***

***

pátek 13. října 2017

Dýňový skřítek





Krásný páteční večer!

Dnes něco veselého a podzimního...
Víte, mám kolem sebe spoustu lidí, kteří nemají rádi PODZIM.
Dokonce řeknou "brrr"...
já o něm bájím už od srpna, čímž tomu asi moc pozitivního
nepřidávám..:o))
Dnes jsem našla moc hezkou větu o podzimu:
"Je velmi romantický, krásný, plný barev, plný pohody,
 a když se zadaří, tak také poměrně plný teplých dnů"...

Pokud ani tato věta některé z Vás nepřesvědčí,
tak vkládám fotky mého háčkovaného dýňového skřítka..
Každý, kdo jej viděl- tak se pousmál...:o))
(já vím, má myší ouška!!!!)







A fotky z jedné podvečerní procházky...
při západu slunce..






Barry si plave ve zlatých odlescích slunce,
je poměrně teplo, bezvětří a já hledím do korun stromů
na ty barvy- co zkrátka umí jen podzim...




Tak snad se mi podařilo těm "co podzim nemusí",
jej trochu přibarvit a rozveselit!

  Mne bude podzimem provázet 
DÝŇOVÝ SKŘÍTEK
(kdyby jste chtěly popis- 
dělala jsem při jeho háčkování poznámky...)
..a asi nejvíc se líbí Barouškovi :o))





Mějte se krásně- užíjte si volna a vyražte ven-
třeba někam za listy a šípky ♠

Jarka



52 komentářů:

  1. Jaruško je nádherný ten Tvůj skříteček..a fotky ááááchhhh prostě nádhera! Umíš...a nejen háčkovat! Pohlazení Barouškovi a Tebe objímám na dálku! Vzdušný polibek hvězdičce taky.... M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj marcelko, děkujeme s barouškem a máváme!!!!! Krásný den Jarka

      Vymazat
  2. Ten skřítek je kouzelný, jako letošní podzim :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji..podzim je letos opravdu nádherný!!! Krásný den Jarka

      Vymazat
  3. Jaruško, nádherný skřítek a povedené fotky. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný skřítek! A to barevné listí!
    Hezký víkend, Jaruško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, posílám pozdravení a děkuji! barevné
      listí je prostě nádherné♠
      Hezké pondělí
      Jarka

      Vymazat
  5. Milá Jaru! Je kouzelný a věřím, že on umí přičarovat ten podzim , který všichni milujeme. To měkké světlo, ty barvy, ten klid...
    A ráda věřím, že se Barouškovi zamlouvá, Aaronek mi po domě poponáší dýně - háčkované i ty pravé :o)
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!!! Děkuji...a kouzelný musí být- letos je podzim prostě přenádherný!!!
      Vždyť víš- já a podzim♥
      Krásné pondělí Jarka

      Vymazat
  6. Je roztomilý ten Tvůj dýňáček :-). Jsou krásné Tvoje podzimní fotky. Vylepšené počasí nám teď barevnost podzimu ukazuje v celé jeho kráse a to mne baví :-).
    Měj se moc hezky'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji - moc hezky jsi to napsala- a název tvého blogu- to je prostě ono!! :o))
      Krásné pondělí
      Jarka

      Vymazat
  7. Patřím k těm lidem Jaruško, co mají podzim rádi pro jeho rozmanitost, pro barevnost, pro zklidnění. Vždyť i mlha dokáže být krásná. A to podzimní slunce když zašimrá... Je fakt, že spousta lidí si spíš vybavuje déšť, plískanice, větrno a chlad. Ale ten kdo chce vidět, vidí i ty krásy, které podzim má.
    A skřítek je milý od pohledu.
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko- moc Ti děkuji za Tvůj komentář-
      víš, napsala jsi to krásně...ano...
      měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  8. So adorable
    enjoy the weekend
    Hug Crissi,

    OdpovědětVymazat
  9. Adorable mouse and gorgeous pictures !!!!
    Have a cozy weekend !
    Anna

    OdpovědětVymazat
  10. Skřítek je roztomilý.
    Podzim je vskutku krásný, zvláště tento víkend se nám asi vydaří ☼
    Jarunko, měj se fajn, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, posílám pozdravení a děkuji za Tvou návštěvu!!!
      Podzim je prostě báječný♥
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  11. Jarunko, to je taková krása! Nádherné fotky a tvůj skřítek je boží! Jsi šikulka. měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji-jsi mne tááák potěšila!!
      Hezké pondělí
      Jarka

      Vymazat
  12. Jarko, sluníčko zapadlo,za okny se šeří. ..a Tvůj skřítek mi vykouzlil úsměv ve tváři. ..je fakt roztomilý:-)
    Hezké podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, jooo- to se mi líbí!!
      děkuji a měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  13. Skřítek je moc roztomilý!:-)Krásné barevné dny přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, zdravím při pondělku a děkuji!!!
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  14. Jarunko kombinace Baroušek - Skřítek - podzim rovná se nádhera 😘..
    Moc krásné fotky. Skřítek je parádní, moc se ti povedl a pohled na něj vždy u srdíčka zahřeje.A co se týká podzimu i já ho mám moc ráda.. Vlastně každý den v roce může být krásný, pokud chceme aby krásný byl. Posílám mnoho pozdravů.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni!! já Ti moc děkuji za Tvoje slova- napsala jsi to krásně ♥
      A skřítek? prostě při pohledu na něj se zlepšuje jakákoliv nálada ☻
      Přeji opravdu krásné dny!!!♠
      J.♥

      Vymazat
  15. Owww so sweet.....happy weekend love Ria x ❤️

    OdpovědětVymazat
  16. Jarka,škriatok je krásny a ozaj mi vyčaril úsmev. Patrím k tým,ktorí veľmi nemajú jeseň rady.Farby jesene sú krásne,ale potom príde zima a tú ja ozaj nemusím. Pohladkaj za mňa Barryho a prajem pekný víkend. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, tak to mám radost!!! :o)
      Všechny barvy nádherného podzimu je třeba natáhnout do sebe- aby nám to vydrželo přes ty šedivé a tmavé dny, co nás čekají!!!
      Měj se moc hezky a krásný den- hladím na dálku Kiru
      Jarka

      Vymazat
  17. Jarka,
    háčkovaný dyňový škriatok je okúzľujúci a roztomilý, hneď mám úsmev na perách...
    Milujem jeseň a tie farby, pečené gaštany, tekvice na milión spôsobov, šípky...a bicyklovanie :-)
    Krásny víkend Ti prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka,
      zdravím a děkuji!!!
      Přeji Ti krásné dny plné pohody a barev
      Jarka

      Vymazat
  18. Skříteček je úžasný! Super nápad.;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jaruško je moc pěkný ten Tvůj skřítek.A nádherné podzimní fotky..to listí má neskutečnou škálu barev.
    Měj se pěkně a pohlaď Barouška.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko,
      děkuji!!! Skřítek mi zlepšuje náladu a podzim je krásný!!!♥
      Posílám pozdravení s Barouškem a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  20. Mě zase připomíná ovečku :o), v každém případě je krásný. Já se řadím k těm co podzim nemusí, ale tento víkend je nádherný. Práce jde od ruky a s úsměvem. Hezký zbytek neděle Jaruško měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      to je těmi oušky..:o))) Děkuji!!
      Jani, ale některé dny jsou prostě báječné- i když je podzim- tak hezky barevné....
      Měj se moc hezky celý nový týden Jarka

      Vymazat
  21. Jaruško skřítek je krásný, ostatně jako všechny věci, které projdou Tvýma rukama :). Já sice háčkuji a moc ráda, ale podle návodu nebo schématu. Pokud by nevadilo, poprosila bych o návod na podzimního skřítka. Moc děkuji Ivana. kratochvilova1967@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko,
      a já moc děkuji!!!! Poznámky jsem zpracovala- ufff- a návod posílám
      a dej prosím vědět, jak se povedl, budu moc ráda!!
      krásný den Jarka

      Vymazat
    2. Jaruško návod bohužel nedorazil, nevím, co je špatně :(

      Vymazat
    3. Ivanko, už jsem to prozkoumala!!! On se mi totiž vrátil - já jsem zkopírovala jen ten spodní řádek bez ..ivana...takže znovu a snad dobře?? :o))) A dej prosím vědět!!! J.

      Vymazat
    4. Ivanko- nejde mi to- zase se to vrátilo:
      Vaše zpráva pro ze dne 24.10.2017 nemohla být doručena. The email account that you tried to reach does not exist.
      Napiš mi prosím na můj mail- : redneval@seznam.cz....někde je asi chyba... J.

      Vymazat
  22. Dobrý den.
    Skřítek je jako jiné věci od Vás hodně pěkný.Ráda bych poprosila o poznámky.
    JANNINKA.V@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc děkuji!!! Návod posílám
      a dejte vědět..
      hezký den Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško je nádherný !!!
    Tvé šikovné ručky dokáží opravdu zázraky.
    Přeji ti krásné podzimní dny a zdravím Barouška !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      posílám pozdravení a moc děkuji za tak krásnou pochvalu!!!
      Měj krásné pondělí a celý nový týden-
      s Barouškem zdravíme Bártíka♥
      Jarka

      Vymazat
  24. Mohu také poprosit o návodík? Skřítek se moc povedl, máte šikovné ručičky. Děkuji
    11hanula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...