***

***

sobota 10. března 2018

Dokončený PUDR focený na sněhu a zápal plic....



Všechny Vás moc zdravím!!!

Letošní rok pro mne začal lednem trochu hektickým a když jsem si
říkala, že únor to nějak spraví- tak nespravil....
Spíše naopak...

Ale postupně...Pudrový plédo-šál jsem dokončila a těšila se, jak o víkendu
jej hezky začistím a nafotím...ale již jsem to nestihla...
V pátek 16.2. jsem se ještě nahřívala u krbu, odpočívala, Baroušek mi ležel 
u nohou .... 





Těšila jsem se na víkend,
ale v sobotu už jsem měla teploty a v neděli to bylo ještě horší
- no a v pondělí jsem skončila v nemocnici...

Oboustranný zápal plic- ošklivá bakterie na průduškách...
No- nic moc...kapačky a silná ATB...
Takže 9 dnů jsem ležela na interně...
a pak už bylo lépe a lépe, 
pustili mne domů ...

Vítání s Barouškem bylo nepopsatelné...
Měl tak smutná očička a vydával takové zvláštní zvuky...
Opravdu jsem se rozplakala. Štěstím, že jsme zase spolu...
No- a už se ode mne nehnul ani na krok...Celé dny mi ležel u postele
a hlídal si mně!!! ♥

Kdo poznal opravdovou psí lásku, tak ví....





Po několika dnech opravdového spánku a zotavování se,
bylo lépe, mrazy polevily a mohla jsem vždy na chvilku ven...
Každý den o pár minut déle a déle...

No a tak jsem pléd začistila a každý den udělala pár fotek..
(už mi to hooodně chybělo)
A tak fotky jsou i na sněhové nadílce, kterou jsme měli 
minulý týden...










No a Barouškovo už veselá očka- 
panička chodí a je už zase legranda...:o)




A ještě musím vložit jednu zvláštní fotografii...
Pohled na staré město, které se jen tak někomu nenaskytne..
Leží před Vámi jako na dlani...
Jak mi řekl pan primář- pobyt s výhledovým bonusem....
Z okna chodby nejvyššího patra nemocnice, 
venku mrzlo, rybník Vajgar byl pokryt ledem, 
ale koukala jsem na cestu po nábřeží, kudy chodíme s Barouškem do práce
s takovým divným pocitem...

Až půjdu po nábřeží, určitě se tím směrem podívám....




Mrazy a sníh jsou pryč a teploty jsou příjemnější
a ještě když svítí slunce- je prostě krásně...
a JSEM DOMA!!!

Tak ještě jedna fotka PUDRU na slunci už bez sněhu..
V pozadí se pasou koníci...




Teď jsem si uvědomila, že jsem pléd vůbec nezměřila :o)),
ale je velikýýýý...spotřebovala jsem celkem 9 a půl klubíčka 
(příze Nord, barva 12),
vzor ananasu jsem si vážně užívala a jak marodím, tak je i pěkně 
v užívání!!!


Už zase háčkuji, což značí, že je mi lépe ,
tak snad Vám to brzy ukáži 
a vyhlížíme  JARO!!!

Mějte se hezky...

Jarka




61 komentářů:

  1. Jarka,
    psia láska je neskutočná, tiež mám doma štvornohého miláčika, ktorý sa odomňa nehne :-)
    takže viem, o čom píšeš...
    Verím, že sa už máš dobre, a že si užijete s Barouškem prichádzajúce jarné dni.
    A šála je krásna, aj vzor, aj farba, moja obľúbená :-)
    Prajem ešte pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka,
      děkuji!!! Už je líííp a Ty o psí lásce víš ♥
      Akorát jaro se nám schovalo, ale ono přijde!!!
      měj se moc hezky a prima zbytek víkendu
      Jarka

      Vymazat
  2. Pléd je úžasný ,jaruško a fotky se povedly také. Hlavní je, že jsi už trošku v pořádku,ale hlavně doma s Barouškem, Tvou láskou velikou! Opatruj se, šetři se! A Baroušek - sluší mu to na sluníčku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, děkuji za pochvalu plédu- si ho užívám!!! A už jsem prala dvakrát a dobrýýýý!!! jsme s barouškem spolu, to je hlavní, ale sluníčko se nám schovalo- a máme sníh!!!! Ale ono jaro přijde... měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško jsem ráda, že jsi se uzdravila , pořádně odpočívej ať jsi úplně v pořádku. Pléd je opravdu nádherný a ta barva. Baroušek si to s tebou už užívá, musel být hodně smutný, ale už jste zase spolu a to je hlavní. Pohlaď za mne prosím Barouška a opatrujte se. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, už je líp!!! A moc děkuji za pochvalu plédu- ta barva té příze NORD se moc povedla.
      jsem ráda, že jsme spolu s Barouškem.♥ Moc ráda jej pohladím a ty od nás pohlaď svoje D+D!
      měj se moc hezky a užívej víkend Jarka

      Vymazat
  4. Teda, to je hrůza...tak hlavně, že už jsi v pořádku :-) A psí láska je vážně úžasná :-) No a pléd ten je taky nádherný a sluší mu to jak na sněhu, tak na sluníčku :-) Krásné dny a hlavně zdravíčko přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!
      Hrůza to tedy byla!! Ale už je opravdu líp a dobře...zotavování probíhá dobře- naštěstí!!!
      Akorát sluníčko se tedy u nás schovalo a máme sníh...ale jaro bude!!!! Moc děkuji za pochvalu plédu a měj Zdeni hezký zbytek víkendu Jarka

      Vymazat
  5. Šál je tedy opravdu krásný !!!! Hlavně, že už se cítíš dobře a budete si s Barouškem užívat nadcházející jaro. Hlavně, aby už pořádně začalo.
    Klidnou neděli přeji a moc se těším na Tvoje další háčkování. Zase to bude určitě krása!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji, už je líp a háčkuji :o)) teď se nám tedy předjaří trochu vytratilo, u nás nasněžilo, ale jaro přijde!!! měj se hezky, budu se těšit na návštěvu u tebe na blogu a užij si zítřejší neděli Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško, pléd je opravdu krásný na takové to večerní zachumlání jak dělaný :) a ten výhled znám moc dobře, před léty jsem ležela na interně taky se zápalem plic a zánětem dutin k tomu. Tak ať je už jenom líp§
    Přeji krásné jaro.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti!!! Tak víš a znáš!!! Ale už je líp...o hodně moc.
      Moc děkuji za pochvalu plédu- udělala jsi mi radost.
      jaro se nám schovalo, ale ono přijde měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  7. Ahoj Jaruško,
    nejdřív k Barouškovi,je krásný a je rád že se dočkal své paničky a ty jeho.....chápu dost dobře......a moc dobře vím jak máš pejsánky ráda.I já mám svého Maxíka,tak vím....ten se vždy divně kouká když jdu jen na noční...také smutní..dostane vždy když odcházím pamlsek a ten si schová a při mém příchodu domů se s ním pochlubí a pak si ho vychutná.
    Tak,teď ti přeji zdravíčko,ať už je jenom lépe....přeji hezkou neděli.
    A teď k tomu šátku...moc hezký vzorek...je krásný.....musel dát hrozně práce.
    Měj se Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťulko,
      já a Barry- ty to chápeš a určitě moc dobře!!! když občas musím nechat Barryho doma- rozloučím se s ním a nesmím se otáčet- protože ta jeho očka- vždy´t víš...jinak on je pořád se mnou- i v práci...takže my jsme spolu pořád...a když zůstane sám, tak si mňamku taky schová až na můj příchod- tak to je stejné, jako u Maxíka♥... už je dobře a hlavně, že jsme spolu. Moc děkuji za tvůj komentář, tak mne potěšil.. a děkuji za pochvalu plédu.
      Měj hezkou neděli a snad už bude po tom sněhu zase trochu jaro!!
      Jarka

      Vymazat
  8. No Jaruško, tak to je něco. Doufám, že se vše bude obracet k lepšímu, ale dle tvých slov už ti je lépe teď. Jarní sluníčko už nabírá na síle, to nám také pomůže v uzdravování. Já se opětovně potýkám z hlasivkami, čeká mě vyšetření na foniatrii, tak uvidíme. Jaruško, měj se moc fajn a buď brzy fit. Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko!!!
      Moc děkuji- už je mi opravdu dobře!!! Jaro se tedy se sluníčkem schovalo, u nás černé mraky a sníh...ale ono zase přijde☼
      No- u tebe jsou hlasivky hodně potřeba, tak přeji, ať se to jen a jen lepší a vše dobře dopadne...Přeji ti hezkou neděli Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško, už jsem si říkala, kde jsi... Tak hlavně, že už je líp. Pléd je nádherný, krásná barva. A zvířecí láska je bez hranic. Já když se vrátím jen po dvou dnech, tak Justýna mě okupuje minimálně celý další den. Tak odpočívej a zotavuj se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už je opravdu líp a vrací se tak nějak vše do normálu...a moje zvířecí láska a já jsme spolu, to je prostě nejvíc...Dnes jsem vkládala jednu fotku a při focení na tebe vzpomínala :o)
      Moc děkuji a měj prima neděli Jarka

      Vymazat
  10. Jarka,už som denne klikala na Tvoj blog a myslela na Teba,čo sa deje. Je mi to lúto,že si takto bola chorá a v nemocnici. Ja to poznám. Keď som sa ja vrátila po týždni z nemocnice,myslela som ,že sa Kire niečo od radosti stane. Normalne som ju musela tíšiť ako dieťa. Psík človeku neublíži ako človek,je to verná psia láska. Šatka je prekrásna a veľmi sa mi páči farba. Jarka,po chorobe sa šetri a nie si sama,ja od začiatku roku mám jednu smolu za druhou. Budem rada,keď mi napíšeš. Pekný víkend a pohladkaj za mňa Barryho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, to víš, že jsem uhodla, kdo mi píše!!!!!!! Ty víš, jaké to je, když se člověk musí takhle ošklivě odloučit od svého pejska..Vítání bylo opravdu dlouhé a prostě tak upřímné...Ale už jsme spolu a to je hlavní. už je mi líp a dobře, tak se vše vrací nějak do normálu..Moc děkuji za pochvalu šátku, ta barva té příze se Magdi vydařila.
      A zítra u kávy si sednu a napíšu!!!
      Pohlaď Kiru a měj hezkou neděli pa Jarka

      Vymazat
  11. Jaruško, přeji příjemné zotavování...musím napsat, že krásnější pléd jsem nikdy neviděla! A to myslím upřímně. Je opravdu nádherný! Jinak o se týká psí lásky, tak to dokážu posoudit. Navíc tvůj Baroušek je úplně stejný jako byla naše Anie-Enynka,nejkrásnější a nejúžasnější labradorka na celém světě. Je to už víc než 7 let co ji nemáme a s její smrtí mě dosud nic nesmířilo, i když měsíc poté, co zemřela se narodila naše Anička. Možná to je její kousek dušičky..Kdoví..? Ale pořád nám chybí. Jakmile půjdu do důchodu, tak si pořídím štěňátko. Měj se Jarunko moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko!!!! tedy musím napsat, že Tvůj komentář mne dostal a to doslova...Víš, dojala jsi mne až k slzičkám...Tak hezky jsi to napsala...O Tvé nejkrásnější a nejúžasnější labradorce já vím a také vím hodně o tom nesmíření... a čekala jsem , že jednou napíšeš, že si pejska pořídíš, mám strašnou radost, obrovskou...a také vím, že ty víš, že pejskové hrají v mém životě nepopsatelnou roli. Jejich láska a duše je tak krásně čistá. A jak je to s těmi dušičkami, víš..kdoví??
      A jinak tvoje slova k mému plédu- hezčí komentář jsem snad nikdy k žádnému výtvoru nedostala a já děkuji♥
      Inko, měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  12. Jarka,prepáč zabudla som v komentári podpis,ale hádam si uhádla kto píše. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, pořádně se uzdrav. Pléd je nádherný a věrný přítel je prostě k sežrání ;)
    Krásný jarní týden.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, posílám pozdravení s Barouškem, už je líp a dobře!
      Děkuji a užívejte víkendu Jarka

      Vymazat
  14. Ahoj Jaru! Pléd je překrásný, ženský, elegantní, dokonalý, ale jinak - co jsem to už v noci četla!!! Chuděro, to sis tedy "užívala"! Doufám, že ti je už dobře a máš na hodně dlouho vybráno!
    Moc tě zdravím, přeji hlavně zdravé dny a posílám pohlazení Barouškovi!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!
      To jsem tomu zase dala, viď?
      Ale už je dobře...Jen to jaro se tedy schovalo, tak nějak i sníh přišel !!!!
      Pléd si užívám, ta barva té příze se povedla!!! a já děkuji za pochvalu.
      Užij si krásnou neděli a pohlaď Aronka
      Jarka

      Vymazat
  15. Jarko, jsem moc ráda, že už je Ti lépe. Skončit se zápalem plic v nemocnici, asi nic moc. Na Barouškovi je vidět, jak byl smutný, ale na další fotce už mu očička září. Šátek s ananasovým vzorem je skvostný, moc se povedl.
    Užívej pohodlí domova a opatruj se.
    Pa. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo!
      No- nebylo to nic moc, ale už je dobře!!!
      Baroušek byl smutný a musím se přiznat, že já taky...
      Moc děkuji a přeji Ti krásnou neděli a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  16. Tfuj, tfuj, už jenom kupu zdraví Jaruško ti přeji. Zápal plic-žádná legrace. Hlavně, že už jsi doma, máš neskonale věrného hlídače u sebe, budeš zdravá jako rybka.
    Pléd je úžasný, vzor se mi moc líbí a myslím, že ho dokonala využiješ. Prostě šikovné ruce dokáží nádherné věci. Přízi neznám, jdu pátrat, ta spotřeba je veliká.
    Užívej si klidu, radosti a blížícího se jara.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      posílám pozdravení a děkuji!!!
      legrace to nebyla, ale už je dobře a Barry si mne hlídá!!
      Jsem ráda, že se Ti pléd líbí, ten vzor jsem nějak vždy přehlížela a nakonec po takových letech se mi zalíbil..a háčkoval se mi tak nějak hrozně moc příjemně...
      Ta spotřeba odpovídá tomu rozměru- ono se nezdá, ale je dost veliký, ale já to tak chtěla...a co se týče příze- je to DROPS, mám jejich příze moc ráda...kdysi to byla jedna z prvních kvalitních značek, která se k nám dostala a já si ji moc oblíbila. I hlavně na dárky pro miminka- moje oblíbené Baby Merino a Baby Alpaca Silk. Na miminka jsem na přízi opravdu háklivá...a tahle příze Nord je taková pevnější Alpaca...Alenko o Dropsu bych bájila hodiny..:o))) Také ti musím napsat, že párkrát do roka mají vždy krásné slevy, tak se i dobře nakupuje... Já nakupuji Ganella.cz
      Jaro se nám tedy schovalo a to hodně- jsme zasněžení....
      Ale ono se blíží!!!
      Měj se moc hezky a pěknou neděli jarka

      Vymazat
  17. Jaruško
    měla jsi náročný únor !
    Tak snad s jarem se Ti navrátí i zdraví !
    Ne nadarmo se říká, že pes - Baroušek je nejlepší přítel člověka -Jarušky :-)
    A nad pudrovým šálem jen vzdychám a obdivuji !
    Zdravé březnové dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!
      To tedy...tak snad už budu mít taky nějak normální ten rok 18?? :o))
      A Baroušek si mne hlídá a jsme spolu♥ a už je hodně líp!!
      A děkuji za šál, jsi mne potěšila!!
      Měj se moc hezky, pěknou neděli
      Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško vím o čem píšeš. Zápal plic jsem prodělala v létě to budou 3 roky, týden jsem byla ve vysokých horečkách a teprve potom se přišlo na to, že je to zápal plic. Byla jsem v nemocnici 11 dnů a celkem jsem byla doma asi 2 měsíce. Nikdy mi nebylo tak zle jako tekrát. Nerada na to vzpomínám.
    Šál je úžasný, tuhle barvičku mám moc ráda. Baroušek to je miláček, psí láska nezná hranic. Náš Bartík zrovna dnes slaví druhé narozeniny, letí to, přijde mi to, že nedávno jsme si ho přivezli.
    Posílám pohlazení Barouškovi a tobě přeji ať je lépe ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu!
      Tak víš, o čem jsem psala..U mne naštěstí na to přišli hned a jela jsem rovnou...Už je o hodně líp...ale musím konstatovat, že tedy to nebylo nic moc...a nebudeme na to vzpomínat, ano??? ( i když pobyt v nemocnici tak nějak rozdýchávám ještě teď..)
      Přeji tvému Bártíkovi dodatečně všechno nejlepší, určitě dostal nějakou psí dobrůtku...Když on ten čas tak letí, Barouškovi už bylo pět, zdá se mi to až neskutečné, zrovna včera jsem si prohlížela fotky, jak byl mrňavý!!!
      Jitu, měj se hezky- i když se nám sluníčko schovalo, jaro přijde!!!
      Hezkou neděli a děkuji!! Jarka

      Vymazat
  19. Beautiful soft pink shawl ....!!....love your sweet dog...and i hope you will recover soon darling......love from me happy week Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria, thank you very much
      it is fine and it will be early spring
      and I'm with my dog - that's the most
      Have beautiful days and a whole new week
      With love, kisses Jarka

      Vymazat
  20. Jméno Pudr plédu opravdu náleží Jarko. Je tak jemný a nadýchaný přesně jako on.
    Výhled na střechy domů je opravdu krásný, ale doma je doma. Přeji ti brzké zotavení, hlavně nic neuspěchat.
    A psí láska? To je jasné, ta je jenom jedna:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet,
      Pudr- je to prostě tak- jak píšeš...mám ráda ten jeho odstín. A ta příze se Dropsu moooc povedla! Výhled to byl ojedinělý- ale doma je líííp!! S mojí psí láskou- hlídá si mne♥
      děkuji Ti a přeji krásnou neděli a nový týden- bude asi zima!!! brrr
      Jarka

      Vymazat
  21. Milá Jarunko, a já si říkala, copak je s Vámi... jsem moc ráda, že jste se ze zápalu vyléčila a přeji Vám hodně zdraví. Opatrujte se. Pléd je jako vždy skvostný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!! Nebylo to nic moc...:o( ale už je dobře!! Moc děkuji, udělala jste mi radost a mějte se hezky!! Jarka

      Vymazat
  22. Jaruško ..vyhrkly mi slzy a svírá se mi hrdlo při čtení o Barouškovi.Já vím,co asi prožíval a Ty také.Hlavně ,že jste již soplu doma.Moc jsem na Tebe i Barouška myslela.Tak se zotavuj a šetři se.
    Pohlaď Miláčka.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko, no nebylo to nic moc...Ty víš...ale už je dobře a jsme spolu- to je prostě nejvíc...tak snad už bude jen ajen dobře!!!Děkuji Ti, měj hezkou neděli Pa Jarka ♥

      Vymazat
  23. ME ENCANTAN ESOS CHALES!!!
    Y LA MANTA DEL PRNCIPIO.
    MI PERRO ES IGUALITO A ESTE...PELAYO.
    COMO UN REY ASTURIANO;)
    IGUAL DE LINDO PERO CON MUCHA FUERZA.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gracias y te envío saludos.
      El comentario me complació. Desearía días hermosos
      ¡y espero con ansias nuestra próxima reunión!
      Jarka
      saludos

      Vymazat
  24. Tak to vítanie si viem predstaviť. Psia láska nemá hraníc, i ja som to zažila. Je najdôležitejšie, že ste už spolu a môžete sa tešiť zo spoločných prechádzok. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, bylo to prostě nepředsatvitelné ♥ Už je mi líp a jsme spolu a už chodíme na menší procházky po chvilkách..takže je dobře..Měj se moc hezky a děkuji Jarka

      Vymazat
  25. Psí láska je skvělá, nikdo Vám ji nevynahradí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko,
      psí láska- je prostě - hodně moc♥
      a já děkuji Jarka

      Vymazat
  26. Jaruško, ten pléd je přenádherný a ještě k tomu v mé oblíbené barvě. a jsem ráda, že je ti už líp. přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, posílám pozdravení- tedy spíše zimní!!! :o) Jsem moc ráda, že se Ti pléd líbí!! barva se povedla, vi´d?? Moc děkuji- už je dobře a ty se měj moc hezky Jarka

      Vymazat
  27. Jejda Jaruško, nemoc tě pěkně potrápila a Barouška rozesmutnila. Přeji už jen samé pěkné dny, zdraví a příští týden snad i sluníčko. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nebylo to vůbec nic moc...brrr...ale už je dobře!! Moc děkuji- jaro se nějak schovalo, máme tu zimu a sníh- ani na Vánoce takhle nebylo!!! Ale ono sluníčko a jaro přijde!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  28. I have started following you because I love your blog :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jaruško, ať je ti brzo krásně... pléd úžasný a výhled na Hradec také 🙂 mé bývalé okresní... krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani!! tak ráda tě tu vídím!!! Výhled to byl krásný- ale doma je doma!!
      Už je dobře, děkuji Ti a měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  30. Jaruško pléd je velká nádhera i barevně se mi moc líbí pěknější jsem snad ani neviděla.Jsem moc ráda že jsi už zase u svého háčkování a to věřím,že je to na dobré cestě.Ty si osobnost která to zvládne a Baroušek Ti k tomu moc pomáhá.Těším se na další tvoření v Tvém blogu.Posílám Ti plnou náru zdravíčka a dávej teď na sebe pozor má být zima .Zdravím vás oba dva s barouškem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko!! jsem ráda, že jsi se zastavila a koukla na pléd...a mám radost, že se Ti líbí...je to taková holčičí radost. Už zase háčkuji, což zračí, že je mi už dobře...a jsem s Barouškem a to je fajn!!! nemocnice mi dala celkem psychicky zabrat.....:o( I já se těším na naše další setkání a psaní a moc ti děkuji...Zima se tedy u nás ukázala v plné síle, leží sníh a mrzne...Ale ono pak přijde to krásné jaro... Posílám pozdravení a měj hezkou neděli pa Jarka♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...