***

***

neděle 18. prosince 2016

Zasněženě- adventně



Krásný adventní večer Vám všem!!
Doufám, že se máte hezky a už skoro vánočně...
Dnes krásně sněžilo a tak to ještě více vyvolalo
nádhernou vánoční atmosféru..kéž by takhle bylo o Vánocích
a nikam "nemuset"...
(dnes ještě nemyslím na zítřejší kalamitu a podobné nesnáze,
které to přinese)

Než jsem vyfotila pletené vánoční kouličky,
byla jsem zasněžená..ale ten nádherný vzduch a to ticho,
když se snášejí z nebe veliké vločky...







Pletené vánoční koule se mi moc líbí..
Začala jsem je plést před dvěma roky- ale chce to velkou dávku
trpělovosti...Spoustu jsem jich rozdala - jako dárky, 
ale tyhle už nikomu nedám!!
Chtěla jsem mít také vypleteného koníka
"Dala Horse", ale nikde jsem nenašla nákres..tak jsem si motivek
nakreslila...jenže jsem mu udělala krátké nožičky..tak ta koulička vlevo,
to je vlastně takový poník a ta vpravo mi připomíná divoké prasátko!!










Také jsem zkusila pletenou hvězdičku- ale tu už nikdy více!! :o))
Byla strašně složitá...












A srdíčko od nás- pro Vás!!  ♥
Barry napřed do špičky obtiskl nos a pak 
to trochu přikrášlil tlapkami...

Mějte se moc hezky a zítra v tom sněhu na sebe dávejte pozor!!
Jarka



52 komentářů:

  1. Jaruško tolik krásy jsi vykouzlila, všechny ozdoby se ti moc povedly, nemohu se vynadívat.
    A hvězdička ta teda je jako opravdová !!!
    U nás dnes odpoledne také sněžilo, děti večer zpívaly u vánočního stromu koledy a padal sníh, byla to hotová vánoční romantika.
    A Bartík dnes viděl poprvé sníh, ochutnal ho a skotačil v něm.
    Zítra mám dovolenou, budu balit dárky a zdobit cukroví, doufám, že sníh vydrží a budu se tu zimní nádheru koukat z okna.
    Měj krásný týden a posílám podrbání za ouškem Barrymu ♥
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé- Jitunko, moc Tě zdravím!! A děkuji!! Ty se máš- s tou dovolenou!!
      Já od pátku- se těším. Dnes bylo fakt krásně, romanticky- tak jste si to taky užívali- i s Bartíkem ♥ (posílám pohlazení labradoří) Vánoce jsou za dveřmi- přeji Ti krásné dny Jarka

      Vymazat
  2. Ty Tvé kouličky..pořád se nemohu vynadívat, třeba se do nich ještě pustím, po té jedné obr kouli... co jsem ušmodrchala. Zase tak krásně nafoceno, jak říkám, máš talent Zítra opatrně v té kalamitě... nebo budou zákazníčci bez milé paní prodavačky!!A dobrůtek... krásný předvánoční týden Tobě i Barouškovi. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko- mávám do dálky!! Vánoce za námi a dnes sněží a krásně sněží!! přeji krásní povánoční dny plné pohody a tvoření!!! hladím pejsánky Jarka

      Vymazat
  3. Jaru,to jsou překrásné kouličky!Smekám před tvou šikovností.Krásné a pohodové vánoce přeji
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru- posílám povánoční pozdravení a děkuji!! měj hezké dny plné odpočinku a pohody! Jarka

      Vymazat
  4. Jarka, nádherné pletené ozdôbky. Pozdravujem a samozrejme aj Barryho. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko! Já i Barry děkujeme a přejeme Ti krásné klidné povánoční dny Jarka

      Vymazat
  5. Opravdu nádhera ! Krásné Vánoce !J.

    OdpovědětVymazat
  6. Deine Julekuler sind alle schön! Auch die in den ungewöhnlichen Farbkombinationen.
    LG
    KATRIN W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Cattinka, danke für das Kompliment und ein Besuch !! LG Jarka

      Vymazat
  7. Jaruško, vyrobila jsi nádherné ozdobičky. U nás žádný sníh není, jenom prší, takže všude samé bahno.
    U vás to vypadá parádně :-) Přeji ti krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, moc děkuji!! a sníh je u nás znovu!!! Zima je tu řádná!! Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  8. Superbes post !!!!
    Joyeuses Fêtes !!!
    Anna

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jaruško..nádherné fotky a ještě krásnější kouličky a vůbec všechno,co jsi vytvořila.
    Náhodou jsem se podívala na Tvůj blog a ona je tu vložená taková krása.
    Přeji Ti klidný poslední pracovní týden a posílám pohlazení Barouškovi.Pa.Anna ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aninko! moc děkuji♥ i za Tvou milou návštěvu!! Přeji krásné a klidné povánoční dny- bez nemocí!!! A pěkného Silvestra Jarka

      Vymazat
  10. Moc Tě zdravím, Jaruško,
    také se mi líbí vyplétané vánoční kouličky a Tobě se povedly moc krásně....a ta hvězdička...jsi veliká šikulka.
    Mějte se s Barouškem moc hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko! Moc Ti děkuji!! S hvězdičkou jsem hodně bojovala..:o))
      přeji Ti krásné pohodové dny do nového roku! Jarka

      Vymazat
  11. Milá Jaruško,musím jen chválit ,ozdoby máš nádherné,stylové ,prostě paráda....Přejí Ti pohodové Vánoční svátky. Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dájí!! děkuji!!!! Svátky jsou za námi - přeji krásné a klidné dny- ty poslední v tomto roce!! Jarka

      Vymazat
  12. Jarka,pletené gule sú prekrásne!Ale trpezlivosť by som na ne nemala.A vieš,že som tušila,že Tvoj predvianočný príspevok bude..wau.Prajem Ti krásne vianočné sviatky a pohladenie Barrymu. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!! Moc Ti děkuji, potěšila jsi mne ♥ Zdravím tě s Barouškem, máme novou nadílku sněhu, tak užíváme té pravé zimy. přeji Ti krásné a klidné povánoční dny!! Jarka

      Vymazat
  13. Jarka,
    neskutočne obdivujem Tvoje štrikované vianočné gule, sú nádherné, neskutočné... A havkáč tiež :-)
    Prajem Ti krásny advent,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka! Děkuji Ti!!!! měj krásné poslední dny v tomto roce a užij si Silvestra!! Jarka

      Vymazat
  14. Paaaani Jarka klobúk dole pred tvojími guľkami, sú neskutočne rozkošné. Už som videla háčkované ale štrikované ešte nie. Maš skutočne šikovne ruky a tie koníky sa vydarili niet tam žiadnej chybičky. Červena s koníkom sa mi páči najviac. Pozdravujem a prajem krásne šťastné a veselé Vianoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc tě zdravím a jsem moc ráda, že jsi zavítala a tak hezky jsi mne pochválila!! děkuji Ti!! přeji Ti krásné a klidné povánoční dny a pěkného Silvestra!! Jarka

      Vymazat
  15. Jaruško, moc zdravím. Jsem ráda, že ses ozvala. Máš přenádherné a velmi originální koule. Moc se mi líbí. Jaruško, jak je to náročné na pletení? Můžeš stručně napsat návod, na kolika jehlicích jsi pletla, čím jsi je vyplnila a na kolik očí si začínala? Úplně by mě pro začátek stačilo si uplést jednobarevné kuličky. Děkuji moc za odpověď a přeju ti krásné a klidné vánoce a hodně moc zdravíčka v novém roce a Barouškovi posílám čumáčkovskou.
    Komentář píšu z účtu svojí dcery Kačky.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko- Tvůj komentář mne tak potěšil!! Děkuji Ti!! ♥
      Pletené kouličky- no- musí tomu člověk propadnout a zobrnit se velikou dávkou trpělivisti..:o)) aspoň u mne.. Pletla jsem na ponožkových jehlicích..začátek je mazec!!! na každé jehlici dvě očka- začátek je většinou celkem 8 oček...pak se očka přidávají a na konci zase ubírají..motivek se opakuje čtyřikrát.. výplň je jako do polštářků..než se koulička doplete- tak se vyplní a uzavře...Marcelko- mám dvě nástěnky na Pinterestu- kde jsou krásně vidět popisy..(koníka jsem si nakreslila sama a mám tam i to malinké srdíčko)
      Kdybys něco potřebovala- tak napiš mail- ráda Ti to vysvětlím..
      tady jsou odkazy:
      https://cz.pinterest.com/rednevall/knitted-christmas-balls/

      https://cz.pinterest.com/rednevall/arne-carlos-nordic-julekuler-knitted-christmas-bal/

      Krásného Silvestra Marcelko! Jarka a Barry

      Vymazat
  16. Jaruš, vytvořila jsi kouzelné vánoční dekorace. Obdivovala jsem už tvé dokonalé pletení kouliček na fotkách na tvém Pinterestu, ale teď jsi mě překvapila jejich množstvím. Přeji ti pohádkově krásné vánoční svátky , Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru z F.M.,moc jsi mne potěšila- dlouho jsem tě nějak neviděla tady!! Děkuji!!
      Přeji krásné a klidné povánoční dny, hezky si užij těch posledních dnů v tomto roce!!
      Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško, ty budeš mít překrásný stromeček. Jsi zbytečně sebekritická, kouličky jsou nádherné, o hvězdě nemluvě.
    Moc zdravím tebe i Barryska a přeji krásné předvánoční dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli!!!! Doufám, že jsi měla báječné Vánoce a přeji Ti krásné a klidné povánoční dny- poslední v tomto roce. užij si Silvestra a měj se prostě moc fajn.
      Nejde mi stále sledovat Tvůj blog, ale snad na to někdy přijdu?? :o))
      Mám tě zkrátka uloženou jinde ♥
      Moc děkuji, pa Jarka

      Vymazat
  18. Jaruško, pletené vánoční kouličky jsem ještě u nikoho neviděla, muselo to dát hrozně práce, ale ve výsledku je to opravdu nádherné! Jsi moc šikovná a obdivuji tvou trpělivost. :) Jak píšeš, nejvíc dala zabrat pletená hvězda, ale ta je naprosto úžasná, ta dřina a nervy se vyplatily, je to vážně krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko!! Moc Ti děkuji..pletené kouličky se opravdu nedají plést každý den- :o)) to musí být ta správná chvíle s velkou dávkou trpělivosti..a opravdu- i když se to nezdá- pletená hvězdička- to byla veliká výzva!!! ještě jednou děkuji a přeji krásného a veselého Silvestra!! Jarka

      Vymazat
  19. So beautiful
    I wish you a merry Christmas and a happy new year.
    Hug Crissi

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško, pletené ozdoby máš nádherné, měj krásné vánoce a také se opatruj, pac a pusu Barrymu,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, my s Barouškem děkujeme!!♥
      Přeji krásné povánoční dny a veselého Silvestra!!
      Pusu J+B

      Vymazat
  21. Dobrý den Jaruško, kouličky máte přenádherné, chce to určitě moc trpělivosti. Chtěla jsem poprosit návod na hvězdičku byste neposkytla? Děkuji Hanka
    Přeji krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji!!! Návod na hvězdičku pro Vás mám, ale je v PDF, tak mi prosím pošlete mail:
      redneval@seznam.cz
      zašlu Vám jej!!
      krásného Silvestra Jarka

      Vymazat
  22. Wau, ta jsou krásné!!! Jedny hezčí než druhé!!!! Pěkné sváteční dny přeji Kejt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejt!! Moc a moc zdravím!!!! děkuji a přeji nídherného a veselého Silvestra!!! Jarka

      Vymazat
  23. Jarka, son preciosas esas bolas de punto, me encantan.
    Muy feliz año nuevo lleno de muchos y bonitos proyectos tanto de labores como de vida.
    Un abrazo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mavi, muchas gracias por los comentarios agradables! me contento.
      Les deseo un hermoso últimos días de este año y en el nuevo año, la buena salud, la felicidad, el amor y bellos momentos de su creación maravillosa. Sus bolsas Love ♥
      Besos y un abrazo Jarka

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...