***

***

pondělí 16. září 2019

Šátkový a květinový..



..je můj dnešní příspěvek.
Moc Vás všechny zdravím!!

Konečně vyfocený šátek..
Už se nosí :o)
..můj projekt na léto s klubíčky od Vánoc,
v barvě růžové zahrady (Roses garden).
U focení šátku jsem si uvědomila, jak ten čas běží,
jak nádherné bylo letos období růží, o kterém jsem snila celou zimu
a kde všude jsem šátek  háčkovala..
Kytičky v něm jsou kus mého léta
a nádherných chvil mezi květy na zahradě..





Tak to byla vzpomínka na některé růžové květy.
Zahrada pořád kvete, je krásně
a užíváme si jí, co to jde!! 














Šátek je obrovský..
Ale lehoučký, složí se do malého válečku..
příze Lace, barvila úžasná "LOVESPUNNING",
spotřeba 2 kilometry :o))
Váha  242 gramů
Nejdelší strana měří 251 cm






Mějte se hezky 
Jarka




29 komentářů:

  1. Je krásný, vzdušný a příjemně zabarvený.
    Měj se moc hezky, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      děkuji!! je takový lehounký, jako letní vánek!!
      Měj se krásně, zdravím Jarka

      Vymazat
  2. Jarunko,pro mne jsou to krásné letní červánky ❤��‍♀️ Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko!!
      Ahoooj!! Ano i ty letní červánky tam jsou...♥
      Měj se moc krásně Jarka

      Vymazat
  3. Jarka,
    šatka je nádherná a má krásnu farbu :-)
    Pozdravujem, pá
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi,
      děkuji a posílám pozdravení, i Alexíkovi!!
      Jarka

      Vymazat
  4. Šátek je nádherný Jaruško, určitě to dalo hodně práce. I růžové kvítky jsou krásné :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko!!
      Šátek je jemňounký, tak maličkým háčkem, ale léto si to zasloužilo...
      A růžové kvítky mám ráda! Moc děkuji
      a měj se krásně Jarka

      Vymazat
  5. Jarko, povedená práce - šátek je takový něžný... A fotky moc pěkné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni!!
      Moc děkuji!! Měj se moc hezky - je krásně! Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško, nádherný šátek a nádherné barvy. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      posílám pozdravení a moc děkuji!!
      Měj krásné odpoledne a večer Jarka

      Vymazat
  7. Pobavilo mě dva kilometry příze :D
    Šátek je nádherný!
    Krásné babí léto, Jaruško 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!
      :o)) Ono když se to takhle napíše- viď??
      Příště napíšu asi 2000 metrů..:o))
      Děkuji!!! Krásné dny - užívejte- je krásně Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško tedy to koukám..to je délka. Ale šátek je moc pěkný,určitě se dobře nosí,když je lehoučký.Podobný vzorek jsem si chtěla uháčkovat na deku..ale zatím jsem se k tomu nedostala a asi již nedostanu.Krásné barvičky kytiček a motýlek Ti pěknou práci podtrhují.Krása..krása..krása. Posílám pohlazení Barouškovi (nezbytný doplněk focení) a Ty se Jaruško opatruj.Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko!!
      Děkuji moc!! Šátek je lehoučký a mám z něj radost. určitě bude lépe a budeš moci zase háčkovat.
      Motýlci mi pěkně pozovali, jsou krásní na podzimním sluníčku. No a Baroušek- můj pomocníček ♥
      Moc tě zdravím s ledovým obkladem Jarka

      Vymazat
  9. QUE PRECIOSO EL CHAL!!!
    ME ENCANTAN Y ESTE ES PRECIOSO.
    CHAUCITO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alici !!
      Thank you very much for nice praise, you pleased me !!
      Have beautiful days full of autumn sun
      Hug Jarka

      Vymazat
  10. Jarko, šátek je nádherný a pěkně veliký. Máš za sebou pořádný kus práce, ale při jeho nošení budeš mít krásné letní dny stále při sobě.
    Barouškovi to u kytiček sluší. :o) Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!!
      krásnou neděli a moc děkuji!!
      I za Barouška :o)
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  11. Jaru, je opravdu nádherný! Zaháčkovala si léto do kouzelného šátku, nádhera!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!!
      Moc děkuji, krásně jsi to napsala!♥
      Měj hezkou neděli Jarka

      Vymazat
  12. Jarka šatka je krááásna!!Páči sa mi aj farba,aj vzor. Si šikulka. Pekné jesenné dni. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      posílám pozdravení a děkuji!!
      U nás je krásné babí léto, tak věřím, že i u Vás, měj se moc hezky a pohlaď Kirušku♥
      Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško, obdivuji Tvoji trpělivost, ten šátek je nádherný. Krásný podzim Ti přeji. Majka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...