***

***

sobota 28. dubna 2018

Stopa...



Hezký večer

 VÝZVA  a článek u Blondýny..
Ze začátku jsem nevěděla, jak to "uchopím"...
Od narození žiji se zvířaty a popsat všechno to, co mám na srdci - NELZE
Snad jen, že pro mne je to přirozené, obohacující.
A bez nich si nedovedu svůj život představit.
Přeji všem zvířátkům - těm, která žijí ve volnosti na celé planetě,
 aby měla pořád prostor a podmínky ke svému životu a těm domácím, aby měla 
šťastný a milující domov...

Celý můj skoro osmiletý blog je vlastně STOPA
labradořích tlapek, které ti, co jsou tady se mnou od začátku, znají..
Pod spoustou příspěvků je štítek "labrador".

Pes k mému životu prostě neodmyslitelně patří..

Barry - Baroušek je čtvrtá generace našeho rodu od roku 1990...
Jméno dostal po svém pradědovi...




Je to už pět let, co jsem podstrčila tuhle žluťoučkou kuličku
 Arouškovi do pelíšku se slovy:
"Tak tohle je tvůj vnuk..."
Byly strašně studené a zvláštní Velikonoce, napadl sníh a zpívali ptáci...
Nosila jsem jej pod bundou jen s vystrčenou hlavičkou 
a na procházce s Aronkem jsme potkali starší paní s malou holčičkou...
Baroušek se jim moc líbil a paní mi řekla, ten má ale hezkou maminku...
A já jí na to odpověděla :
"To není jeho maminka, ale děda!"
Ta paní se na mne tak zvláštně podívala- nevím, co si tenkrát myslela :o))







Aron - Aroušek byl můj
nejkrásnější vánoční dárek v životě... v roce 2000...
Byla to má obrovská psí láska,
která mne provázela životem 16 let a zanechala 
stopu hlubokou v mém srdci....navždy...





A tak se můj život s labradory tak prolínal
a střídala se období, kdy tlapek bylo osm nebo čtyři...

Tyhle dvě fotografie jsou foceny 
přesně po roce na stejném místě..




O psích stopách bych psala a psala nekonečně dlouho...
Provázely mne od narození a jsou uloženy v albech s fotografiemi 
a mých vzpomínkách...♥

Ale i další zvířátka se kolem mne vyskytují...
Tak třeba Vendelín...
Kdysi jsem dostala králíka- Vendulku...a té se narodilo 
9 králíčků..jeden z nich byl Vendelín- měl největší uši
a byl úplně ochočený...když bylo hezky, Aroušek je venku pásl a hlídal...
Vendelín byl s námi 3 a půl roku a je to ten sedící uprostřed..






A když králíčci vyrostou, jezdí  k Jirkovi a Mařence do mlýna.....
A já si nechávám oblíbence, dnes už je Vendelín V.





A Garfield s Micinkou..
Rezatý kocourek a mouratá kočička -potomci jedné divoké kočičky,
která žila v seně ve stodole na chalupě. Ti už se nechají pohladit, pochovat, chodí si 
pro jídlo, ale nejraději jsou venku...










Lidé žili v souladu se zvířaty a přírodou od pradávna..
Kéž by to tak bylo navěky...

Simi, děkuji za krásnou výzvu!!!


Mějte se hezky,
my měli pampeliškovou sobotu :o)

Jarka






52 komentářů:

  1. Nice blog! Greetings from Portugal!
    Paulo Gonçalves
    viajaredescobrir.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásně napsané Jaruško, až mi slzy vyhrkly a hned jsem se šla podívat na ty naše "hvězdičky"...jenže dnes tu nejsou na obloze, prší...ale v mém i Tvém srdci jsou a stále budou! Moc pěkné fotky, všechny! Mávám do dálky i s Charlíčkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mávám přes moře pod nebem, kde hvězdičky svítí....
      Měj se moc hezky a děkuji Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, krásně jsi to napsala a kochala jsem se fotografiemi. Měj krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky jsi to napsala a připojila krásné fotky Tvých zvířecích miláčků, kteří se svojí stopou do Tvého života zapsali.
    Hezkou neděli, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko,
      já moc děkuji za Tvoje slova!!!!
      Krásné májové dny Jarka

      Vymazat
  5. Potešili ste ma, my to máme tak isto:)
    Najskôr sme mali králičkov a jeden Ňufák bol veľmi inteligentný, teraz v dome aj psíkov a kocúra.Všetko na prianie mojich detí, dve mám autistické....
    Pozdravjem!
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      tak to má být, se zvířátky je prostě fajn!!!
      Děkuji za psaní, které potěšilo mne!!
      Krásné májové dny Jarka

      Vymazat
  6. Je to tak krásné, a tak přirozené. Žijeme tady spolu. Různé bytosti, ale spolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      děkuji...je to krásné a já jsem za to moc vděčná...
      Krásný Máj Jarka

      Vymazat
  7. Krásně napsané,pejsci a jejich láska to se nedá s ničím srovnat. Oddanost a láska bez podmínek. Taky máme doma jednoho a je to každodenní radost.
    Mějte se krásně a hodně šťastných dnů s vašimi mazlíčky.
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I.N.,
      moc děkuji za krásný komentář! Potěšila jste mne.
      Ano- je to láska a každodenní radost ♥
      I já Vám přeji krásné dny plné radosti s vaším mazlíčkem!
      Jarka

      Vymazat
  8. Krásné vzpomínání na parťáky v životě, Labradoři jsou takoví mazlíci...Pohlaďte je, prosím i za mně, my v bytě žádného mít nemůžeme.
    A ta poslední pampelišková fotka je TOP- krása, díky za ni, za pohlazení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      já děkuji...já prostě labradory miluju...
      Pohladím...
      Když jsme došli k rybníku a rozprostřela se ta žlutá krása- byl to nádherný okamžik...
      Krásné májové dny Jarka

      Vymazat
  9. What a beautiful post - animals are part of our lives.
    Happy day
    Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi,
      Thank you for your sweet words!
      Happy May
      Hug Jarka

      Vymazat
  10. Jarka,
    krásne čítanie, ďakujem.
    Ten náš "angličák" je u nás členom rodiny a desím sa toho, čo bude, keď tu nebude...
    Peknú nedeľu a úspešný nový týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi,
      já děkuji...
      Ano, jsou to členové rodiny a je s nimi krásně!!♥
      Užívejte si to! Měj se moc hezky a krásný Máj
      Jarka

      Vymazat
  11. Jarka,krásne si napísala svoje rozprávanie o zvieratkách. Škoda,že nemám blog,lebo môj celý život je spojený so zvieratkami. V detstve mačky,vlčiak,prasiatko. Neskoršie,u svokrovcov ovečky,koník,pes dokonca i nájdené srnča a vychované vo dvore. A u nás králiky,papagaje/ktoré sú záľubou môjho manžela/,akvarijné rybičky,prisťahovaný kocúr a psíkovia. Postupne Dak,Dona,Kira. Bez našich miláčikov by bol život smutnejší. Prajem pekný týžden a pohladkaj za mňa Baryho. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      zvířátka hrají v mém životě důležitou, neodmyslitelnou roli...
      Ty víš...a jak píšeš, byl by bez nich život smutný..a pustý...
      I když nemáš blog, i tak se mi Tvůj komentář krásně četl,
      sála z něj láska ke zvířátkům...Mám tě ráda!
      Pohlaď Kiru a užívejte si krásný MÁJ
      Jarka

      Vymazat
  12. Krásné stopy. Mám to hodně podobně, jen to neumím tak krásně a vřele popsat. Přeji plno dalších krásných stop:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko!
      Vy- moje mistryně slova- určitě by Váše psaní "o stopách" bylo krásné.
      Já děkuji za milou návštěvu a přeji krásný MÁJ
      (a velké pohlazení jezevčíčkovi..)
      Jarka

      Vymazat
  13. очень душевно, тепло на сердце от вашего рассказа. спасибо!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbochka,
      спасибо всем сердцем за замечательные слова!
      Большое спасибо
      Желаю прекрасных майских дней, полных цветов, обоняния, любви и комфорта
      Jarka

      Vymazat
  14. So Nice ween you love animals...love your dogs and Yes i know them i follow you a long time now...so sweet Thaise rabbits...and your dat is so lovely...have a Nice sunday love Ria x 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria,
      I appreciate it,
      that we have been here for many years
      Labrador and animals are my love great ..
      And I'm glad I can watch your love labradors.
      Have beautiful May days, full of flowers, scents, comfort and love
      Jarka ♥

      Vymazat
  15. Jarko, tak jsem se tetelila, když jsem četla tvoje řádky ... miluju zvířátka .
    Díky a užívejte si se čtyřnohými kamarády krásný a dlouhý společný život.
    Papa Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, to jsem moc ráda děkuji Ti, moc!!
      Užívej krásného května pa Jarka

      Vymazat
  16. Jarunko i já se tu usmívám nad každičkým písmenkem.
    Srdíčkový článek. Úžasná stopa.
    Přeji ti krásné jarní dny a posílám pohlazení Barouškovi.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      to je moc dobře!! ♥
      a já Ti děkuji!!!
      i za Barouška a přeji Ti nádherné květnovo- májové dny
      Jarka

      Vymazat
  17. QUE HERMOSURA DE PERRO!!!
    ES IGUAL QUE EL MIO.
    ME ENCANTAN Y LOS GATOS
    UN TESORO.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia,
      Labrador es mi gran amor !!
      ¡Sabes que es un labrador!
      Y tengo mascotas a mi alrededor,
      Estoy bien con ellos ...
      Muchas gracias por su agradable visita, envío saludos y deseo hermosos días de mayo
      (incluso si tienes buen clima y flores todo el tiempo ...)
      Saluditos Jarka

      Vymazat
  18. Pojala jsi to velkolepě, dojemně, ale přirozeně, až mám zase zavlažené oči.
    Prožila jsem neuvěřitelný týden plný příběhů, kde byl hlavní jmenovatel ZVÍŘE a ve všech článečcích to bylo o lásce , o vztahu a hlavně cítím tam neuvěřitelnou naději, že my lidé máme šanci.
    Mnohokrát, skutečně mnohokrát děkuji, Jaruško !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi,
      já děkuji s celého srdce...výzva to byla krásná a moc se mi líbila ♥
      Díky Tobě vznikly nádherné články plné lásky a soužítí se zvířátky..
      Ještě jednou DĚKUJI a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  19. Milá Jaru! Moc krásně (až mám slzy v očích) si shrnula těch 8 let, co tě znám, těch 8 let, kdy se u nás všichni těšili na fotky Arouška a pak i na Barouška, to neposedné miminko, z kterého je tak krásný pes. Ta láska je nekonečná a vzájemná...
    Přeji tobě i Barrymu krásné dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli moje zlatá!! Nějak mne letos dojímá, že jsem tu už 8 let...
      Děti byly mladší, pobíhal kolem nás Aroušek a Barnabáš....Vím, že se Vám doma líbily fotky Aronka..
      Nu dnes pobíhá Baroušek- ale víš- má stejný flíček na čumáčku a jeden tmavý drápek po Arouškovi...Stopa- která je věčná....♥
      Posílám pozdravy a přeji Ti hezké odpoledne
      Jarka

      Vymazat
  20. Milá Jaruško,až mi zatrnulo a zabolelo srdíčko.Prožívala jsem to dost dlouho s Tebou a je mi docela smutno.Krásná ale zároveň smutná stopa.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko!
      Ano...Nejhorší je smířit se s tím, že prostě život pejska je příliš krátký- na ten náš lidský...
      Aroušek tady byl a já jsem za to nesmírně vděčná, že jsme spolu mohli být...Že jsme se v těch životech potkali a prolnulo se to krásné a nepopsatelné...Byly to nádherné roky, které mi ve vzpomínkách nikdo nevezme..a Baroušek tu pomyslnou štafetu nese dál...♥
      A já Ti za vše moc děkuji♥ Jarka

      Vymazat
  21. Jaru, krásné vyznání a já si vůbec nedovedu představit, že bych zde nenacházela fotky Barouška z vašich společných procházek. A ti krásní králíci :o)...
    Měj pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,a
      ano!! Napsala jsi to moc hezky...Každodenní procházky do přírody s Barouškem se spoustou zážitků (za každého počasí...) - bez toho já nemohu žít...
      A Barry-ten mne drží ve formě!! hihi Já necvičím, nejezdím na kole, jen občas plavu a CHODÍM- je to pro mne takový přirozený pohyb...
      Králíčkové - je moje potěšení..:o)
      Měj se Alenko krásně a májově
      Jarka

      Vymazat
  22. Jaruško, krásný i smutný příspěvek! My jsme na začátku dubna přišli o labradorku Riki, dožila se téměř šestnácti let ... je to hrozné, moc nám chybí ... tak jen doufám, že teď už těm našim miláčkům je dobře a nic je nebolí ... Měj se hezky, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko!!
      ACH- TO JE MI MOC LÍTO...TY VÍŠ, ŽE JÁ VÍM, JAKÉ TO JE...
      A ŽÁDNÁ SLOVA TO NESPRAVÍ..BUDOU NAVŽDY V NAŠICH SRDÍČKÁCH..
      VE VAŠICH VZPOMÍNKÁCH..TAK TO JE MAJUNKO..
      MYSLÍM NA TEBE Jarka

      Vymazat
  23. Jarka your history is amazing!You love your pets very much!They are so sweety!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alena,
      yes, I love Labradors very much.
      They are my love and members of my family ♥
      Thank you very much for the beautiful commentary
      and have beautiful May days
      greetings Jarka

      Vymazat
  24. Moc hezky jsi nám napsala o své lásce ke zvířátkům. A připojila jsi i krásné fotky.
    Měj příjemné dny!
    Hanka

    P.s. psala jsem hned jak jsem zaregistrovala Tvůj příspěvek, bohužel nějak mi nefungovalo publikování.
    Tak snad dnes už to vyjde. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      ano- jsou to mé lásky...
      měj se moc hezky tam v Podkrkonoší- májově!!!
      Jarka

      PS...já včera zase nemohla psát komentáře vůbec...
      ale dnes se to umoudřilo :o)

      Vymazat
  25. Jaruško, tak krásné povídání o labradorských tlapkách až mám slzy v očích ( včera to bylo 14 dní, co odešla má první psí láska, která tu s námi byla 15 let.....)
    A fotečky jsou také nádherné, děkuji za ně.
    Měj se moc hezky a zdravím i Barouška, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko!
      Já vím...♥
      A věřím, že když děti už jsou velké a samostatné a jezdíš na chaloupku, kde je úžasně dle Tvých fotek,
      že si nějakého chlupatého parťáčka pořídíš!!!
      Já děkuji Tobě a užívej krásného Máje♥
      Jarka

      Vymazat
  26. Krásně napsané, je vidět, že je zvířátkům u vás moc dobře. Moc se mi líbí fotografie. Růža

    OdpovědětVymazat
  27. Málokdy něco komentuji. Ale toto je článek, který pohladí. Díky za něj.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...