***

***

neděle 18. července 2010

Borůvky ...

















Krásnou chladnou neděli  !!!
(takovou barvu má můj jazyk  :o)))




16 komentářů:

  1. Heidelbeeren! Wie köstlich ! Sie erinnern mich an viele Ferienaufenthalte bei meiner Großmutter im Bayrischen Wald.
    Und dein Kuchen sieht sehr lecker aus!
    Liebe Grüße
    Ingrid

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,

    no teda, hned bych si dala, borůvkový koláč mám moc ráda. Líbí se mi tak miska, super.

    Krásný zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. MOC HEZKÉ FOTEČKY . A URČITĚ MOC CHUTNÝ KOLÁČ .
    VYPADÁ PĚKNĚ ,DALA BYCH SI .
    HEZKÝ ZBYTEK NEDĚLE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že to nefunguje přes obrazovku- já bych Vám všem po kousku poslala a Vy když byste pekly, tak zase Vy mně!!!

    Evi, ta mistička byl můj velký sen!!! Strašně dlouho jsem ji sháněla!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaruško, zatím, co jsem se povalovala na dovolené (děkuji za váš komentář,jste moc milá), vy jste byla tak pracovitá a navíc, vaše práce je naprosto dokonalá - nevím, co mám pochválit dřív úžasné chňapky (asi se budu opičit), nádherně jemná Tilda, dokonalé šití (polštář a rybičky)...asi jsem na něco zapomněla. Všechna vaše práce je úžasně vkusná, čistá. Moc krásné pokoukání. A teď ještě pečete, to by bylo něco, přenášet ty doroty po síti...super nápad. A ta miska, taky po ní moc toužím...
    Mějte krásný večer, moc vás zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hallo Jarka, ach du Schreck, ist schon wieder Zeit für Heidelbeeren? Ich habe es noch nicht geschafft Erdbeermarmelade zu kochen. Die Zeit rennt so dahin. Heidelbeeren mag ich auch sehr sehr sehr!!!
    Liebe Grüße Rosine
    Der Stoff oben für die Bettwäsche sie ganz toll aus!

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vítám Vás doma-moc jste mi tu chyběla!!!!!
    Já jsem Vám psala, že co budete na dovolené, že já tu budu háčkovat!! Já totiž byla na dovolené už v dubnu, tak už mám letos vybráno!!
    Mám pro Vás jedno takové malililinké překvapení, ale nevím, jak získat Vaši adresu, abych Vám jej mohla doručit ?!?!?!?
    Moc Vám děkuji za krásný komentář - udělá mi to vždycky hroznou radost!!!!!!!!!!
    Hezký večer, vlastně asi dobrou noc!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško moje milá, sedím tu a zírám na monitor, jestli dobře vidím. Přivedla jste mě do hodně velkých rozpaků, vůbec nevím, jak jsem si něco takového zasloužila. Naštěstí píšu, jinak bych asi koktala. Napište mi, prosím, email: davidova.hela@gmail.com
    Krásný večer i vám, já už ho díky vám mám. Jak krásný by byl svět, kdyby bylo víc lidí jako vy.
    Pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko,
    koláč vypadá lákavě, ale protože po netu to asi nepřenesem... musím si na něj počkat.... ale příští týden budeme s Lukym borůvky zobat po hrstích v lese u babi na Šumavě :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ich liebe Heidelbeeren !
    Und dein Küchen sieht total lecker aus - guten Appetit !

    Liebe Grüsse

    Biggi

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký večer, borůvkové období mám také moc ráda. Už se těším jak zítra ráno sednu v lese mezi borůvkové keříky a budu sbírat jednu po druhé. Je to pro mě příjemný relax. Pěkné fotky a krásná miska ... přeji příjemné letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko,
    na Šumavě je krásně a borůvek spoustyyyyy!!!

    Jitko,
    asi už si také pochutnáváte na borůvkách...
    miska je moje nová kuchyňská láska!!!!!!!


    Hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško,
    krásně nafocené borůvky a mě se také moc líbí ta miska, už jsem ji okukovala na netu. Krása!!! A háčkovaná Tilda nemá chybu!!!!

    Pěknou dobrou noc. Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko,
    moc děkuji za pochvaly!!!!!
    Koukám, že taky nespíte!!
    Já nemůžu jít spát, já snědla půlku melouna!!! :o)))))))))))))
    Šárko, ta mistička byl můj veliký sen, je vážně moc hezká a Vám to prozradím, dnes jsem si k ní objednala bílý dortový talíř na nožičce!!!
    Tak jsem zvědavá.
    Ještě jednou děkuji a dobrou noc!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotografie Jaruško! A ten koláč je přímo výstavní. Přeji příjemný den, Martina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...