***

***

středa 8. září 2010

..Květina..


V pondělí ode mne dostala Miluška Hajánka..
(už sedí u ní doma na nočním stolečku..)
A tuhle květinu jsem od ní včera dostala!!!
Musela jsem Vám ji vyfotit !!
Něco tak nádherného jsem ještě neviděla..
Květy jsou asi čtyřikrát větší, než má dlaň
(mají v průměru 24 cm!!!)
a vypadají, jako by byly odlity z vosku..
A ta barva, fotila jsem venku, aby lépe vynikla.

Je to moc hezké, když si lidé dělají navzájem radost !!!


Krásný podzimní den
Jarka


7 komentářů:

  1. Jaruško kytička je nádherná a moc hezky si ji nafotila.Děkuji za návštěvu a gratulaci u mne.Pěkný den Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaruš,
    kytice je náádherná a krásně nafoceno!!!
    A naprosto souhlasím s Vámi- lidé by si čas od času měli dělat navzájem radost!!
    krásný den Pet

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaru, je úžasná a zasloužíš si ji! Současné floristky umí úžasné věci a když mají takovýhle materiál, paráda!
    Hezky si užij kytici i večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Man glaubt gar nicht, dass diese Blumen
    echt sind- aber sie sind es und sie haben
    eine wunderschöne leuchtende Farbe.
    Und mit Blumen kann man Menschen immer
    glücklich machen !

    Biggi

    OdpovědětVymazat
  5. Biggi,
    Vielen Dank.
    Ich wünsche Ihnen einen schönen Herbsttage!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. JARUŠKO ,KRÁSNÁ A ZAJÍMAVÁ KVĚTINA .
    VĚŘÍM ,ŽE TI UDĚLALA RADOST .
    PŘÍJEMNÝ ZBYTEK DNE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdanko,
    moc děkuji.
    Je opravdu krásná a zvláštní...
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...