***

***

sobota 8. prosince 2018

Andělský ADVENT I.



Když pustíte domů anděly...

Během posledních (hodně) let jsem háčkovala nějak 
pořád hvězdy...je jich dost - háčkovaných hvězdiček, 
naháčkovaných lemíků, girland a hvězdných polštářů a plédů a také
 hvězd keramických, plechových,
dřevěnných, na přehozech...prostě hvězdné Vánoce...
Vždy, když jsem si uháčkovala první hvězdičku- chytla mne ta vánoční atmosféra...
A letos jsem si pustila domů andělíčky...
A od mého háčku ke mně přilétají....

Budou dávat pozor na hladký průběh  ADVENTU A SVÁTKŮ..




Tak ADVENT a VÁNOCE  budou
hvězdné (ze zásob) a s anděly, takže ANDĚLSKÉ VÁNOCE...

Malá křidélka mám i na adventní míse,
letos opět s mechem a v misce také proto,
že mech zalévám- je potom pořád krásně zelený...










Vloni jsem měla na pletivu na věnci vločku,
tak letos...anděl...




Advent začal krásně,
rozsvícený strom září a vytváří tu krásnou atmosféru...




A tohle je také můj andílek...
Hlídá jednu vločku, abych mohla fotit
(vidíte ten výraz :o))
A má vánoční pelíšek...




Přeji Vám krásné dny,
s krásnou - třeba andělskou atmosférou!
Za zvuků varhan,
já jdu zítra na svůj první letošní varhanní koncert
do kostela...Moc se těším!
Tak symbolicky s Vámi sfoukávám I.adventní svíci
a zítra nám už budou hořet dvě!!

Jarka





38 komentářů:

  1. Anděly, ty já můžu.... moc hezké povídání, a ten čtyřnohý má v očích všechno.. Zdraví a hezký advent přeje Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni- kočko!!
      Ano- letos s anděly!! Můj čtyřnohý je prostě ♥
      Krásný čas předvánoční a celý Advent přeji Jarka

      Vymazat
  2. ME ENCANTA EL ANGEL!!
    EL ARBOL PRECIOSO Y EL PERRO UN AMOR!!
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alicia !!
      Estoy muy contento con tu comentario y muchas gracias !!
      Los ángeles cuidarán de mí en Adviento y toda la Navidad ... ¡¡tienen hermosos días llenos de ángeles y magia antes de Navidad !!
      saludos y besos Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, andělíčci jsou kouzelní. Také se mi moc líbí ty šiškové svíčky. Baroušek má důležitý úkol a je si toho moc dobře vědom:-).
    Užij si varhanní koncert, musí to být krása, já nic takového ještě nezažila.
    Zítra, se zapálením druhé adventní svíčky, si na Tebe vzpomenu.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško!!
      nějak jsem letos andělíčky chtěla!!! Ty šištičky jako svíčky jsem měla několik let a letos nějak uzrál jejich čas...A Baroušek...♥
      Varhanní koncerty jsou krásné, v kostele a právě nějak v tomto adventním čase...
      Za chvilku zapálím dvě svíčky- myslím na tebe!! Krásný večer Jarka

      Vymazat
  4. Naladila jsi nás krásně andělsky. Varhanní koncert bude určitě krásný. Já chodívám na vánoční koncert zdejší ZUŠ, který bývá v kostele církve Československé-husitské. Letos mi to nevyjde, hrajeme loutkové.
    Hezkou druhou adventní neděli, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!!
      Letos prostě s anděly!!! na koncert v kostele se moc těším...
      Krásné chvíle s loutkami, Hani!! a hezky si užij druhou adventní neděli Jarka

      Vymazat
  5. Jaruško máš krásný andělský advent. Já se chystám na koncert příští týden do našeho malé vesnického kostela, půjdu s dcerou, doufám, že i pro ni to bude zážitek.
    Pozdrav Barouškovi a měj hezkou druhou adventní neděli.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu!
      Děkuji!! Koncerty kostelní jsou prostě v této adventní době nádherné!! Dceři se určitě bude líbit,
      také jsem chodívala už jako malá a zůstalo mi to...
      Děkuji za Barouška a posíláme pozdrav Bártíkovi!!♥
      Měj krásnou druhou adventní neděli Jitu! Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško, krásné andělské. Měj krásnou druhou adventní neděli a užij si koncert.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti!!
      Moc děkuji a mějte u Vás krásný druhý adventní večer!! Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško, moc hezké to máš. Ale Baroušek je prostě nej ;)
    Hezkou neděli.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!! děkuji!! Baroušek je ♥
      Krásný večer se dvěma svíčkami!! Jarka

      Vymazat
  8. Andělů není nikdy dost.
    Tak ať jich kolem máš pořád spoustu a to nejen o vánocích...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!!
      Letos jsem je chtěla kolem sebe!! moc Ti děkuji!
      Měj kouzelný předvánoční čas Jarka

      Vymazat
  9. Hvězd a andělů není nikdy dost Jaruško a ty si vše krásně zdobíš. Tvá miska se svítícími šiškami se mi moc líbí.
    Dnes při zapálení druhé svíčky ti pošlu vzpomínku na křídlech Andělů.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!!!
      Děkuji!! Až jsi mne úplně dojala..
      I já Ti pošlu vzpomínku, tu krásně jemnou andělskou...♥
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  10. Lovely creations ! Gorgeous pictures !
    Have a cozy week !
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann,
      Thank You so much!!
      I am glad to see You, here..
      Have a nice Advent days!
      Jarka

      Vymazat
  11. Jaru, moc krásný anděl! Zatím co já jsem si předlohu jen uložila, ty si ho uháčkovala a ještě tak krásně použila.
    Baroušek má moc krásný pelíšek a velmi zodpovědnou funkci, podle toho se taky tváří :o)
    Mějte oba krásný adventní večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli!!
      Nějak jsem letos anděly chtěla...mám takový starý časopis, kde je tenhle motiv i s nákresem použit na vánoční stuhu na věnec a spoustu dalších filetových drobností na Vánoce...a letos ten čas andělů nějak nadešel...Baroušek- už má vánoční pelíšek a jak se tvářil, viď?? :o)
      Přeji Ti nádherný adventní čas Jarka

      Vymazat
  12. Krásný Andělskou II.Adventní neděli Jaruško Ti přeji ! Zase krása , i miska i věneček s andělíčkem! Jsi prostě šikulka největší! A Baroušek ,ten pohled mluví... Máváme s Charlíčkem, ty jsi nyní v kostele a jistě dojatá! Myslím na tebe, užij si koncert! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko!
      II. adventní neděle byla krásná!! A koncert to nějak krásně završil...užila jsem si to...
      a pořád to ještě doznívá...Moc děkuji za milou pochvalu i za Barouška♥
      Opatrujte se s Charlíčkem a užívejte Adventu Jarka

      Vymazat
  13. Nádherné, hvězdičky i andělíček. Také se mi moc líbí miska se šiškami.
    A Baroušek je zlatíčko :), ne jak ten náš divoch.
    Krásný advent přeji, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko!!
      Moc děkuji!! Baroušek je zlatíčko,
      ale je i divoch a to pořádnýý..hihi
      Advent nám pomalu končí, dnes jsme zapálili poslední svíčku a budou Vánoce..
      Přeji krásné svátky! Jarka

      Vymazat
  14. Milá Jaruško,
    ať tebe i Barouška andělé ochraňují♥
    Měj krásné adventní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!
      Advent dnes vrcholí čtvrtou svící
      a já jsem jím tak hezky v klidu proplula - i s anděly!!
      To jsem si přála. Tobě moc děkuji,
      přeji krásný poslední adventní večer- měj se krásně u čtyř svíček Jarka

      Vymazat
  15. Jarka,prajem Ti krásny adventný čas. Zážitok z koncertu si mala určite úžasný.Anjelika máš krásneho,veď Ty si šikulka a veľmi sa mi páči i Tvoja naaranžovaná misa. Maj sa krásne,aj s Barrym. Je milý, ako sa dôležite tvári.Užívaj v pohode tieto dni a keď sa Ti bude chcieť,napíš,poteším sa. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!!!
      Adventní koncerty byly krásné- stihla jsem dva-takové ty varhanní a kouzelné..
      Jsem moc ráda, že andělíček doletěl až na Slovensko!!! Přeji Ti krásný adventní večer a moc děkuji za krásný mail! Myslím na tebe a ať tě andělíček ode mne opatruje!!♥
      Jarka

      Vymazat
  16. Jarka,
    krásnych anjelov si uháčkovala, tak nech Ťa strážia :-) Samozrejme, aj vločky sú krásne, hlavne tá, ktorú stráži Tvoj pomocník...A páči sa mi aj misa z machom, je to krásna, prírodná dekorácia.
    Prajem Ti krásny advent, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi!!
      posílám adventní pozdravení od čtyřech svící.
      Moc děkuji, jsem ráda, že se Ti má přírodní dekorace líbí. Mám je nejraději..
      A Baroušek- ♥ kostička od tebe mu moc chutnala!!
      Já ti ještě jednou moc děkuji, velmi jsi mne potěšila!!
      Měj nádherný adventní večer
      Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško, moc hezky háčkuješ a andělíčci se Ti povedly, Baroušek skvěle dozoruje. :o) Líbí se mi i ten přírodní svícen, jednoduchý a krásný.
    Přeji Ti Andělský advent. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!
      Moc tě zdravím v poslední adventní neděli!! Čtyři svíčky hoří- doufám, že se máš krásně!!
      Přírodniny na dekorace- ty víš, že já mám nejraději!! Jsou z našich toulek...
      Měj se moc hezky a přeji krásný adventní večer! Jarka

      Vymazat
  18. Zdravím, Jarko, a děkuju za foto vánočního stromu. V sobotu jsme byli v Hradci na adventních trzích a na zámku a mrzelo mě, že strom nesvítil. Co říkáte na ty anděly v Panské? Mně připadají jak z hororu. Přeju krásný předvánoční čas!Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi!!
      posílám pozdravení!!!
      No ano- strom je nejhezčí potmě, když září!! ve dne to takové kouzlo nemá....
      Andělé v Panské...co k tomu napsat? Můj Barry na ně hrozivě štěkal a tak chodíme oklikou ..hihi
      tak je to jasné- jemu se nelíbili a mně také ne...Ale zase na druhou stranu, na ně nikdy nezapomenu...bylo to hodně diskutované téma...
      Přeji nádherný adventní večer s očekáváním svátků! Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...