***

***

úterý 16. června 2020

Losování a oslava ...


Krásný večer!!

Pracovní a i jiné povinnosti mne trochu
 odvály od stolního počítače,
nicméně jsem si  9.6. s Vámi pomyslně připila -
bublinkami, ale nealko :o), domácí bezovou limčou,
zkrátka je jedno z mých oblíbených období -
kvetou bezinky a kopretiny..

Na téhle fotce jsem bublinku zaznamenala..
Vidíte ji ?
Tak na zdraví s VÁMI  VŠEMI...



A teď jdu děkovat za vaše krásná slova v komentářích, mailech,
zprávách, zkrátka udělaly jste mi ohromnou radost.
Se spoustou z Vás, co sledují můj blog a nejsou vidět zde v komentářích, jsme si psaly 
a byla to zkrátka úžasná oslava. A blog úplně ožil a já jsem si to náramně užila..
Víte- 10 let je dlouhá doba...mých tvořivých výtvorů, toulek přírodou s mými labradory, 
začínala jsem psát blog s mým labradorem Arouškem a dnes je to Barry - jeho vnuk..
 A zavařování, lektvarování- za ta léta těch fotografií ...a nádherných komentářů
od Vás... A za to Vám děkuji, stálo to za to!!

Paní Jana N. si dokonce pamatuje melodii, která můj blog nějakou dobu
provázela...Mám moc ráda klavírní skladby...ano..chodila jsem 8 let "do piána".
Je to skladba SUR LA MER, kterou hraje pan  Andre Cagnon.
A abyste nemuseli koukat jen na jeho prsty u klavíru,
melodie byla použita do krásného klipu k filmu Marie Antoinette
z roku 2006, filmu, jenž strhaly všechny kritiky světa- ale právě
proto je nezapomenutelný...

Tak TADY je odkaz...



Období rozkvetlých Vajgelií bylo překrásné..
Pozorovat včelky a čmeláky jak jsou obalení pylem
a mistrně zalézají a vylézají do květů..
A jak z nich pyl padá, se mi podařilo zachytit...

A tak jsem háčkovala venku kytičkové tamponky
a sobě jsem si uháčkovala podložku na židli, právě z jejich motivem..





Také jsem nahlédla do statistik blogu
a zjistila, které příspěvky byly nejúspěšnější..
Na celé čáře to tedy vyhrál příspěvěk
"Čas růží...ROSALI", (  odkaz ),
který zhlédlo neuvěřitelných   3 587 169 lidí...
Zvláštní náhoda je- že jsem jej zveřejnila 15.6. , přesně 
před osmi lety...



Tak to byl pohled do historie desetiletého blogu
a zde je současnost....
Dáreček pro jednu z Vás...

Tamponky, malá síťovka na uskladnění a vyprání, 
jeden velikánský tamponový ručníček, jeden pletený
a ještě jsem uháčkovala víčko na skleničku, kam se mohou umístit suché
a vyprané tamponky...








Fotky jsou to takové "pozápadové",
dlouho jsme se na toulce kochali
a pak rychle na sadu fotili..:o))




A dnes jsem na losování výherkyně použila
"generátor"

....................................
Min-1    Max-44
...42...
...................................

Vyhrává  Alenka Hrabálková!!!!
Gratuluji Alenko!!
Snad tě dáreček potěší!!

................................





Loučím se s Vámi fotkou z naší toulky,
kopretiny kvetou
a deště nám zaplavily u lesa malou louku a vznikl
takový lužní rybníček - prostě ráj pro Barouška!!

Mějte se hezky
a děkuji za prima oslavu!!!

Jarka





15 komentářů:

  1. Jaruško, nádherné fotky jako vždy. Hned bych zas vyrazila někam do přírody, máte u vás krásně.
    A Barry je super model.
    Krásné a poklidné dny přeju.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, krásné fotky a zdravím a hladím Barryho. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, kochám se krásnými fotkami a poslouchám nádhernou hudbu, na kterou jsi vložila odkaz.
    Posílám pohlazení Barrymu a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaru, děkuji za krásná slova, nádherné fotky, prostě za to, že jsi a máš tenhle blog. Je radostí a inspirací pro spoustu lidí!
    Gratuluji vítězce, hladím Barouška a tebe moc zdravím. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kochám se fotkami, jsou úžasné. A ty barvičky - zelená u limonády, barva vajgélie, kterou mám na zahradě a těším se každý rok na ni. Louka s kopretinami jako když jsem byla malá a rybníček s psem. To je dnešní ranní pohlazení
    pro duši. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  6. Já to tak dlouho neznám, nějak jsme se míjely, což je samozřejmě škoda.
    Ale bude to tím, že jsem se osm let pohybovala na jiné platformě.
    S tebou mne baví svět, je poetický, přitažlivý a má v sobě prvorepublikovou noblesu.
    Jarko, ať se daří, hlavně zdraví a pohodu, už teď se těším na další shledání.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ty poslední luční fotky jsou opravdu mňamka!

    OdpovědětVymazat
  8. Поздравляю! Барри красивый! Природа сказочная! Блог любимый! Ура!

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko, výherkyni moc gratuluji, určitě bude mít z dárku radost. Musím pochválit i všechny Tvé nové výtvory, jsou úžasné. Stejně tak i fotky, opět se kochám.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky Jarko. Bez a kopretiny si užívám stejně jako ty. O víkendu jsem dělala dávku sirupu.
    Výherkyni gratuluji, určitě bude mít velkou radost z krásných dárečků :o)
    Měj se krásně, pa.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jarunko, nemohu uvěřit - v životě jsem nikdy nic nevyhrála a ani nyní s výhrou nepočítala.
    To je snad nějaký omyl...?
    DĚKUJI, JARUNKO.❤️
    Alena

    OdpovědětVymazat
  12. Wonderful pictures!
    hugs
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
  13. Jarko, krásné fotky.
    A výherkyni gratulace.

    OdpovědětVymazat
  14. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...