***

***

pátek 27. června 2014

Háčkovaná panenka REDNEVAL








Přeji krásný den!

Tak i u nás už voní levandule!!
Konečně jsem se dočkala...:o))
Oproti Vám - to mám nějak všechno opožděné.
Nebo mám nějaké jiné druhy rostlin ???

Už loni jsem viděla krásné levandulové panenky,
ale to jsem nějak nestihla...
Tak na ní přišlo až letos, když jsem je viděla
u Terezky a Marty.
Tak tady je - panenka  REDNEVAL.






















Posílám Vám voňavý pozdrav!
Mějte se krásně a zítra 
začínají prázdniny!!!

Jarka









95 komentářů:

  1. Jaruško moc hezky jsi zakončila školní rok...levandulovou panenkou Redneval !!!
    Je to krásná ,voňavá a letní dekorace.Tak ať Ti dělá Rednevalka jenom radost a potěšení.Posílám do levandulového místa pozdravy a pohlazení pejskům..opatrujte se všichni.Krásné prázdniny i Tobě Jaruško:) Pa.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      děkuji Ti!! I Tobě krásné dny a pozdravení pejsánkům!! ♥
      Jarka

      Vymazat
  2. Jaru, to je krása. Vidím to poprvé, ale je to kouzelné. A se sklizní levandule jsem taky teprve začala.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      děkuji za krásnou pochvalu!! měj se ☼ Jarka

      Vymazat
  3. Jarka, je moc krasna...a ma vonavu sukienku :), krasny vikend prajem Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Oh wie schön! Liebe Grüße von Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Jarka - krasna
    Uściski śle - Aneta - balerinka

    OdpovědětVymazat
  6. To je tedy nádhera, taková krásná panenka a ještě levandulová. Jste šikovná, děláte moc hezký věci.
    Zdraví vás Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ta panenka je tak krásná a ještě levandulová..... jste moc šikovná, děláte krásný věci.
    Zdraví vás Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko,
      děkuji za krásnou pochvalu a komentář !!!! Moc zdravím Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško,panenka se ti mooooc povedla...měj se krásně a užívej pohodové prázdniny ...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruš krásná levandulová panenka.Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásná!Moc moc zdravím:-) Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, posílám moc a moc letních pozdravů!! děkuji!! Jarka

      Vymazat
  11. ...śliczna ta lawendowa panienka ... bardzo lubię tu zaglądać, jestem pełna podziwu dla talentu
    Pozdrawiam Barbara z Polski

    OdpovědětVymazat
  12. Panenka je nádherná :) Jindra

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera!
    Přiznám se, že o takových panenkách slyším poprvé. Zajímavý nápad, docela mě to zaujalo.
    Ještěže mám jen malou kytku levandule v květináči, zas by mě lákalo se taky do něčeho takového pustit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      já je viděla už loni a myslela na ně celý rok!!!! :)))
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  14. Ta se Ti povedla:-) měla jsi skvělý nápad a bezvadně jsi ho uháčkovala. Krásné léto.Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      děkuji za krásný komentář!! I Tobě krásné léto!! Jarka

      Vymazat
  15. Ohhh ... to docela Jarka je krásný vonící panenka háčkování levandule na ty šaty.
    šťastný letní

    OdpovědětVymazat
  16. Jarka,hačkovaná levandulová bábika je krásna a levandula je asi ozaj rozdielna.Mne sa jeden druh už suší a druhá ešte poriadne ani nezačala. Prajem krásny víkend. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!!
      Posílám letní pozdravení a moc děkuji!!!
      Krásné letní dny přeji Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško, s tou panenkou je to super nápad!!! Moc se mi líbí, takže si možná taky nějakou uháčkuji. Přeji krásný víkend a vůbec pohodové léto. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko,
      tak doufám, že už máš taky panenku uháčkovanou!!!
      Moc děkuji a krásné letní dny přeji Jarka

      Vymazat
  18. Ahojky Jaruško,
    levandulová panenka je nádherná! Pěkný nápad i provední! :-)
    Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majunko,
      děkuji za Tvoje milá slovíčka, potěšila jsi mne!! Moc!!
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  19. Jaruško, nádherné !!!
    Přeji ti voňavý levandulový víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko,
      tak dnes jsem asi úplně ukončila u nás levandulovou sezonu!! Musela jsem levandulku radikálně ostříhat - byla už hodně stará a musela jsem ji omladit!!
      Z posledních květů jsem také udělala levandulový medík...
      Děkuji a měj se krásně!!! Jarka

      Vymazat
  20. Jaruško,
    to je taková krása nesmírná!
    Škoda, že háčkování mi stále moc nejde a levandulka už opravdu u nás pomalu odkvétá.
    Já si konečně udělala letos levandulový věneček a včera umotala paličku pro paní učitelku :-)
    Moc Ti děkuji za tvé krásné komentáře a přeji tobě i tvým pejskům krásné a pohodové letní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      levandulové dárečky jsou prostě úžasné!! Mám je moc ráda a ráda je rozdávám!! :) A Tvůj levandulový věneček jsem obdivovala na blogu- je nádherný!! Moc Ti děkuji a mějte se krásně a pozdrav Šimonkovi!!! pa Jarka

      Vymazat
  21. Thank you for the sweet greeting with the sweet doll Jarka! VERY CLEVER DOLL INDEED!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astri, Thank you for your words!! ♥
      Have a nice summer days!!!! Love greetings Jarka

      Vymazat
  22. Ta je roztomilá, (já, když je čas:-( dělám chrastítka z levandule, i mě kvete později), to vidím poprvé:-) Jak jinak, moc se ti povedla.
    Tak, ať ti prázdniny Jaru, voní jen po levanduli:-)))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      posílám letní a prázdninové pozdravení!! měj se krásně a děkuji !!!
      Jarka

      Vymazat
  23. Lovely....
    Have a great weekend !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  24. Какая прекрасная лавандовая юбочка! Хорошая идея! Красиво!

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruska ses spitze supr idee moc hezky ,zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin,
      moc děkuji za pochvalu!! krásné léto přeji Jarka

      Vymazat
  26. Moc krásný nápad, opravdu nádherná a voňavoučká panenka. Právě dnes jsem u maminky také sklízela levanduli a svázala ji do tradičních snopků, které mi nyní zdobí balkon. Není těžké si na této rostlince vypěstovat nevyléčitelnou závislost, že:) krásné dny přeji, Lucka

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný nápad na voňavou dekoraci, Jaruško. Také jsem dneska u maminky sklízela levanduli a svázala ji do tradičních snopečků, zdobí mi teď nádherně balkon. Není těžké si na této rostlince vypěstovat nevyléčitelnou závislost, že:) krásné dny přeji, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, děkuji!!!
      Ach ta levandule a nádherná voňavá závislost!!
      Tak ať Ti krásně dlouho voní!! Krásné léto!!
      Jarka

      Vymazat
  28. Jaruško,
    to je super nápad.
    Panenka se Ti moc povedla.

    Pěkné prázdniny .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni,
      piosílám letní pozdravení a moc děkuji!!! ♥
      Jarka

      Vymazat
  29. Jaruško, panenka je krásnáááá...tvoje zpracování je perfektní :o)) ...děkuju za návštěvu a přáníčko u mě na blogu a též Ti PŘEJI BÁJEČNÉ LÉTO...POHODOVOU DOVOLENOU A PLNO NÁPADŮ KE TVOŘENÍ...Radka <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko!!
      Moc ráda Tě tu vidím a děkuji!!!
      Mějte se všichni krásně, letně, báječně!!!
      Jarka

      Vymazat
  30. Hi Jarka!
    Your doll is very very nice and, I think, very scented too!
    Have a nice new week!
    Monique

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monique,
      I send very very Summer greetins!!!
      Thank You and have a nice Sunday evening!!
      Hug jarka

      Vymazat
  31. Kouzelná, jemná a voňavá je ta tvoje princezna levandulová Jaru!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      děkuji Ti !!!! posílám letní pozdravení a měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško, ta je překrásná ♥, moc se povedla,
    a moje levandule ? Čtvrtým rokem marně čekám na záplavu květů, takže opět budu prosit tetu o svazeček.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahuško,
      Děkuji!! Mně levandulka také moc nešla, tak jsem ji na zahradě přemístila a tam se jí jakž-takž daří...chce teplíčko a sluníčko...ale také nemám žádné zázraky...Máš hodnou tetu!! :)
      Měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  33. Świetny pomysł z lawendową panienką! Wygląda rewelacyjnie:)

    OdpovědětVymazat
  34. Jaruska vyborny napad ako levandulu susit :) Vyzera to naozaj moc pekne Mira...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miriamko,
      moc děkuji za Tvoje slovíčka!! měj se krásně Jarka

      Vymazat
  35. PROZRADIL MI KALENDÁŘ,
    A TEN NENÍ ŽÁDNÝ LHÁŘ.
    ŽE SE DNES TVŮJ SVÁTEK SLAVÍ.
    PROTO HODNĚ ŠTĚSTÍ,ZDRAVÍ !!!

    Všechno jen to nejlepší Jarečku!!!..pa.Anna.Pohlazení pejskům :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jaru, ta se ti teda povedla, je krásná.
    a přeji krásný sváteční den.Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko!!
      Jak se máš?? Určitě užíváš krásně léta!!!!
      děkuji za návštěvu a přáníčko a měj se krásně!! Jarka

      Vymazat
  37. Krásná voňavá panenka. Přeji zdravíčko a štěstíčko k Tvému svátku.
    Irma

    OdpovědětVymazat
  38. Taky se připojuji ke gratulaci a přeji všechno NEJ !!!
    Panenka levandulová je moc hezká.Cítím,jak krásně voní..:-D
    Hezké léto přeji
    Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko,
      moc a moc děkuji!!!! Za přáníčko a komentář!!
      Potěšila jsi mne!!
      Měj báječné léto!!
      Jarka

      Vymazat
  39. Odpovědi
    1. Martinko,
      děkuji!! ♥
      A přeji krásné letní dny Jarka

      Vymazat
  40. jééé, levandulku jsme letos háčkovali "pančelce" místo klasa kytky....prý se líbila
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko,
      levandulové dárečky jsou prostě moc hezké!!
      A paní učitelka byla určitě potěšená!!
      Měj se hezky
      Jarka

      Vymazat
  41. Jaruško, nádherná, voňavá panenka !!!! Přeji ti pohodové prázdniny !!!! ♥♥♥ ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      posílám prázdninové pozdravení a děkuji!! ♥♥ Jarka

      Vymazat
  42. Jary, je nádherná! Máš vždy tak krásnou čistou práci. Moc se mi líbí.
    Měj se krásně
    Tereez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko,
      děkuji!! Moc si vážím Tvé poklony!! :)
      Mějte se krásně a užívejte prázdnin!!
      Zdraví Jarka

      Vymazat
  43. Odpovědi
    1. Markus!!
      Thanks!! Have a nice Sunday holidays evening!! Jarka

      Vymazat
  44. Beautiful! I loved. Kisses

    OdpovědětVymazat
  45. Beautiful! I loved. Kisses

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...