***

***

neděle 3. března 2019

✿ ✿ RŮŽOVÁ NEDĚLE ✿ ✿ ROSES GARDEN ✿ ✿




Moc Vás všechny zdravím už v březnu!!
U nás je dnes tma, nevlídno, fouká,
ale já mám neděli růžovou!!! 
Je krásné datum - 3.3. -
a já mám důvod k oslavám..
Před rokem mne propustili z nemocnice 
po šíleném zápalu plic, který jsem přežila...
A tak dnes i s pokorou, ale radostně a růžově...
s růžemi...




Je to asi 10 dnů, co jsem skončila se zimními vůněmi
a zahájila výrobu květinových vůní a svíček...




Vůně růže a zeleného čaje,
zkrátka čajové růže...
A všechny sušené květinky a vlastně 
i můj květinový růžový čaj jsem použila na svíčky...
Růže moc ráda suším...Mám ráda jednu růži ve váze na dlouhém stonku,
tak všechny darované- jsou usušené..:o)




Malý hrníček s růžičkou je jedna moje páteční radůstka-
za 7,- Kč z Antiku..na svíčku se báječně hodil...
stejně jako staré bílé hrnečky..







A i k Vánocům jsem si přála růže...
Ale trochu jiné...v klubíčkách.
"Roses garden"
a nedávno jsem si ještě přikoupila další LACE..
Musím Vám napsat, že jednu kamarádku jsem 
pobláznila a začala plést...Mám z toho velkou radost,
jak to pojala...
"Duch tvořivosti je kouzelný"
Plete ale ze silnější vlny na silnějších jehlicích,
je to nějak lépe "uchopitelné"..
Když  jsem jí v pátek ukazovala moji přízi Lace,
tak se mne zeptala:
"Ty háčkuješ z nití?"
Tolik jsme se nasmály a místo oběda si daly zmrzlinu...:o)








Tak mé tvoření se ponese v duchu všech 
"růžových zahrad"..

Dnešní den byl krásný,
i když venku bylo všelijak a slavila jsem  "ZDRAVÍ",
KTERÉ  VÁM  VŠEM  ZE SRDCE  PŘEJI!! ♥

Pro dnešek se loučím západem sluníčka 
z posledního únorového dne..
No není nádherně růžový??

Mějte se hezky

Jarka





25 komentářů:

  1. Naladila jsi nás do růžova svými fotkami. A jak je vidět, tvoříš nějakou růžovou krásu, která se na Tvém blogu určitě objeví - třeba až přijde čas růží :-). Těším se!
    Hezké dny, Jarko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      moc děkuji!!
      letos "pojedu" na růžích...
      naskladnila :o) jsem klubíčka v těchto tonech a na čas růží se moc těším.
      Měj se moc krásně Jarka

      Vymazat
  2. Krásné fotky, Jaruško.
    Zdraví je to nej.
    Užívej si příchod jara.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Róże suszone są super krasne,jak to robisz że mają taką piekną barwę, a hackowani ekstra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuję bardzo! podarowane róże lubię suszyć ... i kolor róż, które lubię na piłce! piękne dni Jarka

      Vymazat
  4. Jaruško, růžovou miluju. Pěkné fotky. Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti!!!
      Růžová je ♥
      Moc děkuji a přeji krásné dny!! Jarka

      Vymazat
  5. Jarka,krásna ružová.Všetko to spolu zapadá-Tvoje vyzdravenie pred rokom,k tomu ruže,ružová bavlnka pripravená na krásne tvorenie. A ružami vítaš i príchod jari. Ja som si zas nasušila ružové a bordové pivonie a do kytice som pridala stonky levandule,zalakovala. Mám ju na stole a stále je krásna. Teším sa na hotové dielo! A nezabudni,že hladkám Barryho. Maj sa krásne. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi!!
      Moc děkuji!! Tvoje kytinka musí být krásná a s barvičkou levandule barvy pivoněk určitě krásně romanticky ladí. Klubíčka mám teď tak do růžova- nějak do růží..a přízi tenoučkou, takovou lehoučkou. my s Barouškem hladíme Kiru a Tobě přejeme krásné dny!! Jarka

      Vymazat
  6. Jaru, takový den si opravdu zaslouží pořádnou oslavu! Zdraví máme jen jedno, že! Ta tvá růžová je opravdu skvělá! Kouzelné odstíny!
    Moc se mi líbí i ty hrnečky, někdy se najde poklad za pár korun.
    Měj krásné a hlavně zdravé dny a pohlaď za mě Barouška...
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli!!
      Oslava byla opravdu na místě!!! zdraví je tak důležité...♥
      Moc děkuji za růžovou- nějak letos pojedu v růžích..
      Hrnečky mi udělaly opravdu radost!!
      Hladím Barouška a děkuji,
      na dálku hladím Aronka a mějte nádherné dny v novém týdnu!! Jarka

      Vymazat
  7. Hello Jarka...beautiful dried roses ....happy new week love Ria 💕

    OdpovědětVymazat
  8. Jo růžová, to je moje barvička...co me drží nad vodou😊 Ten západ...kouzlo trochu mi připomínající Holnou.
    P.S.
    Připomínám žádost o adresu😊

    OdpovědětVymazat
  9. Oslava je na místě, Jaru. Musím říct, že jsi ve mně svým příspěvkem probudila romantickou duši. Je to krásné, něžné a přitom nic přeslazeného. Pod Tvýma rukama vznikají přímo nadpozemské věci.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný růžový článek :-). A klubíčko na první fotce vypadá jako cup cake s krémem ;-)
    Tak ať jsou i další dny růžové

    OdpovědětVymazat
  11. ESAS ROSAS Y LAS LANAS ES TODO MUY DELICADO.
    SALUDITOS

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško,škoda, že nejsem tvoje kamarádka! Protože ty jehlice pod tvým vedením,bych do ruky vzala ráda 😊Ale z nití,bych to nedala😁Tvá růžová vlna je krásná!Také teď na ní jedu😉A ty růže,hrníčky, západ,... nádherně u Vás na jihu je😊

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, ta růžová Tě provází každým dnem. Svíčka v hrnečku s růží, plná růží je kouzelná. :o)
    Přeji Ti hodně zdravíčka a pohody. D.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško krásný růžový a romantický příspěvek. Určitě je co oslavovat, také jsem zažila a vím co to je.
    Přeji ti krásné dny a brzy nás už snad čeká to opravdové jaro jako je dnes venku.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý večer Jaruško, Vy jste vážně kouzelnice, Vaše fotky mně vždy potěší a zahřejí na duši :-) krásný romantický příspěvek, růže mám moc ráda a taky vždy když dostanu tak suším :-) moc Vám přeji hlavně zdraví a spoustu klidu a pohody s Barouškem:-) Prosím mohla bych se zeptat co je to za přízi, moc se mi líbí a na šátek úplně perfektní. děkuji Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Jari, to je zase nádhery... růže jsou nejvíc...a ty tvoje šikovné prsty by dokázaly háčkovat snad ze všeho :o).
    Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  17. Un colorido de lana muy bonito y unos proyectos estupendos. Besos Jarka.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...