***

***

sobota 16. září 2017

Když šišky zrají...



 Hezký sobotní večer!

Podzim se nám už trochu zabarvuje a já se moc těším na další a další 
barvy...a trochu tomu napomáhám háčkem - 
ve formě háčkovaných šišek -
tak dnes lipově, vřesově a zbarveného psího vína...





..a  jedna maličká šiška "Lace" ze zbytečků..






















Také už se těšíte na tu nádhernou paletu 
podzimních barev??
Já moc♥
Takovou přírodní batiku na listu umí
prostě vytvořit jen  ♠PODZIM♠
(..a vyfotit se musí, i když mi prší na záda :o)
neb Svatá Ludmila deštěm obmyla...)

Všem Luděnkám vše nejlepší k svátku!!!

Mějte se hezky a prima neděli!!

Jarka




46 komentářů:

  1. Jaruško,moc Tě zdravím.Vykouzlila jsi opravdu nádherné šišky....ty barvičky se mi moc líbí.Dneska když jsme jeli na chalupu, tak jsem si zrovna říkala, že se těším až se lesy kolem nás rozzáří všemi barvami.Zároveň bych si ale přála ještě kousek babího léta....
    Jaruško, měj se pohodové, těším se na Tvé další kouzlení s háčkem.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, zdravím tě na chalupu, určitě je tam krásně!! určitě se nám to hezky rozzáří a budeme užívat babího léta...těším se...
      Měj se moc hezky a i já se těším na další Tvoje tvoření♥
      A děkuji , pa Jarka

      Vymazat
  2. Jarko, šišky jsou kouzelné. jsi moc šikovná. Na barvičky podzimu se taky těším ... už to začíná ! ☼
    Měj se co nejlíp a přeji ti podzimní pohodu. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkuji!! Už nám ty barvičky tak hezky začínají :o)
      Bedlivě to pozoruji!!!
      Měj se moc hezky a užívej podzimních krás ☼
      Jarka

      Vymazat
  3. Jarusko,nejenom příroda umí vykouzlit nádhernou paletu barev :-)Ty ji směle konkurujes!Nádhera!Krásne barevné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      posílám spousty pozdravů- a děkuji!!!
      Pžeji krásný nový týden a už se nám to barví!!!♠
      Jarka

      Vymazat
  4. Jarka,
    krásne šišky si vykúzlila s háčikom :-)
    Jeseň je proste nádherná.
    Maj sa krásne, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka,
      děkuji!!
      Měj krásný začátek podzimu, plný barev a krásných dnů
      Jarka

      Vymazat
  5. Šišky jsou nádherné! Barvy podzimu jsou moje nejoblíbenější.
    Ludmilu mám kmotru. Překvapilo mě oslovení Luděnka , ještě jsem ho neslyšela, u nás se říká Lidunka, Lidka, Liduška, Lída ;)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,
      barvy podzimu jsou též mé nej!!!
      Přemýšlela jsem, kolik znám Ludmil, ale není to tedy moc!!! jednu z gymplu a té se říkalo "Ludí"
      a tady znám jednu a tu všichni oslovují Luděnka...
      Děkuji a měj se krásně v novém týdnu!!
      Jarka

      Vymazat
  6. Šišky jsou moc hezké, krásně dekorativní. Podzim ve svých barvách mám taky ráda. A z dětství mi zůstalo, že se ráda tzv. brouzdám spadaným listím. Konečnou fázi podzimu, kdy je sychravo, stromy holé už moc ráda nemám.
    Hezkou neděli Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      šišky mám moc ráda....a na procházky ve spadajícím listí, se moc těším, mám ráda ten vzduch a vůni a ten šustivý zvuk...Když už pak jsou stromy holé, všimni si někdy, jak jsou krásné, ty jejich tvary, které jsou jinak schovány pod listy...
      No- prostě jsem podzimní :o))
      Hezký nový týden
      Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško, obdivuji, ty šišky jsou nádherné. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    ดูหนังเกาหลี

    OdpovědětVymazat
  9. Very nice!
    Beautiful Sunday
    Crissi

    OdpovědětVymazat
  10. Jarka,šišky sú krásne, tie by som nevedela uhačkovať. Prajem peknú nedeľu. U nás prší a nechce prestať. Pohladkaj za mňa Barryho. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!! zdravím!!! od pondělka svítilo i sluníčko, tak se to trochu vyčasilo- snad i u Vás!!!
      Šišky mne baví♥
      Moc děkuji a hladím Kiru Jarka měj se hezky!!!

      Vymazat
  11. Jaru, jsi opravdu " šiškovná":-)!
    K těm barvičkám podzimu bych ještě brala trochu tepla a sluníčka!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, sluníčko od pondělka svítí- a ty barvy k tomu- krása!!!!!
      Moc děkuji a měj se hezky Jarka

      Vymazat
  12. Krásně podzimně se ti vybarvily šišky ♥
    Moc se těším na barevný podzim a ještě si přeji hodně teplých dnů babího léta.
    Hezký příští týden !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu,
      děkuji♥
      Podzim miluji a Tobě jej přeji krásný!!!!
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  13. Tak to je neskutečná krása.Háčkované šišky,to je paráda.Moc šikovné,Jari, ruce máš a ty barvy...hmmm...pravý podzim.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      podzim ♥♠♥♣♥
      Moc děkuji a měj krásný víkend
      Jatka

      Vymazat
  14. Jaruško to je nádhera.
    krásné dny. Majka

    OdpovědětVymazat
  15. Šišky jsou nádherné, krásně barevné. Moc se těším na tu paletu barev, jen by to chtělo místo každodenního deště trochu sluníčka. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      šišky mám moc ráda- tak jsem jim dala trochu více barev letos...
      Chvílemi se sluníčko ukáže-
      tak ať se nám ukazuje častěji a přeji krásný víkend
      Děkuji!!! Jarka

      Vymazat
  16. No to je super nápad, šišky vypadají úžasně! Ty jsi ale šikulka! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jaru,to je nádhera!Obdivuji moc.Krásné dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,
      já Ti moc děkuji!!
      Měj se moc hezky a krásný víkend ♠♠♠
      Jarka

      Vymazat
  18. Die Zapfen sind wunderschön, liebe Jarka, ich mag die Farben und Deine Häkelarbeiten liebe ich ;-)))

    Liebe Grüße von Traudi.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lieber Traudi ♥
      Vielen Dank für den schönen Kommentar, es gefiel mir.
      Ich liebe Herbst und seine Farben ...
      Haben Sie einen schönen Herbst voller Komfort ♠♠
      Liebe Grüße
      Jarka

      Vymazat
  19. Ahoj Jaru! Tvoje šišky jsou překrásné, moc se mi líbí i ty v odvážnějších barvách!
    Přeji ti ten nejkrásnější podzim!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, trochu jsem přidala na intenzitě barev :o))
      Děkuji!!! měj se krásně a báječný víkend ♠♣
      Jarka

      Vymazat
  20. Ahoj JARUŠKO, tvoje šišky jsou kouzelné a takové heboučké, měkoučké. Vypadají moc hezky ve všech barvách.
    Přeji ti co nejbarevnější podzimní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, už se to barví..pomaloučku, ale joooo
      Moc děkuji za pochvalu šišek, tohle tvořeníčko mám moc ráda!!!
      Měj se moc hezky a přeji ti krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  21. Jarunko, ty šištičky jsou moc hezké a jen se těším, co ještě vymyslíš a uháčkuješ. Tak si užívej ty krásné barevné dny a čiň se s háčkem, umíš to znamenitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ladi, Tvůj komentář mne moc potěšil!! děkuji♥
      Měj se moc hezky a krásný víkend♠♣
      Jarka

      Vymazat
  22. Preciosas esas piñas de ganchillo, super originales y decorativas.
    Besos.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...