***

***

pondělí 9. března 2020

Předjaří a zajíčci ve skle



Krásný večer!

Je předjaří!! Ve vzduchu je cítit jaro,
ptáčkové nám zrána zpívají na ranní toulce
a když prší, nám to nevadí...
Utrhnu si vždycky pár větviček do vázičky
a hned je lépe na světě...
V teple pučí, raší a rozkvétají...




Velikonoce už budou za měsíc- čas tak pádí,
tak jsem dnes vytahala jarní krabice
a hlavně - zajíčky...za ta léta, co jsem tady, to mnozí už chápou, že zajíčky
mám ráda jako symbol jara, pohled na ně mne vždy rozveselí
a tak bez nějakých předsudků, bude zajíčkové období..
Po celé chalupě...:o))
Zatím jsou ve skle, od loňska vypraní...:o)

Je přece jedno, zda jsme malí nebo velcí,
vše, co nám dělá radost,  je prostě báječné..



Také jsme měli poslední únorový týden "jarní prázdniny",
prostě jsme si je udělali...Volno od rušných 
pracovních dnů je občas třeba...
Ale byli tak trochu opravdu předjarní,
v noci napadal sníh a ráno zase zmizel...:o))
Tak jsme se toulali, odpočívali, bylo to bezva...




A tenhle den vznikla fotka, která nějak zahájila 
naše opravdové předjaří..
Sníh roztál a zmizel i v přítoku do rybníka, kde si jej Barry 
chodil kontrolovat a najednou v něm zurčela voda.
Tak ponořen hlavou až po oči - sníh nenašel...







Než začnou klíčit moje milované Kosmosky,
tak jsem si pořídila mimi přadénka v jejich barvách...aaaach...
tak příště vyfotím, co z nich tvořím...



A dnešní březnový úplněk...

U nás si pluje oblohou v malých mráčcích- jako v peřince..
a na okamžik se za ním objevil bleděmodrý opar...
Vyfotit jej, to je vždy složité..proto mne to asi tak baví...
ale pokaždé se snažím a pokaždé, když jej fotím
natáhnu ruku, abych si jej přiblížila a pak se tomu zasměju..
Tak jsem jej trochu zvětšila, abyste jej viděli :o)

Ale své předsevzetí si plním,
zatím jsem od ledna všechny úplňky vyfotila a zdokumentovala..




Mějte se hezky při úpňku,
zdravím Vás se zajíčky..

Jarka



18 komentářů:

  1. Jarko, zajíčci ve skle mne pobavili. A fotka úplňku i ty jarní fotky jsou moc pěkné. Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, všechno nádhera, Barry roztomilý, ale já se nedočkavě těším, co tvoříš z těch jemně krásných přadýnek.
    Zdravíme na jih.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem šla spát, koukala jsem na stříbrný odraz měsíce ve skle skleníku a myslela jsem na tebe. Tušila jsem, že bude příspěvek!
    Moc krásný, jako vždy! Jak si viděla, i já mám už ušáky všude, jen ty delší procházky mi nějak nevycházejí...
    Jaru, moc zdravím tebe a hladím Barouška!
    Mějte krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, ty zajíčci ve skle jsou nádherní. I ostatní fotky jsou krásný. Měj pěkný den a pozdravuji i Barouška.

    OdpovědětVymazat
  5. Opět příspěvek, který pohladí oči i duši. Roztomilí zajíčci ve sklenici krásně ozdobené. Fotky z procházky,Baroušek detektivem, úplněk a krásně barevná přadénka- už se moc těším co vytvoříš.
    Pohodové dny, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, už jsem viděla zavařené kdeco, ale zajíčci ještě né ;-D
    Moc se mi líbí i odstíny přadének, to co vznikne pod tvýma rukama, bude krása nesmírná !
    A včerejší červí úplněk byl nádherný .
    Moc zdravím tebe, zajíčky i Barouška :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruš, máš kouzelnou jarní výzdobu - větvičky ve váze,roztomilí ušáčci, atd. Nejvíc však obdivuji dečku pod vázou. Máš ji po babičce, nebo je to tvé dílo? A je háčkovaná nebo síťovaná? Měj se hezky - Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný den Jarko,
    opět krásný příspěvek,zajíčci vypadají moc pěkně a fotky jsou krásné.
    Mohu se zeptat,co to máte za přízi?Vypadá moc pěkně.
    Děkuji.Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Úplněk, jak malovaný!
    Hezky si užívejte Jaru Předjaří:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak kytička je tak skromná a přitom dokonale vyjadřující vztah nás lidí, touhu nás lidí po jaru, po nových zítřcích.
    Krásné.

    OdpovědětVymazat
  11. Zajíčci jsou tvá práce? Mám na ně taky někde střih, ale zatím jsem se do nich nepustila. Vzhledem k tomu, že se smečkou zvěře a hlavně mužem bordelářem nemá cenu náš dům nějak zdobit, nic také nezdobím. Kdysi jsem si s tím dávala práci, ale když jsem odjela za rodiči do Prahy a vrátila se, veškerý efekt mého snažení byl fuč. Všechno totiž okamžitě zašpiní, poshazují a narvou na stůl kopírku a po chodbě tiskárny.... na to, co bude z těch perlovek se těším, je to krásná paletka odstínů.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško Tvůj domečekje už opravdu připraven na jaro,krásní zajíčci ve slenici moc vtipné aranžmá,a celá výzdoba je moc vkusná a nápaditá,krásné barvičky vlny a fotka měsíce tomu všemu dodává tu skutečnou co pohladí

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi přadénka a jsem zvědavá, co z nich krásného bude. Zajíčky jsem si letos uháčkovala.
    Přeji hezké dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  14. Jarko, už se krásně připravuješ na jaro. Ti zajíčci se mi moc líbí, jsou roztomilí.
    Baroušek hezky kontroluje sníh, to mne pobavilo. :o)
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Hi Jarka, nice pictures , nice rabbit!
    In these days me and my family we are closed in our house, I think you know the reason... here there's a not nice atmosphere ...
    Hugs
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
  16. Zajíčci jsou super. A ty něžné háčkované věcičky okolo - krása! U fotky přízí se mi zrychluje srdeční tep ... Vždycky si říkám "To bych potřebovala... Co bych z toho tak vyrobila..." :-D Krásný den, Romča.

    OdpovědětVymazat
  17. Přeji krásné a poklidné jaro.
    Hodně zdraví!!!!!
    Eva

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...