***

***

neděle 15. dubna 2018

✿ Jarní metry a puding ✿







✿ JARNÍ  METRY  

Protože je jaro a všechno kvete, 
tak mně kvetou i metry v pracovně..

Nevím jak Vy, ale já nosím krejčovský metr odjakživa v kabelce...
Takže odtajněna další  věc z obsahu dámských kabelek :o))
On se totiž občas opravdu hodí!!!
A nejsem v tom sama- takže budu mít hezké dárky 
pro kamarádky...













Takové projekty jsou stvořené na upotřebení úplně maličkých zbytků přízí.
 Ovšem když potřebujete nutně nějakou barvu a vezmete nenačaté klubíčko,
 tak je to nekonečný příběh!! :o) jako ten můj...














A  jarní nedělní puding...

Čokoládová poleva se trochu rozpila 
a zmizela  na dně pudingu :o),
ale na chuti to neubralo-
opět řada Premium Dr. Oetker-
PRAVÁ VANILKA - SMETANA





Mějte se hezky,
přeji týden plný slunce, květů a vůní ..
( a také trochu deště rostlinkám )

Jarka



PS...Tenhle koberec fialek jsme našli s Barouškem  na louce u lesa...


60 komentářů:

  1. Jarka,
    Ty si génius :-)
    Tie metre sú perfektné, ja nosím tiež jeden so sebou v kabelke, už som si myslela, že som asi divná... ale nie som, ďakujem.
    Tak to bude radosti z obdarovania, krásne farby, aj prevedenie.
    My doma varíme len túto sériu Premium pudingov, sú skvelé a hlavne bezlepkové :-)
    Prajem Ti prima týždeň, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi, já Ti moc děkuji :o)
      Takové "drobné" romantické tvoření- to já mám moc ráda!
      A vidíš, skoro všechny nosíme metr!!
      A ta řada pudinků Premium- ta se vážně povedla...
      Měj se moc hezky. prima večer Jarka

      Vymazat
  2. Tak to je bezvadný nápad a i hezký dárek. To zase každý nemá, takhle zkrášlený metr.
    Fialky voní až sem a puding u mne vyvolává Pavlův reflex. :-)
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      jarní metry mne bavily moc...a asi budu muset ještě nějaké přiháčkovat :o))
      To místečko s fialkami bylo takové kouzelné..
      A puding :o))- u nás je každou neděli, bez toho to nejde :o)
      Zdravím do Podkrkonoší a měj se hezky!! Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, take v kabelce ten metr mám 😉Ale takový krásný obal nikoliv😞U nás uz je dnes zalito😊Krásný celý jarní dubnový víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak v tom nejsme samy!! :o))
      U nás též zalito, jsem tomu ráda- musela bych zalévat, jaké bylo sucho..
      měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  4. Lovely idea, beautiful result !
    Have a nice week !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to jsou krásné obaly na metr Jarko! Metr se v kabelce neroztočí sám od sebe, je hezky ve futrálku. Děkuji za inspiraci :o).
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!
      Děkuji!! Moc se líbily a musím háčkovat ještě další!!! :o))
      Ale tyhle malé projekty já mám moc ráda...
      měj krásný jarní týden
      Jarka

      Vymazat
  6. Jé, to je krásná vychytávka, Jarunko!♡
    Prosím, jak jste kolečka spojovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      děkuji...
      Já to pošlu mailem, ano??
      Tady je můj: redneval@seznam.cz
      Hezký večer Jarka

      Vymazat
  7. Jarka,skvelý nápad. I ja nosím meter v kabelke,len tak pohodený. Ale takáto vychytávka ma nenapadla. Si šikovná! A ozaj puding hruška levandula som vyskúšala-je vynikajúci.Prajem Ti pohodový týždeň. Maga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      děkuji!!! Metr je takhle ve futrálku schovaný, protože víš, jak jinak vypadá v kabelce :o))
      Ty pudingy téhle řady Premium jsou vážně moc dobré, jaou takové lehoučce nadáchané..tak jsem ráda, žes ochutnala.
      Přeji Ti hezký jarní týden
      Jarka

      Vymazat
  8. Tedy Jari, tohle je tedy nápad.Neskutečná pecka, skvělá vychytávka. A ten koberec fialek, nádhera, taky už je není vidět tolik, co dřív.Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      já moc děkuji za Tvoji chválu, potěšila jsi mne!
      Taková holčičí záležitost.
      To místečko s fialkami bylo kouzelné.
      Krásné jarní dny Jarka

      Vymazat
  9. Krásné, ostatně jako vždy. Krásné fialkové dny, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      děkuji, potěšila jsi mne!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  10. Jaruško, to je krásný nápad a navíc jednoduchý a praktický!! Moc se mi líbí :-). Já tedy metr v kabelce nenosím :-D, ale věčně ho honím v košíku, samozřejmě rozmotaný. Určitě využiji a děkuji, že ses o tento nápad podělila ;-). No a fialky to je nádhera!! Krásné jarní dny a dobré nápady přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi,
      maličké, titěrné a romantické drobnůstky- to já vytvářím moc ráda...
      Užívám si to! :o)
      Místečko s filakami- to byla radost veliká- bylo to jak v pohádce...
      Děkuji za Tvoje milá slůvka a měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško ty metry, to je nádherný nápad, ty jsi prostě kouzelnice. já jsem začala pomněnkovat, ale nějak nejsem schopná to dodělat. přeji krásné jaro. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko!
      Já moc děkuji :o))
      A pomněnky ještě nekvetou- tak to stíháš!!! :o))
      Přeji zdárné dokončení a prosím o ty slíbené fotky :o)))
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  12. Moc hezké, vkusné fotky. A skvělý nápad!
    Já zase v kabelce nosím klikr, i když když mám kabelku, nemám s sebou psa...
    Zdravím tě srdečně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      já děkuji!
      S tím klikrem jsi mne pobavila :o)
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško, metry nemají chybu, jsou nádherné!
    Zdravím tebe i Barouška :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš,
      moc děkuji - i za Barouška!
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  14. Jaru, to je ale nádhera! Metr v kabelce tedy nemám, nedávno mě naprosto dostal Adam - ten ho má totiž v telefonu (jen namířil a bylo změřeno :o)), ale tedy žádná romantika a krása, jako u tebe. Kouzelné drobnůstky, opravdu!
    A ten pudink, na ten mám fakt chuť!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      já děkuji! Takové drobnůstky- ty já moc ráda vytvářím..
      S Adamem jsi mne pobavila- při představě třeba měření pasu...:o))
      A bez pudingu není ta správná neděle, vždyť víš..
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  15. Vyborny napad, ako zuzitkovat vlnky, si sikulka, Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maja,
      tak ráda Tě tu vidím!!!
      Moc děkuji a měj se krásně Jarka

      Vymazat
  16. Jaru i já nosím v kabelce téměř všechno a mimo jiné i ten metr 😉..
    Moc nádherný nápad, úžasné dárečky.Asi budu koumat a opičit.Že ti to prosím nevadí 😉..a na úžasný pudink jsi mne také nalákala.
    Posílám mnoho pozdravů a přání krásných dnů.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      já nosím leccos- tudíž už nosím spíše kabely :o)))
      Tak jsem ráda, že patříš mezi nás- s metrem...
      Jsem ráda, když se někdo přidá s pudinkem-
      myslím, že do našich kuchyní patří- u nás je to letitá nedělní tradice.
      Měj se moc hezky a do zprávy na mess. Ti posílám takový stručný návod...
      A děkuji ♥ pa Jarka

      Vymazat
  17. Jarko, to budou krásné dárečky. Já metr nenosím, ale pouzdra jsou nádherná, jedno hezčí, než druhé. A ten koberec fialek je úžasný, také jsem jich tolik pohromadě neviděla.
    Měj příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,
      moc děkuji a dárečky se líbí a to já mám pak radost..:o)
      Ten koberec fialek- to byl krásný okamžik - tak další moje kouzelné místo!!
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  18. Jarka!You have golden hands!Very nice!Bravo!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alena,
      oh !! This is a very nice compliment and thanks so much!!!!
      Have a nice day
      Jarka

      Vymazat
  19. jaruško, taky nosím metr v kabelce. Uháčkovat obal je super nápad!
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      tak to mám radost, že v tom nejsme samy :o))
      Děkuji a přeji krásné odpoledne Jarka

      Vymazat
  20. Tak ten obal na meter je TOP! :D Nádhrný a praktický, také kúsky mám rada !!! Krásny deň Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      Takový komentář prostě moc potěší a a já děkuji!!
      Hezké odpoledne Jarka

      Vymazat
  21. Metr asi momentálně v kabelce (teda v batohu) nemám, ale nosivala jsem ho. Zmizel asi někdy při přendavání věcí. Současný batoh bude ale stálice na mých zádech, takže bych ho tam mohla zase vrátit. Někdy se hodí. Pudink mám ráda, ale už jsem si ho dlouho neuvělala, mohla bych to napravit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,
      myslím, že by se šikl i do batohu!!! On se totiž občas opravdu hodí, že?
      A puding si uvař, koor když ti chutná :o))
      Přeji Ti hezký večer
      Jarka

      Vymazat
  22. Jaruško nádhera jak ti rozkvetly metry, taková milé drobnůstky dokážeš jenom ty. Já se také řadím k těm, které metr v kabelce nosí. Fialkový kobereček je úžasný, to musela být vůně !!!
    Krásné jarní dny ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      tak krásně jsi mne pochválila!!♥
      Já to věděla, že budeš mít také metr v kabelce!!!
      A fialky- zkrátka to bylo kouzelné místo...odcházeli jsme s Barouškem
      opatrně a s přáním, aby tam tak krásně rostly a kvetly i v budoucnu...
      Poslední roky je nebylo vůbec vidět..
      Hezký večer, hezký pátek a bude víkend :o)
      Jarka

      Vymazat
  23. Super nápad a moc krásné háčkování!Jaru moc zdravím,běžím na zahradu:-)Hezké úterý přeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      moc děkuji a vůbec se nedivím, že prcháš na svoji krásnou zahradu- a ke stolečku!!!♥
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško obaly na metry jsou úžasné.Moc se mi líbí,asi bych si měla něco takového také uháčkovat..Snad někdy :) A ty tvé nenapodobitelné pudinky to je zkrátka kulinářské umění.
    A lány fialek..to byla určitě nádherná vůně,ty moc miluji..u nás zatím není po nich ani památky.
    Tak pěkný zbytek pracovního týdne.Pa a pohlazení Barouškovi.Anna ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      já děkuji!!! ♥ Takové malé tvoření potěší oko i duši...
      Bez nedělního pudinku to nejde!! Asi mi ho dávali už od narození :o)
      Fialek bylo za poslední roky opravdu pramálo....
      O to větší radost jsem měla, jak si u lesa vytvořily přímo voňavý koberec!
      Měj se hezky- bude víkend! ♥ Jarka

      Vymazat
  25. Jaruš metr v kabelce nenosím ale Tvůj napad mne docela zaujal ispirací ana nedělní pudinky mi musíš dát racept,fialkový koberec je nádherný u nás letos nejak vymizely modré a sem tam je nahradily bílé. Pac a pusu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko,
      když vše kvete- tak i metry!!! :o))
      Puding je úplně obyčejný- dle návodu, akorát se každou neděli musí vymyslet nějaké téma na ozdobu..a to mne na tom také baví, mám to ráda...
      Fialky hodně vymizely-nesvědčí jim sekačky na trávu
      a také se hodně v přírodě sbírají květy...
      Tak se chudinky úplně ztratily...já jsem se v rámci zachování voňavých krásek jen kochala- doufám, že se hezky vysemení a udělají radost roky příští...
      Papa a měj se hezky! Jarka

      Vymazat
  26. Super idea 👍
    happy day
    Crissi 🙋

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Jaruško, začnu od fialek - to musela být vůně - tolik pohromadě jsem jich ještě neviděla.
    Tvůj obal na metr má jedničku s hvězdičkou. Krásný nápad a tvoje šikovné ruce k tomu - kamarádky budou mít radost. Měj hezký víkend a posíláme jednu hafavou Barouškovi. Jo a puding mám moc ráda.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo,
      i když se toulám přírodou od nepaměti, takový koberec jsem asi také ještě neviděla..
      Bylo to kouzelné, jak si tam krásně kvetou..
      je fajn, že máš ráda puding, už se asi moc nevaří, ale u nás je to nedělní tradice..
      A pochvalou za metříky jsi mne potěšila. děkuji
      No a my s Barouškem na oplátku posíláme Tvým D+D velikou hafavou.
      Měj se hezky- bude víkend!! Jarka

      Vymazat
  28. Jarko, tak krásný byteček pro metřík ... moc se mi líbí ..máš krásné nápady ... kdybychom byly mladší, objednala bych si ho pro maminku, ta se věnovala všem ručním pracem, na rozdíl ode mě... teď už je stařičká.
    Pozdravuju tebe i pejska. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko,
      Tvůj komentář mi udělal radost, už jsem myslela, že jsme se spolu nějak ztratily, ale tuhle jsem Tě zahlédla..Už nejsme nejmladší, Tvé mamince přeji hodně zdraví. Já tu lásku k ručním pracím zdědila po babičce- takže ob generaci..
      Děkuji, i za Barouška
      měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  29. Jaruško, dýchla na mě romantika :o)
    Hezký víkend měj. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      :o) to je dobře! Ona je třeba v tomhle hektickém světě..
      krásný večer a celou neděli Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...