***

***

sobota 17. března 2018

Trochu barev a přípravy na Velikonoce



VÍKENDOVÉ POZDRAVENÍ VÁM VŠEM!!

Dnes Vás jdu rozveselit trochu jarními barvami...je tma, šero....
Jaro se nám schovalo 
a  ZIMA se přišla ukázat, inu má na to ještě plné právo :o)
Ale jaro bude a také už Velikonoce pomalu klepou na dveře...
tak já už se na ně pomalu připravuji...

První maličké tvoření byla malá podkafíčka
stylem TAPESTRY, uplatnily se i malé zbytky přízí..








Už jsem zrevidovala mou "velikonoční bednu"
a vyndala nějaké dekorace, tak pro radost...
Vždy si trhám plané třešně do vázy, ale letos jsem zkusila větvičky trnek...
a uháčkovala lístečkové vajíčko.










No a zajíčci....:o)
Dělám  je každý rok a moc ráda...Vy víte....o)
je to úžasná maličká dekorace, která se dá použít
na cokoliv...na girlandu, na dárečky, na přáníčka, 
na pytlíčky pro koledníky,
na větvičky....
Tak letos jsem na ně vyzkoušela novou přízi,
DROPS♥YOU9
a jsem s ní moc spokojená, není lesklá,
je taková rustikální...










A tohle není "podkafíčko",
to je "pohrnec"!!!!!  :o)))
Tohoto obříka jsem umotala včera a mám s ním velké plány,
bude součástí dárků pro kamarádky...







A jedna fotka oblohy, když bylo krásně, pod třešní...
při ní jsem si vzpomněla na Marťu (Vyzobaná slunečnice),
protože oni měli vloni tuny třešní a já sotva dvě hrstičky...
tak snad letos??






My s Barouškem budeme vyhlížet jaro-
i když u nás sněží!!!

Mějte se hezky
a děkuji za Vaše komentáře v minulém příspěvku ♥,
už je mi dobře...a háčkuji :o)

Jarka




42 komentářů:

  1. Jarka,
    už si pripravená na príchod jari :-) Už len aby prišla... U nás po snehu ani stopy, zato celý deň pršalo.
    Zajačiky sú roztomilé, krásna dekorácia, škoda, že neháčkujem :-( A ten veľký zajko je super nápad.
    Pekný víkend ešte,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka,
      přípravy jsou v plném proudu, jen za oknem to tedy vůbec nevypadá...opravdová zima je u nás!!! Zajíčci mrňaví- to je moje radost každoroční!! :o) Obr zajíc ¨vznikl úplně náhodou- mám zbytky této zvláštní obr příze..hezký večer a celý nový týden Jarka

      Vymazat
  2. Jarko, zajíčkové jsou užasní, moc se ti provedli.
    Moc zdravím, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš, děkuji, je to taková jarní radůstka!!
      hezký večer a pozdravení Jarka

      Vymazat
  3. Jarka your bunnies are magical!! Very nice!!
    Best wishes!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, krásně dekoruješ a pěkní zajíčci. Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ono nám teď nic jiného nezbývá než si to čekání na jaro doma zpříjemníme jarní výzdobou. Tvoje háčkované drobnosti jsou moc hezké a jsou krásně jarní. Zajíček jako dáreček určitě kamarádky potěší.
    Hezkou neděli a příjemný příští týden!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!
      Já zdobím a snažím se a ono mrzne čím dál víc!!! :o)
      Moc děkuji a měj hezký nový týden Jarka

      Vymazat
  6. Milá Jaruško tvé jarní naladění mne nakazilo.. Také příští týden pustím k nám domů barvičky..A už teď se moc těším.. Tvé tvořeníčko je tak úžasné..jsi šikulka, kterou moc obdivuji.
    Přeji ti nádhernou neděli a posílám pohlazení Barouškovi.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!!!
      Tak to jsem ráda..bylo třeba pustit domů barvy - neboť venku je šedivo a mrazivo a větrno...brrr :o))
      Moc děkuji za pochvalu a Barouška ♥♥
      Přeji Ti hezký nový týden Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško, krásné! Svěží jarní atmosféra.
    Zajíčci jsou kouzelní (a ty růžové kytičky mám doma taky ;))
    Hezkou neděli, Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!
      Jarní atmosféra aspoň doma- venku čepice, rukavice, šála a i to se mi dnes zdálo málo...
      Ty růžové kytičky mám už leta..koukala jsem na ně vždycky v tom průhledném obalu- až letos jsem je vysypala...:o)
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  8. Jaruško, dnes u nás občas vykoukne sluníčko, i když je mrazivo, ale tvé fotečky mají opravdu jarní, pozitivní náladu.Krásně jsi své tvoření nafotila.
    jooo.... a přízi už mám objednanou, tak se na ni moc těším.
    Měj se hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko,
      u nás je šedivo a taková zima- tak jsem musela...
      Mám radost, že sis objednala tu přízi a těším se moc na Tvé tvoření!!!
      Děkuji ti a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško, přečetla jsem si znovu. Uvidíme, kolik budeme mít třešní letos, ale jak jsi napsala tuny, začalo mi být při té vzpomínce trochu špatně :-) Jestli budou tuny, přijedeš si natrhat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem opravdu zvědavá, kolik budeš mít třešní :o)))
      Víš, vždycky když si na to vzpomenu, usměju se :o)) ale v dobrém!!! J.

      Vymazat
  10. Have a Nice week....love Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné velikonoční tvořeníčko :-) Zajíčci jsou moc pěkní :-) Jééé a tuny třešní, tak to bych si taky přála :-) Loni snad ani dvě hrstičky nebyly....Krásné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!
      Moc děkuji za pochvalu!!!
      A třešně??? Mám na ně chuť už teď!!! tak snad budou???
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško,
    jsem moc ráda, že už se cítíš lépe a tvoříš !
    Opět ti pod rukama vznikají skvosty :-)
    Já jsem se před léty zmohla jen na malé ptáčky.
    A vítám tě nově i na instagramu :-)
    Měj krásný březnový týden !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!
      Děkuji!!!♥
      A já vím, že umíš háčkovat!!!! :o))
      Na Instagram jsem se zaregistrovala, abych Vás viděla...!!!!
      jinak jsem na Fb, kvůli "tvoření" , kam vkládám popisy a tak
      a taky je to dobré spojení se vzdálenými přáteli a také
      labradoří stránky :o)
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  13. Milá Jaru! Je vidět, že už jsi zase ve formě! Tolik háčkované krásy, navzdory mrazu za okny, doma máš kouzelné jaro! Podhrnec je naprosto úžasný!!! A to vajíčko... k tobě je prostě radost zajít!
    Měj se moc hezky a pohlaď Barouška!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!
      Je to čím dál tím lepší..tedy s mojí "formou"- ale za okny tedy nic moc- ale vůbec!!!
      Jsi mi udělala radost - takovou hezkou pochvalu- děkuji!!
      Hladím Barouška a Ty pohlaď Aronka
      a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  14. ME ENCANTAN ESOS CONEJITOS!!!1
    SON PRECIOSOS.
    Y EL PERRO AMOROSO.
    HOY PUSE EN MI BLOG A PELAYO MI LABRADOR.
    ESPERO QUE TE GUSTE;)
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia,
      muchas gracias por el comentario !!!
      Ya encontré tu blog y he visto tu Labrador-
      es un hermoso ♥
      Y también el gato
      Amo a las personas que aman a los animales. ¡Me alegra que me hayas escrito y descubrí tu blog y te estoy siguiendo! ¡Y feliz!
      Te deseo hermosos días, tienes el sol,
      tenemos invierno, escarcha y viento ...
      Pero la primavera definitivamente vendrá. ¡Te deseo hermosos días y gracias!
      Saluditos Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško, prosím, nemohla bys mi návod na zajíčka poslat do mailu?
    děkuji a přeji krásný jarní den. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. majko,
      zajíček poslán a už můžeš tvořit!!!
      Krásný den

      Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško u tebe je krásně barevně a jarně. Doufám, že se alespoň na velikonoce dočkáme teplejšího a slunečného počasí.
    Jsem ráda, že už tvoříš, to znamená, že je ti lépe ...
    U nás také vloni třešně a ani ořechy nebyly, v květnu pomrzly. Těším se, že letos úroda bude.
    Posílám podrbání Barouškovi a měj se moc hezky, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      musela jsem obarevnit tu šeď, která byla poslední dobou venku a sypalo se z oblohy spoustu sněhu...
      Myslím, že by mohlo být o trošičku líp- ale ne zase tak moc- jako vloni, pak to vše zase pomrzne....chtělo by to nějaké ustálenější počasí?? Prostě takové normální :o))jsou to obrovské výkyvy...a letos bych si třešničky fakt přála!!
      Děkuji, krásné dny Ti přeji a pohlazení Bártíkovi (veliké♥)
      Jarka

      Vymazat
  17. Outside may be winter, but inside looks already spring. Your bunnies are so cute and I like the ways how you displayed them. After a couple of warm days, snow is forecasted tomorrow, Vernal Equinox Day, here in Japan.

    Yoko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yoko, yes, at home it can be spring, out there is snow ...
      Every morning we have new snow ... But yesterday was the first astronomical day of spring - so it is pleasing ... spring will be? I look forward to..
      thank you for the nice words and send many greetings to japan
      and have a beautiful day. Jarka

      Vymazat
  18. Krásné háčkování:)
    Přeji hezké jaro. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      děkuji a měj krásné jarní dny
      (i když my máme každé ráno novou sněhovou nadílku...)
      Jarka

      Vymazat
  19. Jarko, ti háčkovaní zajíčci jsou nádherní. A ten obří je super.:O) Na Marty třešňobraní si také občas vzpomenu. My jsme neměli ani jednu a ani žádná jablíčka, tak snad letos se trošku urodí. :o) Baroušek hezky vyhlíží, tak snad už se dočkáme.
    Pěkný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji za zajíčky- je to takové moje oblíbené jarní tvoření a relax..
      Jsem ráda, že si na Marti třešně taky vzpomeneš, jsem se u jejích příspěvků i nasmála a my měli asi dvě hrstičky...:o))) Tak letos budeme mít obě, že jo??? Chtělo by to normální počasí a ne takové výkyvy teplot...měj se moc hezky, včera jaro kalendářně začalo- my máme každé ráno novou nadílku sněhu a v noci mráz, ale ono přijde.. Baroušek včera stál v rybníku na sluníčku s předními tlapkami ve vodě :o))
      Měj se hezky a opatrně na cestách!! Jarka

      Vymazat
  20. Jarka,krásni zajačikovia,ty to proste vieš. Páči sa mi Tvoja dekorácia. Dúfam,že už bude teplejšie,lebo u nás je stále zima a to slniečko nechce hriať. Prajem pekný víkend,pohladkaj za mňa Barryho. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!! Jsem ráda, že se Ti moje dekorace líbí...přivolávám tím jaro!!
      U nás je stále ošklivo, sice už tak nemrzne- ale šedivo a nevlídno...
      I já Ti přeji krásný víkend a Magdi, uř jsem napsala mail!! Konečně!!
      Jarka (pohlazení veliké pro Kiru♥)

      Vymazat
  21. Jaruško, Ty tu máš takových krásných věcí, že nevím, kam kliknout dřív :-)) a navíc všechno vkusně sladěné!! Lahodí to nejen oku, ale i duši .-). Krásné dny přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi, tos mi udělala radost!! Dnes je podle pranostik velikonočních "škaredá středa" a leje u nás jako z konve!! A tvůj komentář mne moc potěšil!! Posílám pozdravení tam , kde je slunečno!! Měj se hezky Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...