***

***

pondělí 30. září 2019

Podzim na ramenou ...



Krásný den nového týdne Vám přeji!!

Dopletla jsem šátek 
a tak mám podzim i na ramenou.
I když se příze jmenuje "červánková"
a ty tam jsou, stejně je to krásná barva začínajícího podzimu.
A tak jsem "hladce" vplula do mého milovaného podzimu
a užívám si jeho barvy a vůně a toulání venku...





Pletlo se mi krásně s ručně barveným Merinem,
tu barvu jsem si opravdu užívala.
Ale vyfotit ji a zvěčnit- nelze..
Na každé fotce je jiná, podle dopadajícího světla 
a teplého podzimního slunce...










Zvolila jsem  úplně jednoduchý postup- stále hladce,
chtěla jsem, aby vynikla jeho barva.
A zakončen je vlnkami, které jsem pletla na rukavicích.
Byl to úžasný relax a mohla jsem si pletení nosit i ven.
Žádné počítání..







Šátek není ještě vypnutý,
(Na nejdelší straně je velký asi 240cm, strana s vlnkami asi 156 cm,
spotřebovala jsem téměř čtyři klubíčka (100g/cca400m),
ale po vypnutí bude rozměr asi úplně jiný...),

nějak nebyl čas..venku bylo tak krásně!!! I kaštanově...
Poslední zářijový víkend se svatým Václavem byl nádherný..





Ale k mému šátku se určitě ještě vrátím 
v nějakém dalším příspěvku,
protože pletu další, pro mou kamarádku,
v barvě podzimních vřesů..to si také užívám a tak se docela těším, 
až je vyfotím spolu...


Mějte se krásně!!
Jarka







39 komentářů:

  1. Jarunko,
    už jsem ti šáteček obdivovala, je krásně podzimní.A k svatováclavské sobotě ti musím napsat, že byla přenádherná! V lese, polích a na zahradě jsme si ji s Lisou a Pištíkem užili dosyta.Vzpomínali jsme na tebe a Barouška ❤❤❤
    Pac a pusinky Vám 🐾🐾🐕🐕🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko!!
      Já moc děkuji! Svatováclavský víkend byl vážně přenádherný, tak kouzelně! a přesně, v lukách, polích, u kaštanů, hlohů, šípků...jsem ráda, že jsme to měli stejně♥ užili jsme to!!! A to je nejvíc! Posílám s Barouškem větrný pozdrav a hladím Tvoje psí lásky!! Pusu Jarka

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ách, to je zase krása. Kaštanový šátek je úžasný, máte zlaté ruce.
    Užívejte tedy podzim, co jen to půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko!
      Já moc děkuji za tak krásnou pochvalu!!!
      Podzim je nádherný a vždy bych chtěla tohle období na chvilku zastavit...
      A tak si užívám, co to jen jde!
      Krásné dny plné barev přeji Jarka

      Vymazat
  4. Krásný šátek, mám takové barvy ráda. Ať hezky hřeje.
    Přeji krásné podzimní dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo!!
      Veliké díky, moc mne to potěšilo!
      Teď je podzim nádherný!! ty barvy!!
      Krásné dny Jarka

      Vymazat
  5. Holka, zlatá, ty jsi nezmar, ty snad pleteš i ze spaní, jak to děláš? Nádherná práce - opět. Přeji krásný podzim, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo!!
      Moc tě zdravím!! A děkuju :o))
      Měj se krásně v těchto úžasných podzimních dnech Jarka

      Vymazat
  6. Krásný šátek to je. Úplně mám chuť se do něčeho podobného pustit. Jsem teď v zajetí síťovek, tak bych už mohla dát se do něčeho jiného :-).Tento víkend jsem si všimla, jak se najednou příroda začíná vybarvovat- zlátne, červená...je to nádhera.
    Hezké dny, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      Děkuji!!! Jsou teď úžasné dny, viď??
      Já jsem byla nějak "v zajetí" síťovek vloni tuším, do šátku se pusť- je to i úžasný relax, vyměnit chvilku háček za jehlice a tak si plout hladce podzimem!
      Hani, podzim je nádherný, měj se krásně Jarka

      Vymazat
  7. Jarko, šátek má krásnou podzimní barvu. A těším se na ten vřesový, ten bude určitě úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,
      děkuji!!! Pracuji na tom vřesovém, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit!!
      Krásný podzimní víkend Jarka

      Vymazat
  8. PRECIOSO EL CHAL!!
    Y EL BROCHE ES MUY LINDO.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia,
      Thank You very much!!!!
      Have a nice weekend ♥
      Jarka

      Vymazat
  9. Jaru, je nádherný, překrásně vyfocený! na té staré zdi, no jen jsem vzdychla... Kouzelné!
    Přeji krásné podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!
      Moc děkuji,
      měj se krásně, ještě říjnově!!
      Jarka

      Vymazat
  10. Jaruško, opět nádhera, jako vždy. A ty fotky kaštanů. Krásné. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      posílám spoustu pozdravů a moc děkuji!!
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  11. Wspaniała chusta i piękne jesienne kolory:)
    Pozdrawiam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amuszka,
      moc děkuji za milý komentář!!!
      Přeji krásné podzimní dny Jarka

      Vymazat
  12. No ten je nádherný!!!!!
    Moc se ti povedl...barevnost je úžasná.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      moc děkuji!! Miluji podzim..je to vidět, že?? ♥
      Ani jsem snad neměla čas na blog...jsem v listí...
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  13. Jarka,prekrásna šatka!!! Viac na mail.Budem rada,keď mi napíšeš. Píše sa mi ťažko.Pohladkaj Barryho. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      moc děkuji!!! Jdu napsat slůvka do mailu..Jarka

      Vymazat
  14. Jarka, veľmi krásna šatka. Už som dávno nečítala tvoj blog a vidím, že tu je veľa nových a krásnych príspevkov.
    Páčia sa mi všetky fotky a výtvory. Krásne príspevky, blog...veľa nádherných inšpirácií.
    Veľa zdaru a tvorivých nápadov.
    Pekný deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'ubica,
      moc děkuji za Tvé zastavení a tak milou pochvalu!!
      Potěšila jsi mne. Přijdu také k Tobě na návštěvu, nějak jsem tvůj blog také dlouho nevoděla!!
      krásné podzimní dny Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško je nádherný !!!
    Celý příspěvek je v podzimních barvách a plný sluníčka. Koncem týdne nás čekají krásné slunné a teplé dny, užij si je co nejpohodověji.
    Měj se hezky, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      já moc děkuji!! Můj milovaný podzim♥
      Ani na blog nemám čas!!! Tak snad ještě tento víkend budou krásné dny, tak toho musíme využít.
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  16. Jarka,
    krásna šatka a pekné jesenné farby si vybrala. Tak nech ťa hreje :-)
    A fotky sú nádherné.
    Maj sa krásne, pá
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi!!
      Moc děkuji, s šátkem lítám podzimem a ani nebloguji...:o) prostě můj podzim milovaný,
      mám jej moc ráda!!!
      Měj se moc hezky, pa Jarka

      Vymazat
  17. Jarko, šátek je úžasný a máš ho krásně nafocený. Ta prví fotka je jako do katalogu.
    Přeji prima podzimní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!!
      Děkuji!!! Moc!! taková chvála od tebe, takové fotografky- toho si cením ♥
      Měj se moc hezky a krásný víkend Jarka

      Vymazat
  18. Ein wunderschönes Tuch in Form und Farbe!
    Grüße Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Crissi,
      I am glad to see You!!
      Thank You very much♥
      Have a nice autumn days ☼•♥♦♣
      Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...