***

***

pondělí 5. září 2011

Dnes trochu do modra...




Dnes Vám chci představit další výtvor
z mých oblíbených barviček.
Já vím, zase chňapka nebo utěráček!! :o)))






Ale je toho trochu více...

U Sharky v jejím obchůdku:
jsem si koupila drátěný košíček...

A tak jsem se do něj hned nastěhovala.
:o)






























Musím Vám napsat,
že mne "zklátil"
nějaký ošklivý bacil...
Ležím v posteli, mám přímo strašidelný
kašel a příšernou rýmu...
Ale mám tady počítač, tak Vás všechny moc zdravím!!!! :o)


Hezký večer!!
Jarka









51 komentářů:

  1. I like your header so much!
    Greetings Rosine ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. To je náádhera, miluju modrou. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarka, moc krasne farby...:) velmi sa mi paci tvoja tvorba...si obrovska sikula, a prajem ti skore uzdravenie :) zase prichadza to skarede obdobie chorob...idem si asi spravit cajik s medikom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru, košíček i háčkováníčko je nádherné. Přeji brzké uzdravení. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, Tvé háčkování je tak jemňoučké!!! Moc se mi líbí, jak kombinuješ barvy! A také jak umíš naaranžovat věci k focení-super! Přeji krásný den! Věra N.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné, jako vždy... Modrá s béžovou je fantastická kombinace, také se mi moc líbí.
    Rychlé uzdravení přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful!! Nice colours!! Love it.
    Do you use it as a bath towel?? I ask you because we ( in Italy ) do not use crocheted towel.
    Ciao
    Monica

    OdpovědětVymazat
  8. Opět moc krásné háčkování a hezky nakombinované barvičky :-)
    Přeji brzké uzdravení ♥♥♥
    Krásný večer. Marie.

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko rychle rum s čajem a nebo medvědí mlíko...a dostaneš na zadek..všechno co děláš je úžasný a ke všemu všechno je v mých oblíbených barvách...asi taky onemocním :-D..už zelenám :-D

    OdpovědětVymazat
  10. zdravím ťa Jarka

    ako vždy nielen krásna práca ale vybrala si si aj super vzor a ešte krajšiu farebnú kombináciu - klobúk dole, parááááda

    prajem ti skoré uzdravenie Maja

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško,kombinace barev je úžasná...zrovna nedávno jsem tento vzoreček okukovala.
    Utěrku máš krásnou a tvé fotečky jsou pohlazením.
    Přeji ti brzké uzdravení..Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, chňapka je opět moc krásná a to jak barevně, tak vzoreček a i košík je super!!! Přeju brzké uzdravení!!! pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Rosine,
    thank you very much!!!" ♥

    Amelie,
    moc děkuji, já mám jen snad chřipku! To Ty se nám brzy uzdrav!!!!!!!!!

    Zuzanko,
    moc děkuji za Tvůj nádherný komentář!!
    Tak si s Tebou připíjím s čajem!!! :o))

    Jani, děkuji!!!!!

    Ahoj Věru,
    jsem moc ráda, že se Ti moje barvičky líbí!! Děkuji!!!

    Helenko,
    děkuji, moc ráda nosím tyhle barvy i na sobě!!!:o)

    Dear Monica!
    Thank you very much for your comment.
    My work - it is a decorative crochet potholder.
    It's 100% cotton, they would go to use as a towel!: O)))
    Why in Italy use??
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Maruško, moc děkuji!!!

    Ahoj Evi,
    Tys mne rozesmála, to já kvůli Tobě zahájila modré období!!! A musím pít takový ošklivý sirup!! :o))))) Děkuji!!! :o)))


    Ahoj Maja!! Moc děkuji, já tuhle kombinaci mám moc ráda. :o))

    Janinko, moc Ti děkuji!!
    Já tenhle vzoreček měla na svetříku, když jsem byla malá!!! :o))

    Jituš,
    moc děkuji za pochvalu!! Tyhle košíky se mi začaly moc líbit, hodí se snad na všechno!!

    Přeji krásný večer!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Jarka skoré uzdravenie prajem!!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj Jaru, brzo se uzdrav.... k háčkování a fotkám opět nemám co dodat. Krásně vybrané barvičky.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Jaruško,pěkná práce zajimavě háčkované,dobře barevně sladěné.A jako všechno pěkně nafocené.Jaruško přeji Ti, abys byla brzy zdravá jako rybička.Tak krásné dny přece neproležíš v posteli. Teď ty sirupy co jsi v létě dělala se budou hodit.Brzy se nám uzdrav!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Jaru, ty tak krásně háčkuješ...:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jaruško tvoje háčkování je prostě nádhera a když to ještě krásně doplníš a naaranžuješ tak se nad tvými fotkami musí každý stejně jako já nádherně pokochat. Bacila vylež co nejlíp jestli můžeš , aby byl brzy pryč.. já už jednoho víc jak 3 týdny přecházím, ležet nemůžu už 3 roky a tak mi není nejlíp a právě proto tobě přeju brzské uzdravení a hlavně klid na něj ♥ pa Dita

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Jaruško, přeji Ti, ať Tě bacil moc dlouho netrápí a brzy se uzdravíš! Háčkování i fotky máš moc pěkné. Pavlína

    OdpovědětVymazat
  21. Jarka, krásne zátišie si vytvorila, prajem skoré uzdravenie
    Emily

    OdpovědětVymazat
  22. Modrá je dobrá...
    Přeji, rychlé uzdravení a žádné "ulejvání"!

    OdpovědětVymazat
  23. Jaruško, tak hezky v teple u kamen - ať nás zase něčím krásným překvapíš. Brzy se uzdrav!!!!
    IVA

    OdpovědětVymazat
  24. Beautiful work!
    Have a nice day, kisses:)

    OdpovědětVymazat
  25. Good morning from Greece Athens !!! You have a fantastic blog, your job, your photos, the colors, the music, they are so romantic!!!!!! (Sorry for my poor english)

    OdpovědětVymazat
  26. Jaruško,
    Ty nepřestaneš překvapovat :), nádhera.
    Přeju brzké uzdravení, taky mě to sklátilo, snad už bude líp.
    Hezký den! M

    OdpovědětVymazat
  27. Je to jasné Jaruško,do Tvého nového košíčku exkluzivní doplněk!!!!Zase jsi se trefila do černého ,jak se říká..... Musíš se rychle dát do kupy...vitamíny a tak...Daja

    OdpovědětVymazat
  28. Jaruško zdravím tě.Košíček je moc hezky a háčkovaná utěrečka je překrásně sladěná a moc hezký vzoreček.Jaruško přeji ti brzké uzdravení..

    OdpovědětVymazat
  29. Jaruško,
    jako vždy to máš naprosto dokonalé, barvičky jsou super sladěné ... takové mám ráda... vzoreček je naprosto dokonalý ... nechceš se snámi o něj podělit...
    Jaru jinak Ti přeji móóc brzké uzdravení ... pěkný den Denisa

    OdpovědětVymazat
  30. Jaruško, utěráček je moc krásný, barvičky máš (jak jinak, že?) moc krásně sladěné. Přeji ti brzké uzdravení. Jo a už jsem si podle tebe obháčkovala dečku na stolek. Majka

    OdpovědětVymazat
  31. Jaruško!!!!
    Nejdřív popřeju hodně zdravíčka a ať se bacil lekne a uteče!!!!
    No a tvoje háčkování je zase na jedničku.Moc krásný vzoreček,sladěné barvičky a i ten drátěný košík je moc prima!!!!

    OdpovědětVymazat
  32. Jaruško,
    krásná barevná kombinace!!!
    Přeji krásné dny.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky:o) Prajem skoré uzdravenie!!! Kúzelné tvorenie..ach vždy tak prekrásne..som tu tak rada! Posielam krásny pozdrav! Pá Mia.

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Jarunko, především se brzy uzdrav!!!!! My máme na kašel osvědčený majoránkový čaj. Ale ty máš určitě také nějaké své recepty. Já do modra doma nemám nic, ale to, co jsi vytvořila je opět nádherné...... moc moc se mi to líbí. Pa pa Jarunko, posílám hodně vitamínků, abys byla brzy zdravá !!!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  35. Bardzo mi się podoba jak dobierasz kolory - wprost niesamowicie! Gratuluję :))

    OdpovědětVymazat
  36. Jaruško...přeji především brzké uzdravení :- )))
    Musím napsat...tohle jsou prostě moje barvy!!!! Naprosto okouzlující kombinace a krásně naaranžované v košíčku....to chci domůůůůůůů :-)))) Utěrka je úchvatná. Já ještě nestihla udělat ani jednu a Vy zas přijdte s novým nápadem. Jak já bych chtěla víc času a tvořit a tvořit a tvořit jako Vy...
    Mějte se sluníčkově....Venda.

    OdpovědětVymazat
  37. Jaruško, krásně jsi sladila barvičky a moc se mi líbí i ten kostičkovaný vzoreček :)
    Já jsem se pustila do kytičky podle tvého návodu a moc mě baví.
    Přeju ti ať bacil rychle zdoláš a brzo se uzdravíš Vlasta

    OdpovědětVymazat
  38. Jaru, doufám, že ti je lépe! Utěráček je kouzelný, poslední dobou se mi moc líbí modrá s béžovou, velmi elegantní kombinace!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  39. Jaruška выздоравливайте !!!
    Неблагодарное это дело - болеть :))))
    Красивейшие небесные оттенки ваших работ...
    Очень аккуратно :)

    OdpovědětVymazat
  40. moc pěkné, jak utěráček tak košíček, takový bych chtěla. :)

    hodně zdraví, ať je Vám lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  41. Hi Jarka! These colors that you used are very nice and they together are combined well!
    Kisses
    Monique

    OdpovědětVymazat
  42. Always a pleasure to visit your blog... for your crafts, for the pictures, for the colors...
    Hug
    Anna

    OdpovědětVymazat
  43. Che meraviglia il tuo blog!
    Sono contentissima di averlo scoperto; i tuoi lavori sono meravilgiosi e stupendi gli animalini all'uncinetto!
    Giulia

    OdpovědětVymazat
  44. Jaruško při té vší radosti,že se dílo povedlo, jsem se Tě zapoměla zeptat jak se Ti daří, je Ti už lépe? U nás na Valašsku se takové neduhy léčí kalíškem slibovice.Já Ti přeju ,abys byla hodně zdravá,a pomyslně Ti ten kalíšek posílám. "Na zdraví" L.

    OdpovědětVymazat
  45. Jaruška v prvom rade vyhoď toho bacila, nech neotravuje!!!!!! Prajem skoré uzdravenie. Fotečky ako vždy dokonalé a uteráčik.... no nemám slov. Proste si jednička... Pa a dúfam že už ti je lepšie, Hela

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Jaru, doufám, že už je Ti lépe?! Kromě Tvé obrovské zručnosti velmi obdivuju Tvůj cit pro kombinaci barev, je to opravdu potěcha pro oko!!!
    Ještě jednou díky a užívej babího léta:-*

    OdpovědětVymazat
  47. JARUŠKO, SNAD JSI UŽ ZDRAVÁ?!
    CHVÁLÍM KRÁSNÉ SLADĚNÍ BARVIČEK. VŠE MOC HEZKY NAFOCENO. VELICE POVEDENÉ.
    ODPOČÍVEJ A VYCHUTNÁVEJ SI BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  48. Přeji Vám krásný nedělní večer
    a velice děkuji za Vaše komentáře!!!!
    Udělaly jste mi opět velikou radost.
    Přeji krásné dny a mějte se hezky :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Jaruško, to je nádherný vzor. A barvy jsi sladila také krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  50. Dobrý deň, Vaša tvorba sa mi veľmi páči, mohla by som Vás poprosiť (ak by to bolo možné) o vzor na uteráčik??

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...