***

***

neděle 11. července 2010

Záchranný kruh...

..Ušila jsem letní polštář "záchranný kruh". Je to dárek pro lidičky, co tráví dovolenou na chatě u řeky.
Krásnou neděli !!!!!









23 komentářů:

  1. Ježíš ten je!!! Tak to mám zase nějakou inspiraci :-) Jaru, moc se ti povedl a určitě se bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. JARUŠKO ,KRÁSNÝ NÁPAD A JEŠTĚ KRÁSNĚJŠÍ PROVEDENÍ . A K TOMU JE TO I VTIPNÉ .
    HEZKÝ SLUNEČNÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Es ist ein sehr schönes Kissen!
    Danke für den Übersetzer von Google!!!
    Jetzt kann ich endlich lesen, was du schreibst.

    Liebe Grüße
    Rosine

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi originálny darček!!! Krááása! Peknú nedeľu prajem!!

    OdpovědětVymazat
  5. Du hast einen sehr schönen Blog mit
    hübschen selbstgemachten Sachen !
    Ich komm jetzt öfter bei dir vorbei !

    Biggi

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, to je tedy super kousek, čím jsi ho plnila a kolik má průměr? Díky
    Krásné letní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš,
    moc děkuji!!! Dárek se moc líbil!!!
    A tahle námořnická inspirace je taková letní, moc mne to bavilo!!!
    Hezký start do nového teplého týdne.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Bohdanko, děkuji!!!!!!
    Mají chatu zařízenou tak trochu do námořnických doplňků, tak se moooooc líbil.
    Mějte se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ivet,
    děkuji za pochvalu!!!!! Líbil se!!!!!

    Ivo,
    docela jsem si to šití kruhu užila... Šila jsem jej podle mého největšího lavoru a ten má průměr
    45 cm. Největší legrace byla ušitý kruh otočit!!! Musela jsem jej celý rozstřihnout!! A zašít ručně :o)))
    Plnila jsem dutým vláknem, čím plním Tildy, ale asi může být jakákoliv náplň do polštářků.
    Je to taková letní inspirace!!



    Hezký zbytek neděle!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je úúúúžasnýýýý Jarčo. Moc se povedl :-) Hezký dny. Iveta

    OdpovědětVymazat
  11. jeejda to je site? vizera to ako original nafuknute....:) velmi pekna praca :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný kruh, opravdu jako nafukovací. Věřím, že se dárek moc líbil. Přeji krásné horké letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Ivet, Zuzko, Jituš,
    moc Vám děkuji!! Moc se líbil, tak já měla taky radost.
    Přeji vám krásné letní večery a noci-ty se mi teď zdají úplně nejkrásnější!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Božínku to je krásné!!!!! Překrásné!!!!

    A i celičký blogísek je nějak v novém, moc se mi to líbí.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Nááádhera - úplně vše! Dlouho jsem tu nebyla a tak koukám, že nezahálíte a co je tu nové krásy. Polštář je super! Ale nový úvod blogu v podobě dokonale sladěné koupací Tildinky mě naprosto uchvátil :o)) Když si umyji vlasy jsme si hodně podobné :o)) stejný turban také nosím :o)) Moc zdravím Jaruško.

    OdpovědětVymazat
  16. Liebe Besucherin Jarka, ich verstehe sehr gut, was du schreibst. Ich wünsche mir, ich könnte nur 1/8 so gut deine Sprache schreiben. Schreibe mir immer gern, ich freue mich dann. Wenn ich nicht verstehen kann, kann ich mich ja melden und wir fragen dann zusammen den google-Übersetzer auf deiner Seite.
    Liebe Grüße und danke für den Kommentar zu meinem Bild und Blog.
    Liebe Grüße
    die Rosine

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Jarko, díky za Vaše prvenství na mém blogu, máte to tu moc, moc krásné a je vidět, že jste moc, moc šikovná. Určitě se sem budu pravidelně dívat a lovit inspiraci. Mějte se krásně, Dana.

    OdpovědětVymazat
  18. Sama nevím co napsat.....vše už bylo napsáno předemnou.Je to prostě nádhera,je jak opravdový.Moc se povedl.Nádherná práce.Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko,
    moc děkuji za pochvalu!!!!!!!!!!
    A blog byl pro mne děsná dřina!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  20. Martinko,
    moc, moc děkuji za pochvalu!!!!!!!!
    Moji koupací Tildinku mám asi nejraději a v koupelně si s ní povídám!!!! :o)
    Mějte se krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Danuš, děkuji Vám za milou návštěvu
    a ať se Vám daří!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  22. Zdravím Vás Marti,
    moc, moc děkuji za pochvalu!!!!!

    A chci se zeptat-co stromek-povedla se záchrana?????????
    Hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
  23. hello
    love your lady in bath so nice and cute
    I also love Prague
    greetings Paula

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...