***

***

úterý 12. května 2020

Zataženo..a doma nás vítá SOJKA...





Když je zataženo, tak se asi moc nefotí...
No- a já fotila...
Krajina je jinak zelená, rybník se zdá potemnělý
a obloha chvílemi dramatická..a v lese je takové zvláštní šero.
Ale venku vzduch voní deštěm...
Příroda se celá umyla od pylů,
celou noc ze soboty na neděli vydatně pršelo...

U lesa nám kvete vždy v květnu jeden rybník..
Již z dálky svítí bílými kvítky a má na sobě bílou peřinku.
Snad možná letos jsem si tu bílou krásu užila ještě víc,
v kontrastu s tmavou oblohou.





Ve větru poletují paraplíčka pampelišek,
TAK AHOJ PAMPELIŠKY! zase za rok!




Lesní konvalinky voní nejvíc,
ale ten náš pravý konvalinkový les ještě nekvete, na ten se těšíme..



Byrry nechce z vody  :o)),
ale obloha je opravdu tmavší a tmavší...



Kráčíme k domovu, zvedá se vítr...






A doma nás vítá naše sojka!!
Máme ji už nějaký čas. Dostali jsme ji do péče
od pana hajného, měla ošklivě poraněné křídlo.
Asi od nějakého většího dravce..A tak jsme pečovali..
Křídlo se zahojilo, ale létat chudinka nemůže..
Tak jsme si ji nechali. Jmenuje se Sára.
Protože když řeknu: "Ahoj Sáro", je to hodně podobné jejímu projevu..
a už mi i odpovídá :o) 
Zatne drápky do klece a prostrčí zobáček a nechá si jej hladit...
Umí nádherně zpívat a napodovat všechny zvuky lesního ptactva..
Nejvíc na nás dělá divoké husy :o))




Věnovala jsem ji kus mého archivního balícího papíru s ptáčky-
asi nejdražšího na světě..:o)
Nalepila jsem jej na desku za klec -
a tak tam má i kámošku!!!




Do přírody už ven nemůže, 
bez létání by se stala okamžitým terčem nějakého dravce...
Ale myslím, že je jí u nás dobře, vypadá spokojeně
 a už se jí dělá voliérka..



Tak to byl náš den, kdy bylo zataženo,
ale i tak je krásně na světě..
Zvečera přišly dvě bouřky a ochladilo se snad 
o 20 stupňů..ledoví muži se dostavili letos v pravý čas..
Tak pane Pankráci, Serváci a Bonifáci!!
"Buďte k nám přívětiví!"

Mějte se hezky
Jarka




24 komentářů:

  1. Jarko, nejen modrá obloha je fotogenická. Tvé fotky jsou důkazem, že i obloha před deštěm nebo po dešti má své půvaby.
    Sojka se u vás má určitě dobře (zvlášť když má takovou krásnou výzdobu u klece)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni,
      posílám pozdravení!!
      Někdy i to "zataženo" je krásné, že?
      Měj se hezky Jarka

      Vymazat
  2. Jaruško, jéé s tou sojkou to je nádhera, až jsem se po ránu dojala. Nádhera. Tak mějte všichni krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      děkuji!! ♥ a se sojkou je prostě fajn!!
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  3. Jaru, moc jsme se bavili videem na IG - Baroušek se vrhá do vody a je pravděpodobně k nezastavení. Kouzelné!
    Sojky mi létají na zahradu, vždycky jsou dvě! Ráda je pozoruji, jsou to krásní ptáci. Sáře je u tebe moc dobře, tvá péče a tak krásně vyzdobené bydlení... :o)
    Měj se moc hezky, Pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!!
      Barry a voda :o) Někdy to nejde ani natočit :o)
      Ale smích je u toho vždy...:o)
      Sojky jsou krásné, viď? Tak já to mám teď se Sárou "z očí do očí".
      Moc děkuji, je zachráněnááá!!
      Měj se krásně, pa Jarka

      Vymazat
  4. Fotky, kdy nebe nezáří blankytem, jsou také pěkné. Mají v sobě určitou dramatičnost. Příroda má do zásoby tolik hezkého jako kvetoucí rybník u vás. U vás pěkně zapršelo, u nás tedy to žádná velká sláva nebyla. Bylo by třeba té vláhy víc. Ale i tak se trochu smyl teď všudepřítomný pyl a rostlinstvo se víc napřímilo.
    Sojka se má - krásné bydlení. Měla štěstí, že přišla do vašich dobrých rukou.
    Měj se Jarko, moc hezky!
    Pěkné dny!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      posílám pozdravení!
      Už mi jdou vkládat komentáře sem, dostala jsem se i k Tobě,
      zdá se, že je to lepší!!! Kéž by...(a tak jako myslím ve všem..)
      U nás nebe posledních dnů- se střídá blankyt s mračny a deštěm,
      touláme se i tak, mám moc ráda ten dešťový vzduch a umytou přírodu..
      Moc hezky jsi to napsala, každý den příroda poskytne nějaké překvapení- dar..
      Tak doufám, že i u Vás prší a máte tolik potřebnou vláhu.
      Děkuji za sojku- je zachráněná!!
      Měj se moc hezky! Jarka

      Vymazat
  5. I podmračená obloha má své kouzlo. Jako alergik jsem ocenila, že déšť spláchl všechen pyl, vyčistil se vzduch a hned se lépe dýchá. Sojka u vás našla dobrý domov, budeš mít společnici.
    Měj krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko!!
      Ano!!! Má své kouzlo..Příroda a vše se umylo, docela dost prší a já jsem za to vděčná.
      A ten vzduch....
      za sojku děkuji, je taková miloučká.
      Přeji krásné poslední květnové dny.
      Jarka

      Vymazat
  6. To je nádherný příspěvek ,a tá sojka no to je bomba ,moc ji přeji že skončila u Tebe je v dobrých rukou,tak Sáro ať se ti u Jarušky daří !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko!!
      Posílám pozdravení!
      Tak jsem ráda, že jsi sojku Sáru viděla,
      je zachráněná a zdá se i spokojená.
      Moc děkuji a mějte se hezky s Barčou Jarka

      Vymazat
  7. Jarko, máte se krásně i když venku se to mračí. Baroušek je tedy plavec, to Terri do vody hned tak nevleze. Moc hezký příspěvek i nádherné fotky. Ráda jsem se s Tebou prošla. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši!!
      Baroušek je pes vodní a vodu miluje ve všech podobách :o)
      Moc děkuji, že ses s námi prošla!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  8. Mám ráda takto dramatickou oblohu, dá fotkách atmosféru.
    Není nutné stále roztaženo :-)
    Navíc s každým mrakem, obláčkem je nebe rozmanité a přitažlivé.
    Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi!!
      Ano! Ano! Ano!
      Mám to ráda, tu rozmanitost♥
      Měj se moc hezky a užívej posledních květnových dnů Jarka

      Vymazat
  9. Jaruško, moc jsi mne potěšila svým příspěvkem. Sojka má krásné bydlení - moc hezky jsi jí to vyparádila. Přeji ti krásné dny a moc zdravíme Barouška. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo!
      Děkuji! Ty jsi mne také potěšila!!
      Sojka je zachráněná a je s ní fajn♥
      Posílám s Barouškem pozdravení Tobě a D+D,
      mějte se moc hezky! Jarka

      Vymazat
  10. Vy jste skvělí zachránci a Sára se u Vás bude mít báječně, to je mi jasné! Už ta klícka a ti ptáčci za ní, kouzelné! Ten rozkvetlý rybník je krásný. Tady takhle kvete potok ve Virginii, taky mám někde na blogu fotku. Mějte se s Barouškem a Sárou moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko!!
      No ano, my a zvířátka :o))
      Sára je miloučká, jsem ráda, že jsme ji zachránili...
      A ty květy na vodě, jsou prostě tak krásné!! Jsem ráda, že je tam máš taky..
      Zvláštní je, že máme kolem sebe tolik rybníků a kvete jen tenhle jediný..
      Mávám, mějte se hezky s Charlíčkem! Jarka

      Vymazat
  11. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...