***

***

neděle 14. ledna 2018

EASY START 2018




Moc Vás zdravím v roce novém, 2018...
Když jsem začala háčkovat z prvního letošního klubíčka,
na začátku příze je maličká cedulka -
EASY START...
a tak nám všem přeji takový snadný a klidný start do tohoto dalšího
roku, ať se pomyslné klubíčko 2018 odvíjí krásně a ve zdraví!!!! ♥





Z klubíčka od ježíška - krásné klubko WHIRL
od Scheepjes s nádhernými barevnými přechody 
a úžasnou strukturou - v mé velmi milé barvě :o),
jsem uháčkovala šál a tak nějak hezky zahájila 
po "Rednevalsku" ...




A náš neodmyslitelný nedělní puding...
Tento je druhý letošní a velká premiéra
nové příchutě..(ten vyrobili pro mne!!!:o)










Z fotek je jistě vidět, že jsem byla z pudingu
nadšená!! Chuť výtečná, barva hrušková...už není :o))
(..a jeden malý tip- když chcete čerstvé ovoce
použít na ozdobení- třeba jablíčka nebo hrušky -
vložte je na tak na 2 minuty do mikrovlnky...)




A ještě ke klubíčkům:
Příze Whirl výrobce Scheepjes - tento odstín - č.758, návin 1000 metrů,
tak akorát na větší šátek.. Nakouknout můžete na stránky obchůdku:
www.bambolina.cz,
kde jsou tato klubíčka k mání ..
Vzor na šátek u mne vznikl tak, že jsem použila vzor na dětskou
deku a udělala 1/2 čtverec...odkaz:
http://jollijenniandchlola.blogspot.cz/2017/08/the-bakewell-blanket.html


Mějte se moc hezky,
já se těším, že snad někdy zase budu fotit venku,
za normálního světla!! I když- o maličký kousek se nám to už poposunulo...

Jarka






37 komentářů:

  1. Krásný šátek Jaruško i příze a hruškový puding s levandulí...ten výrobce Tě zná? Hihihi, je opravdu pro tebe jak stvořený a vypadal lákavě. Mávám a pohlazení Barouškovi, toho si dnes nefotila? Chybí mi tu...pa M.a Charlíček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko,
      Moc děkuji za pochvalu- šátek se háčkoval krásně z té příze...a pudink byl výtečný...dnes byl jen vanilkový z této prémiové řady, ale taky dobrýýýý :o))
      Mávám a hladím Charlíčka♥
      Barouška jsem vyfotila, tak to napravím!!
      J.

      Vymazat
  2. Jaruško, krásná příze a šátek jakbysmet. Na ten puding se podívám, ale pochybuju, že by ho u nás měli ;)
    Krásný nový týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, zdravím!! a děkuji.
      Puding je ze serie nové řady Dr. Oetkera, jsou moc dobré!!
      Přeji Ti krásný večer a celý nový týden
      Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, krásný šátek. Ostatně jako všechna tvoje dílka. Měj pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji!!! pohlaď ode mne kočičku a měj krásný večer
      Jarka

      Vymazat
  4. Příze vypadá moc hezky a šál je krásný. Na odkaz obchůdku se podívám. A tento puding je pro mne neznámá. Hrušky já miluji, takže by mi zcela určitě chutnal. :-)
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani!
      moc děkuji!!
      Puding by Ti určitě chutnal- byl opravdu do hruškova :o)
      krásný večer a nový týden Jarka

      Vymazat
  5. Jaru, krásný den ti přeji.
    Příze vypadá nádherně i z fotek bez sluníčka, hned se na ní podívám. Sice jsem si zakázala nákupy, dokud nezpracuji vše z košíků, ale ALE... :o).
    Pudink jsem už nevařila ani nepamatuji, ale když byli kluci doma, tak byl často.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko!!
      Moc děkuji za pochvalu. Mně přinesl ježíšek klubíčka- ale znáš to- už zase pokukuji...:o)))
      U nás být neděle bez pudingu nemůže, víš...:o)
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  6. Jaruško,
    šál jako vždy u tebe přenádherný!
    Ale co mě tu dnes dostalo byl i pudink .
    Už jsme ho nevařilo dlouho a příchuť hruška a levandule vůbec neznám :-o
    Já skončila u čokolády a vanilky ;-)
    V tvém servírování s hruškou vypadá k " sežrání".
    A díky za radu !
    Přeji tedy více sluníčka a světla do lednových dní !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko!!!
      tak ráda Tě tu vidím!!!
      děkuji za pochvalu šálu..
      a puding :o)))
      To je prostě dlouholetá tradice (co jsem naživu..tedy dlouho :o)))
      A tak se u nás každou neděli puding podává a je to náhodou moc fajn, protože
      se to musí vymyslet- to není jen tak :o))
      Moc Ti děkuji..
      Sluníčko pořád nikde, zato sněhu nám napadalo!! tak je trochu víc světla..
      Měj se moc hezky, krásný večer a celý nový týden!!
      Jarka

      Vymazat
    2. Jaruško,
      o víkendu jsem si na tebe vzpomněla, když jsme vařila pudink od Dr.Oetkera ;-)
      Sáhla jsem intuitivně po příchuti karamel a s piškoty, šlehačkou pokapanou teplým karamelem byl vynikající :-)
      jen děti ho nechtěli, jsou konzervy ;-)
      alespoň zbyla druhá porce na nás !
      V záloze mám ještě čokoládový s mátou a samozřejmě i ten hruškový !
      Já jsem teď více na instagramu, než na blogu, je to pro mě rychlejší způsob komunikace.
      pa ♥

      Vymazat
    3. Ilonko, tak to se hezky čte!!!!
      Jsem ráda, že taky má někdo rád puding...i když u nás je to prostě víc než puding- už taková tradice....a děti ho nechtěly?? Inu- ona to bude už asi jiná generace- :o)))
      Taky mám v záloze ten mátovo- čokoládový- jsem na něj zvědavá...
      No a já jsem ještě na Fb, kvůli tvoření ve spojení s děvčaty, tak kde se budeme potkávat?????? :o((
      Měj krásný večer ♥ J.

      Vymazat
  7. Jaruš, přeji Ti rok 2018 nekonečně krásný a plný zdraví!
    Stejně tak i klubíčka vlny a příze@

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moje milá!!!
      Přeji Ti jen vše dobré a moooc se těším, že se tady uvidíme častěji!!!
      krásný večer Jarka

      Vymazat
  8. Jarko....no krásné dílko,ty barvičky:-)
    Do nového roku přeji hodně zdraví....a ať se klubka koulí a háček v Tvých rukou kouzlí:-)
    Hezké dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji- krásně se háčkovalo z té příze- byla to taková hra barev...
      Ať máš rok 2018 krásný, zdravý a plný tvých nádherných nápadů na tvoření "s jehlou"..
      Moc děkuji a měj se krásně!! Jarka

      Vymazat
  9. Jarka,šatka je krásna ako všetky Tvoje práce. Si šikulka. Tento puding nepoznám,ale ak budem mať možnosť určite vyskúšam. A vieš,že aj mne chýba fotka Barryho,ako bolo napísané v niektorom komentári. Akosi mi k Tvojmu blogu patrí. Pohladkaj ho za mňa. Prajem pekný pohodový týždeň. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi, moc děkuji za návštěvu a pochvalu!!!
      Tuto novou řadu pudingů vyzkoušej- jsou takové lehoučké a moooc dobré :o))
      Barouška pohladím, už jsem ho vyfotila!!! a ty pohlaď Kiru a napiš, budu ráda...
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Ann, greetings!!
      Thank You
      Have a nice days in 2018♥
      Hug Jarka

      Vymazat
  11. Mmmmmmmmm...That looks delicious !!!!...love the bowls and spons from greengate...lovely week love Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria!!
      Thanks..I love Green Gate, tooo (so much...:o)))
      Have a nice evening Hug Jarka

      Vymazat
  12. Jaruško, zas a znovu tvé krásné háčkování! Příjemná barva a vzor, moc se mi líbí. Puding s touhle příchutí jsem u nás ještě neviděla, ale pak určitě ochutnám. Měj se hezky!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji!!!
      Ochutnej- je takový lehoučký a chuť lahodná!!!:o)
      Měj se krásně
      Jarka

      Vymazat
  13. Ať klubíčka Ti v tomto roce ukáží správný směr ke štěstí, Jaruško.
    Šátek je překrásný a puding Ti jistě přivodil pocit slastné chuti:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet, to jsi krásně napsala, děkuji♥
      Těším se moc na naše setkávání zde v tom 2018!!!
      Hezký večer Jarka

      Vymazat
  14. Dear Jarka,
    I see a beautiful pattern !

    ♥ Greetings Rosine ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Jaru, tak tě i já moc zdravím v novém roce a přeji ti, aby to krásné přání platilo i pro tebe! Šál je nádherný, děkuji za upozornění na hezký obchod.
    A pudink... s tím tě mám prostě spokojenou. Myslím, že jeden z tvých prvních, ne-li úplně první příspěvek byl o vanikovém s jahodami a vzpomínáním na babičku....
    Měj se moc krásně! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli- strašně to letí, ale už v tom 2018 prostě "jedeme"...
      Puding- ano- jeden z mých dávných příspěvků...pamatuješ si to dobře- jako já zase ten lavůrek s vodou a lodičkami pro Adama...tak snad to máme spolu stejně ( pššš- je to už nějak dávno...)
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  16. I já ti Jaru přeji úžasný start v novém roce. Tvůj nádherný šál je tím důkazem.A co sem týká dobrůtky, ještě jsem ho nezahlédla.Ale nalákala jsi mne.Mej se moc krásně.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,
      2018 už zase letí jako šílený a já jsem ráda, že se tady spolu můžeme potkávat!!♥
      Měj krásný večer Jarka

      Vymazat
  17. Jarunko moc pěkně jsi zahájila ten Nový rok,nádherným šálem,no a pudink je lákavý krásně nazdobený jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko, posílám pozdravení a moc děkuji za tvůj milý komentář!! Opatruj se a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  18. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังออนไลน์

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...