***

***

pátek 9. srpna 2013

Nový vzoreček a vůně máty...






Krásné odpoledne!!

Tak jsem zase trochu háčkovala...
Několikrát jsem na Pinterest zahlédla
tento "tulipánový vzoreček"
a tak nějak nastal čas jej zkusit.
Napřed vznikla chňapka, z jedné strany se vzorečkem,
rub je obyčejný bílý čtverec.









Pořád sklízím mátu
a vyrábím známý MÁTOVÝ SIRUP
a tak jsem zkusila obháčkovat i lahvičku se sirupem.







Na mátu nedám dopustit, před lety mi
vyléčila žaludeční potíže
a tak u mne máta voní často.
A díky Evičce ( Evík Holík)
jsem založila mátoviště s různými druhy máty.
Už několikátým rokem se těším
veliké úrodě a protože ji pěstuji
v "bednozáhonu", tak se dá její růst snadno korigovat.














Můj pomocníček u focení  - menší Barry.
(Už váží 25 kg!!)   I jemu máta chutná!!!
:o)))



















Moc děkuji za krásné komentáře
k minulému příspěvku,
miminko už je na světě, dárek se moc líbil.
Tak mám radost. Je to moc fajn mít takové sousedy, je to úžasná
rodina, ve velkém domě žijí tři generace.
Viděla jsem fotky z porodnice a těším se,
až uvidím holčičku na vlastní oči.

Mějte se hezky,
víkend před námi,
pátek je stejně bezva den!!
U nás se krásně ochladilo, napsala jsem krásně,
protože dnes se dá dýchat,
myslím, že jsme to všichni i příroda potřebovali!!

Jarka





52 komentářů:

  1. Jaru, ten vzoreček je nádherný. No a mátový sirup ... musím uvařit další dávku, protože mizí rychlostí blesku.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško,mátu taky zbožňuji teď hodně tedy v nealko Mojitu :)...musím se někde mrknout po receptu na mátový sirup a vyzkoušet ho...jinak jsem moc ráda,že se deka líbila,byla opravdu nádherná...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jarunko...
    tak jsi mě předběhla...☺ také jsem si tulipánový vzoreček uložila na pozdější dobu. Tys ho krásně použila na lahev i chňapinu.
    Měj se moc krásně, máš pravdu, dnes se dýchá lépe. Já lenoším s knížkou.
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Láska Jarke,
    Šťastné dítě - jak hezké!

    Pracoval jste úžasné věci.

    Pozdrav z Gísa.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný obal... a ta čepička:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, nádherný vzoreček a lahvičku se sirupem se moc hodí. U nás také prší, konečně je i doma příjemně.
    Přeji pohodový víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. To je zase krásy ! Vždy se těším na nový příspěvěk, s háčkováním právě začínám. Mátu mám také moc ráda, ale nějak se mi ty bylinky nedaří pěstovat a vždycky moji péči nepřežijou. Nějaký tip na úspěšné pěstování ??? Díky Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný nápad, vonící mátou:-) Letos jsem se radovala, že budu mít velkou mátovou úrodu, ale napadla mi jí nějaká "breberka" a musela jít do odpadu. Tak je po sirupu:-(
    Přeji krásný, vysprchovaný a voňavý w.e.!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Wowwwww what a sweet dog.....enjoy summer.....loveria...x

    OdpovědětVymazat
  10. JARUŠKO,
    TAK JSI MĚ PŘEDBĚHLA SE VZOREČKEM.
    AKORÁT PRACUJI TAKY NA CHŇAPCE S TÝMTO VZOREČKEM.

    MÁTOVÝ SIRUP MUSÍ BÝT SUPÉÉÉR.

    .. U NÁS KONEČNĚ JE PO DEŠTI A TROŠKU SE OCHLADILO ..

    PĚKNÝ VEČER .. DENISA

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jarka,vzorka je krásna,si proste šikulka. Matový sirup som ešte nerobila,asi si nájdem recept a vyskúšam. Barry je fešák,asi mladšia kopia Arona.Prajem Ti krásny víkend a budem rada,keď mi napíšeš. Magda

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško moc tě zdravím, to je zase tolik nádhry, jsi moc šikovná! Já tě obdivuju, jak stíháš tvořit.A Baroušek jak už je veliký!Je to zlatíčko, viď:) Podrbej ode mě oba a ty se měj moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  13. Komplet w niejednej kuchni by zamieszkał ;))
    Kolorki super dobrane a ten różowy taki tetni.
    Pozdrawiam i życzę wspaniałej soboty - balerinka

    OdpovědětVymazat
  14. Jarko,witaj,piękne tulipanki-śliczny wzór! Pozdrawiam Cię serdecznie,wszystkiego dobrego! Uściśnij łapkę Twojemu Pieskowi!
    Maja

    OdpovědětVymazat
  15. Jaru, to je krása. Vzorek je krásný a sklenici to moc sluší. Na mátu mám taky zálusk, ale zatím není... uvidíme.
    měj se krásně a užij si víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško, tulipánkový vzoreček je nádherný, na láhvi s mátovým sirupem je úžasně vyjímá. Už jsem na něj koukala taky, ale nějak jsem ještě neměla příležitost (nebo spíš čas) vyzkoušet. Pesana máte už tedy vskutku famózního :o) ten náš taky miloval bylinky, resp. všechno zelené, co se na zahradě dalo urvat a sežrat :o) hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkný vzoreček,mátový sirup neznám ale mátu nasušenou mám a ráda piji čaj, krásně voní.Pejsek se mi líbí moc,ale já měla zatím jen malé rasy.Krásný víkend přeji Marcela

    OdpovědětVymazat
  18. Jaruško, pěkně jsem si početla i jsem se pokochala krásným háčkováním a fotečky jsou skvělé.
    Pěkný víkend IVA

    OdpovědětVymazat
  19. Wspaniały niezwykle inspirujący blog!!! Prace przepiękne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruška, súpravička vyzerá nádherne. Pekný vzor a tá fľaša so sirupom, ešte aj s čapičkou je unikátna. Pomocníci pri fotení to dobre poznám, vždy sú v zábere keď to najmenej potrebujem. Ale aspoň je sranda. Andrea

    OdpovědětVymazat
  21. SO schön das Muster ich habe es mir auch schon abgespeichert aber noch nicht geschafft es zu häkeln....


    Super schöne Teile
    LG Heik

    OdpovědětVymazat
  22. Ten vzoreček je náádhernej, moc se mi líbí, jsi škulka.

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný vzoreček, zkusím ho. Našla jsem u pí.Brýdové návod na mátový sirup, už je naložený a tak se těším. :-) Díky za nápady a pohodu u Tebe. Irma

    OdpovědětVymazat
  24. Jaruško, tulipánový vzoreček je moc krásný - a Tvoje soupravička naprosto dokonalá, jak jinak .... Mátový sirup také mám ve velké oblibě a zvláště v horkých dnech... pa a hezké dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  25. Jaruško, náááádhera .....Marki

    OdpovědětVymazat
  26. Jaruško, krásná práce! Jemná, precizní, nádhera! A nemůžu odtrhnout oči od Barýska...to už je kus psa!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  27. Hi my dear Jarka! I like very much your creations, your pictures and your dogs!!
    Unfortunately, our holidays in Tuscany has been canceled.... Now I must enjoy the summer at my home!!
    Have a nice new week!

    OdpovědětVymazat
  28. No to je náááádhera - prosím o nákres vzorečku ♥ děkuji ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  29. Jaruško to je fakt kouzelné, mátu taky miluju. Moc se mi líbí asistující mazlíček:-D. A ta deka pro mimi je překrásná, takhle kombinovat barvy prostě umíš jen Ty! Hezký srpen a mnoho pozdravů

    OdpovědětVymazat
  30. Jarka, que bonito queda. Me encanta ese agarrador con esos puntos de flores.
    Bss.

    OdpovědětVymazat
  31. Robisz cudowne zdjęcia swoich wyjątkowych prac, wzór na butelce wygląda wspaniale jak maleńkie tulipany.CUDO!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  32. Vaše stránečky jsem objevila až nyní. Jsou nádherné a dýchá z nich krása a pohoda :-)Vzoreček na chňapce je úchvatný. Nemáte náhodou popísek, jak na něj? A mátu jsem začala pěstovat nedávno. Žaludeční potíže vlastním taky, ale že je na to dobrý mátový sirup, tak to čtu poprvé. Mám jí už hodně a nevím co s ní, takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  33. Jaruš, to je zase nádherné pokoukáníčko na fotky chňapky a obalu na láhev i na Barrouška. Měj se hezky - Věra z F-M.

    OdpovědětVymazat
  34. Jaruško, to je naprosto úžasný vzoreček. Nejvíc se mi líbí ta chňapka, tam krásně vynikne. Úžasné tvořeníčko, nádherná inspirace.

    OdpovědětVymazat
  35. belli davvero i tuoi lavori e bellissime le immagini del tuo blog. vivi in un posto davvero incantevole anche se freddo però penso che la temperatura favorisce la realizzazione di questi piccoli capolavori davvero deliziosi.
    sei tra i miei preferiti.
    un saluto e un abbraccio,
    nadia.

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Jaruško,
    přeji krásné nedělní odpoledne. :-)
    Koukám na nový tulipánový vzoreček a nemohu od něho odtrhnout oči. :-) Je to nádhera! A ke všemu tulipány! Ty já miluji! :-)

    A také žasnu, jak už Barry vyrostl! :-O Páni, toto uteklo a z maličkého štěňátka vyrostl nádherný hafuška! :-)

    Jaruško - mějte se nádherně. :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  37. Liebe Jarka,
    bin immer sehr begeistert von Deinen wunderschönen Häkelarbeiten, Du hast so zarte Farben und ein schönes Muster gewählt.

    Liebe Grüße aus dem Drosselgarten schickt Dir Traudi

    OdpovědětVymazat
  38. Jarko, koukám, že váš psík moc dobře ví, co je dobré :) A vzoreček je nádherný, moc se povedl!
    Krásné dny, Jolana

    OdpovědětVymazat
  39. Děkuji za krásné komentáře!!
    Moc Vás zdravím a přeji krásný den!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  40. Jaruska...krasne hackovanie...ta flasa vyzera super spolu s tou chnapkou :)

    OdpovědětVymazat
  41. Překrásné, barvy, vzoreček, fotky a hlavně nápad. Pěkný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  42. Tudo muito lindo, parabéns! Tenha uma linda semana. Beijos

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý den Jaruško, vzoreček s tulipány je nádherný. Mohla bych Vás poprosit o návod? Nebo odkaz na návod? Nemohu najít na pinterest, nevím, pod čím hledat.Děkuji moc.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko,
      nevím, zda Vám přišla zpráva ve formě odpovědi-
      tento příspěvek mne vůbec nepustil - jevil se jako chybný.
      Když tak napište na můj mail: j.kubatova@volny.cz
      Hetké dny J.

      Vymazat
  44. Jaruško, nádherný vzoreček s jarními tulipány. Povedl se. Krásný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  45. Velice ráda si prohlížím Vaše stránky REDNEVAL a obdivuji Vaše tvoření ve všech možných i "nemožných"oblastech.
    Ovšem tulipánový vzoreček mi přímo učaroval. Asi je třeba nějaká registrace, neznám princip, jsem jen pasívní "přihlížející" a marně hledám návod. A tak Vás moc prosím o radu, kde by bylo možno vzoreček najít nebo jak jej získat.Moc děkuji za pochopení.Liba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libo, moc zdravím a děkuji za nádherný kometář, který mne opravdu mile potěšil..
      Tulipánový vzoreček je velice milá a jemná záležitost.
      Vložím Vám sem odkaz- mám jej na nástěnce na mém Pinterest - v sekci Crochet pattern, většinou tam vzorečky vkládám...
      https://cz.pinterest.com/pin/444449056948321006/
      Mějte se moc hezky Jarka

      Vymazat
    2. Jarko, ještě jednou moc děkuji! Ani nevíte, jakou jste mi udělala radost!!!
      Přeji, ať se Vám daří jako doposud a vznikají tak další "ruční poklady" :) Liba

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...