***

***

sobota 23. listopadu 2013

*****





*****

Posílám Vám sobotní pozdrav!
Příští týden tady už budeme mít
ADVENT..
Krásný to čas...
A je třeba myslet na dárečky!!

Třeba takové malé prostírky
pod hrneček nebo skleničku.

*****

















Moc Vám děkuji za krásné komentáře
k minulému ppříspěvku,
mám z nich vždy velikááánskou radost!!!
Bohužel - nejde mi na ně reagovat -
celý minulý příspěvek hlásí chybu...
a tento týden nešly ani vkládat nové příspěvky...

Tak snad se to zlepší  :o)

Já jdu bojovat s virozou!!
a Vy se mějte krásně!!


Jarka









49 komentářů:

  1. Krásné, Jaruško, povedlo se ti to.
    Přeju brzské uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško,no ty jsou parádní...moc se ti povedly...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko,
      moc děkuji, měj se hezky a opatruj se!!!!! Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, nádherné prostírky ..... moc se ti povedly ......držím palečky, ať jsi zase brzy fit ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruška, krásne opäť krásne háčkovanie a fotečky. prajem Ti skoré uzdravenie a krásny začiatok adventu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji za miloučkou pochvalu!! I Tobě krásné dny!
      Jarka

      Vymazat
  5. Jaruško, brzké uzdravení. Vidím, že mint je u tebe stále aktuální. Podložky jsou moc krásné. měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru!
      Děkuji! Tys to odhalila, mint pořád vede!! :o))
      Krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  6. Letos rozhodně frčí hvězdičky!! a tobě jdou NEJlíp :-)))♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů- takový krásný komentář!! Děkuji♥
      Já už jsem ve hvězdičkách "jela" loni, tak jen vylepšuji...:o)
      Hezký večer
      Jarka
      (byla jsem se podívat na Tvůj profil, ale tyhle stránky mi moc nejdou...:o((()

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Zuzanko,
      posílám večerní pozdravení a děkuji!!
      Hezký zbytek neděle!
      Jarka

      Vymazat
  8. Krásně uháčkované perníčky:-) Přeji brzké uzdravení!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko!!
      Děkuji za miloučkou návštěvu a přeji krásný večer!!
      Jarka

      Vymazat
  9. Ahoj Jaruško, moc hezký nápad na dárek:-) a ať zvítězíš nad virózou. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      děkuji!! s virozou bojuji!! :o))
      Hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  10. Jarko,opět velká krása...barvičkové ladění jsi vybrala moc pěkné:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, krásné prostírky. Ať jsi brzy fit. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško prostírky máš krásné, ale zdravíčko Tě nějak zlobí tak se kurýruj ať jsi brzy fit!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko,
      děkuji za moc hezký komentář!!
      přepadla mne nějaká chřipka!! Ale dnes už je líp!! :o))
      přeji hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  13. Ahoj Jarka,prestieranie je krásne. Prajem skoré uzdravenie. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!!
      Posílám pozdravení!
      A děkuji!! Přeji krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  14. Krásné prostírky. Jaruško, brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško moc příjemné barevné kombinace, ale na to Ty jsi mistr! Brzké uzdravení přeji ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Jarka, es una preciosidad, el diseño y la combinación de colores.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi,
      gracias! agradable domingo por la noche y los besos! Jarka

      Vymazat
  17. ahojky.máš to velice pekné,tlieskam.pa,jazmínna

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško, ty jsou parádní, dělala jsem trošku jiné hvězdičkové prostírky do vánoční výměny, určitě si udělám i pro sebe, brzké uzdravení přeji a příjemné předadventní dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      prostírky jsou takový hezký dárek, viď?
      Děkuji za návštěvu a přeji krásný večer!
      Jarka

      Vymazat
  19. Milá Jaru! Doufám, že ti je už líp a můžeš se vrhnout do tvoření - ty mandaly jsou moc krásné a dost těžké!
    Velice děkuji za gratulaci a pozdravy a i já tebe moc zdravím!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji- už je líp- bez teplot...
      Mandaly když jsem uviděla, tak jsem je musela zkusit, znáš mne :o)))
      Nejraději háčkuji od oka a bez popisu...
      papa Jarka

      Vymazat
  20. Anna,
    thanks! have a nice evening.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Máš pravdu, advent je za dveřmi. Pár dárků pro mladý už mám, ale nevím co ostatním. Snad mě brzo něco napadne.
    Ty prostírky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      zdravím, Advent už tu bude opravdu brzy!!!! A tyhle dárky dělám nejraději!!♥
      Měj se hezky
      Jarka

      Vymazat
  22. Krásné prostírky! Mě blog taky občas zlobívá... zatím vždycky pomohlo, když jsem si ho pár dní ani nevšimla a jak byl pak hoch hodnej ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni,
      když si to představ..uvařím si kafe, zapnu blog a nic....tak to mne fakt nebaví!! :o( Ale teď je zase hodnej!! :o)))
      jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...