***

***

úterý 22. února 2011

...BEIGE...



Můj dnešní příspěvěk pro Vás -
je tak trochu "béžový"... :o)

Mám ráda tyto béžové dekory.
Krásně se doplňují s bílou a dalšími barvami...























A aby to nebylo  úplně jen  "béžové",
tak jsem si "musela"
pořídit mističky v pastelových barvičkách...:o)))

Přeji Vám hezké odpoledne a krásný večer!
:o)

Jarka



40 komentářů:

  1. Ahoj Jarko, mističky se mi moc líbí, kde jsi je objevila? Já jsem teprve před pár dny zjistila, že jsi ze Soběslavi, já teď bydlím v Ratibořských Horách, ale pocházím z Plané nad Lužnicí. Tak mě potěšilo, že jsme v podstatě krajanky. Máš vše moc hezky nafoceny.
    Měj hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko krása, barvičky, fotky, moooooóc pěkné.... Taky přeji krásný den. Petra :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko,podoba mi się u Ciebie. Te ostatnie pracki w takich ładnych, spokojnych kolorkach, a wcześniej ... widziałam ślicznego ptaszka i wiele innych ciekawych prac. Super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru, já teda úplně slintám, ty látky jsou famózní.Kde jsi na ně narazila? A mističky taky-těch není nikdy dost. Krásné úterní odpoledene. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško,
    nádherné fotky!!!
    ..miskám a mističkám jsem též neodolala,
    a hlavně růžovo-bílé kombinaci.
    Ale ta tvoje béžová je moc krásná!!!
    Přeji krásný den.Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Witaj Jarko!
    piękny nowy banerek :)
    też lubię beż ...
    piękne sztućce i miseczki beżowe :)
    urocze serduszka i materiały ...
    u nas nie ma takich
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Jaru :-),jen tu chvíli člověk není - a už někdo ukradne z titulu Aronka...Přiznejte se, kdo to byl ?!
    Koukala jsem se průběžně,a nyní najednou "áchicháááách" pro Molly,srdíčko s ptáčkem,úplně nádherný voňavý dárek pro kamarádku (doufám,vlastně věřím, že se líbil :-),těším se na srdíčkový zaláskovaný polštářek...no a dneska...tak to je něco pro mě, coby milovníka hnědo-béžo-bílé :-)) Nádhera - já se prostě kochám :-)) Pá všem, Žanda :-)
    p.s. prosím podrbat pana Á !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Welcome Jarka!
    Lovely and very natural colour! Greetings!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jani-krajanko!
    moc děkuji :o)
    Já jsem také koukala, že jsi z Jižních
    Čech :o))) Také mne to potěšilo!!
    A Jani, nejvíce mističek (barev)
    je asi na výběr v www.belarose.cz.
    Najdeš je buď pod Ib Laursen nebo Mynte..
    Papa
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Petruško - Večernice,
    moc a moc děkuji!!! :o)))

    Danusia,
    Serdecznie dziękuję
    :o)))

    Jani G.,
    moc děkuji! Ano, také doma tvrdím, že mističek není nikdy dost!!! :o)))
    Jani, asi Tě zklamu, to nejsou látky, to jsou "nasyslené" utěrky, ale já z nich také šiju
    malé věcičky :o)))

    Mějte se hezky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Jarka béžový príspevok je veľmi upokojujúci.

    Myslím, že keby sa záležitosti na tvojich záberoch premiestnili nejakým zázračným spôsobom ku mne domov, neprotestovala by som :-)

    ...no dobre, lyžičku Spot Beige si nechaj, tú už mám hehe.

    Ozaj, poznáš blog tejto Švédky? http://ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com/

    Pekný večer ti prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Petruško Ch.,
    kdo by těm mističkám odolal,
    viď?? :o))) Jsou krásné...
    A růžovo-bílá kombinace musí být
    také kouzelná :o)))
    Moc děkuji!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Iga,
    Dziękujemy za Twój komentarz!
    Cieszę się, że "beżowy" podobało.
    Miłego dnia
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Žanet, moc Tě zdravím!!!
    A děkuji za pochvaly!!
    Árouškovi jsem vysvětlila, že nemůže být na titulce pořád a samozřejmě jsem ho podrbala!! :o))
    Měj se moc krásně a zase zajdi...
    Papa
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Kathryn,
    thanks :o)))
    Have a nice day
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Evi,
    jsi zlatíčko!!
    Už jsem koukla na odkaz -
    NO!!!! - to je ono!!!! To já můžu!!!!
    Takže kašlu na žehlení a jdu se kochat :o)))
    Moc Ti děkuji
    a přeji krásný večer :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. MILÁ JARUŠKO,
    NÁDHERNÉ FOTEČKY A KRÁSNÉ VĚCIČKY.I JÁ MILUJI BÉŽOVO BÍLOU KOMBINACI JE MÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ A MUSÍM SE PŘIZNAT,ŽE ANI JÁ NEODOLALA A MUSELA SI PÁR MISTIČEK POŘÍDIT A DĚLAJÍ MI VELKOU RADOST.
    JARUŠKO KRÁSNÝ VEČER ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Jarka!
    Krááása!Pekne zladené, nafotené, naaranžované! Ja žasnem ako vždy! Skutočne máš talent!
    Pekný deň!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne fotky - keďže som tiež fanúšik týchto GG kombinácií, moja dušička bola pohladená :-))
    Krásny večer.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  20. Náádhera!! Tady si lebedí oko i dušička. Jste ze Soběslavi? Tak to k sobě nemáme daleko. Jezdíme tam občas s Jendou do rané péče. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jarka
    nádherne si to naaranžovala, pofotila

    pohladila si moju dušičku

    prajem krásny zvyšok dňa
    Maja

    OdpovědětVymazat
  22. Jarko, to je krásy pro oko! Moje barvy, krásné vzory, srdíčka, mističky...určitě jsem něco zapomněla, jo, a ten břečťan se vším úžasně ladí!
    Krásný večer přeju, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Sehr schöne Bilder und soooo schöne Stoffe!
    Ich wünsche dir einen schönen Abend.
    Liebe Grüsse, colette

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravicko ;-)
    jn jsem nakoukla a brada mi malem upadla ;-))))
    NAAAAAAAAAAAADHERAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!
    S Pozdravem Lucie

    OdpovědětVymazat
  25. Dear Jarka,
    the beige is a color very very elegant!! I like these pictures, where cups, fabrics, everithing in beige and white!
    Kisses
    Monica

    OdpovědětVymazat
  26. Hund ist weg, Herzen sind da!
    Sehr schöne Stoffe!!!!
    Sehr schöne Fotos!!!
    Sehr schöner Blog!!!
    Liebe Grüße Rosine

    OdpovědětVymazat
  27. Thank you to visit my blog.
    Yours is very beautiful, very elegant, nice photos and colours. Very particular creations.
    Keep in touch
    Monica
    p.s I can send pattern of my crochet little square if you want

    OdpovědětVymazat
  28. Jarko, látky jsou úžasné a ta béžová k Tobě tak nějak patří, už se těším na Tvé šitíčko. Hezký večer
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Jaru,
    puntíkaté srdíčko je kouzelné, ale co se mi moc líbilo jsou puntíkaté lžičky, jsou kouzelné...

    Pěkný večer, Alena

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Jaruško!!!
    No krása...
    Moc hezky jsi nakoupila.
    Od látek,přez mističky až po GG.
    Tak tohle všechno bych
    brala taky!!!
    Moc zdravím.B.

    OdpovědětVymazat
  31. nádherná kombinácia farieb, všetko perfektne zladené a tie príbory aj všetko tvoria spolu niečo úchvatné
    slintám Jaruško
    pa Emily

    OdpovědětVymazat
  32. Hi Jarka,

    Your new Blog-Design, thr kitchen utensils, the fabric, the colours: wonderful!!!!

    And: i LOVE Lavendel and Hearts!!!!!!

    Liebe Grüße von
    anke

    OdpovědětVymazat
  33. Jarka nadherne latky...ach...az mi srdce poskocilo...

    OdpovědětVymazat
  34. Nádherné..jednoduché,ale krásné:o))

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Jarka,
    Du zeigst tolle Stoffe und vor allem Farben!!! Ich liebe Green Gate auch sehr!!
    Es ist immer wieder sooo schön, bei Dir vorbeizuschauen!
    Krásny večer
    Iris

    OdpovědětVymazat
  36. Jarko,witaj,
    jak pięknie beżowo u Ciebie-serduszka urocze,tkaniny cudowne i do tego te sztucce i miseczki! Przepięknie! Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego,Maja

    OdpovědětVymazat
  37. JARUŠKO, KRÁSNÉ FOTEČKY, KRÁSNÉ BARVIČKY, KRÁSNÉ ÚPLNĚ VŠECKO!!!
    POSÍLÁM VELKÉ POZDRAVENÍ. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  38. Dobieham zameškanéé:o))) Jemná krása je to pravé...a tie misky no úúúúplna nádhera..z tých by mi chutili všetky možné nápoje francúzskeho charakteru:o)

    OdpovědětVymazat
  39. СУМАСОЙТИ какая нежность...
    Как же вы смогли подобрать так идеально все оттенки?
    Просто мечта !!!

    OdpovědětVymazat
  40. Olá, Jarka! Eu vi todo seu blog, ele é maravilhoso!Seus trabalhos são lindos, adorei tudo. Parabéns!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...