***

***

pátek 9. srpna 2019

Když začal srpen na vlnkách..



....a prázdniny se přehouply do druhé půlky ..

I když slunce svítí jinak, rána jsou jiná
a večer je dřív tma...pojďme si je ještě pořádně užít!!

Krásný den!!
Nebo spíše ráno??
Fotka je s prvními ranními paprsky,
kdy se rozzářily Krásenky
(Kosmosky moje milované..)
A Baroušek si už vynesl tenisáček..:o)







A Jiřinky se rozsvítily..




Vypadá to na "růžové ráno"...Tak u kafíčka na růžových vlnkách...
Uháčkovala jsem vlnek opravdu kilometry,
tak jsem zkusila pletené..
(vzoreček je ze starého sešitu  ZDE
strana 82)


A tahle fotka je plná smíchu,
hned vám ukážu - proč :o))



Byla jsem bedlivě pozorována!!




A tak se jde ven..
Ranní vycházka zkrátka musí být- aspoň 
2 kilometry...Ta k večeru je deeelší...
Když je volno- tak ráno volně s delším touláním a když je den 
pracovní, tak trochu svižněji, abychom se zcivilizovali do města :o)
A tak za každého počasí kráčíme krajinou,
kde za každičkým rohem je rybník, rybníček..
Každičký den ráno a zvečera si uvědomuji tu sílu vody a vzduchu kolem ní..
Kousek za humny je Rožmberk- a to je pořádná vodní hladina,
která za větru udělá už pořádné vlny..
Komplex jemčinských lesů nás zásobuje kyslíkem
a nočním chladem..a občas nám sem pošle ještě chladnější vzduch od Šumavy..
A když Alpy k nám pustí bouřku, tak ta je potom řádná.
Rádi chodíme k lesním rybníkům, kde nikdy nepotkáte živáčka
a voda je čistá a odráží se v ní koruny stromů..
Obrovské duby na hrázích - na nich jsem už nějak závislá..






A tady už kráčíme zvečera..
Tedy i plaveme :o)






Barry! Sluníčko!! 
Víc se do záběru nevešlo, Barry má větší hlavu než já a sedí
vedle mne na hrázi a pozoruje se mnou západ slunce,
který se odráží v jeho oku...










Zapadlo slunce a vyšel měsíc,
tak jsem se jej snažila vyfotit i s jeho odrazem ve vodě...




No - a takhle my chodíme domů..
Ale je léto a nádherné večery,
musíme si to užít!!

I vy užívejte srpnové dny a večery
a mějte se krásně

Jarka





36 komentářů:

  1. Jarko, moc pěkné fotky, hlavně ty podvečerní. Mám taky různé lesní rybníky a rybníčky ráda.
    Hezký srpen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni-
      krásný víkend Ti přeju!! lesní rybníky mají své kouzlo, viď?? měj se moc hezky a děkuji Jarka

      Vymazat
  2. Krásné toulání máš Jaruško s Barouškem, pravda pravdoucí. A ty rybníky, jak já je v tom tvém kraji miluji, to doma nemám. Souhlasím s láskou ohledně dubů, když po hrázích jezdíme na kolech, nejraději bych zůstala stát snad u každého stařičkého.
    Tak ať se i srpnové dny krásně vlní.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!! Ahoooj!!!
      Já vím, že občas zavítáte k "nám" na jih na kola...no a ty naše duby tady u rybníků...na těch hrázích...vždyť ty víš..♥
      A těch rybníků ještě mimo cyklostezky- kde nikdo není...tam by se ti líbilo...
      Moc děkuji a měj krásný konec srpna!!! Jarka

      Vymazat
  3. Enjoy summer.....love your beautiful dog...so Nice to see him swim .....love Ria 🍀💚

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ria♥
      We love to go to the ponds to swim ...
      All summer..Barry and water, it's love ♥
      (and mine too !!!)
      Have a nice end of August
      Kisses Jarka

      Vymazat
  4. Tutto cosi bello e armonioso...Bellissimo il tuo cane che ammira il tramonto insieme a te...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Giuditta,
      Grazie mille per il bel commento, che mi ha fatto piacere !!
      Adoro le passeggiate quotidiane con il mio cane e adoriamo guardare i tramonti .. questi sono i nostri momenti magici !!
      Buona giornata e grazie mille Jarka

      Vymazat
  5. krásné fotky a procházka...je vidět,že si to užíváš Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlanko,
      moc děkuji, naše procházky já zbožňuji...
      Užívej konec srpna a měj se hezky
      Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško to jsou tak krásné fotky. Úplně tě chápu. Večerní procházky také miluju. Ranní nestíhám v týdnu, jen občas o víkendu. Zrovna dneska jsem si užila jednu večerní procházku při západu slunce s Argem.
    A copak to bude, až budou vlnky hotové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko!!
      Děkuji!! Já si myslím, že ty mne chápeš..Večerní procházky s našimi čtyřnohými láskami-
      jsou prostě kouzelné..
      Vlnky už jsou hotové- narvaný foťák fotek-
      jakmile to zpracuji- tak hned vložím!! :o)
      měj se moc hezky a užívej konec srpna- mávám na Šumavu- zrovna dnes byla krásně vidět...
      Jarka

      Vymazat
  7. JJ, je to krása ty Jižní Čechy. Fakt Vám závidím,ten poklid, hráze rybníků a nikde nikdo..... Vaše bylinky a ruční práce- prostě krása. Já tu jihočeskou pohodu každoročně trochu "ukousnu" v květnu v Třeboni. Odjíždím vždy se smutkem, že příště zase až za rok.
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy!!
      Třeboň mám za humny a v květnu je nádherná, ach ano...
      Jižní Čechy jsou opravdu krásné♥
      Procházky na hrázích pod duby- to je naše..
      Moc děkuji za milou pochvalu a mávám Jarka

      Vymazat
  8. Jaru, místo, kde žijete si vy dva s Barouškem zasloužíte. Umíte ho tak nádherně vnímat, souznít s ním, užít si ho! Z tvých fotek jde takový klid, taková síla krásného okamžiku.
    Děkuji a moc vám to přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!
      Já děkuji Tobě!! Víš, tak krásně jsi to napsala...
      Dojalo mne to. Jsme tady šťastní a je nám tady moc dobře.
      Užívej konec srpna a měj se krásně!! Jarka

      Vymazat
  9. Co já mám napsat, když moje pocity už krásně napsala Helenka přede mnou. Tvoje fotky prostě dýchají a oslovují pohodou. Jsem ráda, že jsem Tvůj blog kdysi objevila.
    Měj se moc hezky tam u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      Helenka to napsala krásně, ona ví...
      Jsem ráda, že se Ti tu líbí a že jsme se tu sešly!!
      Mám ráda naše návštěvy tady!! Užívej krásně konec srpna a mávám do Podkrkonoší!
      Jarka

      Vymazat
  10. Jaruško, krásně jsi popsala vaše dny s Barouškem. Moc krásné fotky, kochám se. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      moc děkuji! Potěšila jsi mne!! Měj se krásně! Jarka

      Vymazat
  11. Vy to tam máte prostě ta odměnu.
    Moc díky za možnost rámu vás být s vámi.
    Ať jsou ty srpnové dny i ptovad co nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      Děkuji!! My to tady opravdu máme za odměnu,
      a to doslova!!! Miluju naše toulání.
      Měj se krásně a užívej ještě srpnových dnů Jarka

      Vymazat
  12. Jarka,také prechádzky pri vode by sa aj mne páčili. Pri vode nie je tak horúce. Ja s Kirou idem len večer,lebo ráno radšej dospávam a Kira si už tiež zvykla na môj režim,takže aj keď v okolí brešú psy,ona má pohodu,ožíva k večeru. Veeeľmi sa mi páčia Tvoje fotky,na to musí mať človek talent. A som zvedava na tú vlnkovatú krásu. Pohladkaj za mňa Barryho a dakedy sa ozvi. Pekné dni. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!
      Určitě by se ti líbily- a ano- není takové teplo, zvečera na nás lesy vydýchnou svěží vzduch a velké duby stíní naši cestu..O víkendu též dospáváme a z ranních procházek se stávají dopolední :o)Ve všední dny musíme tedy trochu "přichvátnout"- tak žádné velké kochání se nekoná- i když občas ano!!!!! Barry se mnou jezdí do práce, tak spokojeně po procházce ranní odpočívá v kanceláři...Moc děkuji za pochvalu fotek- to ta příroda kolem nás tak činí..
      Vlnky už jsou hotové, nafocené, jen to zpracovat a vložit..
      Měj se moc hezky s Kiruškou- také posíláme pohlazení s Barouškem a užívejte si konec srpna
      a já se polepším poprázdninově a napíšu!! Jarka

      Vymazat
  13. Jarka un colorido precioso, igual el de la hoja que el del tejido. Un beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi !!
      Muchas gracias
      Me agradaste
      Te deseo hermosos días llenos de sol
      Besos Jarka

      Vymazat
  14. Krásná prázdninová atmosféra:-)
    Poslední fotka je božíííí.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi!!
      Moc děkuji!!
      Ach..prázdniny...ano!!!
      Měj se moc hezky v posledních srpnových dnech-
      i když už se chodí do práce.. Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško, poetický příspěvek.
    my se dnes vrátili z dovolené a v 8h už byla skoro tma.
    Léto se krátí, musíme si ho užít.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!
      Děkuji. Léto se opravdu krátí,
      zbývá posledních pár dnů prázdnin- užijte si je...
      měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  16. Jarko, krásné, letní fotky. A ty od rybníka mají kouzelnou atmosféru. Ta poslední s Barouškem je parádní.
    Kosmosky se mi moc líbí, ale letos jsme si je nestihla koupit. Pár se jich vysemenilo, ale nic moc.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!!
      U rybníků je prostě tak fajn, prázdninově, s dekou, i sváčou a kafem a sebou tvoření, když je tam tak nádherně...A Barry je taky šťastný...
      A kosmosky- lásky moje...já jsem je nikdy nekoupila, já je vysévám ze semínek...Tak si je nezapomeň sebrat a na jaře zasít...z jednoho kvítku je jich spousty! ale ony se i vysemení samy a na jaře tam budou zase!! Moc děkuji a měj se krásně- ještě srpnově Jarka

      Vymazat
  17. BEAUTIFUL LANDSCAPE, MY DOG IS LIKE YOURS AND HE LOVES WATER TOO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia,
      I send many greetings!!
      Thank you for your kind comment, pleased me.
      With a dog by the water - it is a beautiful summer comfort !!
      Have a nice days Jarka

      Vymazat
  18. Opět nádherné fotky které mne pokaždé pohladi u srdíčka.
    Pár krásenek mi letos krášlí zahradu a s každým kvitkem si vzpomenu na Tebe.
    Posílám pozdrav i Barouškovi a krásné dny Vám přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!!
      Jéé- s těmi krásenkami je to krásnýýý!! Miluju je!!
      A děkuji za tvoje slova!!
      Měj se moc hezky- užij si nádherně dovolenou!!
      Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...