***

***

sobota 3. listopadu 2018

Podzim na krku


Krásný večer!!

Nádherný podzim jsem si užívala 
i po večerech s jehlicemi..Můj vysněný
podzimní nákrčník už nosím..

Jsem prostě v listí...










Je v něm můj podzim, naše toulky s Barouškem
po dubových hrázích jihočeských rybníků,
kde rostou vedle sebe zimní, letní a červené duby,
naše javorové aleje a polní cesty lemované osikami...
Je v něm i letošní platanová bambulka...




Moc se mi líbí i z rubu  :o))










Mějte krásné už listopadové dny,
moc vás zdravím s kvetoucí listopadovou růží

Jarka


..a ještě maličké ohlédnutí za říjnem....






46 komentářů:

  1. PRECIOSOS COLORES DE OTOÑO!!
    ME ENCANTA EL TEJIDO CON ESAS LANAS POR LOS DOS LADO PRECIOSO.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia !! muchas gracias !!
      Me encanta el otoño ... está a punto de ver: o)
      De vez en cuando me saco los calcetines y me encanta esculpir patrones.
      Te mando saludos
      Besos Jarka

      Vymazat
  2. To je opravdu přesně podzimní nákrčník - barevností i motivy. A fotky z ohlédnutí za říjnem taky nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,
      já moc děkuji, potěšila jsi mne...a podzim taky- je nádherný!!
      měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  3. Jarka,
    krásny nákrčník, ani sa nedivím, že ho už nosíš... a má krásne farby a aj Tvoje spomienky. Teda je jedinečný!!!
    Hladkám Barouška.
    Maj sa krásne, pekný víkend, pá
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi,
      Děkuji!!! Když fouká, tak ano- dnes u nás foukalo, ale bylo krásně!!!
      no ano- můj milovaný podzim!!
      Měj se krásně a posílám mnoho pozdravů!! Jarka

      Vymazat
  4. Krásný nákrčník. Z obou stran vypadá moc pěkně. Listí Ti šustí pod nohama a zároveň máš v listí zabořený i krk :-)Užij si toho do sytosti.
    Taky jsem mívala listopadovou růži, letos nemám. Brzy mi růže odkvetly a malinká poupata, která nedávno nasadily, už nevykvetou.
    Měj se moc hezky, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      děkuji!!! Mně se norské vzoty i líbí z rubu- vzniká taková krásná mozaika...
      A podzim si užívám, co to jde Hani- je prostě nádherný...
      Něco rychle odkvetlo a odplodilo v těch vedrech- tak nějak předčasně a něco kvete i potřetí...inu letos to bylo zvláštní...
      Posílám pozdravy do Podkrkonoší a měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  5. Jaruško, to je moc krásné. Ostatně jako všechna tvoje díla. Mně ještě kvetou skoro všechny růže. Ještě jsem to v listopadu nezažila. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti! Děkuji moc!!
      Letos je to všechno jinak zvláštně- viděla jsem takové divné kombinace kvést a zahrada ještě kvete...taky si to nepamatuji...a to jsme tady už nějaký pátek, viď Marti??
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  6. Tak to musela byť titerná práca. Obdivujem Ťa Jarka, ja by som asi toľko trpezlivosti nemala. Je nádherný. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej!!!
      když mne ty titěrné práce baví právě Andrejko, nerada tvořím s velkými a silnými jehlicemi a háčky..Moc děkuji za Tvoji milou pochvalu!!
      měj se krásně Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško, nádhera nesmírná, tohle fakt obdivuju. Já bych byla zašmodrchaná v klubíčkách ;)
    Krásnou neděli :)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!!
      já ti moc děkuji!! Jsem v klubíčkách :o))
      Měj se moc hezky a krásný večer Jarka

      Vymazat
  8. Nádherný podzimní nákrčník :-) A podzimní fotky taky :-) Na podzim se fotí skoro samo :-) Krásné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!!
      Děkuji!!! Můj milovaný podzim...ano- ten se fotí sám- :o)
      A taky karta je pořád plná listí :o))
      krásný nový týden Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško, krásný podzim nosíš na krku, ale malinko v něm vidím kousek léta a levanduli! Moc tě zdravím a pohodové dny s Barrouškem doma v teple, nebo na vašich toulkách. Mávám. IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo!!
      No trošku Rednevalí tam být muselo- a potěšila jsi mne, že to vidíš...
      S Barouškem se touláme, ale tma nás už brzdí....tak si to vynahrazujeme poránu a hlavně o víkendu...no a pak se doma hezky v teple- tvoří...
      Měj se moc hezky Ivo a děkuji!!!
      Posílám pohlazení D+D !! Jarka

      Vymazat
  10. Jaruško, to je zase nádhera... Takový podzim, stejně jako ten skutečný, letošní musí obdivovat úplně každý.
    Tak ať ten dokonalý podzim dlouho hřeje :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      PODZIM je letos nádherný- užívám si jej plnými doušky....moc děkuji
      a měj se moc hezky!! Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško ta Tvá milovaná zákoutí, to jsou nádherné fotky a nákrčník, to se budu jen opakovat:áááchhh ten je!!! Posílám Vám pohlazení Barouškovi i Tobě! Růže je v listopadu až neskutečná! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko!!
      Mávám a srdečně děkuji...prostě na vlnách podzimu- to je moje ♥
      Růže v pozadí s podzimně zbarvenou břízou- je opravdu až neskutečná....ale na té fotce je vidět- jak je krásná jemně pudrová barva s mustardem...:o))
      Mějte s Charlíčkem krásný den!! Jarka

      Vymazat
  12. Jarka,ten nákrčník je krásny!!To muselo dať veľa práce. Ale oplatilo sa. Fotky ako vždy krásne a model nechýba. Pohladkaj ho za mňa. Magda A vieš čo ma ešte napadlo?Kedysi si mala na blogu vlnu takej horčicovej farby na sveter. Tá farba sa mi veľmi páčila.Možno som sveter prehliadla alebo sa mýlim,ale keď som na Tvojom blogu tak ma to napadne. Ak sa mýlim,prepáč. Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi!!
      Moc a moc děkuji- mně to vyplétání baví...odjakživa...A děkuji moc za barouška- my zase hladíme Kiru!!!
      Och ano- svetřík hořčice-mango!!! musím jej nafotit!! :O)))
      tUHLE JSEM I NAŠLA FOTKY SPOUSTU VÝTVORŮ, KTERÉ JSEM SEM VŮBEC NEVLOŽILA, ALE TO BYLY DÁRKY A TAK JE NEZVEŘEJŇUJI, aby nebyly prozrazeny a pak je zapomenu sem vložit...
      Měj se moc hezky a krásný den pa Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško, nákrčník se ti moc povedl. Taková podzimní romantika i v šatníku ;) Já taky nemám ráda holý krk, neustále si okolo něj motám šátky.
    Měj prima dny a Barouškovi posílám pohlazení.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, moc Tě zdravím a děkuji za pochvalu...
      Listy v šatníku a teď už na krku- to jsi hezky napsala s tou romantikou...och ano- můj podzim ♥
      Děkuji i za Barouška a měj se moc hezky!!
      Jarka

      Vymazat
  14. Jarko, nákrčník je úžasně propracovaný, povedl se Ti. Podzimní říjnové fotky jsou plné barev a nemají chybu. Letošní podzim mi přijde nějak krásnější a nevím, čím to je. Jestli víc cestuji a pozoruji anebo stárnu a jsem víc nostalgická. :O)
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!!
      Posílám moc amoc listopadových pozdravů!!
      Říjen byl letos tak překrásný a listopad též...a teď se pomaloučku blížíme k Adventu!!!
      Jsi mi slovy o podzimu udělala radost!! letos byl opravdu nádherný a vyjímečný. Dáši, mně se líbí od narození- takže to nebude tím stárnutím :o)...a ty máš jeden bonus- a to- že pracovně hodně jezdíš a můžeš obdivovat krásy ročních období!! A hlavně- je vidíš a krásně dokumentuješ.
      Na Tvé fotky z výlovu nikdy nezapomenu!!!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško, nádherný nákrčník! Moc se Ti povedl ... a říjnové fotky už jsem obdivovala na Instagramu! Přeji Ti ať Tě nákrčník pěkně hřeje, pa a hezký listopad, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko!!
      Moc amoc děkuji!! Říjen byl překrásný, listopad se jeví také krásně!!
      Jsem ráda, že jsme ve spojení na IG, protože blog hodně "zlobí"- naskakuje mi tady neustále nějaká tabulka- nejdou mi vkládat komentáře...a to mne nebaví!!!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  16. Nádhera. Zd.Kučerová

    OdpovědětVymazat
  17. Prekrasny nakrcnik plny spomienok a krasnych farieb. Vydaril sa ti a obdivujem tvoju sikovnost, s ktorou si vsetko tak pekne vyskladala .... Nech ta hreje, tebe posielam mnoho pozdravov a Barouskovi zas mnoho pohladeni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laura, moc Tě zdravím!!!
      Potěšila jsi mne - moc!!!! Moc děkuji i za Barouška..
      Podzim je mé nejoblíbenější období a teď mne i hřeje na krku...
      Měj se moc hezky, užívej listopadových dnů, příroda jde pomalu už spát a budeme tu mít za chvíli Advent!!
      Jarka

      Vymazat
  18. Nákrčník je nádherný, barevný, teploučký :) Musel dát hodně práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko!!
      Já moc děkuji!!
      Dal hodně práce - ale mám z něj radost!
      Hřeje - i na duši!!
      Krásné dny Jarka

      Vymazat
  19. Happy november.....lovely week ....love Ria x 💕

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera. Máš pro podzim úžasný cit.
    Přeji krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dý!
      Já Ti moc děkuji!
      měj se krásně, užij si víkend pa J.

      Vymazat
  21. Jarunko tvůj milovaný podzim se ti letos opravdu vybarvil do nádherných barev. A tvůj úžasný nákrčník ti ho bude dlouho připomínat. Posílám pozdrav a pohlazení Barouškovi.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Jaru! Tak podzim na krku máme všichni, všichni ho máme letos vlastně moc hezký, ale ty, ty máš něco navíc! Nádhera! Je vidět pečlivá práce a šikovné ruce, i z rubu nádhera, vkus na výběr vzoru a hlavně ty barvy...
    I tramvaj by se za tebou otočila (jak pravil pan Burián ve filmu), kdyby u vás nějaké jezdily...:o)
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasné překvapení nákrčník je né pěkný,né krásný je přímo nádherný, sem jím unešená jak takové dílo se dá vytvořit,když tak brouzdáš listím a napadne Tě myšlenka udělat si podzimní nákrčník,použiji slova od Helenky i tranvaj by se za Tebou otočila.A to není jenom o nákrčníku nádherné jsou i Tvoje fotky ,Které mne nenechají bez povšimnutí a ráda se k nim vracím.Je vidět že tu přírodu vnímáš a hlavně máš proto cit.Moc by přála Tobě ale i sobě aby Ti to dloho vydrželo a tak si mohla dále se dělit s ostatními. Moc Ti fandím.

    OdpovědětVymazat
  24. Jaruško,
    než já Ti stihnu na blogu pochválit barevný podzim na krku, tak už tu máme první sníh :-o
    Snad mi to odpustíš !
    ještě, že máme ten rychlejší instagram ;-)
    Měj se moc krásně !

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...