už i s mlhou..
      Měj se moc hezky a užívej víkend Jarka

      Vymazat
  5. HERMOSOS LOS COLORES OTOÑALES!!
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia
      muchas gracias !!! El blog no me funciona un poco, así que ya no puedo comentarlo, así que quizás mejore y funcione, ya que tengo que enviar muchos saludos. Jarka

      Vymazat
  6. Jarka,badyanky sú krásne.A tá farba úplne ladí s tekvicovým obdobím.Dúfam,že nákrčník na dlho neodložíš,som naň zvedavá,už len to čo si mala upletené bolo pekné. Kiwano poznám zo supermaketov a nevedela som,že sa dá pestovať i u nás. Musím preklikať na nete. Jarka,fotky sú úžasné a tá posledná je skutočná? To máš v blízkosti takú krásu? Maj sa krásne a napíš,budem čakať,i keď to písanie nie je naše hobby,že? Pohladkaj Barryho. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!
      Moc tě zdravím!! Prostírky mne moc baví, ty já háčkuji strašně ráda, už mám čtyři a kombinuji různě barvy..hořčicovou barvu mám ráda a tak to hezky ladím tak podzimně. Kiwano jsem také nevěděla, že se dá pěstovat u nás, jen ve skleníku..ale mne rostlo venku úplně krásně, hustě, byla to i moc hezká letní liána..Ta poslední fotka- to je má každodenní cesta do práce- krom víkendů a volna tedy :o)) je to nábřeží a kus vede po starém městě..uprostřed města je obrovský rybník, který zasahuje až k zámku..Musíme to psaní nějak vylepšit- asi jsem na řadě- takže očekávej mail :o)) měj se moc hezky a pohlaď od nás s Barouškem Kiru!! Jarka
      PS..od včera je mi jasné, že nákrčník bude třeba- néé, že bych jiné neměla- ale tenhle je letošní...už chybí jen kousek!!! Tak příště jej ukáži....

      Vymazat
  7. Bylo mi u tebe Jaruško moc hezky.
    Měj pěkné dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji Ti!! udělala jsi mi radost!!!
      měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  8. Jarka,
    badyánové prestierania sú nádherné, krásne farby, presne ako má jeseň...
    A to kiwano ma úplne prekvapilo svojim rozmerom, ešte som ho nikdy neochutnala, ako chutí? Ja som práve pozbierala hromadu fíg :-)
    Polievočka je krásna oranžová s ozdobou, super.
    Škrabkám Barryho.
    Prajem Ti krásnu jeseň, pá
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi!!
      Děkuji!! prostírky já háčkuji ráda, ale to se tady všeobecně ví..:o))
      A barva moje oblíbená je teď asi nejaktuálnější- všechno se to hezky propojuje..
      Děkuji za Barouška a hladím také na dálku!!!
      měj se moc hezky Adi a užívej podzimních dnů
      Jarka

      Vymazat
    2. Zapomněla jsem ti napsat, jak chutná to kiwano...no- je to něco jako žlutý meloun s okurkou dohromady a tak nějak zvláštní chuť...když ona se chuť někdy popsat nedá!!!! :o)))

      Vymazat
  9. Prostírky jsou krásně podzimně laděné. A ta poslední fotka - mírně nostalgický podzim - ta nemá chybu.
    Hezké dny (podle předpovědi to vypadá, že nákrčník brzo přijde vhod - asi půjdeme ze sáčka rozvnou do zimníku ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji!! Ta fotka z nábřeží- bylo tam krásně v pátek s tou mlhou.
      vypadá to- já vím, už mám nachystáno na zimu, odložím prostírky a dokončím nákrčník...bude s ehodit..
      Měj se moc hezky a užívej víkendu Jarka

      Vymazat
  10. Jarja, aj mne sa badyánky veľmi páčia ... asi mrknem na návody ... vŕta mi totiž hlavou, ako sa to háčkuje ... V poslednej dobe aj ja milujem zo všetkého najviac háčik a klbko ... tiež neviem sedieť s prázdnymi rukami a háčkovanie je taký šikovný doplnok ... :) Jeseň je prekrásne obdobie ... so svojimi zlatými farbami,lietajúcimi pavučinami, slnečnými dňami. Ale aj tá hmlistá a upršaná má svoje čaro ... Jaruška ... prajem ti krásne jesenné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laura,
      určitě se na návody na garnstudiu podívej-
      je tam spoustu těch tašek- co mají kulatá dna- a to jsou vlastně mé prostírky...najdeš jich tam spousty (https://www.garnstudio.com/search.php?action=search&w=h%C3%A1%C4%8Dkovan%C3%A1+ta%C5%A1ka&c=0&k=0&y=0&lang=cz) ...ten styl je "tapestry"- to já moc ráda háčkuji- jsou všude popisy, jak na to...
      Laura, já moc ráda relaxuji s háčkem a užívám si ty hezké klidné chvilky u tvoření v této nějak zrychlené době...a podzim je opravdu krásné období..takové čarovné..miluji podzim.
      Měj se moc hezky a užívej hezkých dnů
      Jarka

      Vymazat
  11. Prostírky jsou parádní!Jaru, krásné podzimní dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru!!
      Moc tě zdravím a děkuji!!! měj se moc hezky, krásnou neděli
      Jarka

      Vymazat
  12. Ahoj Jaru! Ty prostírky jsou parádní! Jsi prostě jako vždy dokonalé sladěná s kalendářem, počasím! Hořčicovou barvu mám ráda, dokonale ladí s podzimem a listím, dokonce jsem si koupila hořčicový kabát :o)
    Když se dívám na tu poslední nádhernou fotku, myslím na Barouška - plavecká sezóna mu pomalu končí...
    Přeji vám oběma krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      prostírky já vytvářím moc a moc ráda...A barva hořčice je má láska- už na gymplu jsem musela mít svetr...ano- plavecká sezona nám pomalu končí...tak se touláme v listí...a na vodní plochy už jen tak koukáme...a já vysvětluji :o)) Měj krásnou neděli- my vyrážíme na žaludy!!!
      Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško, nádherné prostírání. Vidíš, háčkovat prostírání mě nenapadalo. Možná zkusím. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji!! prostírky jsou mé hooodně oblíbené dárečky- a háčkování je skvělý relax!!! Pusť se do toho!! měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  14. Pááni!! To koukám a má duše plesá!! Miluji podzim a právě ty barvy vašeho nádherného prostírání! Vrtá mi hlavou jak jste dokázala vytvořit ten vzorek?? Je to prostě luxusní, fotky překrásné, mají atmosféru, kterou miluji ! Děkuji a srdečně zdravím. Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli! tak to mne moc těší!!!! Opravdu velice!
      ten vzorek- je styl "tapestry"- má hodně oblíbená technika.
      Já moc děkuji!! A přeji krásné dny Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško, to jsou kouzelná prostírání, díky za krásnou inspiraci a přeji příjemné podzimní dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko,
      já moc děkuji, jsem ráda, že se líbí!
      Krásné, barevné dny přeji Jarka

      Vymazat
  16. Letošní podzim byl naprosto kouzelný, ta teplá odpoledne na zahradě v tričku a u hrníčku kávy, z toho budu čerpat ještě i v zimě :o).
    Opět krásné drobnosti Jaruško, pilně se připravuješ na obdarovávání.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!!
      Já podzim miluji, tenhle letošní- je obzvlášť vydařený, ale já můžu všechny jeho podoby.
      Připravuji se pilně- čas běží, viď?
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  17. Rostlinu neznám, ale háčkování je nádherné.

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško prostírky jsou kouzelné! A to Kiwano vidím u Tebe poprvé, vůbec ho neznám. Ty jsi neskutečná zahradnice! Tobě vyroste a uzraje na té zahrádce snad všechno! Fotky všechny jsou krásné, nejvíc se mi líbí javorová alej, to je barev! Posíláme Barouškovi pohlazení a hezký zbytek neděle přeji! Marcela s Charlíčkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko!
      Děkuji Ti! Myslím, že o Kiwano jsem psala nějak v létě, když jsem bájila o svých liánách..hihi
      Letošní tepla právě těmto rostlinkám dělala dobře...javorová alej je prostě na podzim nádherná a když do ní svítí zapadající sluníčko- jsem ztracená v listí...Děkujeme s Barouškem a posíláme Charlíčkovi pac a pusu..Tobě taky :o))) papa a hezký zbytek nedělě Jarka

      Vymazat
  19. Wowww Jarka these are so Nice !!....happy sunday love Ria 💕💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria!!
      Thank You so much♥
      Happy sunday evening and new week ♠ ♣
      Hug Jarka

      Vymazat
  20. Nemám ráda podzimní plískanice, ale miluju podzim plný barev. Ten letošní nám jako bonus prosvítil ty barvy sluncem. Podzim v Tvém podání, Jaruško je pohlazení na duši. Vše Ti krásně ladí, a ta poslední, listy zarámovaná fotka, kterou jsem mimochodem obdivovala už na instagramu, tak ta je úžasná.
    Přeji Ti krásné podzimní dny, teď už asi více s háčkem v ruce, protože ty plískanice nás asi neminou:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet!!!
      tedy Jindro!! když jsem viděla komentář na mailu- od Jindry- říkala jsem si-
      kdo že to je? a zná mne i z Instagramu...už chápu ty veliké změny!!
      Jsem moc ráda, že se Ti můj podzim líbí...on je můj milovaný barevný...mám ale ráda i ty jeho mlhy, vůni spadaného listí v dešti i ty plískanice- příroda to potřebuje...a je to takové zklidnění- ve všem...a tak v teple u krbu budu více háčkovat a číst, než se toulat do tmy..:o)
      Měj se moc hezky a přeji krásný nový týden! (pro mne budeš asi navždy moje Henriet..) Jarka

      Vymazat
  21. Jaruško milá,to je zase taková krása.Všechno...
    A ta poslední fotka je úplná dokonalost-reklama na podzim.
    Měj se moc hezky .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!
      Já moc děkuji!! To ten podzim se mnou tohle dělá!!
      Mám moc ráda tohle období!!
      Přeji hezké dny nového týdne Jarka

      Vymazat
  22. Krásné prostírky vystihující letošní podzim. :-) A kamarádka jim dala nádherné jméno, badyánky - něco milého, něžného... Přeji pohodové i nasledující dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagmar,
      letošní podzim je nádherný..(i když já miluji všechny podoby podzimů...)
      To jméno- byl to moc hezký moment s mojí kamamrádkou ♥
      A tys to moc hezky napsala!! Děkuji!!
      Krásný nový týden Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško,
    všechny tvoje výrobky jsou skvosty !
    Ale tyhle badyánky naprosto TOP!
    Mohu na nich oči nechat !
    Návody jsou pro mě vyšší dívčí ;-)
    A podzim , ten já také můžu , ve všech podobách :-)
    Měj se moc krásně , podzimně , barevně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!
      Ooo- já moc děkuji!!!
      jsem ráda, že se Ti líbí...
      Podzim - je prostě krásné období,
      opravdu ve všech podobách jak píšeš!!
      Opatruj se a hlavně- at je dobře Ilonko!!!
      Hezké dny Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško, krásné prostírky a vlastně i všechny fotky! A líbí se mi jak jsi ozdobila polévku :)
    Pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko!!
      Posílám pozdravení a moc děkuji za Tvé milé zastavení!!
      Měj hezký večer a celý víkend
      Jarka

      Vymazat
  25. No tak ta prostírání jsou kouzelná! Skvělý a jednoduchý vzor a krásná barevná kombinace - úplně z nich dýchá podzim a trošku i Vánoce...mám chuť si udělat svařák a hrníček postavit přímo na ně :) Uvažuji o háčkování, vyšívání či dokonce pletení už delší dobu, sice nevím, kdo mě to naučí, ale dnes jste mě inspirovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko!!
      Moc mne to těší!! Zda jsem byla inspirací - tak o to víc.. Duch tvořivosti je kouzelný!!
      Ano- v prostírkách je podzim a maličko Vánoce...
      Moc děkuji za milý komentář a přeji krásné dny Jarka

      Vymazat
  26. Jaruško jako vždy nádherný příspěvek,nádherné fotky a prostírky..zkrátka KRÁSA..opatruj se.Anna♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko!!
      Moc Ti děkuji za milou návštěvu!! ♥♥♥
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  27. Odpovědi
    1. My dear Crissi!!
      Thank You very much!!
      Happy evening Hug Jarka

      Vymazat
  28. Jarunko prostírky jsou moc pěkné , moc mne zaujaly kiwano je pro mne úplná novinka ještě jsem to nikdy neviděla si velký zahradník který pěstuje samé zvláštní odrůdy,máš opět krásné fotečky tá poslední fotka tá se Ti opravdu povedla.Přeji Ti hodně prima nápadů. PáPá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko!
      Posílám moc a moc pozdravů!!
      Kiwano jsem dostala semínka a byla to úžasná liána a i plody přinesla..Plodíky jsou takoví pichlaví ježci!!:o)
      Poslední fotku vykouzlil sám můj milovaný podzim!!
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  29. Jaruško, tvoje prostírky jsou pohlazení po duši :) Právě piju nedělní ranní kávu a otevřela jsem si k tomu tvůj blog, je radost dívat se na tvojí práci...ať se ti daří :) Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško!!
      Takový komentář mne vždy tak potěší!!!
      Kolikrát jsem už uvažovala o ukončení blogu,
      protože jsou s ním dost technické potíže a zabere to někdy
      opravdu hodně času, ale pak přijde takový komentář od Tebe
      a pak vím, že aspoň někomu udělá můj příspěvek radost!!!
      Měj se moc hezky a děkuji!! Jarka

      Vymazat
  30. Jarka me encantan son preciosos. Siempre me sorprendes. Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi !! Muchas gracias Me alegro de que estés aquí. Siempre lo disfruto !!
      Ten hermosos dias de otoño
      besos Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...