***

***

pátek 17. ledna 2020

První letošní a pletený liščí...





Moc Vás zdravím v roce 2020.... 

Věřím, že kouzlo Vánoc prošlo Vašimi domovy 
a měly jste se hezky i závěrem roku..

Rok 2019 už nám zůstává jen ve vzpomínkách.

Čas Adventu, Vánoc, svátků, Silvestra a  pak dovolené...
 byl krásný a tak můj rozjezd do všedních dnů roku nového
jsem měla takový opožděný..
Užívali jsme si...









Byl čas na dlouhé procházky, na náš les, na tvoření,
na kulturu a tak nějak na všechno...
I na orlí hnízdo jsme se byli podívat,
je v jednom lese na kopci vysoko v korunách..
I se nám ukázal, ale na fotce je maličký..
Ale orlí pírko jsme našli!! 













Tvořila jsem liškově,
což mne hodně baví...
Jednu vyplétanou lišku z let minulých ještě mám,
pak jsem pletla v létě ponožky,
zkrátka- lišky mne doběhly!! :o))





Tak, ač po Vánocích,  jsem zkoušela uplést liškové kouličky
a nakonec jsem se pustila do rukavic
pro našeho kamaráda pana hajného, Nosí nám léta
to nejkrásnější jmelí na Vánoce. 
A tak jsem ladila k zelenému Hubertusu...

Bylo to milé tvoření!!





Zkouška levé rukavice dopadla dobře
a tak se pletla pravá..
A tady už dosychají...
Těším se, až je předám- i když se mi po nich bude stýskat :o)










Mějte se krásně a prima víkend!!

Jarka




45 komentářů:

  1. Jarka,
    dodatočne všetko dobré v Novom roku :-)
    Krásne si tvorila, líšky sú všade, kam sa pozriem a veľmi sa mi páčia. Rukavice sú nádherné, samozrejme aj vianočné gule a Tvoj pomocník je šikovný, škrabkám ho...
    Maj sa krásne, pá
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi,
      i já Tobě přeji vše dobré v novém roce, ať jste všichni zdraví, šťastní!!!♥
      Lišky mne okouzlily už dávno, zase jsem se k nim vrátila a moooc mne baví...:)
      Měj se moc hezky a děkuji za Barouška a hladím Alexíka od nás! Jarka

      Vymazat
  2. Jarka,aj ja Ti prajem do nového roku všetko naj...Rukavice a vianočné gule s líškami sú veľmi pekné. Nevedela som,že si taká líšková...A Barry ako vždy na fotkách je fešák. Pohladkaj ho za mňa a dakedy sa ozvi a napíš. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      moc tě zdravím v novém roce!! Nějak lišková jsem, už před lety jsem je vyplétala a moc mne to bavilo..
      jsou něčím kouzelné..Nový rok běží, doufám, že se máš hezky!! Ozvu se...
      Moc zdravím s Barouškem taky Kirušku!! Jarka

      Vymazat
  3. Hi Jarka!
    Happy new year! I love your pictures and your sweet dog!
    Hugs
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Monique,
      Happy New Year to You, too!!!!
      Thank You- I am glad to see you♥
      Jarka

      Vymazat
  4. krásný rok 2020..lišky jsou moc krásné,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlanko,
      I Tobě krásný nový rok a moc děkuji!!!! Jarka

      Vymazat
  5. Milá Jaruško zase tolik krásy,rukavice jsouopravdu smyslivecké lišky jim moc sluší,a krása tvých fotek
    anemá konkurenci ,jako vždy. Pá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luděnko!!
      Lišky se tvořily prostě radostně!! :o))
      Moc děkuji a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  6. So sweeeeeet ....love Ria 💕💕💕

    OdpovědětVymazat
  7. Rukavice určitě udělají radost- jsou moc hezké. Taktéž kouličky jsou nádherné a je to neotřelý nápad.
    Jako vždy krásně vše nafocené.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      Posílám pozdravy do Podkrkonoší
      a moc děkuji- měj se krásně Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško, vše dobré v novém roce. A krásné tvoření, ostatně jako vždy u tebe. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti!!!
      Děkuji!! Krásný poslední lednový den Jarka

      Vymazat
  9. Jo lišky (mám na pinterestu složku "liška" :) ), úžasná vyplétaná piplačka, ale co mě zaujalo - první foto - fotil někdo jiný přes rameno :))? Moc hezké! krásný víkend, Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani-
      o anoooo- lišky ♥
      Bylo to krásné tvoření!!! Moc děkuji.
      Ta fotka je focená přes moje rameno, ano.
      Krásný poslední lednový den a víkend před námi!! Jarka

      Vymazat
  10. To je zase krása. Ta první kmenová fotka mě naprosto dostala- to světlo je dokonalé, normálně na tapetu...
    No a lištičky, úžasné zase. A myslím, že pan hajný bude nadšený, já bych byla zaručeně :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      Někdy světlo zachycené na fotce vytvoří kouzlo, že??
      Ta procházka byla nádherná tak nějak celkově a zůstane mi dlouho v paměti...
      Moc děkuji za lištičky- líbily se !
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  11. Milá Jarko,moc ráda k vám chodím,miluji vás blog..
    Do nového roku přeji hodně zdraví a ještě spoustu tvoření a krásných foteček.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko!!
      Moc děkuji za krásný komentář-
      udělalo mi to radost!!!
      Přeji vše dobré v novém roce- čas tak běží!!
      A krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  12. Jarko, pěkné fotky a vydařené lištičky :). Dodatečně všechno nej do letošního roku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,
      moc děkuji a krásný víkend, už únorový, že?? Jarka

      Vymazat
  13. Jarko, krásné fotky, ta první lesní je pecka. A pletený liščí vzor se Ti povedl, rukavicím sluší.
    Přeji Ti pohodový nový rok plný prima zážitků a krásného tvoření. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,
      děkuji!!!!
      Přeji krásný víkend a měj se krásně Jarka

      Vymazat
  14. Очень яркие перчатки! Красивая лиса. Удачного дня!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Большое спасибо за ваш добрый комментарий. это понравилось мне.
      Хорошего дня, полного мира и солнца !! Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško,jsem Vaší věrnou návštěvnicí,tvoření je úžasné.Mám prosbu,můžete mi sdělit,kde bych našla návod na kuličku a liškou?Vnučka je sběratelkou všeho,kde je liška,tak bych jí chtěla překvapit dárkem k narozeninám-liščí kuličkou.Děkuji za odpověď Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi!!
      Tak to mne těší!!!
      Z Kraslic byla moje třídní profesorka na gymplu- RNDr Míčková- ale to tam ještě asi bylo to "Amati"...je to už dýl :o))
      Kuličky s liškou jsou Evi obrovská improvizace- upletla jsem tři a každá je jiná- nepletla jsem je jako pletu klasické kouličky- tím, že ten obrázek byl velký...
      Pokusila bych se to nějak popsat a vysvětlit, můžete mi prosím napsat do mailu??
      redneval@seznam.cz
      Krásný den Jarka

      Vymazat
  16. Ahoj Jaru!
    Tvé vyplétané skvosty - někdy se mi o nich i zdá! Je to vždycky úžasná podívaná. Taky jsem kdysi vyplétala, ale svetry, vesty, na rukavicích, ponožkách, kouličkách a podobných titěrnostech... nesmírně pracné a moc krásné!
    Přeji tobě i Barouškovi krásnou neděli!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli- já moc děkuji za tak milou pochvalu!!!
      Potěšila jsi mne-♥
      Měj se moc hezky- je pátek a tak přeji krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško, přeji do nového roku jen nej a ať se krásně tvoří. Obdivuji Tvoje vyplétané ozdoby i rukavice.
    Měj pěknou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko,
      já moc děkuji a ať je tenhle rok zdravý a šťastný
      (někde jsem četla něco o žlučníku...tak ať je vše v pořádku!!!!)
      Moc děkuji za nívštěvu- udělalo mi to radost-
      hezký víkend Jarka

      Vymazat
  18. No páni Jaruško....to je nádhera....ty teda jsou))))
    Přeji krásné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi!!
      Moc děkuji!! a přeji Ti lrásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  19. Jaruško, lištičky i s Barouškem jsou kouzelné. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo-
      moc tě zdravím a děkuji!!!
      Doufám, že se máš krásně v nověm roce...
      Já měla hned zpočátku volno a dovolenou
      a pak jsem ležela v uzávěrkách- takže pořád ještě v roce minulém...ale už se probírám v tom 2020 :o))
      Měj se moc hezky a pohlaď D+D krásný víkend Jarka

      Vymazat
  20. Tedy Jarko, Vy jste neuvěřitelně šikovná! Také přeji šťastný nový rok! A těším se na další články! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      jé - moc děkuji za milý komentář, to udělá radost!!!
      Krásný víkend jarka

      Vymazat
  21. Páni, ty rukavice jsou tak nááádherné! Takové mít, když se jde na naháňku... Moc se ti povedly i kouličky. A i teď, když píšu komentář na konci příspěvku, jsem se musela vrátit zpět nahoru, podívat se na tu první fotku s Barouškem :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko!!
      Mávám na Šumavu a moc děkuji!!
      Myslím, že na naháňce už rukavičky byly a také by je chtěli všichni zůčastnění...takže bych mohla plést lišky celý rok :o)))
      Baroušek je moje zlatíčko a já hladím Arga-
      přeji krásný víkend Jarka

      Vymazat
  22. The gloves are very nice in shape and color.
    Greetings Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi!!
      I am glad to see You!!
      Thank You very much♥
      Happy Weekend Jarka

      Vymazat
  23. Dorotko,
    ahoj, jsi to ty??? Najdu si tě!!!
    Krásný víkend Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...