***

***

pondělí 5. července 2010

Letní chňapky ...




Jahod už bylo zkrátka dost !!!  :o))
A tak jsem uháčkovala letní chňapky -
těch není nikdy dost !!!

Tímto děkuji Ingrid za krásnou inspiraci......





Mějte se moc a moc krásně - letně !!!



15 komentářů:

  1. So schön Puppe und Topflappen!

    Rosine

    So nice Pot Holders and doll!

    OdpovědětVymazat
  2. Einfach wunderschön, besonders der Gestreifte Topflappen mit der Häkelrose. Eine wunderbare Idee.
    Herzliche Grüße
    Ingrid

    OdpovědětVymazat
  3. MOC HEZKÉ A TA KYTIČKA JE PARÁDNÍ .
    KDYŽ JSEM BYLA MALÁ, TAK MÁ MAMKA HÁČKOVALA CHŇAPKY VE TVARU KOLA A VŽDY DOVYŠÍVALA OČKA A PUSU. TAKŽE TO BYLA CHŇAPKA VE TVARU HLAVIČKY S USMĚVAVÝM OBLIČEJÍČKEM . VYPADALO TO TAKÉ PĚKNĚ .
    MĚJTE PŘÍJEMNÝ ZBYTEK DNE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty se ti parádně povedly, jsou překrásné.
    Krásné letní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdanko, děkujiiii!!!
    Ty maminčiny chňapky s obličejíkem musely být pěkné a veselé.
    Hezký den -u nás už druhý den pršííííí :o(((
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,
    děkuji za pochvalu!!!!
    Já děkuji za Tvé reportáže-užila jsem si to!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Grazie per essere passata da me, hai un blog pieno di cose molto carine!!!
    Sei molto brava!!!
    A presto, Annamaria

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer, děkuji za návštěvu u mě na blogu a bez zaklepání jsem přišla na návštěvu. Moc se mi tady líbí - nádherné inspirace, krásné fotky, je tady útulně a pohodově. A taky máme jedno společné - psí lásku labradora se stejným jménem Aron. Ráda jsem si tento krásný blog uložila mezi mé oblíbené. Přeji pohodové a slunečné letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, ty nemají chybu! Naprosto perfektní, nemohu se vynadívat! Hezké léto ... Helča

    OdpovědětVymazat
  10. Hallo Jarka,
    habe Dich und Dein wunderschönes Blog in den unendlichen Weiten des WWW entdeckt und mich gleich bei Dir "eingeloggt"

    die Topflappen gefallen mir sehr, toll ist die Idee, sie mit einer Häkelrose zu verzieren...

    Liebe Grüße von Traudi aus dem Drosselgarten

    OdpovědětVymazat
  11. ... tak ty jsou ... boží...opravdu moc povedené letní kousky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj
    Díky za hezký komentář. Budu šťastný, když se lidé z jiných zemí komentování se mnou. Těším se na vaši dovolenou. Je zde nákupní a dobré časy s rodinou a přáteli.

    Přeji vám krásné léto. S pozdravem, Elin:)

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, moc děkuji za milou pochvalu!!!!! Udělalo mi to radost!!!!!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Věrko, děkuji!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Jarko. Nedá mi to aby Ti nenapsala a nepochválila Tvůj blog.Máš opravdu nápady které se liší a ruce které jsou darem.Na Tvém blogu jsem moc ráda a ještě raději se sem vracím.Moc pěkné.Přeji Ti ještě hodně krásných nápadů. Luďka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...