***

***

pondělí 16. dubna 2012

Deštivá neděle a všechno do žluta....




Všechny Vás moc zdravím !!! :o)

Dnes u nás byla taková uplakaná, deštivá neděle...
No prostě dubnové počasí,
 ale sluníčko nevykouklo ani na chvilku!!!
A tak asi proto jsem si vybrala
pro své tvoření žlutou barvu, aby aspoň
trochu rozzářila dnešní den...







Na dnešní procházce s Áronem jsem
objevila rozkvetlé blatouchy...
Mám je moc ráda,
líbí se mi ty žluté "bochníčky".













A tak to mé dnešní tvoření -
asi to tedy bude chňapka
"BLATOUCHOVÁ"
:o)









Mějte se moc hezky
a ať Vám můj dnešní příspěvek
do "žluta"
rozzáří vstup do nového týdne!!!

Vaše  Jarka





60 komentářů:

  1. Krásný žluťoučký příspěvek. Mám ráda žlutou barvu, ale ještě víc tvoje fotky a skvělé výtvory. Vždy pohladíš svým vyprávěním bolavou dušičku. Jsem ráda, že jsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Amelie,
      jsem ráda, že Ti má žlutá barva udělala radost a pohladila Tě!!
      Děkuji a měj se krásně!!
      Jarka

      Vymazat
  2. Ahoj Jarus, preji ti krasny tyden, fotky jsou nadherne a decka bude take moc pekna! Zdravim, Monika......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni!!
      Moc děkuji a na dálku posílám moc a moc pozdravů!!
      Jarka

      Vymazat
  3. Eu também gosto do amarelo, desde quando eu era criança. Minha flor favorita é a margarida, por ela ser branca e "amarela".
    Seu crochê esta belo, não sei fazer crochê mas sei fazer bonecas de pano e fiz uma linda boneca bebe. Quero convidar a você para me visitar e conhecer a Bel,minha pequena boneca de pano.

    Love,Fernanda from Brasil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muito obrigado pelo comentário maravilhoso e eu vou visitá-lo!
      Estou feliz que você gosta de mim!
      Tenha um bom dia :o)
      Jarka

      Vymazat
  4. wunderschön!
    Herzliche Grüsse, colette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colette,
      Thank you for your nice visit
      Have a nice day!
      Jarka

      Vymazat
  5. Precioso, me encanta todo lo que haces,es de un gusto exquisito.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaruško,
    krásné fotky a tvoje blatouchová chňapka mi po ránu hned zvedla náladu.
    Měj pěkný týden Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věru,
      moc děkuji a jsem ráda, že jsem Ti svými obrázky zvedla náladu!!
      To je moc fajn!!
      mšj se hezky :o)
      Jarka

      Vymazat
  7. Ahojky, ta blatouchová chňapka je překrásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Binny,
      děkuji za milou návštěvu!!!
      Měj se krásně :o)
      Jarka

      Vymazat
  8. Ahojky,každý tvůj příspěvek je jako pohlazení. Miluju sluníčko a žlutou barvu. Měj se krásně. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko,
      jsem tak ráda, že Tě to tu u mne pohladilo, udělá mi to vždy velkou radost!!
      Děkuji!!
      Krásné dny :o)
      Jarka

      Vymazat
  9. Moc krásné fotky!Přeji pohodový týden:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Nádherné háčkování.Přeju hezký den, i když uplakaný! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Jarusko, tve tvoreni do zluta prozarilo cele rano. Tady uz je zase sedivo a nevlidno a tak jsou takove barevne prispevky pohlazenim pro dusi. Mej krasny tyden plny slunecnich paprsku, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko,
      jsem moc a moc ráda, že Tě mé obrázky pohladily, opravdu je chvílemi nevlídno!!
      U nás dnes dokonce byla bouřka!!!
      Měj se krásně :o))
      Jarka

      Vymazat
  12. Krásné tvořeníčko aspoň ta žlutá trošku rozveselí ty pošmourné dny!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  13. Lovely yellow flowers... the real one...and the crocheted one...
    Have a nice week.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Anna,
      thank you for the wonderful comment!
      Have a beautiful spring days!
      Jarka

      Vymazat
  14. Mila Jarusko, teda blatouchova chnapka opet moc krasny napad. Jsem rada, ze tu jsi casteji. Preji ti vesely tyden; Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo!!
      Moc děkuji za Tvoji milou návštěvu apochvalu!!!
      S jarem je to trošičku "lepší"!!!
      Měj se moc hezky :o))
      Jarka

      Vymazat
  15. Ahoj Jarka!
    Moc pekné fotky !!!
    Pekný týždeň prajem!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivet!
      Děkuji Ti a posílám noční pozdrav a přání krásných jarních dnů!!
      Jarka

      Vymazat
  16. Volim žutu boju jer je topla i uvijek svježa! Divno cvijeće i rad, bravo!

    Lijep pozdrav:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Zondra!
      thank you for the nice visit and keep a beautiful day!
      Jarka

      Vymazat
  17. Jarko,witaj,
    u nas też pogoda bardziej jesienna,niż wiosenna-wciąż pada deszcz,wieje okropnie i jest po prostu zimno.
    Życzę Ci wiosny!
    Pozdrawiam,Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maya!
      I'm so glad you came to visit!
      Have a beautiful spring day
      best regards
      Jarka

      Vymazat
  18. Hezká hudba,krásné háčkování a příslib jara..
    :-D To vše je tady u tebe..:-D Hezké i když deštíčkové dny ti přeje Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši,
      moc děkuji za milou návštěvu a děkuji!!!!!!!!
      Přeji krásné dny :o))
      Jarka

      Vymazat
  19. Oh I like the flowers! Yellow is the color of sun... in a rainy sunday is a perfect color!
    Thank you for your comment on my blog!
    Have a good new sunday you too!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Monique,
      Your visit has made me very happy!
      Have a nice day!
      Jarka

      Vymazat
  20. pěkný nápad se žlutou barvou i s háčkováním, a ty fotky! šikula šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuji za takovou milou pochvalu!!
      Přeji krásné dny!! :o))
      Jarka

      Vymazat
  21. Jaruško, to je pohlazení pro oko i duši! U nás už dva dny jen prší, já si to zakazuji, ale náladu mi takové počasí zkazí spolehlivě... Snad bude líp! Ale tvoje chňapka, ta je kouzelná!
    Měj sladké sny a hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli!!
      Děkuji Ti za milá slovíčka!!
      Také mi to počasí občas kazí trochu náladu, dnes u nás byla dokonce bouřka!!
      Já Ti přeji dobrou noc a jen krásné sny a zítra krásný den!! :o))
      Jarka

      Vymazat
  22. Moc tě zdravím Jaruško.....blatouchové háčkování se ti moc povedlo a fotečky z procházky jsou krásné.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani!!!
      Moc děkuji a přeji jen krásné jarní dny!!!!
      Jarka

      Vymazat
  23. Jaruško,žlutou mám ráda,Tvě tvořeníčko mi připomělo pampelišky které mám moc ráda,a skláním se před nimi !Lidé je vyhazují ze zahrádek ale mě nevadí ,přinášejí mi slaďoučký med a krásný květ a také salátek jsou lepší jak rukola...měj se sluníčkově, Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dají!!
      Děkuji!! U nás už už pampelišky taky pokvetou,
      těším se, jak krásně září!!!
      chci udělat medík :o)))
      Měj se moc hezky a užívej jara!!
      Jarka

      Vymazat
  24. So beautiful! Greetings from Poland ✿ܓ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for the lovely greeting from Poland and pleasant visit
      Have a beautiful spring days!
      Jarka

      Vymazat
  25. Jaruško moc krásné fotečky máš, pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      moc děkuji!!!
      A přeji Ti krásné jarní dny!!!
      Jarka

      Vymazat
  26. Jaruško moc pěkná prácička a víš,že mě tá žlutá barva rozveselila.opět pěkné fotky pohladily dušičku. Pá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luděnko,
      posílám noční pozdrav a děkuji za milou návštěvu!!!
      To jsem moc ráda, že tě má "žlutá" rozveselila!! Moc!!!
      Papa Jarka

      Vymazat
  27. Milá Jaruško to jsou neskutečně krásné snímky.
    A to blatouchové spojení se žlutým háčkováním ,je nevšední a krásný nápad.
    Tak snad Vaše fotečky prozáří mnohým z nás i všední dny.
    Pěkné a pohodové dny Jaruško.Pa.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko!!
      Moc děkuji za krásnou pochvalu
      a přeji jen rozzářené jarní dny!!
      Snad už budou?
      Pa Jarka

      Vymazat
  28. Jaruško blatouchová chňapka je úžasná. Nám se na dvorku teprve příroda začíná probouzet, tento týden vykvetl první narcisek. Mám ráda žlutou barvu, protože je jako sluníčko a sluníčko miluju. Mám hned lepší náladu a nabíjí mě pozitivní energií.

    krásný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      moc zdravím a děkuji za krásný komentář!!
      Žlutá barva je opravdu jako sluníčko a to nám přináší jaro!!
      Moc jsem se na něj těšila!!
      Jsem ráda, že se Ti u mne líbilo!!
      Měj se moc hezky :o)
      Jarka

      Vymazat
  29. Dlouho jsem tady nebyla,ale je tady krásně sluníčkově na tomhle blogu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialko!!
      Děkuji za milou a vzácnou návštěvu a hezká slova!!!
      Jarka

      Vymazat
  30. Ahoj Jaruško,
    I really like your blog! The crochet is beautiful with the flowers!
    I wish you a nice weekend and greetings from Germany
    ♥Crissi♥

    OdpovědětVymazat
  31. Hi Crissi,
    I'm so glad you like my blog!
    I'm happy!
    Have a nice evening :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...