***

***

neděle 24. února 2013

Do vlasů, do vlasů....







Do vlasů...

Všechny, co máte dlouhé vlasy jako já
a nebo máte doma holčičku, slečnu s dlouhými vlásky,
tak určitě potřebujete
spoustu a spoustu sponek, gumiček, skřipců...:o)
a taky plné šuplíky natáček a kulatých kartáčů
 všech velikostí v koupelně..:o))
Bez toho to zkrátka nejde..

A tak když se stane, že účes tzv. splyhne :o) -
i když používám různé přípravky, které
garantují, že účes vydrží déšť, vedro, vítr-
tak první záchrana účesu je gumička.

Na internetu jsem zahlédla
"obháčkované" gumičky,
tak jsem jich pár vytvořila...Připadají mi takové
"teplé, zimní", co říkáte?? :o))























 





 













Mějte se hezky,
přeji krásnou, zasněženou neděli

Jarka








55 komentářů:

  1. Ahoj Jaruško, krásné ozdůbky do vlasů jsi vytvořila. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, jsou krásné a pro dlouhé vlasy praktické...škoda, že mám kraťoučký účes!
    Aronek je ve sněhu určitě šťastný, viď?Je to na něm vidět!Měj se moc hezky a pěkný večer.Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko,
      děkuji-jsem ráda, že se ti moje gumičky líbí!! :o))
      Aronek sníh miluje-já už letos méně..už se mi zdá, že jej bylo dost!! U nás po lesích ještě leží, tak dnes si jej užíval...
      Romi, krásný víkend!! J.

      Vymazat
  3. Jaruska, ano ano ano. Doma mám dve parádnice, takže gumičiek do vlasov musíme mať v zásobe celú hromadu. Obháčkované sú veľmi pekné.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruska krasny napad mne musia este dorast :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško,věrná pravda...gumiček je u nás pořád nedostatek a ty tvé obháčkované vypadají nádherně...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, taky mám doma parádnici a pořád nějaké gumky obháčkovávám, protože je stále málo :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, zkrátka gumiček není nikdy dost!! .o)) děkuji pa J.

      Vymazat
  7. Jaruško,moc se mi tenhle nápad líbí.Obháčkované gumičky by se i u nás určitě hodily.A máš pravdu,že vypadají hřejivě,zimně.
    Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, moc tě zdravím!! děkuji za návštěvu!! měj se moc hezky!! J.

      Vymazat
  8. Jaruško tak ty jsou parádní!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Gumičky naháňame neustále, pretože ja i dcéra mám dlhé vlasy. A ako vravíš, keď účes po 2-3 dňoch už nie je to pravé orechové, príde na rad gumička. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc děkuji, jsem ráda, že v tom nejsem sama!! J.

      Vymazat
  10. Hi Jarka! This is a good idea!!! it's cute!
    My dogs love to play on the snow... and Aaron? Does he like it?
    Hugs
    Moniqiue

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Monique, thank you very much for the comment.
      Aaron loves snow, very!
      But I'm already looking forward to spring!
      Have a nice Sunday! kisses
      Jarka

      Vymazat
  11. Oh was für hübsche kleine Arbeiten!
    LG
    Christine

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, moc krásné gumičky! Dobře si pamatuji, jak jsme takových propriet měli celý dům :o) to byly časy, když jsme česaly copánky...
    Moc tě zdravím a hladím Arouška!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji!! Což když se česaly copánky, ale drdůlky do tanečních!! :o)))
      Děkuji i za Aronka.
      papa J.

      Vymazat
  13. To je nádherný nápad! Taky se mi ty "serepetičky" do vlasů povalují všude a stále mám dojem, že jich nemám dost:-)
    Přeji Ti krásné dny, plné očekávání jara-Jaruš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko!!
      Moc tě zdravím, ano, proprietek do vlasů je pořád málo!! :o))
      Jaro už vyhlížím!!!!
      Krásný víkend
      Jarka

      Vymazat
  14. Hallöchen Jaruško, sehr hübsche Arbeit!
    Schöne Woche und viele Grüße
    Crissi

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní, já to zkoušela s přízí Katka (nebo Nela, už přesně nevim) a to pak nevypadá tak zimně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!! Z bavlněné příze- to je nápad na léto!! :o))
      Jarka

      Vymazat
  16. Jaruško to je moc pěkné :-) Gumičky a sponky je naše prokletí :-) Dcerka má dlouhé vlasy a stále něco hledáme - tedy hledali jsme :-) Ušila jsem jí sponkovník a byl klid. Obháčkované gumičky jsou príma nápad! :-) Moc se ti povedli:-) Měj se krásně, papa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      tedy sponkovník nemám!! Hledám všude a nacházím po kapsách, v kabelkách..prostě všude!! :o))) Už od malička!! :o))
      Měj se moc hezky
      Jarka

      Vymazat
  17. Jeru, gumičky vypadají nádherně. Já mám stejný problém - také pořád hledám, kde jsem ty gumky zrovna sundala. Ztrácí se mi v nějakém Bermudském trojúhelníku ....
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      jůů, to mám radost, že v tom nejsem sama!! :o))
      Měj se moc hezky J.

      Vymazat
  18. Moc krásný nápad, děkuji za inspiraci. Jsi šikulka.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  19. Jaruško, jsou nádherné ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  20. ♥♥♥
    Liebe Grüße an Aron.

    Rosine

    OdpovědětVymazat
  21. Jarka, presne toto potrebujem :-)super, je to nádherna inšpirácia ďakujeeem. Krásne si to uháčkovala dúfam že sa to tak podarí aj mne.
    Pekný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery, tak to mám radost, určitě se Ti povedou a budou slušet!! krásnou neděli
      Jarka

      Vymazat
  22. Jaruško jsou moc krásné--prima nápad gumiček není nikdy dost :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      moc děkuji!! Ano-gumiček není nikdy dost!! J.

      Vymazat
  23. Jarunko, primové gumičky, škoda, že nemám vlasatice holčiny ... Pa maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru!!
      Moc zdravím a děkuji!! krásnou neděli☼☼
      Jarka

      Vymazat
  24. Jaruško, vypadá to krásně! Mně tchyně háčkovala kytku na gumičky a v podobném stylu dělala i kroužky na ubrousky. Tohle je super nápad! mnoho pozdravů a hezký víkend doufám, že bez sněhu!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari!! Moc tě zdravím!! kroužky na ubrousky by také nebyly špatné!!! To je hezký nápad!!
      Přeji Ti krásnou slunečnou neděli-já už vyhlížím jaro!!
      Měj se krásně ☼
      Jarka

      Vymazat
  25. Dziękuję i wysłać pozdrowienia! Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...