***

***

pátek 7. února 2020

Když v únoru chybí barvy (a kytky...)



Krásný únor Vám přeji!!

Jak už to touto dobou bývá,
je hodně šedivo.
Ale 1. února jsme se vzbudili a byl u nás snad duben..
Bylo tak zvláštní teplo a přišlo mi to úplně poblázněné..:o)
Ale svítilo slunce!! Ach...a jeho svit dokáže divy..
..a ledy tály..





A tak huráá na dlouhou toulku k našim čtyřem lesním rybníkům,
už jsme tam dlouho nebyli a chybělo nám to!!
Barry je na všech kopcích vždy první,
ale celkem "funící" jsem stihla vyfotit 
ten jeho vítězoslavný pohled..:o)





Užívala jsem si olšových šištiček u vody,
a z vyvrácenou hlavou sledovala krásné tvary 
starých dubů na hrázi...jsou to majestátní velikáni.







Nahřívali jsme se...









V sobotu v noci k nám přišel šílený vichr,
přinesl déšť a černé mraky, 
z kterých se posléze začal sypat sníh a byla fujavice...
prostě zima, jak má být.
..z které strany foukalo, je zřejmé...




V neděli byl tradičně puding a na něm kousek našeho léta - žluté maliny, 
k vanilkovému hezky ladily..dokonce jsem jej stihla vyfotit!!





Usušený květ Hortenzie už nějak také vybledl,
tak jsem si jej vypletla a barevně se vyřádila..




A to jsou naše hezké chvilky s tvořením...
Barry už ví, že se jde fotit  :o))







Přeji vám všem krásný víkend!!
Jarka

Loučím se s Vámi pohledem na olše,
mohla bych se na ty šištičky dívat dlouze a dlouze...
Vždy mne očarují svou kouzelnou jemností...





PS....z krásného 1. února jsem poskládala fotky do malého videa,
které mi sem ale nejde nijak vložit...
Videa jsou zrádná tím, že zabírají strašně místa- 
tak jsem si vytvořila takové malé virtuální úložiště...
Vkládám odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=Z1-oFYcxsDo

Tak mi prosím dejte vědět, zda jej vidíte :o))  J.

17 komentářů:

  1. Jarunko,viděla jsem ho opakovaně(❁´◡`❁)(❁´◡`❁)(❁´◡`❁) !!!
    Jednak jsem se vpíjela do Barouškovo výrazu a pak jsem s nadšením poslouchala tu rozvernou muziku, kterou jsi k videu zvolila. Přesně odpovídala rozmaru počasí těch dní...
    Zdravím spolu s čivavkama a přeji krásný víkend 🥰🐶🐶🐱🐾🐾🐾❤ a rukavičky jsou boží !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná příroda a jako vždy jsou krásné fotky a video. Krásné jsou i dokonalé upletené bezprsťáky a víkend s vycházkou s pejsánkem a domácí pohodičkou při pudinku s malinami byl určitě též krásný. Přeji ti Jaruš, ať je i ten nadcházející víkend krásný - Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, krásné fotky.
    Příroda je mocná čarodějka.
    A Barry je samozřejmě kouzelný jako vždy.
    Krásný víkend 🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško pěkná vycházka se psím kamarádem a děkuji za příjemný příspěvek s pletací ukázkou - ta ti nikdy nechybí a za to jsem u tebe ráda ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaru!
    Ten titulek je naprosto přesný, ale ty si do té šedi vnesla barvy, zadumanost jihočeských rybníků, kouzlo přírody, šikovnosti svých rukou a rošťácké pohledy Barýska.
    Paráda a svátek k tobě zajít!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, ale už se těším na jaro. Bary mě rozesmál s tím čumákem v košíčku jak náš bulíček Sir.
    Zdravím ze zataženého východu Čech
    Hana B

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko, krásné fotky z vycházky :). A letošní zima se mi zdá jako takový předčasný apríl - chvíli slunce, chvíli černé mraky, sníh střídá déšť a zamrzlé louže teplo, které nutí rozepínat kabáty...
    Každopádně ale fajn zbytek měsíce

    OdpovědětVymazat
  8. Hi Jarka! Wonderful pictures!
    Here also February is very grey, usually ... but last two days the temperature is a little higher than normal...
    Hugs
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, to jsou moc pěkné fotky z vycházky, hlavně ty stromy jsou kouzelné, i teď v zimě. Barry je nádherný pejsek a správný model:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, moc hezké fotky. U nás jsem tuto zimu sníh ještě neviděla. Barry je bezvadný parťák. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  11. Video jsem viděla :-). Krásná procházka a i když si trochu naříkáme, že je víc šedivo nežli barevno,tak jsi pořídila moc hezké fotky. A Barry to naprosto jistí. Vypletená hortenzie připomíná svojí barevností léto- moc hezké rukavice. Pohledné a jistě hřejivé.
    Měj hezké únorové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Love your beautiful dog...warm hugs Ria 💕

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, video shlédnuto, nádhera a Baroušek je zlatíčko ❤Přeji Ti krásné únorové dny!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky.....a to pletení ach:-)))to bych nikdy nedala dohromady.
    Žluté maliny - gastronomická láska z mého mládí:-)
    Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Jarka,video som videla. Krásne obrázky,ktorým ten správny šmrnc/to sa tak u nás hovorí/dáva Barry. Rukavičky sú krásne. Kedysi som vypletala celé svetre,dnes by som to už nezvládla. Prajem Ti pohodový týždeň a ako vždy posielam pohladenie Barrymu. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
  16. Jižní Čechy, moje srdcovka. Video krásné, z každého kousku je vidět pohoda.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  17. PRECIOSASFOTOS!!!Y ESE PERRO UN AMOR!!
    ES IGUAL QUE EL MIO.(YA LO CONTE)
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...