***

***

pondělí 30. března 2020

Víkendový odpočinek a háčkovaní zajíčci


Moc Vás všechny zdravím...

Od čtvrtka jsem měla takový zvláštní pocit,
že potřebuji vypnout, nečíst žádné novinky a zprávy na netu,
neslyšet nic o koronaviru a rouškách...
Nařídila jsem si klid a trochu té duševní rovnováhy..
A protože na blog chodím na stolní počítač,
pro hezké chvilky s kávou,
kde si příspěvky a fotky ve větším rozlišení
určitě zaslouží více pozornosti,
udělala jsem si čas i na uspořádání a stažení fotek.

Dlouho jsem na blogu nebyla,
v poslední době používám i já ke komunikaci hodně sociální sítě..
A také nám nefungovalo připojení, ale už nám to vylepšili..
Věřím a doufám, že jednou snad se vše vrátí do normálu...



Ale příroda a zvířátka, tam se nic nezměnilo..
Přišla jarní rovnodennost, první jarní den, 
ptačí koncerty, první květy...Vše se probouzí
a naše toulky s Barrym mne opravdu "drží nad vodou"..
Vím, že všichni nemají tu možnost vyběhnout vrátky za humna,
na louky a do lesů, kde nikdy nikdo není..
Na ty z Vás moc myslím...♥
Tak snad Vás fotky a malá videa z našich toulek potěší...

Byli jsme u našich divokých bledulek skrytých v lesích a bažinkách


Podívat se na labutě..


V lese, když nám nasněžilo..


A samozřejmě u rybníčků..


A také jsem háčkovala...zajíčky...
ty mrňavé, co háčkuji již léta a co vždy potěší..
Vložila jsem je na mou stránku na Fb
 (nákres jsem tam vložila v komentářích) a přišlo mi tolik 
krásných slov a fotek zajíčků...Tak jsme si dělaly na dálku radost!!
Tak tady jsou ti moji...






Opatrujte se
a dávejte na sebe pozor..
Klidnou dobrou noc!

Jarka





18 komentářů:

  1. Jééééé, zajíčci jsou moc a moc roztomilí :-)
    Měj se fajn, Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaru! Myslím na vás, podle tvých fotek má člověk pocit, že o co jste vzdálenější moderní civilizaci, o to větší klid a pohodu zažíváte. Ale ono to bude jen zdání, zasáhlo to všechny... Alespoň máte kde nabrat dech a rovnováhu...
    Barry v té zlaté trávě, to je fakt nádhera! A ušáčci - to jsou fešáčci!
    Měj pokud možno hezké a zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, krásné fotky, hladím Barryho na dálku. A měj zdravé a klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobrý nápad! Tady nasněžilo dneska, zrovna když mám celý den volný a mohla bych makat na zahradě. A věšet vajíčka na strom....

    OdpovědětVymazat
  5. tak na ty se taky chystám,krásní Sv.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky máme tu výhodu, že máme nejen zahradu, ale les doslova přes cestu. Taky se nenechávám zahlcovat zprávami z této nepříjemné doby, ale svým způsobem se snažím v obraze být.
    Teď zrovna za oknem padají drobné sněhové vločky, na procházení asi nebudu mít chuť. Ale určitě se věnuji nějaké ruční práci. Taky mám několik takových zajíčků uháčkovaných. Jde to rychle a je to pěkná velikonoční ozdoba.
    Klidné dny ve zdraví Tobě i Tvým blízkým!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. ❤️🙏🍀❤️🙏🍀❤️🙏🍀❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Jarko, krásné fotky. Ta podléška...., Barry na procházkách, západ slunce s labutí a háčkovaní zajíčci, to je taková nádhera. Ani by jeden nepoznal, že všude kolem řádí ten virus.
    Přeji klidné dny a pevné zdraví. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško je to více než dva týdny co jsem na tebe vzpomínala. V pátek třináctého se mi podařilo trávit pár hodin v jižních Čechách v Českých Budějovicích a na Hluboké. Mám je moc ráda, návrat na chvilku do těchto míst po šesti letech. Bylo to takové nadechnutí a potěšení duše do dnů, které nás čekaly a čekají ...
    S Barouškem si to krásně užíváte, příroda netuší nic co se kolem nás právě odehrává a právě tam se dá načerpat spousta energie.
    Měj se hezky, jarně.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Zajíčci jsou nádherní. Musím je podle Vás zkusit. 🥰
    Sabi

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, potěšila jsem se tvými procházky i tvořením. Přeji vám pevné zdraví a moc hladíme Barouška i D+D.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Jarko, moc pěkné fotky. Já patřím k těm, co to na vyběhnutí do lesa nemají úplně nejblíž (a taky mne práce v režimu home office nějak vytěžuje až až), ale aspoň jsme na sobotu ujeli odzimovat chalupu - to bylo ještě krásně, tak jsme si to tam užili.
    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  13. Hi Jarka!
    We also made bunnies too last week end! We are closed in our house for the health emergency that is devastating Italy, but fortunately we have a big garden to stay with our children and Larry too!
    hugs
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
  14. DĚKUJi, DĚKUJi, DĚKUJi, to jsou tak nádherné fotky, neskutečně mne naladily do pohody.
    Měla jsem to podobně, musela jsem vypnout sebe i hlavu, bylo toho příliš.
    Posílám jedno veliké pozdravení!

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji poklidný čas....mediální reality show jsem odstřihla též, nedalo se to:-(
    Díky za krásné pohodové fotky.
    Zájové jsou dokonalí !!!!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Jarka,
    krásne fotky prírody.
    Zajačiky sú úžasné, nevložíš prosím návod aj sem? Rada by som to skúsila, ale FB nemám a ani nechcem :-(
    Prajem Ti pekné sviatky a opatruj sa, hladkám barouška, pá
    A.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...