***

***

neděle 21. května 2017

Nedělně romanticky..



Moc Vás zdravím s romantickým 
háčkovaným polštářem..







Barva do modra není u mne až tak obvyklá :o),
ale chtěla jsem něco ve stylu GG.
Je háčkován ze 100% bavlny a i výšivka je z příze.
Prostředek je háčkován ve stylu Tapestry,
kdyby jste chtěly vyzkoušet, tak 
tady je moje nástěnka na Pinterestu s různými inspiracemi:
https://cz.pinterest.com/rednevall/crochet-tapestry/
Motiv je pak obháčkován krátkými sloupky -
háčkovanými po rubu.






První fotka na sluníčku- pak už pod mrakem..








Tak jsem si s Vámi vypila kafíčko
a mějte se moc hezky!!

Jarka







43 komentářů:

  1. Moc krásný polštářek, Jarušjo.
    Modrá je dobrá ;)
    Hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, omlouvám se za překlep ve jménu ;)

      Vymazat
    2. Ilonko děkuji!!!
      Měj se moc hezky ( i když se asi staráš o maroda..)
      Jarka

      Vymazat
  2. Nádhernýýýýý polštářek!Posílám pozdrav.-)Hezké odpoledne

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaruško, děkuji ti za tvoji milou návštěvu. Polštářek je krásně romantický a v barvičkách, které mám ráda. Udělá ti doma velkou parádu. Moc zdravím i Barouška. Jaruško, hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, jsem ráda, že se tady můžeme potkávat..
      I já děkuji za milou pochvalu i za Barouška.
      Krásný nový týden ☼ Jarka

      Vymazat
  4. Teda Jaruško, polštářek je opravdu nádherný.Kombinace háčkování a výšivky se mi moc líbí a ty barvičky aaach 😊..Já jsem si objednala soupravu na šál také kombinace háček a výšivka..A už se moc těším jak to napoprvé zvládnu 😊..
    Přeji ti krásný nový týden,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc Ti děkuji♥
      Komnbinace háčkování a výšivky je taková hezky romantická. Ten šál je krásný- jsem to někde zahlédla- asi budeš dělat myslím ten tmavý- těším se na něj u Tebe a dej vědět, jaká je ta příze, ještě jsem ji neotestovala :o))
      Krásné a pohodové dny Ti přeji ☼☼ Jarka

      Vymazat
  5. Ahoj Jaru! myslím, že si stylu GG dostála víc než dokonale. Opravdu nádhera!
    U nás teď slunečný, celkem teplý nedělní večer!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, Ty mne vždycky tak hezky pochválíš!!! Děkuji Ti!!!
      Měj se moc hezky v novém týdnu
      (a pohlaď Aronka)
      Jarka

      Vymazat
  6. Teda Jaruško, opět nestačím koukat ... u tebe co výtvor to skvost!!! Krásné dny přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji za milou návštěvu!! Přeji Ti krásné a pohodové dny ☼☼ Jarka

      Vymazat
  7. Polštářek jedna báseň. Krásně sladěné jemné barvy. Opravdu romantická dekorace.
    Hezké dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji a zdravím do Podkrkonoší!!
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  8. Polštářek je moc povedený, má krásné jemné barvičky. Poslední fotka s kafíčkem a židlí je opravdu romantická, krásně nadekorováno.
    Přeji fajn nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, mám z něj radost a Tobě děkuji za krásný komentář!!
      Měj se moc hezky v novém týdnu ☼☼ Jarka

      Vymazat
  9. Hi Jarka! It's wonderful!
    Hippy new week!
    Monique 🐾🐾

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monique, Many Many Thanks!! ♥
      Have a nice days ☼☼
      and greetings for your dogs!!
      Jarka

      Vymazat
  10. What a beautiful pillow....have a nice week love Ria x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love Ria,
      Many Thanks!!
      Have a nice days ☼☼
      with your labradors ♥♥
      Jarka

      Vymazat
  11. Jarka,
    romantický vankúšik je krásny, mám rada ružičkové motívy. Si šikovná...
    Prajem pekný a pohodový večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďka,
      děkuji Ti za krásný komentář,
      posílám pozdravení a měj se moc hezky!!!
      Jarka

      Vymazat
  12. So beautiful!
    Happy day
    HUg Crissi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crissi♥
      Thank You very much!!
      Happy new week to You!!
      Kisses Jarka

      Vymazat
  13. Vyšlo to moc pekne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji a posílám pozdravení,
      měj se hezky Jarka

      Vymazat
  14. Jarka,prekrásna práca. Ty vždy niečím zaujímavým prekvapíš a ja sa už vopred teším čo to bude. Prajem Ti pohodový týždeň a pohladkaj za mňa Barryho. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi,
      posílám pozdravení!! Moc děkuji za Tvůj milý komentář,
      potěšila jsi mne !!!
      Měj se moc hezky ☼☼,
      posílám velké pohlazení pro Kiru
      a dej vědět, jak jsi dopadla s klubíčky...
      Jarka

      Vymazat
  15. Jarko, ten se ti moc povedl, je jemný a romantický...Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladi, moc děkuji, potřebovala jsem něco romantického!!!
      Tobě přeji hezké a slunečné dny
      Jarka

      Vymazat
  16. Jarko,opět Top kousek! Ale čemu já se pořád u tebe na blogu divím!Co ty vytvořis,to mě vždy dostane!Měj krásně tvořivé dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Ilonko, já Ti moc děkuji za tak krásný komentář- jsi mne dostala ♥♥♥
      Měj se moc hezky Jarka

      Vymazat
  17. Jaruško....opravdu nej...polštářek.je naprosto dokonalý.
    Něžnost a romantika z něj dýchá....
    Měj se hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, z Tvého komentáře mám velkou radost, od Tebe chvála mne moc těší!!! ♥
      Přeji Ti krásné dny plné sluníčka ☼☼
      Jarka

      Vymazat
  18. Líbí se mi v té zeleni. Jak kdyby čekal, až přitancuje víla a spočine chvíli v jeho společnosti.
    Zdraví Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, to jsi tak krásně napsala- děkuji!!!
      Krásný večer Jarka

      Vymazat
  19. Jaruško, tak tenhle kousek je naprosto luxusní.Už delší dobu mě nic takhle neoslovilo.
    Fakt parádní práce. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...