***

***

středa 11. června 2014

Dečka od rybníka...





a trochu stínu pod lípou....

Přeji hezký den - opět tropický!!

Z výletu k rybníku vznikla tato malá
letní háčkovaná dečka ..jedno klubíčko 
a háček se do batůžku vejde snáze, 
než moje rozdělané projekty!! :o))









Zahrádka mi dělá radost, ale je jí také horko!!
Tak vodou z potoka stále zavlažuji...
Květe mi pnoucí Hortenzie
oproti těm "obyčejným", které mají většinou jen listy  :o)),
má tahle krásné, zasněné květy...
a dočkala jsem se květů mých zasazených bílých pivoněk...















Lekníny ve staré plechové vaně...









A ještě Vám ukáži rybník, kde vznikala
moje háčkovaná dečka ...
je obklopen lesy, voda je nádherně čistá,
nikde ani živáčka ...
a vždycky - a to i teď, když všude se vzduch ani nehne - 
tak od vody vane větřík...





A při pohledu na mé "velké" dítě -
Martinku, jak dovádí ve vodě s Barouškem,
jsem šťastná... 





Přeji hezké odpoledne s nějakým příjemným 
osvěžením 

Jarka


PS ...při háčkování jsem si kreslila schema (pro příště),
ale vznikalo na klíně
tak není veřejně publikovatelné :o))),
tak kdyby jste jej chtěly - napište....






106 komentářů:

  1. Precioso tapete y preciosas fotos.
    Besos.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru, ta dečka je moc pěkná!!!! Lekníny v plechové vaně, zajíavé? Jak je přezimuješ, prosím, ukaž bližší foto :-) také mám plechovou vanu.
    Pohodový den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuš,
      děkuji!! lekníny už takhle pěstuji asi čtvrtým rokem..napřed zkouška v malé staré vaničce a pak ve velké!! :o)) V té velké mám dokonce lekníny z rybníka- bagrovali jej, tak jsem jich pár zachránila...prvním rokem jsem je vyndala a přezimovala v kyblíčku, dalším rokem jsem na ně zapomněla a žijí si ve vaně i pod ledem. ve velké vaně mám tři veliké květináče a v tom rostou. tady je odkaz na začátek mého pěstování..:o)))
      http://redneval-redneval.blogspot.cz/2011/06/stara-plechova-vanicka.html
      krásný den
      Jarka

      Vymazat
  3. Krásná dečka :-)), pnoucí hortenzii mi pes zlomil, předevčírem :-(, ale stále ještě na květ neměla a plechovou vanu mám taky, ale bez leknínů :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuji :o))
      Mí dvy labradoři také občas něco polámou, ale kytičky se nedají, většinou to znovu obroste. :o)) a lekníny ve vaně - to byl můj velikánský sen, tak už čtvrtým rokem se z nich těším...
      měj se hezky
      Jarka

      Vymazat
  4. Ahoj Jarka,do Tvojho príspevku na blogu sa dá krásne začítať a snívať. Prostredie okolo rybníka je krásne.Dečka sa mi veľmi páči a zaujalo ma lekno vo vani,plechovú vaňu nemám,ale snad sa dá nahradiť niečím. Prajem Ti krásne dni. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!
      Posílám pozdrav na tu dálku!!
      A moc děkuji za Tvé milé zastaveníčko!!
      Přeji krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  5. Jarka, как я люблю ваши фото собак и цветов, спасибо большое!
    Настроение поднимается сразу, чувствуется счастье во всем. И красота!
    Тоже хочу белый пион. :)
    Солнечных дней!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verbochka,
      Ваш комментарий красиво
      Мне было очень приятно!
      Спасибо!
      У меня есть белые пионы и у вас есть прекрасный белый Калла! : О))
      Ваш пост-вокруг с красивой ядовитого цветка я видел, но я не пошел, чтобы вставить комментарий ...: о (
      Прекрасный вечер
      Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško,dečka je úžasná a u rybníka muselo být dnes příjemně...oproti vypálenému městu ve kterém jsem byla dnes já (musela jsem) ...ale už jsem doma pěkně v chládku :D ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko,
      vypálené město už není příjemné...:o(
      Tak je dobře, že jsi již v chládku!!!!
      Moc děkuji a posílala jsem Ti mailík, ale asi se někde v tom horku ztratil???
      krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  7. Milá Jaruško, krásné fotky a krásné povídání.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Jaru, to je paráda. Fotky od rybníka jsou přímo boží - jen tam skočit.
    A dečka super - přijde mi, že podobnou jsem háčkovala, ale návod jsem měla z internetu.
    měj se fajn a hlavně nějaké studené osvěžení
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      děkuji!! No vidíš, já mám stovky návodů a takovouhle jsem neměla,
      háčkovala jsem ji podle obrázku koberečku!! :o))))
      I Ty se měj s kluky krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  9. Jaruš,
    kde se dají sehnat pnoucí hortenzie?Taky mám většinou na ostatních jen listy,ách ,jó.......... Hezké nadcházející léto. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      koupila jsem ji před léty v jednom zahradnictví..chvíli stála a pak se krásně rozjela a kvete mnohačetně!! Oproti těm mým ostatním normálním...její květy jsou moc hezké,
      ťukla jsem to do googlu:
      http://www.sieberz.cz/termek/pnouci-hortenzie/
      a vyjela mi tahle, ale určitě se dá sehnat i jinde...
      měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  10. Jaru, ty snad žiješ v nějakém jiném, hezčím světě...To je nádhera! Však já vím, že tam u vás je moc hezky a ještě, co se nosí od rybníků - no jen koukám :o)
    Je to radost, když přijedou ty velké děti, viď!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      mám to štěstí, že to kolem sebe tady mám!!
      když přijedou ty "velké" děti, tak jsem šťastná, vždyť Ty víš!!!
      měj se hezky- krásný večer!
      Jarka

      Vymazat
  11. ahoj, krásny blog a všetko :) ja by som mohla poprosiť o návod? tá dečka je nádherná :) mne by sa páčil aj koberček. Ďakujem veľmi pekne. Jana
    ja.kohutova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji a jdu poslat schema a obrázky koberečků...:o))
      Hezký večer!
      Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško dečka je super a ty záběry vody a kytiček taky. Občas je skvělé si od velkých věcí odskočit k něčemu malému, kde člověk vidí hned výsledek. :-D Taky ráda takhle odskakuji. Měj se moc a moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      děkuji!! A přesně jak píšeš!! Občas si musím odskočit od velkého háčkování k malému!! :o)) A těším se z výsledku! :o))
      Jsem ráda, že to máš také tak!! :o)
      I Ty se měj moc a moc krásně. Jarka

      Vymazat
  13. Jaruško úplně tě vidím u toho rybníčka-romantická podívaná:-). Dečka je nádherná, jako všechno, co děláš. moc ráda nakukuji. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo,
      moc děkuji za krásný komentář, tolik mne potěšil!!
      Měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  14. Fajny kształt i ten wzór :)
    Pozdrawiam z Polski
    balerinka - Aneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetka-Balerinka,
      Dziękuję bardzo i pozytyw pozdrowienia do Polski.
      Miłego dnia
      Jarka

      Vymazat
  15. Jaruš máš kolem sebe kouzelnou krajinu a tvoříš kouzelné věci. Pozdrav z FM ti posílá Věra .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru z FM.,
      děkuji!!! Posílám večerní pozdravení a měj se krásně!!!!
      Jarka

      Vymazat
  16. Ahoj Jaruško
    Móóc zdravím.Nádherná pivoňka a bílá.Dečka se ti povedla.Ten pohled na rybník nemá chybu.Hned bych tam vlezla.Koupání,plavání miluji.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťulko,
      ahoooj, posílám pozdravení!!
      A děkuji!! ten rybník mne drží při těch vedrech přímo "nad vodou"...

      měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško,to jsou zase překrásné fotky.Každá z nich vypovídá o Tvém pocitu a jemnosti.
    A bílá háčkovaná dečka na tmavém stole to kouzlo jenom dotváří.Máš krásnou Hortenzii,bílé pivoňky(moje srdeční záležitost) leknín..všecho v bílé barvě..je to pohádková zahrádka .Krásná příroda kolem rybníčka ! Tak si ji co nejvíce užívej.Posílám pohlazení pejskům.Pěkný večer Jaruško.Pa.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje Aninko,
      děkuji Ti!!! Posílám odpolední pozdravení a pohlazení Tvým pejskům.
      Měj se hezky! papa Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško,
    moc pěknou přírodu máš kolem sebe.
    Tiše závidím .. bydlím totiž v centru města.
    Dečka je supééér.
    Prosím pošleš mi návodík.

    sladké sny .. Denisa ♥

    p.s. snad už trošku zaprší .. kolem nás se dokola blýská

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni,
      děkuji!! Návod Ti pošlu na mail :o))
      U nás vůbec ani kapka a už je zase dusno!!!!!
      měj se hezky
      papa Jarka

      Vymazat
    2. Jaruško ..
      děkuji za návodík ..

      pěkný večer Denisa ♥

      Vymazat
  19. Jaruško, ta dečka je úžasná jako ostatně všechno, co vyjde z Tvých rukou!!!! Kvítky hortenzie s lípou jsou krásně něžné zrovna tak jako pivoňka. Taky jednu na zahrádce mám, ale už je hodně stará (po manželově babičce), ale zrovna letos mi udělala radost a měla hodně květů na rozdíl od loňského roku. A ten úžasný rybník ... opravdová pohodička. Moc zdravím a přeji krásné dny. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      moc děkuji za Tvůj krásný komentář.
      To je dobře, že Ti pivoňka po babičce udělala letos takovou radost, myslím, že pivoňky asi vydrží v zemi dlouho a dlouho....a jsou krásné, viď?
      Měj se hezky-letně!!
      Pa Jarka

      Vymazat
  20. Jarka krasna decka... verim, ze ti to hackovanie ide "od ruky" v takom peknom prostredi... V zahradke to krasne kvitne, len aby neprisli nejake velke burky a krupy, paaa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      zdravím!!! a děkuji Ti!!
      představ si, u nás ani kapka....asi se nám to vyhlo...
      měj se krásně!!
      pa Jarka

      Vymazat
  21. Ahoj Jaruško, hortenzie je opravdu nádherná, vůbec jsem netušila, že existuje pnoucí. A krásný kout to tam máte, uklidňující romantika. Kam se hrabou všechny zahraniční dovolené. ;-) Dečka se ti moc povedla, můžu prosit o návod? Moc děkuju. Musím ještě pochválit i předešla tvoření. Já teď nestíhám nakukovat a uniká mi tolik krásných věcí! Přeji pohodové dny, D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagmarko,
      jsem moc ráda, že sis našla chvilinku ke mně nakouknout a napsat!! Děkuji!!
      Návod Ti moc ráda pošlu, ale nezanechala jsi mi mailík, tak se jdu kouknout k Tobě na blog, zda tam nemáš třeba odkaz...
      měj se moc hezky!!
      Jarka

      Vymazat
  22. Jaruško, překrásné fotečky!!! Dýchl na mě příjemný chlad. Pokud máte návodík na dečku, moc prosím, pošlete mi ho? Přeji krásné tvořivé dny, pa <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko,
      moc zdravím a děkuji!!
      To jsem ráda, že fotky byly malinkým osvěžením v těchto vedrech!! .o))
      Hned jdu poslat mailík....
      Přeji krásné odpoledne
      Jarka

      Vymazat
  23. Beautiful doily, scenary and pictures !
    Hug
    Anna

    OdpovědětVymazat
  24. Jarunko, krásná dečka a nádherné fotečky! Přeji pohodové dny, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,
      posílám moc amoc pozdravů a děkuji!!
      hezký nový týden
      Jarka

      Vymazat
  25. Jaruško z těch fotek úplně dýchá chládek, který u toho rybníka musel být :) Dečka se ti strašně povedla taková by se mi líbila pro mamku na chalupu ... úplně jí tam vidím :) Mohla bych poprosit o zaslání nákresu na e-mail chyskova.tereza@centrum.cz?

    Děkuji určitě se zase brzy na tvůj blog podívám na nějakou tu inspiraci :)

    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko,
      mailík odeslán, tak přeji krásné tvoření pro maminku.
      Děkuji za milou návštěvu a měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  26. Jarus dik za hezky fotky vsechne so supr pivonky so muje oblibene kytky decka je supr ,Rybnik je jak pohadka .posilam tebe hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin,
      děkuji!!! Měj se krásně v novém týdnu!!!
      Jarka

      Vymazat
  27. Hotový kousek ráje, ten tvůj kraj:-) A přiznej, že ti tu dečku, zatím co jsi se koupala, uháčkoval vodník:-D Jinak to snad ani není možné, jak ti to jde rychle od ruky!!! Krásné prosluněné dny:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      děkuji!! Ten rybník je vážně kouzelný, ale vodník tam nebyl!!!! :o))
      měj se krásně :o)
      Jarka

      Vymazat
  28. Jarko dečka je fantastickaaa...a v záhrade to maš tiež nádherne. Pozdravujem a prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      pozdravuji na tu dálku a děkuji!!
      měj se krásně v novém týdnu!
      Jarka

      Vymazat
  29. Jaruško tak ta dečka je naprosto krásná ♥ no jako všechno tvoje háčkování :o) Ta pivonka je překrásná ..snad příští rok mě také taková vykvete ♥ ale vykvetla mě růžová nakonec a tak mám velikou radost :o) Tedy ty si tam žiješ úplně jako v pohádce to je nádhera ♥ Měj se moc hezky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      děkuji, Ty jsi mne tak hezky pochválila!!!♥
      Z pivoněk mám radost! Tak ať Ti krásně rostou a kvetou!!♥
      Měj se krásně!!!
      Jarka

      Vymazat
  30. Krásná dečka, krásně u rybníka:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  31. Jaruško, moc krásně je u vašeho rybníčku... dokážu si představit, jak příjemné je to ochlazení v těchto horkých dnech... Dečka je nádherná!
    Přeji Ti hezké letní dny
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko!!
      Děkuji!! ten rybník byl v těch vedrech přímo ráj!!
      Měj se krásně v novém týdnu!!
      Papa Jarka

      Vymazat
  32. Jaruško ,cítím na dálku jak jsi šťastná ,není divu máš to tam jako v pohádce:-)!!!Píšu pozdě,jsem teď trošku zkoušená osudem:-) ¨Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájí!
      Moc děkuji za Tvoje slovíčka!! Měj se krásně a užij si krásnou dovolenou!!
      Dny plné pohody přeji♥
      Jarka

      Vymazat
  33. Milá Jarko,
    děkuji za virtuální procházku kolem rybníčka a za fotečky ze zahrady. Popínavou hortenzii jsem zasadila na jaře. Teď jen budu čekat na tu záplavu květů. Ani netuším jak dlouho to bude..........
    Můžu poprosit o návod k dečce. Je kouzelná, ostatně tak jako Tvoje jiná tvoření.
    Děkuji. Věrka
    verkasklenarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško!
      Mailík odeslán!!
      Moc děkuji za návštěvu a pochvalu!!!
      A přeji, ať Tvoje pnoucí Hortenzie roste jen a jen do krásy!!
      Krásné dny
      Jarka

      Vymazat
  34. Piękne zdjęcia,przynoszą nieco orzeźwienia w upale :) pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  35. Jaruska Tvoj prispevok je krasa, relax a balzam na dusu v jednom. Prajem Ti krasny vikend Mira...

    OdpovědětVymazat
  36. Jaruš, sednout si jen tak u rybníka a vytvořit takovou nádheru, klobou dolů.
    Měj se hezky, ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      v těch vedrech se dalo být akorát tak u rybníka!!
      měj se krásně!! Jarka

      Vymazat
  37. Jaru milá, jemná, svieža. A to prostredie kde vznikala je rozprávkové. Prajem veľa takých pohodových chvíľ. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,
      děkuji!! Ten rybník je prostě kouzelný, v těch vedrech bych tam byla pořád!! :o)) měj se krásně! Jarka

      Vymazat
  38. Jarko,
    já Ti tu Tvou zručnost tak závidím! :)
    Krásně jsi to napsala. Dečka je úžasná. Měj krásný nedělní večer ...
    Zdravím Tě z levandulového Království :)
    Tereez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko,
      moc děkuji za Tvůj milý komentář!!
      To Tvá zručnost je skvělá!!
      Měj se krásně, zdravím do levandulového království!!
      Jarka

      Vymazat
  39. So nice Jarka !

    ♥ Greetings from Rosine

    OdpovědětVymazat
  40. Jaruško, dečka je moc pěkná, stejně tak záhrádka. Hlavně ty pivoňky, ty jsou luxusní.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko,
      děkuji Ti!! Když mi vykvetou pivoňky, tak se z nich vždycky raduji!!
      Měj se krásně- letně.
      Jarka

      Vymazat
  41. Jarunko, dečka od rybníčka na kolene "spichnutá" je bohovská. Veľmi sa mi páči kombinácia hviezdy a kruhovej dečky, je to tak jednoducho-krásne. Tvoja pochvala k deke ma krásne hreje na srdiečku, si milá, moc ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      děkuji, že jsi se zastavila a tolik mne potěšila!!
      Měj se krásně Jarka

      Vymazat
  42. Jaruško, ty žiješ určitě někde v pohádce. Máš to kolem sebe překrásné. A Tvé šikovné prstíky obdivuji, mě háček nějak neposlouchá :-) Báječné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      kéž by to tak bylo!! Ale okolí je opravdu překrásné...
      Přeji, ať Tě háček řádně poslouchá a přeji krásné letní dny!
      Děkuji Jarka

      Vymazat
  43. Dečka je prekrásna, záhradka úžasná, musí sa tam príjemne relaxovať... Osmelím sa a aj ja poprosím o návod na dečku, takéto "malé" kúsky je radosť háčkovať... krásne vidno, ako práca pribúda..Ďakujem!
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natália,
      děkuji za milá slova!!
      Tyhle malé háčkované kousky jsou prima na cesty!! :o))
      Mail jsem poslala- přeji hezké tvoření!!
      Jarka

      Vymazat
  44. JEDNÍM SLOVEM, IDYLKA !!!

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaromilo,
      děkuji, že jsi se zastavila!! :o)
      měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  45. Jaruš, to je taká krása...dečka , rybníka a fotky....pohladenie na mojej duši.
    Jana
    Pre nedeostatok času som si až teraz prečítala všetky príspevky. Záhrada je ako dokonalá oáza pokoja a Tvoje fajnovučké recepty som si odpísala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      posílám pozdravení!!!
      Moc jsi mne potěšila!!
      Ať se daří a děkuji!!! Jarka

      Vymazat
  46. Ma quante meraviglie!!!! Un abbraccio Savina

    OdpovědětVymazat
  47. Que elegante.......y qué fotos más bellas.....flores elegantes y maravillosas, besos

    OdpovědětVymazat
  48. Beautiful pictures Jarka...
    I wish you a lovely week!
    Titti

    OdpovědětVymazat
  49. Krása, chtěla bych být tvůj foťák a všechnu tu nádheru vidět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo!!
      Děkuji!! měj krásný prázdninový den!!
      Jarka

      Vymazat
  50. Que lugar lindo! I loved your crochet. Congratulations! kisses

    OdpovědětVymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  52. Jsem tu poprvé a musím říct - krásný blog! Dečka se mi moc líbí, tak také moc prosím o návod - ouskos@seznam.cz. Děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi,
      Děkuji za tak milou a příjemnou návštěvu!!
      Moc jsi mne potěšila!!
      Jdu poslat mail!!
      Krásný den
      Jarka

      Vymazat
  53. Jaruško Ty Tvoje příspěvky jsou nádherné všechny chodím se sem uklidnit :-) Můžu být tak troufalá a poprosit o návod na dečku? Strašně ráda bych nějakou uháčkovala a žádný hezký návod jsem nikdy nenašla moc děkuji desejka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Jaruško,další nádherný kousek,který mi unikl. Můžu i já drze poprosit o návod? Nebo ho najdu u Tebe na Pinterestu?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...