***

***

čtvrtek 29. července 2010

Pracovna ....


"Ukořistila" jsem na letním sídle takovou malou, úzkou a tmavou místnůstku a vytvářím z ní můj pracovní koutek. Rozešitá Tilda může klidně stát na stole a já konečně mohu vytáhnout všechny staré hadříky a krajky po mojí babičce a mít je na očích !!! Ještě to dá spousty práce, ale já prostě takové místečko a romantiku k životu potřebuji !!! A Vy mne určitě chápete...












Taková tma je tady u nás dnes odpoledne před deštěm !!!
Mějte se krásně !!      Jarka



19 komentářů:

  1. Jarko, to je nádhera! Na dveřích by klidně mohlo stát "chlapům vstup zakázán", ale co by tam hledali...Ač máme dům, nějak se na takovou komůrku nepamatovalo. Chystáme se (mluvíme o tom) předělávat šatnu, tam si chci zřídit alespoň kouteček...budete mi při tom velkou inspirací!
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jarko,

    závidím.. opravdu, takovou místnost by si přála snad každá, kdo ji nemá. Okno velké, vidíš krásně do přírody, dobrý relax. A co pak ty látky, tedy, ty jsi syslík, ale sama vím, že je to potřeba, mám jich daleko méně, ale taky dosti. Moc se mi líbí i to ramínko s nápisem pracovna, použila jsi nažehlovací papír?

    Krásný, krásný. Netuším, v jakém okrese máte letní sídlo, ale až pojedu kolem na kole, tak se zastavím.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Heli,
    moc děkuji!!! je to místnůstka jen moje a je to moc fajn!! Já jsem od malička hrozná "kramajdilka"- takhle mi říkali!!!
    takže to je přesně to, co jsem potřebovala. A jestli máte možnost si koutek zřídit - neváhejte!!!
    Mějte se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi,
    děkuji za krásný komentář!!
    byl to můj sen!!
    To ramínko je dělané nažehlovací folií, to mne hrozně baví, ale není co nažehlovat!!
    A látky? Jsem takový syslík!!! Hezky si je skládám a vymýšlím barevné kombinace....
    A sídlíme okres Tábor !!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Jarus,

    děkuji za odpověď. Nažehlovací fólii jsem nezkoužela, ale asi také brzo začnu, dají se s ní tvořit zajímavé originální kousky.

    Hm, okolo Táboru na kole nejezdíme, škoda..

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Liebe Jarka, danke für die wundervollen Einblicke in dein Leben. Was sind denn das für tolle Stoffe und ein ganzes Regal voll.
    Auch das Fenster mit den Tildasachen davor ist wunderschön.

    Bei mir gibt es kein Tuch. Ich habe ein schönes mit Troddeln dran und durch die Löcher in den Blumen würde ich doch nur frieren.

    Liebe Grüße
    Rosine, die es eilig hat, Morgen kommt der Besuch.

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko,tak tohle je snad sen každé ženské která má hobby.Já bych takový koutek brala hned ale nějak v našem domečku je místo na kdejakou prkotinu ale já se snad s tou svojí komodou nikam nevlezu.
    Máš to moc krásné.Takže si to užívej...a já budu tiše závidět.Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovinka včera, když jsem přenášela svoje výtvory mezi ložnicí(šicí stroj)a obývákem(vše ostatní),chyběla mi taková místnůstka. Bylo by prima nemuset vše stále dokola uklízet.Je to moc hezké Jarko. Jo a tmu máte krásnou, my také - bydlím u Kolína. Takže zdravím ze tmy do tmy, Dana.

    OdpovědětVymazat
  9. JARUŠKO ,TAK TO JE VELKÁ KRÁSA, MOC UŽITEČNÁ .
    URČITĚ ZDE VZNIKNE PĚKNÉ TVOŘENÍČKO .
    TAK AŤ SE MOC DAŘÍ .HEZKÝ VEČER .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Sehr schön, dein Kleiderbügelbezug mit
    Spitze und deine Tilda-Schnecke in Naturtönen
    ist super !

    Liebe Grüsse
    Biggi

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký večer Jarko, musím se přiznat, že jsem chvíli zůstala sedět před monitorem a koukala na tu krásu a nic jiného nevnímala. Taková místnůstka to musí být ráj pro každou tvořilku. A těch krásných látek, oči mi jen přecházejí. Já plánuji malý pracovní koutek v ložnici, ráda bych ho ještě letos realizovala. Moc děkuji za krásné fotky a úžasnou atmosféru a ramínko je opravdu parádní. Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Marťo,
    děkuji za krásný komentář!!
    Když jsem háčkovala a pletla a vymýšlela různé blbovinky, tak to ještě šlo, ale pak jsem se zamilovala do Tildy a začala šít a to byl konec!!!
    A v rámci rodiny jsou všichni spokojení!!! :o)
    Měj se moc hezky!!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Danuš,
    právě jsem něco podobného psala Martě,
    ano, to stěhování z místa na místo mne ničilo!!!
    Šiju někdy do noci a pak to ještě uklízet...:o(((
    Tak doufám, že jsem Tě inspirovala a nějaký kouteček vymyslíš!!
    Jo, tma dnes byla úplně strašidelná, že jo??
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Bohdanko,
    moc děkuji za milý komentář !!!!!
    A přeji krásnou druhou půlku prázdnin!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Jituš,
    moc děkuji za taková krásná slova, to úplně pohladí!!! A určitě si koutek zrealizuj, je to moc fajn!!! Já tam asi teď budu trávit hodně času, než se nabažím!!! :o)
    Krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jarko, takovou místnůstku musí mít každá a těch krásných láteček :o)) a ramínko se ti velice povedlo. Já už se těším také na svůj koutek v domečku :o))

    hezký den. Katka

    OdpovědětVymazat
  17. Jarka to je nádhera!! To je tam tvoje krásne kráľovstvo, kde sa dá tvoriť a tvoriť!! A okno do prírody....no pravdu povediac závidím.
    Tá polička s látkami...no len zaželať veľa tvorivých nápadov!!

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den, máte nádhernou pracovničku! mooc závidím:)) krásné dekorace a máte moc šikovné ruce. Jirinka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...